En wanneer ik jou mag geloven, gaan die Duitsers er keihard af. Je speculeert er nl. maar wat op los. En gaat voor het gemak effe voorbij aan de UEFA-ranking, waarin Duitsland een flink gat heeft geslagen t.o.v. Italie.Peter schreef:We zullen wel zien, wimpey. Hopelijk komt er een Schalke - Inter en een Bayern - Milan uit de koker rollen. Dan gaan de Italiaanse clubs heel hard de bietenbrug op als ik jou mag geloven.
Toe maar. Dit zijn gewoon kreten, Peter. Gaat nergens over. Volgens mij bestaat de maan uit groene kaas. Voer voor discussie?Trouwens, ik denk dat ze een beter elftal hebben dan alle BuLi clubs bij elkaar.

Volgens de recente resultaten en de UEFA-ranking dus niet. De Italiaanse ploegen bakken er in de EL helemaal niets van. De duitse ploegen komen stuk voor stuk easy peasy verder. Maar ik kap met deze discussie, het heeft geen zin. Feiten en resultaten tellen blijkbaar niet. De glazen bol en kretologie wel. Prima.Italië is voor mij nog altijd de derde competitie van de wereld.