Nee.joey schreef: Wat denk jij, zit hij over een paar weken nog bij Ajax?
Onder FdB niet nee. Onder Jol was hij dat wel.999 schreef: Alleen is El. h. geen bepalende speler van AJAX.
Moderator: mods
Nee.joey schreef: Wat denk jij, zit hij over een paar weken nog bij Ajax?
Onder FdB niet nee. Onder Jol was hij dat wel.999 schreef: Alleen is El. h. geen bepalende speler van AJAX.
Alleen is de kans meer dan aanwezig dat Suarez straks ook pleite is. Die wil duidelijk weg. En Cvitanich heeft echt bar weinig laten zien de afgelopen jaren. Eerst vijf tot tien wedstrijden achter elkaar goed presteren, dan pas een beetje op hem gaan rekenen.Rijkaard schreef:Laten we gewoon hopen dat Fulham zaterdag verliest, ze vervolgens Hughes ontslaan en nu wel Jol aanstellen. Jol kan dan el Ham meenemen naar Fulham. Twee vliegen in 1 klap voor Ajax. Dit half jaar het nog doen met Siem, Suarez en Cvitanich voor de spitspositie en ondertussen de selectie heel goed analyseren en daar gerichte versterkingen voor halen ruim voor de voorbereiding van volgend jaar begint.
El. H een bepalende speler ?.Nou ik heb toch een andere voorstelling bij iemand die bepalend is voor het elftal.Dan ben jij die het verschil maakt tegen Den Haag, Az, en Psv. ( VVV, Nec ).Dan scoor je minimaal 1 keer, of in ieder geval laat je een indruk achter.wimpey schreef:Nee.joey schreef: Wat denk jij, zit hij over een paar weken nog bij Ajax?
Dat lijkt me wel. Anders had hij niet zoveel moeite gedaan om EH te krijgen.999 schreef:Of dat Jol hem zag als een bepalende speler is alleen maar giswerk.
'Ik word altijd moe van trainers die met El Hamdaoui gewerkt hebben'
Maandag, 3 januari 2011 om 09:50
Voor de supporters van Ajax lijkt er toch nog een sprankje hoop in de situatie rondom Mounir El Hamdaoui te zitten. Althans, dit beweerde Willem van Hanegem. In zijn hoedanigheid als analist bij Sport 1 liet De Kromme weten dat het hoofdstuk El Hamdaoui bij Ajax nog niet helemaal gesloten is. De voorwaarde is echter dat er een andere grootverdiener de deur uit zal moeten: Luís Suárez.
“Ik denk dat hij bij Ajax blijft, als Suárez weggaat”, zo liet Van Hanegem, die een goede goede relatie onderhoudt met de Rotterdamse spits, weten. “El Hamdaoui zou namelijk ook vanaf links kunnen spelen. Dan is hij ook gevaarlijk. Het is gewoon een hele goede speler.” Hoewel er de afgelopen weken een behoorlijke geruchtenstroom over de situatie van de Marokkaan bij Ajax is ontstaan, zal El Hamdaoui zich volgens de planning op 4 januari bij de Amsterdammers melden.
Dat er in de media flink kritiek wordt geuit op de aanvaller, is volgens Van Hanegem onterecht. Met name die van voormalige trainers. “Ik word wel altijd moe van trainers die met hem gewerkt hebben. Vervolgens ontstaat er iets bij Ajax waarvan wij ook niet weten hoe het in elkaar zit en dan hoor ik ineens Ronald Koeman en Gertjan Verbeek zeggen: ‘Ja, het is een hele moeilijke en vervelende jongen’. Maar ik denk dan: je hebt er zelf mee gewerkt. Dan is het jou taak om het in goede banen te leiden en niet achteraf weer met iedereen meegaan."
Tussen top en top ligt nogal een verschil. Suarez heeft op een WK uitgeblonken. El Ham bij AZ.joey schreef:Zijn allebei goede spelers voor Ajax. Aan de kwaliteit ligt het niet. Ze behoren duidelijk tot de top in Nederland.
Ik heb bij Suarez nooit onwil bespeurd om voor Ajax uit te komen. Hij heeft, op zijn manier weliswaar, altijd z'n uiterste best gedaan. Dat kunnen we van El Ham moeilijk beweren.Maar ja, de een wil weg en de ander eigenlijk ook.
Ik kan me ook niet voorstellen dat er iemand voor El Ham zou kiezen. (Behalve hij zelf natuurlijk.)wimpey schreef:Ik vind de discussie Suarez vs. El Ham dan ook geen discussie eigenlijk.
Idd... ik verwacht dat Suarez gaat knallen na de winterstop.wimpey schreef: Een uitgeruste Suarez bezorgt Ajax de titel.
wimpey schreef:Het AD meldt dat Fulham 8 miljoen voor Mounir de Martelaar zou willen betalen.