Jopie's werkwijze bestaat uit pure rancune, dus raak er maar gewend aan.999 schreef:Inderdaad, kamp JC heeft de laatste acht dagen continue de media opgezocht om een directielid van AJAX te beschadigen ( of dat de beschuldigingen nu wel of niet kloppen ).Spreekpoppen in de T. en de V.I..Als dit dus de werkwijze is van wat het nieuwe AJAX moet gaan besturen nou dan maak je borst maar nat ..
De Rik van den Boog-topic
Moderator: mods
-
Re: De Rik van den Boog-topic
Whitey on the moon.
Jullie overdrijven. De advocaat van VDZ is geen spreekpop en van Van Basten kun je van alles zeggen, maar niet dat hij een meeloper is.
Las trouwens net in de VI dat VDB in de door hem ingevoerde maandelijkse reviews altijd heel lovend was over de scouting...
Las trouwens net in de VI dat VDB in de door hem ingevoerde maandelijkse reviews altijd heel lovend was over de scouting...
Het stinkt aan alle kanten!
En dat lees je in de V.I.
..
Schei toch uit, zelfs een blinde kan zien wat voor spelleke er hier gespeeld wordt ..

Schei toch uit, zelfs een blinde kan zien wat voor spelleke er hier gespeeld wordt ..
Blij met de punten ...
Dus bij de VI verzinnen ze dat VDB maandelijkse reviews heeft ingevoerd? 

Ik wil zeker niet beweren dat VdB brandschoon is, maar het bombardement aan negatieve berichten over VdB in de Cruijffmedia wordt toch echt gevoed vanuit mensen binnen of rondom Ajax. Zum kotzen
I think I lost my fucking headache
Heel netjes van vdBoog dat hij wacht tot de rechtszaak. Hij heeft echt wel voorzien dat hij een hoop shit over zich heen zou krijgen, dus hij zal een sterke zaak hebben. Maar daar gaat HIJ niet de media mee in.
Het gemakkelijkste was geweest om gewoon niets te doen en lekker low profile blijven tot er wat meer duidelijkheid zou zijn rondom de platforms.
De manier hoe de media nu vdBoog behandelen is echt schandalig en als daar inderdaad zogenaamde Ajacieden bij zitten, dan moeten die zich schamen. Het is namelijk NIET in het belang van de club, deze onrust. Juist het fluwelen karakter van de acties van JC etc. beviel me zo, het leek wel in het belang van ajax.
Waarom dat nu ineens veranderd is, zou ik wel eens willen weten.
Het gemakkelijkste was geweest om gewoon niets te doen en lekker low profile blijven tot er wat meer duidelijkheid zou zijn rondom de platforms.
De manier hoe de media nu vdBoog behandelen is echt schandalig en als daar inderdaad zogenaamde Ajacieden bij zitten, dan moeten die zich schamen. Het is namelijk NIET in het belang van de club, deze onrust. Juist het fluwelen karakter van de acties van JC etc. beviel me zo, het leek wel in het belang van ajax.

Niet alleen. Komt ook van Van Basten (via de AD) en van de advocaat van VDZ.LucaS schreef:Ik wil zeker niet beweren dat VdB brandschoon is, maar het bombardement aan negatieve berichten over VdB in de Cruijffmedia wordt toch echt gevoed vanuit mensen binnen of rondom Ajax. Zum kotzen
Klopt dat er gelekt wordt. Kun je onkies vinden, maar daarmee is de informatie die gelekt wordt nog niet per se onjuist.
We merken het vanzelf.
Nee, maar de informatie is ook niet per se juist
I think I lost my fucking headache
Ik heb dan ook altijd een slag om de arm gehouden. Maar ik zeg wel: áls VDB de ledenraad onjuist heeft ingelicht, is dat laakbaar.
De integriteit van VDB stond ook bij zijn vorige werkgevers ter discussie.
Als het media-offensief tegen Cruijff of zijn mensen zou ingaan, dan zou je niet weten hoe hard je het moest veroordelen.
-
Innocent until proven guilty. Van den Boog is nog nergens voor veroordeeld, dus het lijkt me toch dat de mensen die hem aanpakten geen sterke zaak hadden. Hij kan misschien de schijn tegen hebben, maar dat telt niet.joey schreef:Ik heb dan ook altijd een slag om de arm gehouden. Maar ik zeg wel: áls VDB de ledenraad onjuist heeft ingelicht, is dat laakbaar.
Whitey on the moon.
Ach, niets menselijks is ons vreemd, en dat geldt ook voor joey.Arthur schreef:Als het media-offensief tegen Cruijff of zijn mensen zou ingaan, dan zou je niet weten hoe hard je het moest veroordelen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ah, je bedoeld te zeggen dat Joey zo hypocriet is als de neten ...Duke schreef:Ach, niets menselijks is ons vreemd, en dat geldt ook voor joey.Arthur schreef:Als het media-offensief tegen Cruijff of zijn mensen zou ingaan, dan zou je niet weten hoe hard je het moest veroordelen.
Blij met de punten ...
Als een scout dit soort spelers goed genoeg vind (sno e.d.) is het toch een slechte scout?joey schreef:Nou en? Zoals Steef al een paar keer heeft aangegeven, de scout is niet eindverantwoordelijk. Dat waren Van Basten en zeker ook de directie.
Waar het om gaat, is dat VDB (via zijn advocaat) blijkbaar een onzinargument aanvoert.
@Peter: de AD van Ajax mag niet liegen tegen een orgaan dat hem (indirect) moet controleren.
Maar welke spelers heeft van der Zee als 'internationale scout' aanbevolen danwel binnengehaald? Bij internationaal denk ik aan Zuid Amerika en dus o.a. Ze Eduardo en Kerlon...
99,9% van het werk van scouts blijft intern. Voor de zoveelste keer: scouts kopen of halen geen spelers! Het is een adviserend orgaan dat ondersteunend werkt.
Maar dan is er dus nooit geluisterd naar de adviezen van van der Zee en dit vond hij prima? Als scout wil je toch ook eer van je werk?Feest schreef:99,9% van het werk van scouts blijft intern. Voor de zoveelste keer: scouts kopen of halen geen spelers! Het is een adviserend orgaan dat ondersteunend werkt.
Tja, en zo kun je er natuurlijk altijd onderuit ..
Blij met de punten ...
Scoutings rapport:Prima rechterbeen, goede pass in zijn rechterbeen ..
Blijkt dat ie er niks van kan en zijn rechterbeen van hout is ..
Ja maar, tis maar een advies .. pfffft ...
Blijkt dat ie er niks van kan en zijn rechterbeen van hout is ..
Ja maar, tis maar een advies .. pfffft ...
Blij met de punten ...
Lees nou wat Steef zegt. De scouts adviseren. Zij nemen niet de beslissingen.
Denk jij dat de scouts Tainio, Mido, Atouba en al die andere prutsers hebben voorgedragen?
De Volkskrant zit ook in het complot.
De Volkskrant is altijd tegen Cruijff geweest.
VDB heeft dus tegen de ledenraad gezegd dat de scouting bij die aankopen betrokken was. Terwijl VDZ dat ontkent. Een van de twee partijen liegt dus.
Denk jij dat de scouts Tainio, Mido, Atouba en al die andere prutsers hebben voorgedragen?

