Het is dat Utrecht een beetje stootkracht mist, want die de Kogel maakte het Wisgerhof en Douglas knap lastig.CdE schreef:Toch weet je dat hij zo aan de andere kant gaat vallen. Zou onverdiend zijn. Ook met Ruiz komt Twente tot heel weinig.
FC Twente 2010-2011
- Daily Blind
Re: FC Twente 2010-2011
- Ajaciedjuh
Ik weet het niet mbt Mertens. Goede acties, maar weinig rendement.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
In tegenstelling tot wimpey vind ik dit maar een matig duel, hoor. Leuk dat er strijd is, maar het voetbal is om te huilen.
Vond je Ajax en psv beter om naar te kijken?Peter schreef:In tegenstelling tot wimpey vind ik dit maar een matig duel, hoor. Leuk dat er strijd is, maar het voetbal is om te huilen.

Ja, vind ik ook.Peter schreef:In tegenstelling tot wimpey vind ik dit maar een matig duel, hoor. Leuk dat er strijd is, maar het voetbal is om te huilen.
Utrecht heeft weer eens een mindere dag.
Dit gaat nog fout. Utrecht zit er doorheen.
- Ajaciedjuh
Die hebben wel 3 puntenwimpey schreef:Vond je Ajax en psv beter om naar te kijken?Peter schreef:In tegenstelling tot wimpey vind ik dit maar een matig duel, hoor. Leuk dat er strijd is, maar het voetbal is om te huilen.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Jöhnk schreef:Ja, vind ik ook.Peter schreef:In tegenstelling tot wimpey vind ik dit maar een matig duel, hoor. Leuk dat er strijd is, maar het voetbal is om te huilen.
Utrecht heeft weer eens een mindere dag.
Ligt ook aan Twente, neem ik aan.
Er is geen topploeg bij dit seizoen. Allemaal subtop.
Ajax kan best kampioen worden, maar dan moet het wel beter gaan voetballen.
Laatst gewijzigd door joey op zo feb 06, 2011 4:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Jezus Christus, Nesu. 

Maar daar gaat het dus niet om.Probleem is dat er die strijd is, en dat die strijd je dwingt om mee te moeten gaan doen want anders verzuip je zeker.AJAX zou vandaag weer verzuipen ....Peter schreef:In tegenstelling tot wimpey vind ik dit maar een matig duel, hoor. Leuk dat er strijd is, maar het voetbal is om te huilen.
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 06, 2011 4:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Alleen Ajax dit weekendDe Dominee schreef:PSV 3 punten?

Jaja, topweekend! 

En Groningen. Op EL hebben ze het over de drie titelkandidaten, maar volgens mij staat Grunn maar 1 punt op Ajax achter.
I think I lost my fucking headache
Utrecht maakt die technische fouten zelf hoor.joey schreef:Ligt ook aan Twente, neem ik aan.
Net Nesu weer. Schiet de bal anders gewoon in eigen doel.

We doen nog even mee. Maar ik vrees dat we volgend weekend weer punten laten liggen.
Twente blijft voor mij de favoriet.
LucaS schreef:En Groningen. Op EL hebben ze het over de drie titelkandidaten, maar volgens mij staat Grunn maar 1 punt op Ajax achter.
Vier inderdaad. Waarom zou Groningen geen kans maken?
Het stinkt aan alle kanten!
Ajax zie ik pas als een serieuze kampioenskandidaat als ze volgende week van Roda JC winnen. Verlies je, haak je definitief af.wimpey schreef:We doen nog even mee. Maar ik vrees dat we volgend weekend weer punten laten liggen.
Laatst gewijzigd door D_skilled op zo feb 06, 2011 4:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Exact. Vrijdagavond was Ajax zó beroerd, dat we vooral in uitwedstrijden nog veel te veel punten gaan laten liggen, vrees ik. Twente is momenteel de grootste kanshebber op de titel.wimpey schreef:We doen nog even mee. Maar ik vrees dat we volgend weekend weer punten laten liggen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Zie je jouw psv als titelkandidaat dan?D_skilled schreef: Ajax zie ik pas als een serieuze kampioenskandidaat als ze volgende week van Roda JC winnen.

Volgens mij staan ze nog altijd aan kop. Ajax moet eerst eens een moeilijke uitwedstrijd zien te winnen, dat heb ik ze dit seizoen nog niet zien doen. Te beginnen met Roda-uit.