Oh leuk.. we gaan bijnamen verzinnen voor spelers van ons eigen cluppie.Toppie schreef:Ik ben voor een terugkeer dit weekend voor El Ham, voorin hebben we te weinig dreiging en scoren is ook een probleem.En Imbecillio is te licht

Moderator: mods
Oh leuk.. we gaan bijnamen verzinnen voor spelers van ons eigen cluppie.Toppie schreef:Ik ben voor een terugkeer dit weekend voor El Ham, voorin hebben we te weinig dreiging en scoren is ook een probleem.En Imbecillio is te licht
Precies!Ajax Rules schreef:El H. nu meenemen naar Den Haag is natuurlijk echt killing. Dan is het echt van "We zijn koppie onder gegaan in Moskou en kunnen niet zonder je".
NIET aan beginnen.
Bovendien vraag ik me ernstig af of het onze kansen in Den Haag zou vergroten. Ik heb echt niet het idee dat El H. al messcherp is en staat te popelen om weer mee te kunnen doen. Sterker nog: als Den Haag straks gaat stormen en er een fysieke wedstrijd van gaat maken, dan is El H. naar mijn inschatting de eerste die lusteloos in het veld staat.
Haha wat een onzin. Spelers als El Hamdaoui moeten karakter tonen en aangezien ze dat niet kunnen heb je niks aan dit soort spelers in wedstrijden waar het ook aankomt op strijd.Toppie schreef:Ja , praten en praten neem Job Cohen mee ,die praat ook graag in thee huisjes met marokkanen.![]()
Wil je FDB morgen weer zeggen wat een wanvertoning, geploeter en we misten fysieke kracht, maar niet zeiken over dat we een spits missen, want dan kan die opzouten.Ik vind 3 weken niet spelen gewoon belachelijk , dan kan die beter z'n contract inleveren.
Zlatan Son of God schreef:Haha wat een onzin. Spelers als El Hamdaoui moeten karakter tonen en aangezien ze dat niet kunnen heb je niks aan dit soort spelers in wedstrijden waar het ook aankomt op strijd.Toppie schreef:Ja , praten en praten neem Job Cohen mee ,die praat ook graag in thee huisjes met marokkanen.![]()
Wil je FDB morgen weer zeggen wat een wanvertoning, geploeter en we misten fysieke kracht, maar niet zeiken over dat we een spits missen, want dan kan die opzouten.Ik vind 3 weken niet spelen gewoon belachelijk , dan kan die beter z'n contract inleveren.
De Boer doet hier heel goed aan. Wie niet wil luisteren staat er naast. Doe je dit niet (gebeurde onder alle vorige trainers) dan raak je de grip op de groep kwijt, want dan gaan alle "vedettes" hun eigen weg en zullen ze zich niet meer houden aan het groepsproces. De trainer/ coach is de enige die bepaald wat er gebeurd niet de jongens met de grote mond.
Ajax verwerkt nederlaag in het bos
21 maart 2011
Ajax koos er daags na de zure nederlaag tegen ADO Den Haag voor om de uitlooptraining naar het Amsterdamse Bos te verplaatsen. Het officiële begin van de lente kreeg nog een beetje een vrolijk karakter door de fraaie voorjaarszon. Tot de kleine trainingsgroep behoorde ook Mounir El Hamdaoui. De spits maakt na een gesprek met trainer Frank de Boer weer onderdeel uit de van de A-selectie.
In veel bedrijfskantines en op schoolpleinen in Nederland zal het maandagochtend over de teleurstellende nederlaag van Ajax zijn gegaan. Ook in het Amsterdamse Bos werd er op de eerste dag van de lente over het (waarschijnlijke) afhaken in de titelrace nagepraat. Baasjes die hun hond uitlieten, hardlopers, boksers; allemaal hadden ze wel een woordje klaar over de jammerlijke nederlaag in Den Haag.
‘Alles goed?’, was een veelgehoorde vraag van verbaasde voorbijgangers die op hun pad ineens wat Ajacieden tegenkwamen. Het is immers ook geen alledaags gezicht om de spelers buiten hun voetbalomgeving tegen te komen. Vanwege interlandverplichtingen waren er overigens slechts negen spelers in het bos te vinden. Onder hen ook Mounir El Hamdaoui, die maandagochtend voorafgaand aan de bosloop samen met zijn zaakwaarnemer bij Ajax een goed en verhelderend gesprek met trainer Frank de Boer had. De Marokkaan, die de afgelopen periode met Jong Ajax meetrainde, traint vanaf nu weer met het eerste elftal.
Vlak voordat de spelers en technische staf in groepjes hun auto opzochten, keek een bejaard echtpaar verbaasd naar het tafereel in het bos. Als enige leken zij geen weet te hebben van wat er zich voor hun neus afspeelde. ,,Zijn dat voetballers?”
Later vandaag een reactie van Frank de Boer over de terugkeer van Mounir El Hamdaoui op Ajax TV
EH wilde zonder Lens vorige week niet in discussie gaan met FdB. Dat z'n zaakwaarnemer er bij het gesprek met FdB bij zou zijn, was voor hem blijkbaar belangrijker dan er in de wedstrijden in Moskou en Den Haag bij te zijn.Zeux schreef:Wat mij betreft is het een week te laat. Scorend vermogen hebben we nodig. Prachtig, de trainer is de baas, maar als je in een week je plek in de EL verliest en uit de titelrace valt, is dat wat mij betreft academisch.
Weten we ook of Frank Mounir anders wél had meegenomen?wimpey schreef:EH wilde zonder Lens vorige week niet in discussie gaan met FdB. Dat z'n zaakwaarnemer er bij het gesprek met FdB bij zou zijn, was voor hem blijkbaar belangrijker dan er in de wedstrijden in Moskou en Den Haag bij te zijn.Zeux schreef:Wat mij betreft is het een week te laat. Scorend vermogen hebben we nodig. Prachtig, de trainer is de baas, maar als je in een week je plek in de EL verliest en uit de titelrace valt, is dat wat mij betreft academisch.
Ik neem niet aan dat Frank het gesprek wilde aangaan om EH mee te delen dat hij nog wat langer buiten beeld zou blijven.Zeux schreef: Weten we ook of Frank Mounir anders wél had meegenomen?
Dat gesprek had niet eerder kunnen plaatsvinden?wimpey schreef:EH wilde zonder Lens vorige week niet in discussie gaan met FdB. Dat z'n zaakwaarnemer er bij het gesprek met FdB bij zou zijn, was voor hem blijkbaar belangrijker dan er in de wedstrijden in Moskou en Den Haag bij te zijn.
Tja, het was FdB die toenadering zocht. En EH die dat weigerde.joey schreef: Dat gesprek had niet eerder kunnen plaatsvinden?
De Boer heeft EH nodig. Dat weet hij zelf inmiddels ook.
Ik weet niet welk Ajax jij in Moskou hebt gezien, maar ik zou dat niet 'prima' durven noemen. En thuis tegen Spartak misten we feitelijk maar één ding: een goede afmaker. Tegen ADO in de eerste helft ook.wimpey schreef:
Ajax heeft zonder EH tegen AZ en Spartak prima gespeeld. Tegen Willem II, Spartak en ADO was het een organisatorisch zootje. M.i. vnl. te wijten aan het ontbreken van Steek.