Eens. Lindgren speelt ook goed.Peter schreef:Urby vind ik de beste man van het veld. Die speelde de eerste helft echt bij vlagen heel goed.
Ajax - NAC 16-10-2010
Moderator: mods
Re: Ajax - NAC 16-10-2010
15 mei 2011.
Mido loopt nu warm zie ik. 

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sulejmani begon aardig, maar zakt nu wel erg ver weg. De Zeeuw is ook niet veel en achterin laten we steekjes vallen.
Suarez moete eens wat vaker die trekker overhalen, want het had hier al 5-0 moeten staan.
Suarez moete eens wat vaker die trekker overhalen, want het had hier al 5-0 moeten staan.
http://www.firstrow.net/webmaster/Live- ... s-nac.htmlMr. Ajax schreef:Ook bet365 doet het nauwelijks bij mij en op sopcast ook geen werkende channel...
Waar blijft Mido nou?
Mido komt er in!!
3-0 Suarez
Zie hier de invloed van Mido!
Voor wie is Eriksen trouwens in het veld gekomen?

Voor wie is Eriksen trouwens in het veld gekomen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Enoh is er uitgegaan voor Eriksen.
Mido is verre van fit.
Mido is verre van fit.
Die jongen kan niet meer dan 60/70 minuten voetballen, want daarna is de pijp helemaal op.Peter schreef:Sulejmani begon aardig, maar zakt nu wel erg ver weg.
Vloeken in de kerk, maar helemaal waar: De Zeeuw speelde goed. Ook al was het makkelijk tegen dit NAC.
Wat een verrassingLaudrup schreef:Lindgren in mijn optiek de MOTM. Positioneel heel sterk.

Voor mij niet. Maar voor sommige kan Lindgren geen goed doen.jamie schreef:Wat een verrassingLaudrup schreef:Lindgren in mijn optiek de MOTM. Positioneel heel sterk.
15 mei 2011.
Hij is een middelmatige speler en vandaag deed hij het wel leuk maar echt geen MOTM. Je hebt het steeds alleen maar over die knul, ook als hij niet speelt. Ik vind het wel leuk voor hem dat hij weer wat wedstrijdjes meespeelt.
Chargeren is ook een kunst he. En ja ik heb een voorkeur voor spelers met een voorbeeldige mentaliteit. Daarnaast heb ik jaren in Groningen gewoond en de club intensief gevolgd. Lindgren was in die tijd de motor van die ploeg. Ik ben van mening dat het middenveld van Ajax met Lindgren beter functioneert. En het is volgens mij de bedoeling van een forum dat je je mening kan ventileren. Hoewel ik mij dat bij dit forum weleens afvraag....jamie schreef:Hij is een middelmatige speler en vandaag deed hij het wel leuk maar echt geen MOTM. Je hebt het steeds alleen maar over die knul, ook als hij niet speelt. Ik vind het wel leuk voor hem dat hij weer wat wedstrijdjes meespeelt.
15 mei 2011.
Dan zal ik wel een andere wedstrijd hebben gezien :')999 schreef:Lindgren speelde niet best vandaag ...
15 mei 2011.
Natuurlijk mag je zeggen op dit forum wat je wilt. Het valt mij alleen op dat je het vaak over Lindgren heb. That's all! En hij is nou niet bepaalt een van onze beste spelers. Er zijn genoeg spelers die het ergens anders prima deden maar bij Ajax niet zo. Kijk maar naar onze vrienden Sulejmani of Robbie Wielaert.
Nee maar ik zeg ook niet dat hij tot één van de beste spelers behoort. Maar hij heeft wel degelijk zijn toegevoegde waarde. Alleen heeft hij nog steeds niet het niveau van zijn tijd bij Groningen en zijn 1e half jaar bij Ajax geëvenaard. Hij zou wat meer lef moeten tonen.jamie schreef:Natuurlijk mag je zeggen op dit forum wat je wilt. Het valt mij alleen op dat je het vaak over Lindgren heb. That's all! En hij is nou niet bepaalt een van onze beste spelers. Er zijn genoeg spelers die het ergens anders prima deden maar bij Ajax niet zo. Kijk maar naar onze vrienden Sulejmani of Robbie Wielaert.
15 mei 2011.
Volgens mij heb je niet eens gekeken.Dit was van Lindgren een van zijn mindere wedstrijden ..Laudrup schreef:Dan zal ik wel een andere wedstrijd hebben gezien :')999 schreef:Lindgren speelde niet best vandaag ...
Blij met de punten ...
Ah omdat ik een andere mening ben toegedaan, heb ik de wedstrijd niet gezien. Grappig.....999 schreef:Volgens mij heb je niet eens gekeken.Dit was van Lindgren een van zijn mindere wedstrijden ..Laudrup schreef:Dan zal ik wel een andere wedstrijd hebben gezien :')999 schreef:Lindgren speelde niet best vandaag ...
15 mei 2011.
Oh, omdat ik een andere mening als jou had, heb ik volgens jou een andere wedstrijd gezien .. schei toch uit.Dit was een van Lindgren mindere wedstrijden.Waar ie bijna de gehele wedstrijd onzichtbaar was ..Laudrup schreef:Ah omdat ik een andere mening ben toegedaan, heb ik de wedstrijd niet gezien. Grappig.....999 schreef:Volgens mij heb je niet eens gekeken.Dit was van Lindgren een van zijn mindere wedstrijden ..Laudrup schreef: Dan zal ik wel een andere wedstrijd hebben gezien :')
Blij met de punten ...