Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
Had ik nog even niet aan gedacht, maar het zou goed kunnen dat Jol naar Newcastle vertrekt. Hij zal in ieder geval hoog op het lijstje staan.
Denk eerder Blind als tussenpaus met Rijkaard als nieuwe trainer.
Wilde Newcastle Jol niet eerder dit seizoen?
Wilde Newcastle Jol niet eerder dit seizoen?
Blind en Frank de Boer die het overnemen. En na het seizoen Frenkie!
IK GELOOF!!!!!!
Moet je even Raiola bellen.Rishi schreef:Please ga naar Newcastle...

Geen Blind, s.v.p. Dan kunnen we Jol beter houden.
Het stinkt aan alle kanten!
Leg je er maar bij neer. Als Jol tussentijds vertrekt is Blind degene die als tussenpaus naar voren geschoven gaat worden. Denk ook dat hij niets liever wil. Die staat te popelen kan ik je vertellen.
Ik hou er helemaal niet van om je snel van een trainer te ontdoen als het niet loopt. Ik heb er dan ook voor gepleit om Jol aan zijn contract te houden aan het begin van het seizoen omdat ik verwacht dat je met constant beleid uiteindelijk meer bereikt.
Een periode niet goed voetballen of punten verliezen door pech daar kan ik echt wel mee leven. Maar zoals ik het zaterdagavond ook tegen mijn vriendin zei: Het erge is gewoon dat Ajax thuis tegen NEC compleet geen recht heeft op een overwinning! Dit was tegen ADO en Utrecht ook al het geval!! Dat gelijkspel vorig jaar tegen sparta thuis, hoe zuur ook achteraf, daar kan ik meeleven. Soms wil de bal er gewoon niet in. Maar deze manier en dan vooral het commentaar van Jol achteraf tenenkrommend. Echt waar is Jol het kwijt geraakt?
Al verwacht ik niet dat Jol wegsturen dit jaar nog iets oplost...De kans met of zonder Jol op het kampioenschap is even klein. Maar stuur hem dan maar weg en begin gewoon met Frank de Boer. een ervaren trainer is het dus ook niet voor Ajax, geef ons dan gewoon iemand uit de ajax school en ajax cultuur waar een gedachte achter zit.
Een periode niet goed voetballen of punten verliezen door pech daar kan ik echt wel mee leven. Maar zoals ik het zaterdagavond ook tegen mijn vriendin zei: Het erge is gewoon dat Ajax thuis tegen NEC compleet geen recht heeft op een overwinning! Dit was tegen ADO en Utrecht ook al het geval!! Dat gelijkspel vorig jaar tegen sparta thuis, hoe zuur ook achteraf, daar kan ik meeleven. Soms wil de bal er gewoon niet in. Maar deze manier en dan vooral het commentaar van Jol achteraf tenenkrommend. Echt waar is Jol het kwijt geraakt?
Al verwacht ik niet dat Jol wegsturen dit jaar nog iets oplost...De kans met of zonder Jol op het kampioenschap is even klein. Maar stuur hem dan maar weg en begin gewoon met Frank de Boer. een ervaren trainer is het dus ook niet voor Ajax, geef ons dan gewoon iemand uit de ajax school en ajax cultuur waar een gedachte achter zit.
Is 1995 echt zolang geleden??
Dat is de vraag. Denk jij dat Jol dit elftal nog aan het voetballen gaat krijgen?joey schreef:Geen Blind, s.v.p. Dan kunnen we Jol beter houden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Amen.Rijkaard schreef:Ik hou er helemaal niet van om je snel van een trainer te ontdoen als het niet loopt. Ik heb er dan ook voor gepleit om Jol aan zijn contract te houden aan het begin van het seizoen omdat ik verwacht dat je met constant beleid uiteindelijk meer bereikt.
IK GELOOF!!!!!!
Dan wordt Frank de Boer de zoveelste uit de Ajax-school die zichzelf opblaast in plaats van zijn carriëre rustig op te bouwen. Zonde, hoor.
Het stinkt aan alle kanten!
Of we bekijken het positief en Frank de Boer wordt de volgende Louis van Gaal. Die werkt vanuit de Ajax traditie en doorgroeit vanuit de Ajax jeugd naar de absolute top. Maar niet voordat hij met Ajax de CL finale heeft gewonnen met een mix van ervaring en eigen jeugd!!

Is 1995 echt zolang geleden??
Beter gaat Frank de Boer het traject van Pieter Huistra volgen en dat lijkt mij al ambitieus genoeg.
BREAKING NEWS:
Ajaxlife meldt op Twitter dat Jol per direct opstapt.
http://twitter.com/#!/ajaxlife/status/11871905229312000
Nog geen bevestiging verder.
Ajaxlife meldt op Twitter dat Jol per direct opstapt.
http://twitter.com/#!/ajaxlife/status/11871905229312000
Nog geen bevestiging verder.
De tijdstip zou erg verrassend zijn.
- Daily Blind
Geweldig!! Top nieuws!
Ajaxlife op Twitter is trouwens van ajaxlife.nl. Dat is dus indirect de bron.
Zeer betrouwbaar, de vlag kan uit!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik ga even bellen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- SylvievdVaart
We wachten je bericht af, Thijs, de champagne staat sowieso al koud hier 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Daily Blind
Let maar op Jol naar newcastle! Anders is er geen reden voor hem om te vertrekken
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wilfred de Jong meldt het ook bij Holland Sport.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Simon Zwartkruis zegt dat het klopt en dat er nu overleg is van hoe-nu-verder.
Ik krijg zelf voicemail en heb gesmst, maar ik vrees het 'ergste'.
Ik krijg zelf voicemail en heb gesmst, maar ik vrees het 'ergste'.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
VI: Jol wil per direct opstappen bij Ajax
Martin Jol heeft vanavond bij de directie van Ajax aangegeven dat hij per direct wil stoppen als trainer van de club., zo meldt VI zojuist.
Martin Jol heeft vanavond bij de directie van Ajax aangegeven dat hij per direct wil stoppen als trainer van de club., zo meldt VI zojuist.