PSV 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Banjavi
Contacteer:

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Banjavi »

PSV hoopt op Van Bommel en Van Nistelrooy
PSV hoopt ervaren oud-spelers Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy in de nabije toekomst naar Eindhoven te halen. Die wens spreekt directeur Marcel Brands uit.

Brands vertelt dat PSV afgelopen winter al dicht bij de komst van Van Bommel was, als opvolger van de naar FC Barcelona vertrokken Ibrahim Afellay. "Ik denk dat we een serieuze kans hadden gemaakt als AC Milan niet was gekomen", zegt hij in gesprek met NUsport.

De 33-jarige Van Bommel tekende slechts tot het einde van het seizoen bij Milan, waardoor PSV na dit seizoen een nieuwe poging kan wagen. Ook HSV-spits Van Nistelrooy is na deze jaargang transfervrij en is een optie voor PSV, laat Brands weten.

"De PSV-supporters hoeven zich geen zorgen te maken, we gaan er alles
aan doen om Van Bommel en Van Nistelrooy naar Eindhoven te halen. Dat
zijn voetballers van de buitencategorie met een rood-wit hart", vertelt hij.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Pff... wat een uitspraken. Al zou het PSV lukken (denk het niet overigens), dan zou Van Bommel misschien een versterking kunnen zijn. Van Nistelrode is echt opgebrand en uitgeblust. Snapte ook niet echt dat Real zo dolgraag wilde dat Ruud naar Madrid kwam afgelopen winterperiode.
Whitey on the moon.
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

joey schreef:Jan Wouters werd ooit achteraf geschorst omdat hij op de voet van Johan Steur ging staan. Steur reageerde en kreeg rood.
Ik vind het rood, want bewust. De aanklager is aan het marchanderen geslagen omdat zondag PSV-Ajax op het programma staat.
Dat is nogal een beschuldiging, joey. Waarom zou de aanklager dat doen?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Baseman

Bericht door Baseman »

Van Bommel is natuurlijk een absolute versterking voor PSV, zijn komst zou fantastisch zijn. Hij is de leider die PSV zo hard nodig heeft, daarbij kan hij nog steeds uitstekend voetballen. Niet dat ik verwacht dat hij komt, maar hij zou de droom'aankoop' zijn.

Over de eventuele komst van Van Nistelrooij ben ik minder enthousiast. Hij zal geen genoegen nemen met een plaats op de bank en ik betwijfel of hij nog goed genoeg is voor de basis. Mocht Reis volledig herstellen, dan zou hij de voorkeur moeten krijgen.
Duke schreef:Natuurlijk is het dom van Gudelj om zich zo te laten provoceren, maar Toivonen is natuurlijk verre van onschuldig in deze. Daar ging je me in eerste instantie iets te makkelijk aan voorbij.
Dat laatste klopt, maar dat komt door de hetze die ineens ontstaan is.
Natuurlijk is Toivonen niet onschuldig, maar je zou bijna gaan denken dat hij een moordaanslag heeft gepleegd...volgens mij is het komkommertijd in voetballand. Gudelj kreeg terecht geel, Toivonen had ook geel moeten krijgen. Dat Gudelj daarna een hele domme overtreding maakt is vervolgens alleen zijn eigen grote fout. Het doorrollen van Toivonen is overdreven, maar dat zie je wekelijks terugkomen op de velden. Als dat al een probleem is, dan kunnen we aan de gang blijven.
joey schreef:De aanklager is aan het marchanderen geslagen omdat zondag PSV-Ajax op het programma staat.
Meen je dit nu echt???
Dat ze soms vreemde beslissingen nemen klopt, maar dat is altijd al zo geweest. Dat spelers van topclubs meer mogen is ook al altijd geweest. Maar dat 'de affaire Toivonen' iets te maken zou hebben met komende zondag is echt onzin, ik heb werkelijk geen idee hoe je hierbij komt.
Zo geweldig gaat het niet en de topclubs staan niet voor Rutten op de stoep.
Het spel is erg wisselvallig, maar PSV is de koploper en doet Europees nog mee. Dat kun je moeilijk slecht noemen.
En dat topclubs niet in de rij zouden staan voor Rutten doet natuurlijk niet ter zake, sinds wanneer is dat namelijk een argument? Helemaal bij een trainer.
joey
Erelid

Bericht door joey »

Bang voor de negatieve reacties?

