Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Bayern komt al om in de spitsen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Gewoon een ***********/ *********** die Mounir El Hamdaoui, net als vele van die andere kut Marokkaantjes die de mond vol hebben over het woord RRRespect, maar dat verschijnsel alleen maar willen ontvangen en zelf nooit oprecht respectvol tegen anderen zijn.
Aissati vind ik altijd wel meevallen wat betreft de irritatiefactor, maar als ik een Afellay of El Ham in beeld zie of hoor praten zou ik nog bijna PVV gaan stemmen of in ieder geval een kotsemmer naast de televisie zetten om het einde van de uitzending te kunnen halen. Zo snel mogelijk verkopen die El Hamdaoui en anders zijn benen amputeren en hem voor de rest van zijn leven in een rolstoel in die sportzaak van hem zetten.
EDIT Peter: de scheldwoorden krijgen sowieso een edit
Aissati vind ik altijd wel meevallen wat betreft de irritatiefactor, maar als ik een Afellay of El Ham in beeld zie of hoor praten zou ik nog bijna PVV gaan stemmen of in ieder geval een kotsemmer naast de televisie zetten om het einde van de uitzending te kunnen halen. Zo snel mogelijk verkopen die El Hamdaoui en anders zijn benen amputeren en hem voor de rest van zijn leven in een rolstoel in die sportzaak van hem zetten.

EDIT Peter: de scheldwoorden krijgen sowieso een edit
Prima dat je hem niet mag hoor, maar ben jij wel helemaal lekker?Cruijff schreef:Gewoon een ******** / ******** die Mounir El Hamdaoui, net als vele van die andere kut Marokkaantjes die de mond vol hebben over het woord RRRespect, maar dat verschijnsel alleen maar willen ontvangen en zelf nooit oprecht respectvol tegen anderen zijn.
Ajax is geen koorknapenclub he. ;)
Maargoed Ajaxtalk.nl is natuurlijk wel een forum voor moraalridders.
Maargoed Ajaxtalk.nl is natuurlijk wel een forum voor moraalridders.

Het is in ieder geval wel de retoriek die we gewend zijn uit PVV-hoek.
Allemachtig....

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Cruijff, doe eens even normaal, zeg. Jezus mina. Dit hoort niet thuis op AT.
Van de poster Cruijff wisten we toch al dat-ie niet goed tussen de oren is?
Iets met je medesupporters een poot uitdraaien en zo...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Snel geld verdienen met het doorverkopen van kaarten bedoel je?Bertje schreef:Van de poster Cruijff wisten we toch al dat-ie niet goed tussen de oren is?

Ja bovenstaande post is inderdaad wat bewust aangedikte PVV taal.Ronald! schreef:Het is in ieder geval wel de retoriek die we gewend zijn uit PVV-hoek.Allemachtig....

Ach ja, het is al bijna normaal in Nederland. En dan zijn het niet de allochtonen die verantwoordelijk zijn voor dit soort walgelijke en respectloze taal.
I think I lost my fucking headache
Lucas jij bent vast geen autochtoon Nederlands meisje die weleens in Amsterdam Holendrecht of Rotterdam Coolhaven op de metro staat te wachten. Je zou eens moeten horen wat voor begroetingen / verwensingen / oneerbare voorstellen je dan dag in, dag uit krijgt van onze fijne allochtone medemens...
Wat heeft dat met EH, Aisatti of Afellay te maken? Ik ben overigens met een Autochtone Nederlandse vrouw getrouwd die regelmatig alleen of samen met mij de stad in gaat. Dus ik weet wel wat er in de stad kan gebeuren. Overigens is hufterig gedrag wijd verspreid en zeker niet voorbehouden aan allochtonen.
Cruijff schreef:Lucas jij bent vast geen autochtoon Nederlands meisje die weleens in Amsterdam Holendrecht of Rotterdam Coolhaven op de metro staat te wachten. Je zou eens moeten horen wat voor begroetingen / verwensingen / oneerbare voorstellen je dan dag in, dag uit krijgt van onze fijne allochtone medemens...

