Champions League 2010-2011
Moderator: mods
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Re: Champions League 2010-2011
En de keer dat ze op doel schieten krijgen ze rood.Rishi schreef:Arsenal heeft 0 keer op goal geschoten

Op naar de vierde ster!
Dat was nog naast ook, PoA.
Ha, tweede prijs van Arsenal weg. Nog twee te gaan.
Die zeur Wenger moet eens in de spiegel kijken. Wat was dat voor tactiek? Met zijn allen voor het doel gaan liggen, beh.
Van Persie mag van mij langs Beter Horen. Daar kan hij voor niets een test laten doen.
Prachtige staaltjes voetbal weer van Barcelona. Die goal van Messi...

Ha, tweede prijs van Arsenal weg. Nog twee te gaan.

Die zeur Wenger moet eens in de spiegel kijken. Wat was dat voor tactiek? Met zijn allen voor het doel gaan liggen, beh.
Van Persie mag van mij langs Beter Horen. Daar kan hij voor niets een test laten doen.

Prachtige staaltjes voetbal weer van Barcelona. Die goal van Messi...

Het stinkt aan alle kanten!
Deze 2 wedstrijden hebben wel mijn ogen geopend wat betreft Wilshere, wat een goede speler is dat! Altijd goed wegdraaien, goed overzicht en kan met een korte versnelling een man voorbij. Zou een goede opvolger van Xavi kunnen zijn in de toekomst.
Al met al is Barcelona natuurlijk terecht door.
Al met al is Barcelona natuurlijk terecht door.
Barcelona was vooral ijzersterk in de balverovering.Het stond perfect.
Het grappige was: Arsenal maakte de ruimtes klein om Barcelona het spelen te beletten, maar kwam er daardoor zelf niet uit. Snel handelen in de kleine ruimte was voor een aantal 'Engelse' spelers te hoog gegrepen.
Het grappige was: Arsenal maakte de ruimtes klein om Barcelona het spelen te beletten, maar kwam er daardoor zelf niet uit. Snel handelen in de kleine ruimte was voor een aantal 'Engelse' spelers te hoog gegrepen.
De rode kaart voor Van Persie heeft weinig invloed gehad op het wedstrijdverloop. Mensen hier die beweren dat Arsenal beroofd is zijn niet goed bij hun hoofd. Beroofd van wat? 0 doelpogingen?
Conclusie van deze tweestrijd: Barcelona heeft het zich lastiger gemaakt dan nodig is. Men heeft de laatste tijd teveel kansen nodig. Messi bijvoorbeeld mist onzettend veel de laatste weken.
Conclusie van deze tweestrijd: Barcelona heeft het zich lastiger gemaakt dan nodig is. Men heeft de laatste tijd teveel kansen nodig. Messi bijvoorbeeld mist onzettend veel de laatste weken.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Inderdaad zeg.
Van Persie is helemaal niet zo goed als men beweerd. Snapte eerlijk gezegd ook niet waarom Wenger begon met Van Persie. Hij had beter Arshavin in de spits kunnen zetten of Bendtner. Dat hij het fluitje niet hoorde is ook onzin. Van Persie is stijf links. Die gaat echt niet zomaar een kans verprutsen door in die positie met zijn rechterbeen te schieten terwijl hij alle tijd en ruimte had (dat wist hij zelf ook) om naar zijn geweldige linkerbeen te kappen.
En Arsenal?
Van Persie is helemaal niet zo goed als men beweerd. Snapte eerlijk gezegd ook niet waarom Wenger begon met Van Persie. Hij had beter Arshavin in de spits kunnen zetten of Bendtner. Dat hij het fluitje niet hoorde is ook onzin. Van Persie is stijf links. Die gaat echt niet zomaar een kans verprutsen door in die positie met zijn rechterbeen te schieten terwijl hij alle tijd en ruimte had (dat wist hij zelf ook) om naar zijn geweldige linkerbeen te kappen.
En Arsenal?

