Jong Ajax
Moderator: mods
Re: Jong Ajax
Lijkt het weekend van de hergeboorte van de spitsen en buitenspelers bij Ajax te zijn.Laudrup schreef:1-4, Ebicilio.
Lekker :)

Ik moet zeggen dat er weer een glimlachje van af kan bij mij. Geen gekken meer als Atouba, alleen jeugd. Zoals het bedoeld is. Vergelijk dit elftal maar even met die van Jong AZ.wimpey schreef:Lijkt het weekend van de hergeboorte van de spitsen en buitenspelers bij Ajax te zijn.Laudrup schreef:1-4, Ebicilio.
15 mei 2011.
Waar zou Atouba ineens weer zijn gebleven?
Jammer dat Lukoki niet speelt, maakte vorige week een prima indruk.
Jammer dat Lukoki niet speelt, maakte vorige week een prima indruk.
Volgend jaar in Ajax 1?
Sulejmani / Ozbiliz - Spits - Jozefzoon / Lukoki
----------------- Eriksen ------------------
LM ------------------------------ Bonevacia
LB ------ LCV --- Alderweireld ---- Van Rhijn
------------------ Vermeer ----------------
Sulejmani / Ozbiliz - Spits - Jozefzoon / Lukoki
----------------- Eriksen ------------------
LM ------------------------------ Bonevacia
LB ------ LCV --- Alderweireld ---- Van Rhijn
------------------ Vermeer ----------------
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Daily Blind
Laudrup schreef:Ik moet zeggen dat er weer een glimlachje van af kan bij mij. Geen gekken meer als Atouba, alleen jeugd. Zoals het bedoeld is. Vergelijk dit elftal maar even met die van Jong AZ.wimpey schreef:Lijkt het weekend van de hergeboorte van de spitsen en buitenspelers bij Ajax te zijn.Laudrup schreef:1-4, Ebicilio.
Zo hoort het ook te zijn en natuurlijk moet het plaats bieden voor spelers uit het eerste die terugkomen van een blessure om een á twee wedstrijdjes ritme op te doen. Maar geen langdurige invulling van plekken.
Over een paar minuten start de uitwedstrijd tegen Ado den Haag.
Castillion weer terug in de selectie na een jaar blessureleed.Opstelling Jong Ajax: Bizot; v Rhijn, vd Meulen, Blind, Burnet; Bonevacia, Sneijder, Overtoom; Ebicilia, Suk, Zeegelaar.
Wissels Jong Ajax: Deckers, Bodul, Schouw, Lukoki, Castillion, Veltman.
Ik was hem al bijna vergeten. Hopelijk wordt het nog wat. Kent iemand die Veltman? Zegt me niks.D_skilled schreef:Castillion weer terug in de selectie na een jaar blessureleed.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
1-1 las ik?
Jep, doelpunt van Sneijder.
Veltman is niks. In Boilesen en Denswil zit echter wel toekomst.T82 schreef:
Ik was hem al bijna vergeten. Hopelijk wordt het nog wat. Kent iemand die Veltman? Zegt me niks.
Ik dacht dat die Castilllion al was afgeschreven. Hoorde maar niks over hem! Hopelijk is hij er sterker geworden!
IK GELOOF!!!!!!
- Daily Blind
Ja je er een beetje in verdiepen kan helpen ;-)Rishi schreef:Ik dacht dat die Castilllion al was afgeschreven. Hoorde maar niks over hem! Hopelijk is hij er sterker geworden!
- peter
Zal mij benieuwen wie er om 1800 aan de aftrap verschijnen. Mido? Of speelt Castillion? Enfin, we zullen het zometeen zien.
Opstelling Jong Ajax: Verhoeven; Van Rhijn, Kappelhof, Blind, Atouba; Tainio, Sneijder, Overtoom; Lukoki, Mido, Ozbiliz.
- peter
Bizar dat die Atouba, Tainio en Mido daar mogen spelen.
Rust: 0-0.
Rust: 0-0.
Ze moeten ergens ritme opdoen he. De naam 'Jong Ajax' is misleidend. Het is gewoon een reserve-elftal.
- peter
Atouba hoeft geen ritme op te doen wat mij betreft. Die komt namelijk nooit bij de selectie.
Onbegrijpelijk inderdaad. Alleen voor het spelen van Mido valt nog íéts te zeggen. Atouba daarentegen.
En waar is Bonevacia? Nog geblesseerd?

En waar is Bonevacia? Nog geblesseerd?
Teruggekomen naar 1-1 via Mido. Nu weer 1-2 achter. Nog een kleine tien minuten.
Is het teveel gevraagd om aan te geven tegen wie we spelen? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Helmond Sport. Kon je met een paar seconde zoekwerk weten.
1-2. Goal Suk nog afgekeurd.

1-2. Goal Suk nog afgekeurd.
Ben wezen kijken. Lukoki was wederom goed bezig, echt een leuk spelertje. Loopt slim, veel snelheid, prima voorzet en zit gezien z'n gedrag ook een prima koppie op.