De Volkskrant zit ook in het complot.

VDB heeft dus tegen de ledenraad gezegd dat de scouting bij die aankopen betrokken was. Terwijl VDZ dat ontkent. Een van de twee partijen liegt dus.
Laatst gewijzigd door joey op wo feb 16, 2011 2:19 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat betekent natuurlijk niet dat een scout niet onbehoorlijk werk kan leveren of er zelfs een potje van kan maken. Daar mag ook een scout op afgerekend worden.Feest schreef:99,9% van het werk van scouts blijft intern. Voor de zoveelste keer: scouts kopen of halen geen spelers! Het is een adviserend orgaan dat ondersteunend werkt.
Die kwamen volgens mij rechtstreeks via het Raiola/Jol netwerk.gaizka schreef:Als een scout dit soort spelers goed genoeg vind (sno e.d.) is het toch een slechte scout?joey schreef:Nou en? Zoals Steef al een paar keer heeft aangegeven, de scout is niet eindverantwoordelijk. Dat waren Van Basten en zeker ook de directie.
Waar het om gaat, is dat VDB (via zijn advocaat) blijkbaar een onzinargument aanvoert.
@Peter: de AD van Ajax mag niet liegen tegen een orgaan dat hem (indirect) moet controleren.
Maar welke spelers heeft van der Zee als 'internationale scout' aanbevolen danwel binnengehaald? Bij internationaal denk ik aan Zuid Amerika en dus o.a. Ze Eduardo en Kerlon...
Ik zou er overigens snel klaar mee zijn als scout. Als ze je advies structureel negeren kun je beter iets anders gaan doen.
Nil volentibus arduum
Ik ook, Marillion. Maar die mensen hebben (vaak) ook een hypotheek.
Van den Boog komt vanavond niet opdagen. Had ik al verwacht.
Van den Boog komt vanavond niet opdagen. Had ik al verwacht.
Precies de reden waarom Haesaert bij Ajax is vertrokken.gaizka schreef:Maar dan is er dus nooit geluisterd naar de adviezen van van der Zee en dit vond hij prima? Als scout wil je toch ook eer van je werk?Feest schreef:99,9% van het werk van scouts blijft intern. Voor de zoveelste keer: scouts kopen of halen geen spelers! Het is een adviserend orgaan dat ondersteunend werkt.
- InnerHarbour
Ik heb het zo langzamerhand ook wel gehad met die man.Ajax-directeur Van den Boog ontloopt arbitragezaak
16/02/2011 15:13
Rik van den Boog schittert woensdagavond in Zeist door afwezigheid bij de arbitragezaak die Ajax aanspande tegen voormalig scout van de Amsterdammers Hans van der Zee. De algemeen directeur laat zich vervangen door financieel directeur Jeroen Slop.
Ajax en Van der Zee treffen elkaar in een arbitragezaak, omdat het (voormalige) hoofd scouting niet akkoord gaat met de ontslagregeling die de Amsterdamse club hem heeft voorgesteld. Van der Zee werd vorige maand op non-actief gesteld. Volgens de officiële lezing wordt hem 'gebrekkige communicatie' met de technische leiding verweten.
Van der Zee stapte juli 2007 over van PSV naar Ajax. In een verder verleden was de 55-jarige Amsterdammer actief als hoofdtrainer bij Volendam en Sparta Rotterdam en als technisch directeur bij AZ.
Twee voormalige coaches van Ajax steunen Van der Zee. Zo geven Marco van Basten en Martin Jol de scout rugdekking met schriftelijke verklaringen en stellen zij dat er tijdens hun samenwerking met de beklaagde allerminst sprake was van gebrekkige communicatie.
De brieven maken onderdeel uit van het dossier dat op tafel zal komen in Zeist. De kwestie zorgde vorige week binnen Ajax voor kritische vragen in de ledenraad. Volgens bronnen binnen de raad verdedigde Van den Boog (foto) zich door te vertellen dat hij de scout om een zware reden op staande voet zou hebben ontslagen. Dit tot ontzetting van Van der Zee.
YNWA