IK GELOOF!!!!!!
727 tegen 119 passes. Dat zegt genoeg.
Mijn hart stond stil toen Bendtner die kans kreeg. Pffff.
Ik begrijp er ook niet veel van.Men wil dat AJAX ( bijnadan toch :) ) als Barca voetbalt, maar tegen die zeur van een Wenger met de domme en weer niet imponerende van Persie, moeten ze toch maar verliezen.
Arsenal kwam niet om ook maar een beetje aanvallend te voetballen maar om te verdedigen ..
Arsenal kwam niet om ook maar een beetje aanvallend te voetballen maar om te verdedigen ..
Blij met de punten ...
Zo ik kreeg ook een hartaanval. Die Adriano... Bakte er de hele wedstrijd niks van. Mascherano toch weer belangrijk.joey schreef:727 tegen 119 passes. Dat zegt genoeg.
IK GELOOF!!!!!!
Laat Masche nou maar lekker naar Turijn komen.
Ergerden jullie je ook mateloos aan de larmoyante adoratie door Jeroen Grueter van de thuisclub? Een kennis van mij gaat hem morgen hierover stevig aan de tand voelen op de SvJ in Utrecht. In hoeverre je voetbalcommentatoren überhaupt nog journalistiek verantwoord kunt noemen, is natuurlijk een vraag op zich: zijn zij niet veel meer entertainers dan verslaggevers geworden?
Waarom zou hij?Feest schreef:Laat Masche nou maar lekker naar Turijn komen.
IK GELOOF!!!!!!
Omdat Barca volgend jaar Oriol doorschuift en hij in Turijn direct basis en sleutelspeler is. Past ook veel beter in Italie.
Maar waarom Juve? Inter, Milan oke.. Maar Juve... Lelijke kutclub! Je kiest ze wel uit hoor Steef. 010, Juve....
Maar ik denk niet dat Barca moet doorslaan met de jeugd. Die spelers hebben ook hun tijd nodig. Denk ook dat Keita eerder vertrekt.
Maar ik denk niet dat Barca moet doorslaan met de jeugd. Die spelers hebben ook hun tijd nodig. Denk ook dat Keita eerder vertrekt.
IK GELOOF!!!!!!
generaal schreef:Ergerden jullie je ook mateloos aan de larmoyante adoratie door Jeroen Grueter van de thuisclub? Een kennis van mij gaat hem morgen hierover stevig aan de tand voelen op de SvJ in Utrecht. In hoeverre je voetbalcommentatoren überhaupt nog journalistiek verantwoord kunt noemen, is natuurlijk een vraag op zich: zijn zij niet veel meer entertainers dan verslaggevers geworden?
Ach, was nog niets in vergelijking met het hysterische commentaar tijdens de door de NOS uitzonden WK-wedstrijden van Oranje.
Ik hoorde Grueter ook een paar keer zeggen dat Barcelona weifelde en Arsenal de zaak zo goed onder controle had.
Dat was tot de rode kaart ook zo. Barcelona domineerde hevig, maar kreeg slechts twee kansen.
I think I lost my fucking headache
Vond ik niet hoor. Ook bij de 1-1 en met elf tegen elf voelde toch iedereen wel dat Barca sowieso zou scoren?
IK GELOOF!!!!!!
Is dat niet een beetje overdreven? Het is FC Barcelona maar.joey schreef:Mijn hart stond stil toen Bendtner die kans kreeg. Pffff.
Wanneer Barcelona het bij uitzondering niet kan bolwerken, schiet de scheids graag te hulp. 2 jaar geleden die genante vertoning van die Noor ten nadele van Chelsea, vorig seizoen rood voor Motta door Lothar Busquets en gisteren die maffe Busacca. Met 11 man bij 1-1 had Arsenal het wellicht gered.
Inderdaad. Hoeveel uitgepeelde kansen heeft Barca de eerste helfte gehad? Ik kan er, op de 1-0 na, niet een-twee-drie eentje op noemen. En ook in de 2de helft kwamen ze er nauwelijks doorheen. Tót de rode kaart.LucaS schreef:Nee, ze kregen nauwelijks kansen
Begrijp me goed: Arsenal verdiende het m.i. niet om door te gaan, met hun 0 schoten op goal Maar met 11 vs 11 had ik nog wel willen zien of Barca er ook twee ingeprikt had.
Messi die naar binnen kapt en, tegen z'n natuur in, blind uithaalt ipv naar de verre hoek te duwen.
Barca had ook een pingel moeten krijgen.
Jammer Wimpey dat je wijst naar de scheids. Tegen Madrid had Barca ook geluk?
Jammer Wimpey dat je wijst naar de scheids. Tegen Madrid had Barca ook geluk?
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Van Persie deed op zijn Oranjes mee, dus die werd echt niet gemist.CdE schreef:Inderdaad. Hoeveel uitgepeelde kansen heeft Barca de eerste helfte gehad? Ik kan er, op de 1-0 na, niet een-twee-drie eentje op noemen. En ook in de 2de helft kwamen ze er nauwelijks doorheen. Tót de rode kaart.LucaS schreef:Nee, ze kregen nauwelijks kansen
Begrijp me goed: Arsenal verdiende het m.i. niet om door te gaan, met hun 0 schoten op goal Maar met 11 vs 11 had ik nog wel willen zien of Barca er ook twee ingeprikt had.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!