Luis Suárez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Suarez gaat weg voor 1 februari

Ja
13
100%
Nee
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 13

Michael_B

Re: Luis Suárez

Bericht door Michael_B » vr jan 21, 2011 2:06 pm

Ik zou niet weten waarom niet. Tenzij hij zijn poot breekt oid.
Face your fears and live your dreams, No Fear

bryan

Bericht door bryan » vr jan 21, 2011 2:08 pm

Even nuanceren: hij heeft er spijt van dat hij en zijn broer Olsen door het slijk hebben gehaald.
Ze noemde trainingssessies van Olsen toch saai?

Dat heeft bar weinig met weg willen en alles te maken met geen respect voor de trainer.

Zuidema

Bericht door Zuidema » vr jan 21, 2011 2:10 pm

brigade zuid schreef:
joey schreef:Volgens The Independent zit er nog een gat van 8 miljoen tussen vraag en aanbod. Ajax vraagt 25 miljoen pond, Liverpool biedt 17.

17 ben ik ook tevreden mee hoor, is toch ongeveer 20 miljoen euro?

Yep, omgerekend naar de huidige koers 20,1 miljoen euri.

Maar Ajax vraagt 25 miljoen POND voor Suarez? Dat is dus 29,9 miljoen euri. Dan zet Ajax in ieder geval goed in, vind ik. En dat betekent omgerekend een gat van 11,8 miljoen euri tussen vraag en aanbod. Als die bedragen kloppen zal er nog heel wat gebabbeld moeten worden tussen Liverpool en Ajax.

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jan 21, 2011 2:23 pm

Graag of graag, Zuidema.

Zuidema

Bericht door Zuidema » vr jan 21, 2011 2:33 pm

De Dominee schreef:Graag of graag, Zuidema.

Ik laat Liverpool graag tevergeefs doorbabbelen tot en met 31 januari, 24.00 uur. Maar als de voor Ajax broodnodige Suarez echt in de winterstop vertrekken wil, dan graag voor een bedrag boven de 25 miljoen euri.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jan 21, 2011 2:39 pm

Zuidema schreef:

Ik laat Liverpool graag tevergeefs doorbabbelen tot en met 31 januari, 24.00 uur. Maar als de voor Ajax broodnodige Suarez echt in de winterstop vertrekken wil, dan graag voor een bedrag boven de 25 miljoen euri.
:biggthumpup.gif:

Ik snap niet waarom Luis naar Liverpool wilt. Met die club speelt hij de komende twee jaar geen CL. Volgend jaar niet eens Europees. Waarom zou hij gaan?
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jan 21, 2011 3:17 pm

Zuidema schreef:

En gelijk heb je!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 21, 2011 3:29 pm

Tja, de ervaring leert dat Ajax er doorgaans weinig mee opschiet als de beste speler wordt verkocht. Maar de ervaring leert ook dat de beste speler gaat als hij dat echt wil. Het hangt nu dus van Suarez af.
Het stinkt aan alle kanten!

ferry

Bericht door ferry » vr jan 21, 2011 4:31 pm

Uit de Daily Mail:
Gone are the days when Liverpool could expect to outdo Barcelona in the transfer market but if they complete the capture of Luis Suarez they will be signing a player who could easily have ended up at the Nou Camp had family ties not got in the way.
Barca have followed the Uruguayan striker during his time in the Dutch Eredivisie and when he scored 35 goals in 33 games last season and then shone at the World Cup the Spanish champions contemplated snapping up the 24-year-old.
One decisive factor stood in their way. Suarez is managed by Pere Guardiola the former Nike executive turned agent, who also happens to be the brother of the Barcelona coach Pep.
The scenario of Pep signing a player whose agent Pere would inevitably receive a large amount of money from the club gave the Guardiolas a moral dilemma that they decided to pass on. The club stepped back from any deal concentrating instead on renewing Bojan Krkic’s contract and signing Ibrahim Afellay.

