Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

999

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door 999 » wo dec 29, 2010 11:48 am

En ?.Dit gedrag is iets van een speler die denkt dat hij het voetbal heeft uitgevonden.Vedette gedrag.Geestelijk en mentaal niet in staat om te voetballen, zelfs niet om te trainen.Moet natuurlijk niet gekker worden.

Nieuwe trainer nieuwe wetten.Dat weet elke speler.Dan ga je dus knokken.Het gelijk of het ongelijk bewijzen van de trainer, en niet thuis zitten mokken.Dan sta je er voor je collega's, dan steun je jou vervanger.En da probeer je je kans te pakken.En die je ook zal krijgen van De Boer.

En als het dan je niet lukt om een basis plaats te verdienen, dan pas ga je denken aan een vervolg.Een transfer, of een goed gesprekt met de leidinggevende van AJAX 1.

En als je dan net als v.d. Vaart voor de 1214154 keer als pispaaltje wordt gebruikt, of iemand ziet invallen waarvan bijna iedereen vraagtekens bijzet, dan pas ga je op gepaste wijze je mond opendoen, maar zeker niet met een of andere kul smoes thuis blijven ..
Blij met de punten ...

ferry

Bericht door ferry » wo dec 29, 2010 11:59 am

666 schreef:Over goede vergelijkingen gesproken, hoeveel recht van spreken heeft Frank de Boer eigenlijk na wat ie Morten Olsen destijds geflikt heeft?

Wat El Ham nu doet past helaas in een jarenlange Ajaxtraditie waar vdVaart en onze huidige trainer beiden een royale bijdrage aan hebben geleverd.
El Ham speelt nu een half seizoen bij Ajax. Als ie net als Frank de Boer 11 seizoenen onbetwist basisspeler is en er wordt hem geen transfer door de club gegund, ja - dan mag ie mokken.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo dec 29, 2010 1:30 pm

'El Hamdaoui was echt ziek'
Uitgegeven: 29 december 2010 13:26
Laatst gewijzigd: 29 december 2010 13:27

AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui heeft van Ajax een boete gekregen omdat hij afwezig was op een sponsoravond. De familie van de spits baalt van alle negatieve publiciteit.

© ProShots“Die sponsormeeting was op een avond dat Mounir nog griep had. Ajax wist dat - hij had zich immers afgemeld voor de trainingen die week", aldus een gezinslid tegen NUsport.

"Van Frank de Boer kreeg hij daarop te horen dat hij een boete heeft gekregen en die heeft hij geaccepteerd, maar in onze ogen is die onterecht. Als je niet kan trainen door griep zou het raar zijn als je wél op een sponsoravond verschijnt. Dat bevordert het genezingsproces niet."

Dokter

Na de persconferentie van De Boer vorige week voor het bekerduel met AZ werd de suggestie gewekt dat El Hamdaoui helemaal geen griep had, maar het vooral mentaal niet kon opbrengen om te trainen en te spelen.

“Dat is onzin. We waren thuis allemaal ziek", zegt het gezinslid. “De dokter van Ajax was daar, nadat hij Mounir had gesproken en gezien, ook van overtuigd. Dat hij er tegen AZ niet bij was, was op zich logisch, omdat hij al een poosje niet getraind had. Op 4 januari meldt hij zich weer op de eerste training.”

Slechterik

Waarschijnlijk zal er dan wel verder gepraat worden over de voorvallen van de laatste weken. Waarbij het grootste euvel voor El Hamdaoui nog steeds de gebrekkige communicatie van De Boer richting de aanvaller behelst.

“Dat zit hem nog het meest dwars, ja. Wij, zijn familie, vinden het vooral vervelend dat Mounir wordt afgeschilderd als ‘de slechterik’ en ‘de jongen die niet wil luisteren’. Ik heb zelfs gelezen dat hij helemaal niet naar Ajax wilde en de onderhandelingen expres vertraagde."

"Allemaal onzin, hij wilde heel graag met Martin Jol werken en voor deze club spelen. Hij vindt Ajax een prachtige club, écht waar! Het doet ons pijn dat er telkens iets anders wordt gesuggereerd.”

NU.nl

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo dec 29, 2010 1:33 pm

:drecul.gif:
YNWA

999

Bericht door 999 » wo dec 29, 2010 1:40 pm

Ohw, tis de Boer zijn schuld :confused.gif:
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 29, 2010 1:53 pm

Dat wil ik niet beweren, maar misschien ligt het óók een heel klein beetje aan De Boer? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo dec 29, 2010 2:08 pm

joey schreef:Dat wil ik niet beweren, maar misschien ligt het óók een heel klein beetje aan De Boer? :confused.gif:
NEE. Het staat niet in verhouding.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 29, 2010 2:10 pm

En dat weet jij zeker? :confused.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo dec 29, 2010 2:12 pm

joey schreef:En dat weet jij zeker? :confused.gif:
T.o.v. wat naar buiten is gekomen wel. We kunnen ook alleen maar conclusies trekken van de info die tot ons komt. Maar El H. zal niet voor zijn lol een boete hebben gekregen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » wo dec 29, 2010 2:22 pm

joey schreef:Dat wil ik niet beweren, maar misschien ligt het óók een heel klein beetje aan De Boer? :confused.gif:
Al had de Boer helemáál niets gezegd... en nu nog niet... dat je dan als speler je gelijk ziek meldt en niet meer kan spelen. Ik weet het niet hoor. Hij heeft alle schijn tegen.

