Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Ik zit Werder-Bayern te kijken. Bayern heeft na een kwartiertje spelen nauweliojks de middenlijn bereikt. Leuke wedstrijd tot nu toe.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Jinne
- Site Admin
1-0 voor Werder. Mertesacker staat helemaal vrij bij een vrije trap.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Dortmund al 2-0 voor.
Timmy Simons scoort net voor Nürnberg de openingstreffer thuis tegen Hamburg.
Timmy Simons scoort net voor Nürnberg de openingstreffer thuis tegen Hamburg.
Het stinkt aan alle kanten!
Robben met de 1-1.
Kwestie van tijd dat die heupstijve in de 'Mannschaft' vervangen wordt door Hummels van Dortmund.999 schreef:1 - 2 Mertensacker ... e.d.
Nu weer Babel in Duitsland. De Bundesliga is inmiddels een opvanghuis voor in de nog grotere competities mislukte Nederlanders geworden.
Nu 3-1 voor Bayern.
Nu 3-1 voor Bayern.
Van Bommel, Robben (niet echt mislukt, maar wel op de vlucht), Huntelaar en nu weer Babel.
McClaren heeft alvast een voorschot op z'n ontslag genomen. Haalt Tuncay Sanli op. 

wimpey schreef:McClaren heeft alvast een voorschot op z'n ontslag genomen. Haalt Tuncay Sanli op.
Het kan erger:
http://www.vi.nl/Nieuws-item/194416/Hun ... isteas.htm
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Fans Schalke 04 niet blij met komst Charisteas
Uitgegeven: 3 februari 2011 11:50
Laatst gewijzigd: 3 februari 2011 11:52
GELSENKIRCHEN - Supporters van Schalke 04 zijn boos op de clubleiding en trainer Felix Magath. In een open brief uiten ze hun ongenoegen over het transferbeleid van de Duitse club.
© ANP'FC Schalke 04 Supporters Club' vraagt om te stoppen met de "waanzin van de laatste dagen.'' De fans vrezen dat de club de identiteit verliest.
Schalke contracteerde kort voor het sluiten van de transfermarkt de 32-jarige Iraanse middenvelder Ali Karimi en de 30-jarige Griekse spits Angelos Charisteas, die in Nederland bij Ajax en Feyenoord voetbalde. De supporters vinden deze twee spelers geen versterking.
Imago
De supporters eisen dat de club een ander beleid voert. ''Het is niet alleen in financieel opzicht schadelijk, maar ook voor ons imago.''
Schalke, waar Oranje-international Klaas-Jan Huntelaar speelt, staat op de elfde plaats in de competitie. Vrijdag wacht koploper en rivaal Borussia Dortmund.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Jinne
- Site Admin
De kop is wat misleidend, want zo lijkt het alsof ze wat persoonlijks hebben tegen Harry. Ik dacht trouwens dat die Karimi al gestopt was, maar hij is nog niet zo oud. Alleen ik me niet heugen dat hij het zo goed gedaan heeft bij Bayern in Magath's tijd daar.
Het gerucht gaat overigens dat Magath Huntelaar aangeboden zou hebben bij Wolfsburg.
Al met al valt Magath niet mee bij Schalke.
Al met al valt Magath niet mee bij Schalke.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Huntelaar ook niet. 

Maar dat ligt natuurlijk aan Magath. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
Nope, KJH begon aardig maar nu zie ik zijn naam niet vaak meer op de scorelijstjes. Al is dat niet reden waarom Schalke nu van plaats 2 vorig seizoen is gezakt naar een plek in de middenmoot dit seizoen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Huntelaar doet dat op zich wel slim. Hij begint bij Real, daarna Milan, vervolgens naar Schalke. Volgende stap is Stoke City ofzo en dan is hij 31 als hij terugkomt in Nederland. Nergens geslaagd, maar geen haan die er naar kraait.
En een volle bankrekening.
En de journalisten maar schrijven dat hij die o zo gewone jongen uit de Achterhoek is gebleven.
En de journalisten maar schrijven dat hij die o zo gewone jongen uit de Achterhoek is gebleven.

