Apart dat Slop komt. Die kan het functioneren van VDZ vast goed beoordelen.

Moderator: mods
Tja, mensen die helemaal niet bij Ajax werken schijnen ook prima te weten wat er allemaal speelt, dus dan moet iemand die er nog af en toe rond loopt het zeker wel weten.joey schreef:VDB zou beter tekst en uitleg kunnen geven over e.e.a. Daar hebben wij inmiddels wel recht op.
Iemand die verantwoordelijk is voor personeelszaken, zoals Slop, zeker!Jinne schreef:Tja, mensen die helemaal niet bij Ajax werken schijnen ook prima te weten wat er allemaal speelt, dus dan moet iemand die er nog af en toe rond loopt het zeker wel weten.joey schreef:VDB zou beter tekst en uitleg kunnen geven over e.e.a. Daar hebben wij inmiddels wel recht op.
Degene die personeelszaken doet zal op de hoogte zijn van functioneringsgesprekken of ze zelfs zelf afnemen. Denk je niet?joey schreef:Slop ziet het natuurlijk meteen als een ander slecht functioneert. Hij herkent dat.![]()
Dat hangt natuurlijk heel erg af van de grootte van het bedrijf, en zo groot is Ajax niet.joey schreef:Nee, dat denk ik niet. Ik hoor wel eens van functioneringsgesprekken, maar die gaan zelden tussen iemand van de directie en het personeelslid. Meestal is de directe chef degene dit dat doet.
Lijkt me niet dat de scouts onder Slop vallen, of wel?
Geen idee, jij weet het blijkbaar ook niet. Ik zei ook niet voor niets: zelf afnemen of er in ieder geval van op de hoogte zijn. Zeker op het moment dat een arbeidsrelatie escaleert wordt er natuurlijk even terug gevallen op dergelijke gesprekken. Maar goed, je werkt zelf ook niet in een professionele organisatie, dus jouw laatste functioneringsgesprek is vast heeel lang geleden.joey schreef:Nee, dat denk ik niet. Ik hoor wel eens van functioneringsgesprekken, maar die gaan zelden tussen iemand van de directie en het personeelslid. Meestal is de directe chef degene dit dat doet.
Lijkt me niet dat de scouts onder Slop vallen, of wel?
Tja, ik doe er niet aan.Neefkens schreef:"ik hoor wel eens van functioneringsgesprekken"......
En op basis daarvan trek je je conclusie?
Is zo'n vonnis niet gewoon na te lezen? Het staat me bij dat Weekend Cees wel eens zoiets post.LucaS schreef:Als het goed is niet
Van den Boog vervangen
AMSTERDAM - Rik van den Boog is vanavond niet bij de arbitragezaak die Ajax tegen hoofdscout Hans van der Zee heeft aangespannen. De algemeen directeur van de Amsterdamse club wordt op het hoofdbureau van de KNVB in Zeist vervangen door financieel directeur Jeroen Slop, die eveneens de portefeuille personeelszaken in beheer heeft. Een dag eerder gaf Ajax nog expliciet aan dat Van den Boog wel aanwezig zou zijn, maar op het laatste moment vond er dus alsnog een wisseling van de wacht plaats.
Ajax wil de indruk wegnemen dat het een arbitragezaak tussen Van den Boog en Van der Zee is. De huidige nummer drie van de eredivisie heeft de hoofdscout op non-actief gesteld, omdat hij gebrekkig zou communiceren. De Amsterdamse club heeft een arbitragezaak tegen de hoofdscout aangespannen, nadat beide partijen geen overeenstemming over een vertrekregeling hadden kunnen bereiken.
Scout Van der Zee maakte in de zomer van 2007 de overstap van PSV naar Ajax. Hij is verrast door het handelen van de Amsterdamse club en heeft afgelopen zomer nog een fikse loonsverhoging gekregen.
Arthur schreef:Ik ben benieuwd of er vanavond nog iemand gaat twitteren. Of is er nooit publiek bij een arbitragezaak?
Maar dat was bij de KNVB, dus dat is iets heel anders.joey schreef:Arthur schreef:Ik ben benieuwd of er vanavond nog iemand gaat twitteren. Of is er nooit publiek bij een arbitragezaak?
Bij de arbitragezaak van Bas Dost lag alles op straat.
joey schreef: Het is mijns inziens in het belang van Ajax dat VDB zo snel mogelijk van het toneel verdwijnt.
Van Basten zou volgens verzoekschrift Van den Boog problemen hebben met Van der Zee bij #Ajax, maar wenst hem voor arbitragezaak veel succes
Morgen in #Telegraaf. Van den Boog blundert in zaak Van der Zee #Ajax
#Ajax moet van arbitragecommissie aan Hans van der Zee scoutingrapporten overleggen, die er 'niet zijn'. 1-0.