Ik kan het niet bewijzen, dat klopt. :blush.gif:

Het zegt wel iets dat Jol, Luinge én Van der Ende dit rood vonden. Op de beslissing van de aanklager valt veel af te dingen.
Het stinkt aan alle kanten!
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs »

Toivonen is gewoon een irritant ventje die hier ooit de rekening nog voor gepresenteerd krijgt.

Ik bedoel natuurlijk in de vorm van een schorsing en natuurlijk niet in de vorm van een gebroken been. Dat wens ik niemand toe. :hypocrite.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
wimpey

Bericht door wimpey »

Peter schreef:Zal binnen no-time geblesseerd raken.
Kromkamp is een held. Heeft bij psv 3 jaar de Sno en 2 jaar de Atouba gedaan. :biggthumpup.gif: En nu terug op het mooie, oude nest. Niet dat het wat wordt, maar toch...
Duke schreef:Met alle respect, maar als jij het over PSV hebt, heb ik moeite je serieus te nemen. :aai.gif:
Wat zeg je dat netjes. :smallgrin.gif: Wat irritant is, is dat psv weer eens door een scheids in het zadel geholpen werd. Niet voor het eerst dit seizoen.

Ik ben het trouwens met Baseman eens. Het was geen rood. Toivonen heeft alleen zichzelf ermee, want hij ligt nu onder een vergrootglas. Hij kan niets flikken en zal minder snel de overtreding mee krijgen. Luis kreeg ook een tijdlang geen penalty wanneer ie er een verdiende.
Baseman schreef: Niet dat ik verwacht dat hij komt, maar hij zou de droom'aankoop' zijn.
Zijn we het alweer eens. Hij ruilt net de conservatieve Jansen in voor Raiola, die een enorm netwerk heeft. Dat doet hij niet voor de lol natuurlijk. MvB's doel is het EK winnen. Dan moet je top zijn in een topcompetitie. Zijn schoonvader vindt dat zijn spelers eigenlijk niet in NL moeten spelen. Zou vreemd zijn wanneer uitgerekend de captain dat dan wel zou doen. Bovendien zou het gezag van de captain binnen Oranje eronder lijden wanneer hij in NL gaat spelen... Na het EK misschien, daarvoor zeker niet.
Over de eventuele komst van Van Nistelrooij ben ik minder enthousiast.
De link Arnesen - Linse - Lemic is bekend. Lijkt me dat RvN gewoon in Hamburg blijft. Nieuwe trainer straks (waarschijnlijk Laudrup) en via het Arnesen-netwerk een rits nieuwe spelers. Kunnen volgend seizoen in Duitsland om de titel spelen.

Vraag, Baseman: ben je die Rutten en dat vaak afzichtelijke spel van je club niet spuugzat?
joey
Erelid

Bericht door joey »

Heeft HSV dan geld? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
wimpey

Bericht door wimpey »

joey schreef:Heeft HSV dan geld? :confused.gif:
Traditioneel wel, ja.

Veel aflopende dure contracten ook. En ze hebben nog wel wat te verkopen: Elia bijv. Vervelende zeur is dat. Niets laten zien, wel een vette bek.
Baseman

