PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Netjes hoor...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Toivonen.. Wedstrijdje of 4 neem ik aan.. Bewuste elleboog op Mertens. De enige die ze de wedstrijd uit moeten .... is die Hongaar.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Bakkal???
Die is een klasse beter dan Toivonen, joh.
Die is een klasse beter dan Toivonen, joh.
Jep. Is bovendien itt Toivonen altijd op dreef tegen Ajax. Lopende man ook, een zwakte van Ajax.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Rishi schreef:Alsof we voor Bakkal zo bang moeten zijn.. Kom op zeg.
Ajax moet op het moment overal bang voor zijn... dus ook voor Bakkal.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
En dat is 2 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
2-2 binnen één minuut
.

www.ad.nlKoevermans uit de gratie bij PSV
LILLE - Danny Koevermans is voorlopig uit de gratie bij PSV. Trainer Fred Rutten zette de bonkige spits donderdag voor de Europa Leaguewedstrijd tegen Lille op de tribune omdat hij ontevreden is over Koevermans. ,,Ik ben in zijn algemeenheid ontevreden over Danny'', verklaarde Rutten.
Koevermans stond nog geen twee weken geleden tegen ADO Den Haag in de basis. Afgelopen weekeinde tegen AZ kreeg Marcus Berg weer de voorkeur.
,,Na de wedstrijd tegen ADO was ik al niet tevreden over hem. Het gaat over de laatste weken.'' Rutten wilde niet vertellen wat hij Koevermans precies verwijt. De spits heeft een aflopend contract in Eindhoven en vertrekt hoogstwaarschijnlijk na dit seizoen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Prima people manager, hoor, die Rutten.

- SylvievdVaart
En bovendien, volgens Harm, woest aantrekkelijk! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Sta ervan te kijken dat Rutten nog niet begonnen is over het haar van Toivonen.
Had duidelijk een nieuwe coupe en gelijk een assist en doelpunt. Geen toeval!
Had duidelijk een nieuwe coupe en gelijk een assist en doelpunt. Geen toeval!

Laatst gewijzigd door Justin op vr feb 18, 2011 8:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet ook niet wat de premier over het haar van een speler van PSV zou moeten zeggen. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hè, wat? 

Een ploeg om trots op te zijn!generaal schreef:2-2 binnen één minuut.

Rutte is niet de trainer van psv. En Rutten if niet de minifter-prefident.Justin schreef:Hè, wat?
Jep, I know. Heb het ook al veranderd.wimpey schreef:Rutte is niet de trainer van psv. En Rutten if niet de minifter-prefident.
Eeuwig zonde dat PSV voortaan zonder toptalent Manco verder zal moeten gaan... 
Gelukkig hebben ze er wel nog anderhalve ton voor gevangen!

Gelukkig hebben ze er wel nog anderhalve ton voor gevangen!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ja, het gaat daar echt niet lekker, hoor. Ze hebben even twee keer een tikkie nodig en dan zakt het helemaal in elkaar.
Rutten zal hoe dan ook zijn biezen moeten pakken na dit jaar. Ik zie hem de kar volgend jaar echt niet trekken. Te slecht voetbal, te weinig kwaliteit en vooral ook de aanzwellende kritiek maakt het werken daar onmogelijk voor Rutten. Jammer, want van mij mag hij nog jaren coachen daar.
Rutten zal hoe dan ook zijn biezen moeten pakken na dit jaar. Ik zie hem de kar volgend jaar echt niet trekken. Te slecht voetbal, te weinig kwaliteit en vooral ook de aanzwellende kritiek maakt het werken daar onmogelijk voor Rutten. Jammer, want van mij mag hij nog jaren coachen daar.
Dat komt wel goed. Je zag na het verlies in Twente al dat de klad erin kwam.Peter schreef:Ja, het gaat daar echt niet lekker, hoor. Ze hebben even twee keer een tikkie nodig en dan zakt het helemaal in elkaar.
Hij is trouwens ook niet echt geholpen door z'n TD. Lens, Berg, Marcelo, Bouma: ik had die Brands meer toevertrouwd.Jammer, want van mij mag hij nog jaren coachen daar.
psv zoekt in Zuid-Amerika, als je de berichten mag geloven. Dan hebben ze een trainer nodig die z'n talen spreekt. Exit-Rutten dus. Jammer, ja. Grijze muis als trainer van een grijze muizen elftal. Beviel goed.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Weet niet of ze een trainer zoeken die z'n talen spreekt, hoor. Daar was Valckx wel van, maar Brands gokte ook op Verbeek, terwijl z'n halve selectie nog geen woord Nederlands kan spreken.
PSV is er met een goede coach en wat gerichte aankopen zo weer bovenop ook. Het is te hopen dat Brands niet gaat shoppen bij AZ en daar Schaars weg plukt. Zet je Rutten en Engelaar buiten en vul je het middenveld in met Schaars, Bakkal en Labyad.
Overigens zou ik, als ik PSV was, kiezen voor een coach die de jeugd een kans durft te geven. Kom maar door met die Labyad, Tamata, Wuytens en weet ik wie nog meer. Als je dan wat gericht inkoopt dan heb je een leuk elftal, waar de supporters mee kunnen leven. Alhoewel, de gemiddelde PSV supporter geeft geen zier om jeugdspelers en om leuk voetbal heb ik het idee.
PSV is er met een goede coach en wat gerichte aankopen zo weer bovenop ook. Het is te hopen dat Brands niet gaat shoppen bij AZ en daar Schaars weg plukt. Zet je Rutten en Engelaar buiten en vul je het middenveld in met Schaars, Bakkal en Labyad.
Overigens zou ik, als ik PSV was, kiezen voor een coach die de jeugd een kans durft te geven. Kom maar door met die Labyad, Tamata, Wuytens en weet ik wie nog meer. Als je dan wat gericht inkoopt dan heb je een leuk elftal, waar de supporters mee kunnen leven. Alhoewel, de gemiddelde PSV supporter geeft geen zier om jeugdspelers en om leuk voetbal heb ik het idee.
Peter schreef:Rutten zal hoe dan ook zijn biezen moeten pakken na dit jaar.
Nieuwe TD, dus goede kans. Een TD stelt graag zelf een trainer aan.
Het stinkt aan alle kanten!