In demand: Luis Suarez is set to head to Liverpool rather than European giants Barcelona
So despite Suarez being so often described as ‘made to play for Barca’ and despite having a Catalan wife from the Barcelona Province seaside town of Castelldefels with whom he has a baby daughter Delfina, he will not be pitching up at the Nou Camp. One Guardiola’s loss could end up being Liverpool’s gain.
And if Liverpool fans are wondering whether Suarez will adapt quickly to life on Merseyside or go by the way of so many flaky imports, the reports from Holland are promising.
Suarez switched to Dutch football aged just 19 when he moved to Groningen in 2006. The low-profile northern outpost could have done for him but aside from getting straight down to the business of scoring goals – 10 in 29 games in his first season - he started learning Dutch which he now speaks fluently.
Improving his currently poor English will not be a problem, and neither will communicating with Fernando Torres and Dirk Kuyt in the meantime.
For what it's worth... Lijkt me sterk dat Barcelona een speler laat lopen omdat er familiebanden zijn met de zaakwaarnemer van de betreffende speler.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jan 21, 2011 7:07 pm

he started learning Dutch which he now speaks fluently. :smallgrin.gif:

Laat het aub rustig blijven. Ik hoop nog altijd dat Luis blijft.

wimpey

Bericht door wimpey » vr jan 21, 2011 8:27 pm

VI:

Twijfel bij Liverpool over tussentijdse transfer Suarez
21/01/2011 20:03

Luis Suarez staat op het verlanglijstje bij Liverpool. Alleen is de vraag op Anfield of de Ajax-spits ook al in januari kan worden gehaald.

'We kijken vooral naar een aanvaller met snelheid, omdat de ploeg op dat punt tekort schiet', zei technisch directeur Damien Comolli. Liverpool heeft daarbij ook Suarez op het oog, zo bevestigde de Fransman.

'Wat betreft Suarez, op dit moment zijn we niet in gesprek met Ajax', aldus Comolli. 'Hij is een van de spelers in wie we geïnteresseerd zijn. Maar is hij in januari beschikbaar? Dat is een ander verhaal.'

Aston Villa-aanvaller Ashley Young is een andere gegadigde om de selectie van Liverpool te versterken. 'Als hij is op de markt is, dan zijn we geïnteresseerd. Maar ik geloof dat dat niet het geval is.'

--> als ze een snelle zoeken, moeten ze Suarez niet hebben. Ik blijf hopen op een goede afloop.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 21, 2011 8:28 pm

Dan kunnen ze beter Babel houden.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jan 21, 2011 8:41 pm

Suarez verkoop je over een halfjaar ook nog wel, hoor. Ajax speelt het dus prima en moet eigenlijk al niet luisteren naar een bod van een club als Liverpool. Pure middelmaat.

Kilroy

Bericht door Kilroy » za jan 22, 2011 8:52 am

Als Ajax een "laatste minuut" bod wil vermijden, waarom niet een kort berichtje aan L'pool en Spurs: ""Final bids must be received no later than 7x24 hours prior to the expiration of the present transfer period to be considered". Mocht dan een offer te laat binnen komen, kan Ajax gewoon afslaan en zal Ajax waarschijnlijk een beter gemotiveerde speler over houden daar deze dan weet dat de schuld niet bij Ajax lag.

gaizka

Bericht door gaizka » za jan 22, 2011 10:57 am

Veel zal ook afhangen van de wedstrijd van vanmiddag denk ik, als Liverpool verliest van de Wolves (de nummer een na laatst) zal de paniek alleen maar verder toenemen en heb je best kans dat ze een bod van € 25 miljoen doen.

Lionel

Bericht door Lionel » za jan 22, 2011 11:25 am

Hopen dat die kakkerlak er vier scoort dus
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » za jan 22, 2011 11:47 am

Kilroy schreef:Als Ajax een "laatste minuut" bod wil vermijden, waarom niet een kort berichtje aan L'pool en Spurs: ""Final bids must be received no later than 7x24 hours prior to the expiration of the present transfer period to be considered". Mocht dan een offer te laat binnen komen, kan Ajax gewoon afslaan en zal Ajax waarschijnlijk een beter gemotiveerde speler over houden daar deze dan weet dat de schuld niet bij Ajax lag.
Of dit direct met de speler afspreken. Maar daar zal het nu te laat voor zijn.

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 22, 2011 12:02 pm

Comolli also confirmed that talks with Ajax over Uuruguayan striker Luis Suarez have stalled. Liverpool are believed to have contacted the Dutch side last weekend but the two sides remain apart in their valuations of the 23-year-old by some £8.5 million. Liverpool have bid £12.5 million while Ajax want £21million.

Comolli said: “As for Suarez, there is no dialogue with Ajax but he is one of the players we are interested in.”

Liverpool schijnt ook bezig te zijn met Ashley Young (goedkoper en sneller). Ook de naam Dzsudzsak valt in de Engelse media.