Bericht door Baseman »

wimpey schreef:Kromkamp is een held. Heeft bij psv 3 jaar de Sno en 2 jaar de Atouba gedaan.
Klopt, een van de grootverdieners bij PSV. Mooi dus dat hij eindelijk vertrekt.
Toivonen heeft alleen zichzelf ermee, want hij ligt nu onder een vergrootglas. Hij kan niets flikken en zal minder snel de overtreding mee krijgen. Luis kreeg ook een tijdlang geen penalty wanneer ie er een verdiende.
Mee eens.
Misschien een slimme actie tijdens die wedstrijd, maar daar zal hij nog een tijd de consequenties van dragen.
Hij ruilt net de conservatieve Jansen in voor Raiola, die een enorm netwerk heeft. Dat doet hij niet voor de lol natuurlijk.
Inderdaad.
Was hij bij Janssen gebleven dan had ik zijn terugkeer komende zomer vrij realistisch gevonden, nu echter niet meer. Na het EK is de kans inderdaad wel groot dat zowel Van Bommel als Van Nistelrooij terug willen keren bij PSV, dan is het echter de vraag of het nog nut heeft.
De link Arnesen - Linse - Lemic is bekend. Lijkt me dat RvN gewoon in Hamburg blijft. Nieuwe trainer straks (waarschijnlijk Laudrup) en via het Arnesen-netwerk een rits nieuwe spelers. Kunnen volgend seizoen in Duitsland om de titel spelen.
Dit is goed mogelijk ja. Het zou wat vreemd zijn als VN blijft gezien zijn eerdere uitspraken, maar waar geld is veranderen meningen...
Vraag, Baseman: ben je die Rutten en dat vaak afzichtelijke spel van je club niet spuugzat?
Nee.
Ik had wel meer van het spel verwacht, al lijkt het vaak erger dan het is.
Het huidige PSV is statistisch gezien namelijk het meest aanvallende team in de Eredivisie (meeste kansen, meeste corners, meeste schoten op doel), daarbij stelt Rutten altijd een aanvallend middenveld op.

Waar ik me vooral aan stoor is de wisselvalligheid (met name de veel te lage ondergrens die soms bereikt wordt) en het gebrek aan echte winnaarsmentaliteit, ik mis de over mijn lijk mentaliteit. Dat heeft PSV vorig seizoen de titel gekost (gezien de voorsprong die werd verspeeld) en om de een of andere reden ontbreekt die mentaliteit nog steeds, dat vind ik onbegrijpelijk. Dit PSV is niet goed genoeg om op halve kracht te kunnen spelen, dat zou onderhand toch al erg duidelijk moeten zijn bij de spelers.
Daarom zou Van Bommel een fantastische aankoop zijn, zo'n type is precies wat PSV keihard nodig heeft.

Nu moet ik wel zeggen dat het spel van de andere teams ook niet opzienbarend is, dat scheelt.
Twente speelt in mijn ogen nog het beste voetbal, maar ze zijn er niet de koploper mee.

Mocht PSV kampioen worden, dan krijgt Rutten van mij zijn laatste kans. Zo niet, dan mag iemand anders het van mij proberen.
Ik vind Rutten een uitstekende coach en hij kan spelers echt beter maken, het is alleen zonde dat zijn karakter hem wat in de weg zit. Te voorzichtig, te wantrouwend...hij is eigenlijk de ideale veldtrainer in het Engelse model, zoals toentertijd bij PSV onder Hiddink.
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Volgens mij kan van Nistelrooy nog zonder moeite mee in de eredivisie.Daarvoor hoef je niet echt een topper te zijn hoor.
wimpey

Bericht door wimpey »

Baseman schreef: Mocht PSV kampioen worden, dan krijgt Rutten van mij zijn laatste kans. Zo niet, dan mag iemand anders het van mij proberen.
Dit is i.m.o. wel typisch voor een psv-fan: kijken jullie eigenlijk naar de wedstrijd of naar het scorebord? :smallgrin.gif:

Persoonlijk vond ik psv vorig seizoen beter spelen dan dit seizoen. Daar moet je een trainer / elftal op beoordelen, lijkt me.
Baseman

Bericht door Baseman »

Tsja, als ik een club moet gaan beoordelen op het niveau van het spel, dan ben ik snel klaar in de Eredivisie...de competitie is een stuk spannender geworden de laatste jaren, het niveau is echter gezakt.
999

Bericht door 999 »

In het kader van .. Wat is er geworden van .. schreef:'Oud PSV'er mishandelde vrouw en dochtertje'

BRUSSEL - Oud-profvoetballer Gilles De Bilde (39) moet voor de rechter verschijnen voor geweld tegen zijn vrouw en één van hun dochtertjes. Het is niet de eerste keer dat de Belg, voormalig PSV-speler, in het beklaagdenbankje staat vanwege zijn losse handjes.

