Luis Suárez
Moderator: mods
Re: Luis Suárez
Hij zal het echt als een vernedering zien dat hij geen aanvoerder meer is, benieuwd hoe dit uitpakt. 

-
Ik las net op ajax netwerk dat ook Vertongen hem voorbij is en nu tweede aanvoerder is.Neefkens schreef:Hij zal het echt als een vernedering zien dat hij geen aanvoerder meer is, benieuwd hoe dit uitpakt.
Neefkens schreef:Hij zal het echt als een vernedering zien dat hij geen aanvoerder meer is, benieuwd hoe dit uitpakt.
,,Communicatie is belangrijk. Ik wil een goed Nederlands sprekende aanvoerder. Bovendien kan Maarten van achteren heel goed coachen. Te ver van het team? Nou nee, Van der Sar coachte het hele elftal", aldus De Boer die vertelde dat Suárez zelf de band ook niet meer wilde hebben.
Suárez: ,,Dat klopt. Tijdens het duel met AC Milan hebben we het daar al over gehad. Ik vind het wel fijn als niet alle ogen op mij gericht zijn. 2010 was een heel druk jaar, ik wil nu alles geven voor het team."
Bron: AD.nl
- Ajaciedjuh
Dat is mooi! 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Uitdienen hoeft nu ook weer niet. Eerst verlengen tot 2015 en dan tot 2013 blijven!Sportwereld schreef:Suárez verliest band maar wil tot 2013 bij Ajax blijven
AMSTERDAM - Luis Suárez blijft Ajax trouw. De Uruguayaanse aanvalsleider zei dat na de verloren oefenwedstrijd in Hamburg tegen Hamburger SV (4-2). ,,Er zijn veel verhalen verschenen in de media. In Spanje, maar ook in Nederland. Er werden allerlei clubs genoemd, maar ik weet van niets. Ik blijf gewoon bij Ajax. Ik heb een contract tot 2013. Dat wil ik uitdienen."
Suárez werd de jongste weken voortdurend in verband gebracht met Engelse clubs. Liverpool, Arsenal, Tottenham Hotspur, ze zouden alle een miljoenenbod voorbereiden. ,,Ik wil me volledig concentreren op dit seizoen en kampioen worden met Ajax, dat is de bedoeling."
De Zuid-Amerikaan verscheen vandaag zonder aanvoerdersband in het veld. Die zat om de arm bij Jan Vertonghen. ,,Dat is de tweede man, mijn eerste aanvoerder is Maarten Stekelenburg," vertelde trainer Frank de Boer die de keeper van het nationale team, net als de andere net aangesloten WK gangers, buiten de basis had gehouden.
,,Communicatie is belangrijk. Ik wil een goed Nederlands sprekende aanvoerder. Bovendien kan Maarten van achteren heel goed coachen. Te ver van het team? Nou nee, Van der Sar coachte het hele elftal", aldus De Boer die vertelde dat Suárez zelf de band ook niet meer wilde hebben.
Suárez: ,,Dat klopt. Tijdens het duel met AC Milan hebben we het daar al over gehad. Ik vind het wel fijn als niet alle ogen op mij gericht zijn. 2010 was een heel druk jaar, ik wil nu alles geven voor het team."
De topcorer van afgelopen seizoen zit vanwege het bijtincident tegen PSV een schorsing van zeven wedstrijden uit. Hij is op 30 januari weer beschikbaar als Ajax uit speelt bij NAC.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Goed nieuws, had ik niet verwacht. Hij was zo trots op zijn aanvoerdersband.
Hij gaat in het veld wel is té ver maar toch zijn er maar weinig spelers die ik zo mag als Suarez. 