Jij moet echt je naam veranderen. Schande gewoon...
IK GELOOF!!!!!!
Ga ik niet doen, want qua voetbalvisie verspreid ik het woord van JC (volgens de jaartelling leven we in 2011, in Barcelona ziet men dit als als het jaar 38 na Christus, ehh Cruijff.)Rishi schreef:Jij moet echt je naam veranderen. Schande gewoon...
Maar mijn politiek incorrecte gescheld en het gebruik van de ziekte kanker in combinatie met verwensingen aan El Hamdaoui verdienen inderdaad niet de schoonheidsprijs.
Het heeft niet direct iets met die jongens zelf te maken, ze waren al jong succesvol en hebben nooit in buitenwijken van de stad (in de stad zelf valt het met de Marokkanen terreur meestal wel mee door de drukte en sociale controle) psssssst, hey meisje! hoeven roepen. In R'dam West en in A'dam bij het Mercatorplein, in sommige delen van de Bijlmer en in Culemborg, Gouda en nog wat fijne plekken kunnen die Marokkanen gewoon hun gang gaan.LucaS schreef:Wat heeft dat met EH, Aisatti of Afellay te maken? Ik ben overigens met een Autochtone Nederlandse vrouw getrouwd die regelmatig alleen of samen met mij de stad in gaat. Dus ik weet wel wat er in de stad kan gebeuren. Overigens is hufterig gedrag wijd verspreid en zeker niet voorbehouden aan allochtonen.
Maar in de basis zijn gasten als El Hamdaoui net zo slecht als 75% van de rotte appels der rondhang-Marokkanen. Het feit dat hij een grapje van Suárez die hem naar de wc verwijst niet kan incasseren is veelzeggend. Als hij bij een amateurclub de voetbalhumor van de kleedkamer had leren begrijpen, had hij direct gesnapt dat dit gewoon een beetje dollen is.
Echter El Ham is bij Excelsior altijd bewierookt en op de pleintjes met zijn vrienden Van Persie en Boutahar is hem ook nooit de goede mentaliteit bijgebracht. Als hij zich daar als een vervelend ettertje gedroeg (en dat deed ie) kwamen zijn oudere broers de problemen voor hem oplossen. Zijn ego is inmiddels zo structureel verziekt dat Mounir El Hamdaoui nooit een speler zal worden die het Ajax-shirt écht waard is.
Misschien kunnen we het bij Gullit proberen, Grozny is toch wel het voetbalwalhalla.Bertje schreef:Bayern komt al om in de spitsen.
Precies. Tegen AZ, psv, ADO, NEC en VVV bijv. bakte hij er niets van. Hij heeft, daarvoor, een paar prachtige goals gemaakt. Voetballend en als teamspeler voegde hij weinig tot niets toe.Rishi schreef:Onder Jol speelde hij, en ook de rest van de ploeg, ook niet super hoor.
Die jongen is een local hero. Alkmaar, Tilburg: daar was ie het mannetje en daar liep het lekker. Bij Ajax en Spurs niet. Wordt m.n. mentaal toch wat meer van een speler verlangd dan bij Willem II, AZ of Derby County.
Suarez is een tafellaken, EH een servet.
Goh, da's nieuw voor me. Noem al die spitsen eens op, als je wilt.Bertje schreef:Bayern komt al om in de spitsen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
El Hamdaoui is de beste aanvaller die we hebben, wimpey. Kun je hem wel een servet noemen, maar voor Ajax is hij van prima waarde. Hij is niet voor niets nog steeds de topscorer van Ajax, namelijk. Hij was zeker in het begin ook van onschatbare waarde en daar speelde hij toch ook prima potjes? Of is dat nu allemaal vergeten? Ik vond hem tegen Kiev prima bijvoorbeeld.
Bij Bayern hebben ze iets van vijf goeie opties voor drie posities.
Bij Bayern hebben ze iets van vijf goeie opties voor drie posities.
Ajax zal zijn goals nog nodig hebben dit seizoen. Hopelijk komen FdB en hij tot een compromis, tot einde seizoen. Goede afmaker, verder vind ik 'm tegenvallen. Wat brengt die gozer voetballend nou?! Hij loopt overal en nergens. Dat deed Suarez ook, maar die had een aktie en zocht de kortste weg naar het doel.Peter schreef:El Hamdaoui is de beste aanvaller die we hebben, wimpey.
Het ging over spitsen.Bij Bayern hebben ze iets van vijf goeie opties voor drie posities.
Op sommige momenten maakt hij ballen heel fraai af, maar als hij moet koppen of een bal per ongeluk voor zijn linker krijgt mist hij kansen die Ivan Gabrich nog zou benutten. Daarnaast heeft hij inderdaad thuis tegen ADO, NEC en VVV er geen reet van gebakken, uit bij AZ gaf hij niet thuis en tegen PSV raakte hij zowel in de thuis als uitwedstrijd geen knikker. Met zo'n wisselvallige en niet teamgerichte speler win je de oorlog niet. Hij kan echter wel in een Europa League wedstrijd en tegen Twente opeens de winnende maken, dus ik denk dat FdB hem dit seizoen nog wel wat speeltijd zal geven en er in de zomer ook nog wel een koper voor hem gaat komen.wimpey schreef:Ajax zal zijn goals nog nodig hebben dit seizoen. Hopelijk komen FdB en hij tot een compromis, tot einde seizoen. Goede afmaker, verder vind ik 'm tegenvallen. Wat brengt die gozer voetballend nou?! Hij loopt overal en nergens. Dat deed Suarez ook, maar die had een aktie en zocht de kortste weg naar het doel.Peter schreef:El Hamdaoui is de beste aanvaller die we hebben, wimpey.