LucaS

Bericht door LucaS » za jan 22, 2011 12:04 pm

Wat denken ze bij liverpool wel niet? 14 miljoen euro voor Suarez, lachwekkend.
I think I lost my fucking headache

CdE

Bericht door CdE » za jan 22, 2011 12:07 pm

Lachwekkend, 14 miljoen. Denk dat hij blijft, neem aan dat Ajax inzet op tussen de 20 en 25 miljoen. Dan lijkt het gat tussen vraag en aanbod me een beetje te hoog. Dus tenzij er nog een andere club komt die wél bereid is diep in de buidel te tasten denk ik dat Luis blijft. Dat hoop ik ook, een uitgebluste Suarez kan dit seizoen wel is de doorslag geven.

Wat me nog wel een beetje zorgen baart is dat Babel nog niet getekend heeft bij Hoffenheim. :excited.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » za jan 22, 2011 12:10 pm

Ik neem aan dat (zelfs) Suarez wel zal begrijpen dat Ajax dat bod afslaat. Het maakt ook niet bepaald de indruk dat liverpool hem met alle geweld hebben wil.
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 22, 2011 12:22 pm

CdE schreef: Wat me nog wel een beetje zorgen baart is dat Babel nog niet getekend heeft bij Hoffenheim. :excited.gif:
Is zo'n 60 km van waar ik woon. In Hoffenheim wonen 3.000 mensen. In Amsterdam en Liverpool is 's avonds wat meer loos. Tankstelle Kraichgau ligt op een paar honderd meter van het stadion. Dat schijnt het highlight van Hoffenheim te zijn. :smallgrin.gif:

Aan de andere kant van de A6 is het techniekmuseum. Babel kan een kijkje nemen in o.a. een Toepolev en een Concorde. Maar dat zal na 3 keer ook gaan vervelen. :smallgrin.gif: Wanneer hij een avondje wil doorhalen, moet hij naar Heidelberg, Mannheim of Stuttgart.

Ik begrijp Babel wel. Hoffenheim is een club die dient als opstapje (Eduardo, Gustavo). Niet als afstapje. Ze betalen goed, maar wanneer het goed loopt, speel je (maar) om een EL-plek. En je zit daar dus in the middle of nowhere. Hij is 25, wanneer het dom loopt, zit hij daar op z'n 27e nog. Dat kan niet zijn ambitie zijn.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za jan 22, 2011 1:06 pm

als het waar is 20 milj... Strik eromheen :headbang.gif: hooguit 5/6 milj. herinvesteren en de rest op de rekening, Hopla.
Weer op zoek naar een Interim coach..

gaizka

Bericht door gaizka » za jan 22, 2011 1:58 pm

Matig elftal toch dat Liverpool, zie vandaag: Reina, Kelly, Agger, Skrtel, Johnson, Lucas, Meirles, Poulsen, Kuyt, Maxi, Torres.

Ben persoonlijk wel fan van Joe Cole, maar die speelt niet eens.

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » za jan 22, 2011 4:14 pm

wimpey schreef:
CdE schreef: Wat me nog wel een beetje zorgen baart is dat Babel nog niet getekend heeft bij Hoffenheim. :excited.gif:
Is zo'n 60 km van waar ik woon. In Hoffenheim wonen 3.000 mensen. In Amsterdam en Liverpool is 's avonds wat meer loos. Tankstelle Kraichgau ligt op een paar honderd meter van het stadion. Dat schijnt het highlight van Hoffenheim te zijn. :smallgrin.gif:

Aan de andere kant van de A6 is het techniekmuseum. Babel kan een kijkje nemen in o.a. een Toepolev en een Concorde. Maar dat zal na 3 keer ook gaan vervelen. :smallgrin.gif: Wanneer hij een avondje wil doorhalen, moet hij naar Heidelberg, Mannheim of Stuttgart.

Ik begrijp Babel wel. Hoffenheim is een club die dient als opstapje (Eduardo, Gustavo). Niet als afstapje. Ze betalen goed, maar wanneer het goed loopt, speel je (maar) om een EL-plek. En je zit daar dus in the middle of nowhere. Hij is 25, wanneer het dom loopt, zit hij daar op z'n 27e nog. Dat kan niet zijn ambitie zijn.
Beetje lullig voor Babel, maar op zich niet slecht voor Ajax dat een jong talent, dat zonodig zo snel mogelijk moest vertrekken, in zo'n gehucht beland. Nog wat van dat soort voorbeelden en ze blijven liever in Amsterdam rijpen.

Plaats reactie