Neefkens schreef:Hij zal het echt als een vernedering zien dat hij geen aanvoerder meer is, benieuwd hoe dit uitpakt.
Hij blijft niet lang meer, dat is duidelijk.
Het stinkt aan alle kanten!
Jij gelooft hem niet? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Is dit een bewussie van de Boer ( afnemen aanvoerdersband ) om een vertrek te forceren ?.
Blij met de punten ...
Suarez geeft in het AD aan dat hij er zelf om heeft gevraagd, dus lijkt me van niet.
Duke schreef:Jij gelooft hem niet?
Jawel, hoor.
Maar weet je wat het is? Aanvoerders die hun band inleveren blijven meestal niet lang meer.
Luis Suárez
Daar heb je vast tal van voorbeelden van?joey schreef:Duke schreef:Jij gelooft hem niet?
Jawel, hoor.
Maar weet je wat het is? Aanvoerders die hun band inleveren blijven meestal niet lang meer.
-
- AT Toto winner 10/11
Cruijff leverde hem niet zelf in, die werd weggestemd. Dan gaat de vergelijking dus niet op.joey schreef:Cruijff.![]()
Suarez was zo trots op die band.
Als Suarez de band niet zelf heeft ingeleverd, dan gaat de vergelijking wel op, uiteraard. Suarez was inderdaad erg trots om 'El Capitan' te zijn. Vind het daarom ook maar verdacht dat hij hem zelf heeft ingeleverd.
Ik heb het vermoeden dat Suarez in de winterstop wel weg wil, maar dat er geen interessante club is gekomen vanwege zijn mindere spel en het bijtincident recentelijk. Het zou best kunnen dat hij zelf besloten heeft om zijn band in te leveren om zich het komende half jaar te kunnen richten op zijn eigen spel om een mooie transfer in de zomer af te kunnen dwingen.
Misschien heeft het bijtincident er ook nog mee te maken. 

We weten natuurlijk niet hoe het is gegaan. Maar apart is het wel.
Waren Jan Wouters (onder Van Gaal) en Aron Winter (onder Adriaanse) niet ook eerst aanvoerder?
Waren Jan Wouters (onder Van Gaal) en Aron Winter (onder Adriaanse) niet ook eerst aanvoerder?
Je verkondigd iets en dan ga je je afvragen of dat dan ook wel daadwerkelijk zo is.joey schreef:We weten natuurlijk niet hoe het is gegaan. Maar apart is het wel.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Dat zou een prima scenario zijn! We hebben een echte goalgetter echt nodig in onze selectie.Jabu schreef:Ik heb het vermoeden dat Suarez in de winterstop wel weg wil, maar dat er geen interessante club is gekomen vanwege zijn mindere spel en het bijtincident recentelijk. Het zou best kunnen dat hij zelf besloten heeft om zijn band in te leveren om zich het komende half jaar te kunnen richten op zijn eigen spel om een mooie transfer in de zomer af te kunnen dwingen.
Suarez kan zich weer in de kijker spelen (en zijn transferwaarde opkrikken). Ajax kan de organisatie op orde brengen en dan gericht het elftal versterken.
Volgend seizoen zal Ajax zich op de volgende posities moeten versterken:
--------------- xxxxxx / Vermeer of Verhoeven
- Anita / Toivomaki --- Toby - Vertonghen --- xxxxxx / Blind
------ De Zeeuw ---------------- Enoh
------------------ Eriksen
- xxxxx / Sulejmani - xxxxxxxx ----- xxxxxxx / Ebecilio
In ieder geval op de posities keeper, linksback en spits. Ervan uitgaande dat Maarten, Urby en Suarez zullen vertrekken. Rechtsbuiten en linksbuiten is afhankelijk van de ontwikkeling van Sulejmani, Ebecilio, Özbiliz en hoe El H. zich gaat opstellen.
Verder kan deze selectie wel wat fysiek en ervaring gebruiken.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Luis Suárez
Van 't Schip leverde de band zelf in meen ik na een reeks slechte wedstrijden. En ging vrij snel daarna richting Italië.joey schreef:Cruijff.![]()
Suarez was zo trots op die band.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Van het schip ging richting Italië na een conflictje met van Gaal volgens mij ...
Blij met de punten ...
Dat klopt wel, ja.999 schreef:Je verkondigd iets en dan ga je je afvragen of dat dan ook wel daadwerkelijk zo is.joey schreef:We weten natuurlijk niet hoe het is gegaan. Maar apart is het wel.

Ik vraag het me gewoon af. In elk geval lijkt het me geen geweldig bericht dat een speler die eerst heel trots was op zijn aanvoerdersband die band vervolgens weer inlevert.
Ik las trouwens ergens (weet niet meer waar) dat De Boer het Nederlands van Suarez niet goed genoeg vond en dus een andere aanvoerder wilde?