Ja, het kan aan De Boer liggen dat El H. boos is, ik zou het te ver vinden gaan om De Boer de schuld te geven van het feit dat door dit gebeuren El H. emotioneel instort.
Op naar de vierde ster!

Rijkaard

Bericht door Rijkaard » wo dec 29, 2010 2:24 pm

Wiens schuld het ook is inmiddels is wel duidelijk dat er een verstoorde arbeidsrelatie is. Het is voor beide partijen te hopen dat er een club komt in de winterstop die minimaal 5 miljoen biedt en zo Ajax van El ham verlost en vice versa.

Versterkingen zal Ajax niet halen en dat vind ik wel prima, mits suarez wel blijft en Cvitanich terugkomt. Anders moet er echt wel een goalgetter bijkomen of een jonge echte spits met potentie, want die loopt volgens mij niet rond in de jeugd.
Is 1995 echt zolang geleden??

goodfella

Bericht door goodfella » wo dec 29, 2010 6:20 pm

joey schreef:En dat weet jij zeker? :confused.gif:
Als jij Frank de Boer maar onderuit kunt halen, dan is jou alles prima.

Ik ga er nog steeds vanuit dat de partijen dit gaan oplossen. El Hamdaoui is een investering en daar moet je goed mee omgaan. Je kunt niet zomaar 7 miljoen euro door het toilet spoelen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo dec 29, 2010 9:08 pm

Het zal inderdaad wel opgelost moeten worden. Ajax kan het zich niet veroorloven om de investering direct af te schrijven.

Ik heb natuurlijk ook geen idee wat er nu precies speelt. El Hamdaoui heeft, met de moeizame onderhandelingen nog in gedachten, wel alle schijn tegen zich. Maar we kunnen ook niet uitsluiten dat Frank de Boer, als beginnend trainer, hier een foutje heeft gemaakt in de omgang met z'n speler. Het is aan De Boer om er voor te zorgen dat al die ego's voor elkaar door het vuur gaan. Dat is een lastige klus maar tegenwoordig wel een belangrijk onderdeel van het vak.

Ik hoop maar dat het na de winterstop weer in orde komt. We kunnen El Hamdaoui als speler natuurlijk uitstekend gebruiken. Moest het dan uiteindelijk echt niet klikken dan is het einde van het seizoen het moment om afscheid van elkaar te nemen. Nu wil ik graag éérst voor het kampioenschap strijden.
Nil volentibus arduum

Rooie

Bericht door Rooie » wo dec 29, 2010 9:19 pm

Denken jullie overigens dat hij van waarde kan zijn op de linksbuitenpositie?

D_skilled

Bericht door D_skilled » wo dec 29, 2010 9:24 pm

Lijkt me niks. Zie jij hem constant met een back meelopen? Zal ook steeds naar binnen willen trekken. Denk dat je als linksbuiten heel weinig aan hem hebt. Zal altijd voor de actie gaan.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo dec 29, 2010 10:13 pm

De verhouding lijkt behoorlijk verstoord. Op zich niet onherstelbaar, maar dan moeten beide partijen wel verder met elkaar willen. En of dat het geval is? :confused.gif:

Overigens vind ik het stukje van 'het gezinslid' van Mounir tamelijk lachwekkend. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 30, 2010 2:05 pm

Marillion schreef:Het zal inderdaad wel opgelost moeten worden. Ajax kan het zich niet veroorloven om de investering direct af te schrijven.

Ik heb natuurlijk ook geen idee wat er nu precies speelt. El Hamdaoui heeft, met de moeizame onderhandelingen nog in gedachten, wel alle schijn tegen zich. Maar we kunnen ook niet uitsluiten dat Frank de Boer, als beginnend trainer, hier een foutje heeft gemaakt in de omgang met z'n speler. Het is aan De Boer om er voor te zorgen dat al die ego's voor elkaar door het vuur gaan. Dat is een lastige klus maar tegenwoordig wel een belangrijk onderdeel van het vak.

Ik hoop maar dat het na de winterstop weer in orde komt. We kunnen El Hamdaoui als speler natuurlijk uitstekend gebruiken. Moest het dan uiteindelijk echt niet klikken dan is het einde van het seizoen het moment om afscheid van elkaar te nemen. Nu wil ik graag éérst voor het kampioenschap strijden.
Helemaal mee eens. :biggthumpup.gif:

@GF: ik heb niets tegen De Boer. Integendeel. Ik heb altijd een zwak voor hem en zijn broer gehad. Maar hij is geen heilige, ook hij kan een foutje maken.