-
Huntelaar moet de meest overschatte spits ooit zijn, onderhand. Snap ook niet waarom hij bij Ajax zo populair was. Er zijn betere spitsen bij Ajax geweest die al na één wedstrijd tot op het bot werden afgebrand, maar boer Klaas-Jan was nooit onderwerp van gesprek. Alleen Van Basten zette hem weleens op de bank, een van de weinige dingen die Van Basten goeg gedaan heeft: Huntelaar voor veel geld weten te verkopen.
Het lijstje van clubs is imponerend, de prestaties zeggen echter alles. Laten we hopen dat Ajax nooit meer in de verleiding komt om hem te kopen (je weet wel... als hij uitgerangeerd is). Daarom heb ik ook m'n vraagtekens bij Dost, want die lijken erg op elkaar.
Het lijstje van clubs is imponerend, de prestaties zeggen echter alles. Laten we hopen dat Ajax nooit meer in de verleiding komt om hem te kopen (je weet wel... als hij uitgerangeerd is). Daarom heb ik ook m'n vraagtekens bij Dost, want die lijken erg op elkaar.
Whitey on the moon.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Huntelaar is een goede spits, maar het ligt niet in zijn spel dat hij nog veel kan ontwikkelen. Ik geloof er namelijk heilig in dat hij sinds zijn tijd bij Heerenveen weinig stappen meer heeft gemaakt. Misschien wel qua mens en qua persoonlijkheid, maar hij is niet fysiek sterker, constanter, tweebeniger, sneller, technischer geworden. Niets van dat alles.
Vorig seizoen saneerde hij prima. 2e met die groep worden was ronduit knap. Fred Rutten stond met een kwalitatief sterkere groep in de middenmoot, toen hij werd ontslagen.Duke schreef:Maar dat ligt natuurlijk aan Magath.
Dit seizoen is Magath doorgeslagen. 3/4 van z'n solide achterhoede vertrok, zonder dat er gedegen opvolgers werden gehaald.
KJH kan beter. Het lijkt me dat dat voor heel Schalke geldt. M.u.v. Metzelder natuurlijk. Magath gooit het vrijwel wekelijks door elkaar. Vrijwel niemand haalt daar z'n niveau.
Magath mocht toch genoeg geld uitgeven? Huntelaar, het jaarsalaris van Raúl, Jurado - die zijn toch ook niet gratis? Komt nogal over als gezeur op deze manier: had hij het maar slimmer moeten uitgeven.Update: 'In 2013 moet deze ommekeer leiden tot het kampioenschap'
Donderdag, 3 februari 2011 om 21:30
In de zomerstop klapten de fans van Schalke 04 hun handen nog stuk voor de aanwinsten die naar de Veltins Arena kwamen. Klaas-Jan Huntelaar, Raúl en José Jurado kwamen kort na elkaar naar Die Knappen en menig supporter geloofde dat de titel voor het oprapen lag. Schalke presteert echter beneden verwachting en coach Felix Magath haalde weer vers bloed. Maar de nieuwelingen vallen nu niet in de smaak.
Ali Karimi en Angelos Charisteas worden binnen de achterban bepaald niet beschouwd als echte aanwinsten. Charisteas (30) (ex-Ajax en -Feyenoord) mocht eerst meetrainen en is niet meer dan een breedteversterking, terwijl Karimi (32) eerder niet slaagde bij Bayern München en opgehaald werd uit Iran. De aanhangers van de vicekampioen vragen Schalke openlijk te stoppen met de waanzin van de laatste dagen; zij vrezen dat de club haar identiteit verliest.
De supporters eisen dat de club een ander beleid voert. “Het is niet alleen in financieel opzicht schadelijk, maar ook voor ons imago”, schrijven Duitse media op basis van de achterban. Schalke staat op de elfde plaats in de competitie. Vrijdag wacht koploper en rivaal Borussia Dortmund. De afgelopen seizoenen eindigden Die Königsblauen als tweede, achtste, derde en tweede.
Update 21:30 uur - 'In 2013 moet deze ommekeer leiden tot het kampioenschap'
Ondanks de forse kritiek van de buitenwacht is Felix Magath van mening dat hij de meest geschikte coach voor Schalke 04 is. "Zonder veel financiële middelen word ik geacht om Schalke bovenin mee te laten doen", legde de coach donderdagavond uit. "Als men iemand kan vinden die dat in één jaar kan bewerkstelligen, dan maak ik plaats. Maar mijns inziens zal men niemand vinden die met dit team beter zal presteren. Zonder geld kan ik niet vijftien spelers halen die de landstitel moeten winnen. Deze ommekeer duurt langer en moet in 2013 leiden tot het kampioenschap."
voetbalzone.nl