Kort voor de start van het WK in Zuid-Afrika sloegen de stoppen bij De Gilde door, meldt Het Laatste Nieuws. Thuis mishandelde hij zijn echtgenote Ils Segers en hun 7-jarige dochertje. Zijn vrouw sloeg op de vlucht en de politie werd er bij gehaald. Zijn echtgenote diende echter geen klacht in en het stel verzoende zich kort later. Het Brusselse gerecht besloot wel tot vervolging over te gaan, vanwege het explosieve verleden van De Bilde.

Want dat De Bilde zijn losse handjes vaker niet onder bedwang kon houden, blijkt uit een arrestatie van 1995. De voormalig voetballer gaf een ambulancebroeder een kopstoot omdat deze hem niet bij zijn zieke vader liet. Ruim een jaar later onstond er een enorme rel in de Belgische voetbalwereld toen hij tijdens een wedstrijd van Anderlecht- Eendracht Aalst met zijn vuist de neus en oogkas brak van tegenspeler Kris Porte. De Bilde werd voor die gruwelijke klap veroordeeld voor negen maanden celstraf, 75 uur werkstraf en een boete van 1000 euro.

Volgende week staat de voetballer terecht voor de rechtbank in Brussel. Hij riskeert jaren cel.
Blij met de punten ...
Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi »

Ik zie in de wedstrijden forum van Ajax regelmatig voorbijkomen...
"3 punten zijn binnen... wedstrijd snel vergeten"...

Dus ach.
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

:blub.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Frank

Bericht door Frank »

Wist je om 19:23 al dat PSV zou gaan winnen, Ajaciedjuh?

:kwijl.gif:
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Frank schreef:Wist je om 19:23 al dat PSV zou gaan winnen, Ajaciedjuh?

:kwijl.gif:
:ajaxsmiley.gif: terecht. Gewonnen!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
wimpey

Bericht door wimpey »

psv heeft een matige opponent overtuigend verslagen. Mogen nu tegen de Rangers. Die zijn ook wel te pakken.

Ajax moet vooral opletten voor de standaards van psv. Afstemming in het defensieve centrum van psv en tussen backs en CVs klopt bij psv vaak niet. Daar valt wel wat te halen.
999

Bericht door 999 »

:ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif:
Blij met de punten ...
Rooie

Bericht door Rooie »

Toivonen zal de komende 5 wedstrijden ofzo wel niet spelen...
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

De aanklager zal het wel niet aandurven om ook dit voorval met de mantel der liefde te bedekken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Frank

Bericht door Frank »

En terecht, had gewoon rood moeten zijn.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk »

Baseman schreef:
Duke schreef:Met alle respect, maar als jij het over PSV hebt, heb ik moeite je serieus te nemen.
Leuk voor je, maar wat heeft dat met de overtreding an sich te maken?
Het staan op iemands voet komt iedere wedstrijd heel regelmatig voor, dus een rode kaart als sanctie is onzin.

Doordat het deze keer toevallig goed te zien is op tv, vinden ineens een paar ex-scheidsrechters het nodig om hoog van de toren te blazen. Ik heb deze mannen echter nooit een rode kaart zien uitdelen voor deze overtreding.
Ze hadden allebei geel moeten krijgen en Toivonen had zich niet zo moeten aanstellen.
Maar toen Enoh op de voet van Afellay gestaan zou hebben, verdiende die volgens jou nog een schorsing. :hypocrite.gif: :confused.gif:
Alexander

Bericht door Alexander »

Blijft weer angstvallig stil in Zeist.
Gesloten