Dat mag ik inderdaad ook hopelijk. Helemaal nu er geen geld is uitgegeven deze winter heeft Ajax mooi de tijd in te spelen op het vertrek van Stekelenburg, Vertonghen en van der Wiel en wellicht anderen.Zlatan Son of God schreef:Dan mag ik hopen dat Ajax er nu al mee bezig is, want als we weer wachten tot de zomer dan mogen we weer graaien in de bak met B garnituur!Peter schreef:Onze selectie zal deze zomer een metamorfoso ondergaan. Stekelenburg, Vertonghen en van der Wiel lopen dan de deur uit. Ik ga er vanuit dat er dan ook vier versterkingen voor terug komen en dat zijn dan ook gelijk de pareltjes voor 2012-2014. Ik zie dat echt niet zo somber in, hoor. Als je er van uit gaat dat Ajax met die 50-60 miljoen geen diepte investeringen weet te realiseren, dan is het echt doemdenken.
Van de huidige selectie van 25 spelers kunnen Olequer, Ooijer, Cvitanich, Silva, Tainio, Suk, Graafland ook op een vertrek rekenen. Bodul, Sno, etc. die bij Jong Ajax meedraaien vertrekken ook. Dan hou je 15 selectiespelers over excl. de defintieve doorstroming van Josefzoon, Sneijder, Castillion, e.a.
Als Ajax hier geen goede slagen in maakt, dan weet ik het ook niet meer. Ze hebben 4-6 maanden te tijd een volwaardige selectie neer te zetten begin van seizoen 2011-2012. En hopelijk een paar jeugdtalenten aan te trekken als Eriksen.
Ben verder dan ook benieuwd of de scouting zijn werk niet doet of dat niemand dit advies goed overneemt, wie de TD wordt, hoeveel invloed FcB straks heeft en welke rol RvdB op zich gaat nemen of dat hij een stapje terug doet.