Feyenoord 2010-2011
Re: Feyenoord 2010-2011
Dost sliep vroeger afwisselend in een Ajaxpyjama en in een Feyenoordpyjama. 

Het stinkt aan alle kanten!
0-1 voor Feyenoord! Verdwaalde voorzet van Swerts vliegt het doel in.
Feyenoord speelt overigens veel frisser dan de afgelopen paar wedstrijden, nu moet en zal FC Twente stevig gaan pressen.
Eens kijken of Feyenoord dit nu vol kan houden.
Edit: oei, bijna 0-2 na een slippertje van Janssen.
Feyenoord speelt overigens veel frisser dan de afgelopen paar wedstrijden, nu moet en zal FC Twente stevig gaan pressen.
Eens kijken of Feyenoord dit nu vol kan houden.
Edit: oei, bijna 0-2 na een slippertje van Janssen.
- SylvievdVaart

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Dat zou mooi zijn. Maar het zou wel bij het F. van dit seizoen passen om dit nog uit handen te geven.
joey schreef:Dat zou mooi zijn. Maar het zou wel bij het F. van dit seizoen passen om dit nog uit handen te geven.
Wat zei ik?

2-1 achter.

Positief puntje voor onze Rotterdamse vrienden. Ze hebben weer even aan een puntje mogen ruiken.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Ach, de Feyenoord-fans zullen wel tevreden zijn met de overwinning van Twente.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali

De fans die toentertijd het trainingsveld opkwamen verdienen niet beter dan dat Feyenoord degradeert.
Michael Bradley wordt mogelijk voor een half jaar door Feyenoord gehuurd althans dat meldt Express.de. Dát is wel een versterking voor ze.
Die gaat naar Aston Villa volgens mij, is vandaag als het goed is ook medisch gekeurd.
Heerlijke speler vind ik dat.
www.ad.nlFeyenoord haalt spits Sören Larsen van Toulouse
ROTTERDAM - Feyenoord heeft vanmorgen Sören Larsen van Toulouse vastgelegd. De Rotterdammers huren de 29-jarige Deense aanvaller in elk geval voor de rest van het seizoen. Larsen speelde dit seizoen pas twee keer voor de Franse subtopper. Hij was wel namens Denemarken actief op het WK vorige zomer in Zuid-Afrika.
Larsen speelde eerder voor de Duitse clubs MSV Duisburg en Schalke 04 en speelde in Zweden voor Djurgardens. In zijn geboorteland was Larsen actief voor BK Frem, Brøndby IF en Køge BK.
Larsen speelde op het WK in Zuid-Afrika alleen in de derde groepswedstrijd mee met de Denen, tegen Japan. Hij verving toen in de 56ste minuut Per Krøldrup.
Later meer.
Salvador Dali
Salvador Dali
Scheen een vergissing te zijn van de Duitse site.D_skilled schreef:Michael Bradley wordt mogelijk voor een half jaar door Feyenoord gehuurd althans dat meldt Express.de. Dát is wel een versterking voor ze.
Update 23:28 uur - 'Feyenoord-interesse' in Bradley blijkt vergissing van medium
Michael Bradley verkast niet naar Feyenoord. De berichtgeving van Express uit Duitsland over de belangstelling van de Rotterdammers voor de middenvelder van Borussia Mönchengladbach berust niet op waarheid. Het artikel is zondagavond verwijderd. Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, heeft al laten weten dat het bericht onzin is. Aston Villa laat op haar beurt via de officiële kanalen weten dat de Amerikaans international een medische keuring zal ondergaan.
Ja, en? Dan kan ie toch best slagen bij Feyenoord? 

Salvador Dali
Salvador Dali
Een woord: blessuregevoelig.
Hoe gaat het trouwens met Tomasson?
Hoe gaat het trouwens met Tomasson?

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Castaignos deze zomer naar Inter, aldus de officiële Feyenoord-site.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Daar horen we dus nooit meer wat van.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
De huur is rond. Zo is er aardig wat bijgekomen, met Meeuwis, Larsen, Swerts, Simon en Miyaichi.Duke schreef:Volgens het AD is die Miyaichi ook bij Ajax op proef geweest, maar heeft ie een beenbreuk opgelopen in een oefenwedstrijd.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vergeet Beukie niet, Duke.
Oh ja, maar wat moeten ze dan met Larsen? 

Salvador Dali
Salvador Dali
Ik heb hier in Duitsland gelezen dat hij naar Gala gaat. Voor 5 miljoen (maar liefst).D_skilled schreef:Michael Bradley wordt mogelijk voor een half jaar door Feyenoord gehuurd althans dat meldt Express.de. Dát is wel een versterking voor ze.
Houten klaas. Speelde t.t.v. Slomka regelmatig bij S04. Vaak als invaller. Pakte z'n goals mee, m.n. met de kop. Zeer statisch, linksbenig. Niveau... mwah, Charisteas.joey schreef:Larsen is toch mislukt bij Schalke?
-
Daar heeft Schalke geen probleem mee.wimpey schreef:Ik heb hier in Duitsland gelezen dat hij naar Gala gaat. Voor 5 miljoen (maar liefst).D_skilled schreef:Michael Bradley wordt mogelijk voor een half jaar door Feyenoord gehuurd althans dat meldt Express.de. Dát is wel een versterking voor ze.
Houten klaas. Speelde t.t.v. Slomka regelmatig bij S04. Vaak als invaller. Pakte z'n goals mee, m.n. met de kop. Zeer statisch, linksbenig. Niveau... mwah, Charisteas.joey schreef:Larsen is toch mislukt bij Schalke?