NFL
Moderator: mods
Re: NFL
TCU wint. 19-21. Voor het eerst in het BSC-tijdperk dat een team van buiten de grote college-competities in de Rose Bowl komt en dan ook nog winnen. Top.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Vandaag de laatste ronde uit het reguliere seizoen. Bijna alles is al verdeeld alleen de NFC West en AFC South niet. Daar kan je met 7-9 kampioen worden. Komt de Superbowl winnaar niet vandaan. 

YNWA
Met Peyton Manning, Michael Vick, Aaron Rodgers, Mark Sanchez, Drew Brees, Ben Roethlisberger en Jay Cutler heb je in ieder geval een reeks goeie Quarterbacks spelen...
Ik heb er wel zin in. Alleen dat Seattle met een 7-9 record in de playoffs komt (terwijl Giants en Buccaneers met 10-6 erbuiten vallen) is een beetje weird.
Ik heb er wel zin in. Alleen dat Seattle met een 7-9 record in de playoffs komt (terwijl Giants en Buccaneers met 10-6 erbuiten vallen) is een beetje weird.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Seahawks verslaan met hun losing season wel mooi de Super Bowl-winnaar van 2010. Saints verliezen met 36-41.
Ik voel weer een mooi 'Amerikaans' succesverhaal opdoemen.

Jets verslaan Colts (17-16). Jippie!
Nu Kansas City tegen Baltimora. KC maakt sterke indruk. Ravens zijn ook niet mis. Kan close game worden.
Vanavond Eagles-Packers. Daar ga ik even lekker voor zitten.

Philadelphia loopt absoluut nog niet lekker. Jackson limping. Dat zou een enorme aderlating zijn voor de offense van de Eagles...
- InnerHarbour
Ja de Jets en de Ravens zien winnen en een klein stukje Green Bay. Crimineel Vick ligt eruit
Kan volgende week alle kanten op met mijn Jets tegen Niks zij Patriots.
Kan volgende week alle kanten op met mijn Jets tegen Niks zij Patriots.
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Nou, morgen Jets @ Steelers en Packers @ Bears. Zeg het maar.
Ik denk dat de Packers winnen van de Bears en hoop dat de Jets winnen van de Steelers.
Nog enigszins christelijke tijden. Om 9 uur Green Bay - Chicago, om half één New York tegen Pittsburgh.
Ik denk dat de Packers winnen van de Bears en hoop dat de Jets winnen van de Steelers.

Nog enigszins christelijke tijden. Om 9 uur Green Bay - Chicago, om half één New York tegen Pittsburgh.
- InnerHarbour
Zit geen spanning in de wedstrijd tussen Green Bay en Chicago. GB heeft snel een 14-0 voorsprong genomen en de Bears lopen als een kip zonder kop rond. Zijn ze ook nog Cutler kwijt, die met een knieblessure langs de kant zit en de hele tweede helft niet zal spelen.