SBV ExcelsiorEl Hamdaoui, meest arrogante voetballer ooit, doorliep de jeugdopleiding bij SBV Excelsior uit zijn geboorteplaats Rotterdam. Hier speelde hij samen met Robin van Persie en Saïd Boutahar. Onder trainer Adrie Koster maakte El Hamdaoui zijn debuut in het seizoen 2001/2002. In zijn debuutseizoen scoorde hij twee keer in zes optredens. Hij promoveerde met Excelsior.
Na de trainerswissel van Martin Jol voor Frank de Boer begon El Hamdaoui in de wedstrijd tegen AC Milan op de bank. Hierdoor raakte El Hamdaoui zo van streek dat hij mentaal niet meer voor Ajax wilde uitkomen. Hij werd tot 4 januari 2011 op vakantie gestuurd door De Boer. Mounir hervatte de training pas op 28 januari 2011. Hij kwam toen pas op de training, samen met Luis Suarez. Beide partijen gingen met elkaar om de tafel en het akkefietje werd gesust. El Hamdaoui ging gewoon weer door voor Ajax. Op 3 maart 2011 had El Hamdaoui het weer aan de stok met de Boer. Nadat de Boer El Hamdaoui had gewisseld in de rust van de halve finale van de KNVB Beker ontstond er ruzie, waarna op 4 maart 2011 El Hamdaoui uit de selectie van Ajax werd gezet[
iemand heeft ff zijn Wiki verneuktInterlandsHoewel hij is geboren in Nederland en voor het Nederlands elftal onder-21 heeft gespeeld, koos El Hamdaoui, meest arrogante voetballer ooit, in eerste instantie voor het Marokkaanse elftal, waarmee hij inmiddels twee oefeninterlands speelde voor de nationale A-ploeg.
In een interview op 6 november 2006 met Voetbal International onthulde El Hamdaoui,meest arrogante voetballer ooit, dat hij in het verleden de beslissing had genomen om voor het Marokkaanse elftal uit te komen, maar dat hij daarop terug wilde komen omdat hij zich gebruikt voelde door de Marokkaanse voetbalbond. Om die reden wilde hij zich daarop beschikbaar stellen voor het Nederlands elftal. Aangezien de Nederlandse Marokkaan al een statusverandering had aangevraagd bij de FIFA om voor Marokko uit te kunnen komen en dit slechts éénmaal is toegestaan, kan hij inmiddels alleen voor Marokko uitkomen. Desondanks werd er in oktober 2008 door de media gesuggereerd dat een keuze nog mogelijk zou zijn. [7] De FIFA bevestigde diezelfde maand nog dat de aanvaller niet meer voor het Nederlands elftal kon kiezen. Begin 2009 werd hij voor de eerste maal opgeroepen voor het Nationale elftal van Marokko.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mounir_El_Hamdaoui
Vakkie 129
Gisteren iemand VI gezien? Volgens Derksen is het bericht dat EH niet zou spelen tegen Milan gelekt richting de gebroeders Jol die vervolgens EH hebben ingeseind. EH is daarna naar de Boer gegaan om uitleg te eisen.
Volgens de snor dan.
Volgens de snor dan.
Dan komt de ElHam vraag... wie zou er baat bij hebben om te lekken?LucaS schreef:Gisteren iemand VI gezien? Volgens Derksen is het bericht dat EH niet zou spelen tegen Milan gelekt richting de gebroeders Jol die vervolgens EH hebben ingeseind. EH is daarna naar de Boer gegaan om uitleg te eisen.
Volgens de snor dan.
welke 'reserve'speler/trainer/assistent/ex-jol-loonlijst-uitbater moeten we gokken.
Snor is trouwens gewoon aan het stoken, nadeel van Ajax. Je wordt nooit met rust gelaten.
Vakkie 129
De Boer had eerst EH op de hoogte moeten stellen en dan pas anderen. Dat weet hij zelf ook wel.
In deze zaak maakt De Boer geen sterke indruk op mij.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Idd, ook gezien. Alleen neem ik alles wat de snor tegenwoordig zegt met een grote korrel zout. Vroeg had hij primeurs, nu is 'gelogen' nieuws ook nieuws bij de snor. Het is meer naar het 'privé niveau' afgegleden.
Als het wel waar is (het zou me niks verbazen), zegt het voldoende over de broeders Jol. Overigens werd het 'nieuwtje' door Wilfred gebracht, dacht ik.
Als het wel waar is (het zou me niks verbazen), zegt het voldoende over de broeders Jol. Overigens werd het 'nieuwtje' door Wilfred gebracht, dacht ik.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Jinne
- Site Admin
Ach gut. El Ham wel zeker?joey schreef:De Boer had eerst EH op de hoogte moeten stellen en dan pas anderen. Dat weet hij zelf ook wel.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!