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » do dec 30, 2010 2:07 pm

Maar staan de reactie van El Hamdaoui en het foutje van De Boer wel met elkaar in verhouding?
Op naar de vierde ster!

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 30, 2010 2:19 pm

Ben jij nooit heeeel erg kwaad geworden om iets onbenulligs? :confused.gif:

Die jongen is niet gemakkelijk, maar dat wisten we van tevoren. Van Gaal en Jol hebben goed met hem kunnen werken, dus helemaal onmogelijk zal hij niet zijn.

Ergens begrijp ik EH wel, hij voelt aan zijn water dat De Boer een voorkeur heeft voor een heel ander soort aanvaller dan hij. EH is het type dat je belangrijk moet maken, dan krijg je er iets voor terug. Zo hebben Van Gaal en Jol dat ook gedaan.

wimpey

Bericht door wimpey » do dec 30, 2010 2:31 pm

joey schreef:Ben jij nooit heeeel erg kwaad geworden om iets onbenulligs? :confused.gif:
Vraag is alleen hoe lang je kwaad blijft. :smallgrin.gif:

En of zoiets onbenulligs reden genoeg is om er geestelijk aan onderdoor te gaan.

Rijkaard

Bericht door Rijkaard » do dec 30, 2010 2:38 pm

Laten we gewoon hopen dat Fulham zaterdag verliest, ze vervolgens Hughes ontslaan en nu wel Jol aanstellen. Jol kan dan el Ham meenemen naar Fulham. Twee vliegen in 1 klap voor Ajax. Dit half jaar het nog doen met Siem, Suarez en Cvitanich voor de spitspositie en ondertussen de selectie heel goed analyseren en daar gerichte versterkingen voor halen ruim voor de voorbereiding van volgend jaar begint.
Is 1995 echt zolang geleden??

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 30, 2010 2:43 pm

Natuurlijk wimpey. :biggthumpup.gif:

Maar als mensen lang boos blijven over iets onbenulligs, zit er vaak iets anders achter.

De directie van Ajax had nooit mogen toestaan dat EH werd gehaald. Er was geen geld, en toch heeft Jol de komst doorgedrukt van een speler die meer voor hem dan voor Ajax kwam en bovendien niet in het Ajaxsysteem paste. Een speler bovendien die niet de gemakkelijkste is.

wimpey

Bericht door wimpey » do dec 30, 2010 3:04 pm

joey schreef: Maar als mensen lang boos blijven over iets onbenulligs, zit er vaak iets anders achter.
Het lijkt me dat FdB gewoon van El Ham af wil. Hij én Suarez én Sulejmani: dat werkt gewoon niet. Onderling niet. En met die 3 krijg je geen functionerend elftal. Met El Ham en Suarez lukte dat al niet.

Oude truc: de nieuwe trainer pakt bij binnenkomst een bepalende speler aan. LvG mikte Wouters eruit, JC pakte Vaantje aan. Bij Barca was Lineker onder JC het kind van de rekening. Komt nog bij dat El Ham een aankoop van FdB's voorganger was. En die zijn bij een nieuwe trainer wel vaker het haasje.

Ik zou er wel mee kunnen leven, ik heb niets met El Ham. Hij is een prima afronder en weet zich goed vrij te lopen om in scoringspositie te komen, maar z'n verdere spel is niet meer dan redelijk.

joey
Erelid

Bericht door joey » do dec 30, 2010 3:14 pm

Dat denk ik dus ook, Willem. En EH heeft dat ook in de gaten, lijkt me. Ik lees hier steeds dat hij zich moet terugknokken in het elftal, maar dat heeft weinig zin als hij niet in de visie van de trainer past.

Wat denk jij, zit hij over een paar weken nog bij Ajax?

999

Bericht door 999 » do dec 30, 2010 4:07 pm

wimpey schreef:
joey schreef: Maar als mensen lang boos blijven over iets onbenulligs, zit er vaak iets anders achter.
Het lijkt me dat FdB gewoon van El Ham af wil. Hij én Suarez én Sulejmani: dat werkt gewoon niet. Onderling niet. En met die 3 krijg je geen functionerend elftal. Met El Ham en Suarez lukte dat al niet.

Oude truc: de nieuwe trainer pakt bij binnenkomst een bepalende speler aan. LvG mikte Wouters eruit, JC pakte Vaantje aan. Bij Barca was Lineker onder JC het kind van de rekening. Komt nog bij dat El Ham een aankoop van FdB's voorganger was. En die zijn bij een nieuwe trainer wel vaker het haasje.

Ik zou er wel mee kunnen leven, ik heb niets met El Ham. Hij is een prima afronder en weet zich goed vrij te lopen om in scoringspositie te komen, maar z'n verdere spel is niet meer dan redelijk.
Alleen is El. h. geen bepalende speler van AJAX.
Blij met de punten ...

Plaats reactie