Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Waarom reageer jij altijd zo fel als het om Barcelona/Spanjaarden aankomt? Ben je zelf een Spanjaard ofzo?
Het lijkt er op dat bij jou niemand iets negatiefs mag zeggen over die lui....
Het lijkt er op dat bij jou niemand iets negatiefs mag zeggen over die lui....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Nee hoor. Dit is toch een forum? Vind de discussies juist leuk met Wimpey over Barca. Zoek het misschien een beetje op maar ik vind Xavi gewoon een stuk beter dan Bastian.
IK GELOOF!!!!!!
Ik vroeg het me alleen af, verder geen probleem.
Het is niet alleen bij Xavi dat je zo reageert, volgens mij is het bij alles (heel veel in ieder geval) wat met het Spaanse voetbal te maken heeft. Zo komt het in ieder geval bij mij over
Het is niet alleen bij Xavi dat je zo reageert, volgens mij is het bij alles (heel veel in ieder geval) wat met het Spaanse voetbal te maken heeft. Zo komt het in ieder geval bij mij over
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Ik vind ook dat Xavi een paar klassen boven Schweinsteiger staat.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Kan wel kloppen hoor. Ik vind namelijk dat Barca fantastisch voetbal speelt met veel spelers uit de eigen jeugd. En anderen vinden van niet.Frank schreef:Ik vroeg het me alleen af, verder geen probleem.

IK GELOOF!!!!!!
Schweinsteiger ook.Rishi schreef:Staat nergens. Xavi is alleen buitencategorie.
Mirrrrrkoooooo VUCINIC
Belachelijk dat ie er niet gewoon vanaf de aftrap instond. Borriello heeft weer eens geen bal geraakt. Verder natuurlijk niet echt een verdiende zege, maar wat maakt het uit. Lobont stond wel lekker te keepen trouwens.

Belachelijk dat ie er niet gewoon vanaf de aftrap instond. Borriello heeft weer eens geen bal geraakt. Verder natuurlijk niet echt een verdiende zege, maar wat maakt het uit. Lobont stond wel lekker te keepen trouwens.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Roma - Inter was een matige wedstrijd. Zat heel weinig in van beide elftallen. Sneijder en Totti waren waarschijnlijk de slechtste van het hele stel. Wel een heel lekker doelpunt natuurlijk.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Loop jij mij nou te zieken?wimpey schreef:Schweinsteiger ook.Rishi schreef:Staat nergens. Xavi is alleen buitencategorie.
IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Gekkie. Vorige week in de Allianz Arena Bayern - Köln bekeken; Schweinsteiger deed een hele goeie auditie voor Hollow Man II.wimpey schreef:Schweinsteiger ook.Rishi schreef:Staat nergens. Xavi is alleen buitencategorie.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Jij vind Schweinsteiger echt van het niveau Xavi?wimpey schreef:Schweinsteiger ook.Rishi schreef:Staat nergens. Xavi is alleen buitencategorie.
Prachtige goal van Pirlo tijdens de 0-1 uitzege op Parma, een knal van minstens 35 meter die in de kruising belandt.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
De T.Prandelli jammert over gebrek aan talent
FLORENCE - Bondscoach Cesare Prandelli van het Italiaanse voetbalelftal beklaagt zich over het gebrek aan talent in zijn selectie. „De Serie A is goed beschouwd een rijke competitie, maar in mijn optiek is ze zeer arm”, aldus Prandelli dinsdag. „Ik kan nog geen drie sterke twintigjarigen vinden.”
Italië speelt komende vrijdag en dinsdag EK-kwalificatiewedstrijden tegen respectievelijk Noord-Ierland en Servië. Van de beloften komt alleen de 20-jarige Mario Balotelli in aanmerking voor het Italiaanse elftal, maar de aanvaller van Manchester City is nog altijd geblesseerd. „Helaas hebben we maar één Balotelli”, jammerde Prandelli.
Is de Serie-A niet gewoon ´te oud´ geworden?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Is nog nooit geweest ook. Italianen krijgen pas laat de kans en breken pas echt door op hun 25e ofzo. Vanaf hun 18-24e spelen ze vaak, al dan niet via constructies, bij lager geklasseerde teams. Het zegt me dus niet zoveel dat er weinig talenten doorbreken. Wie weet hoe een Paloschi over een jaar of 5 speelt bijvoorbeeld.
Ik heb wel het gevoel dat de clubs aan het verjongen zijn. Inter speelt met twee talenten op de vleugels, Juve heeft wat oude lullen verkocht en vers bloed gehaald en zo zijn er nog wel wat clubs aan het verjongen.
Wat vind je van Pastore, Peter? Al toe aan een topclub?
Wat vind je van Pastore, Peter? Al toe aan een topclub?
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Eens, maar dat zijn geen Italianen haha. Italianen (nationaal elftal) hebben momenteel een matige lichting, maar dat kan ook zo maar weer anders worden. Het is de komende 2-4 jaar alleen even wat minder, maar dat kan gebeuren.
Pastore is wel toe aan een stapje hogerop in ieder geval. Zie hem te weinig om echt te zeggen dat hij klaar is voor de absolute top, maar ok.
Pastore is wel toe aan een stapje hogerop in ieder geval. Zie hem te weinig om echt te zeggen dat hij klaar is voor de absolute top, maar ok.
Dat het geen Italianen zijn ligt volgens mij niet aan de clubs. Ze proberen het namelijk wel. En er lopen toch behoorlijk wat buitenlandse groeibriljantjes op de Italiaanse velden.
Hoe zou jij spelen met het nationale elftal?
Pastore speelt dit jaar nog bij Palermo maar ik hoop dat hij bij een mooie club terecht komt. Pure voetballer
Hoe zou jij spelen met het nationale elftal?
Pastore speelt dit jaar nog bij Palermo maar ik hoop dat hij bij een mooie club terecht komt. Pure voetballer

IK GELOOF!!!!!!
- peter
Nationale elf? Poeh, dat is lastig. Buffon, Zambrotta, Bonucci, Chiellini, Molinaro, De Rossi, Pirlo, Montolivo, Balotelli, Pazzini, Cassano. Zoiets. Eventueel aangevuld met Marchisio, Ambrosini, Quagliarella, Rossi, Cigarini, Aquilani, Cassani en De Silvestri.
Italiaanse competitie herbergt veel briljantjes inderdaad. Pak een Hamsik, Sanchez en een Coutinho bijvoorbeeld.
Italiaanse competitie herbergt veel briljantjes inderdaad. Pak een Hamsik, Sanchez en een Coutinho bijvoorbeeld.
Die Sanchez van Chili/Udinese bedoel je?
Waarom speelt hij nog daar? Coutinho is inderdaad een groot talent. Wat vind je van die andere vleugelspeler van Inter? Biabiany ofzo?
Waarom speelt hij nog daar? Coutinho is inderdaad een groot talent. Wat vind je van die andere vleugelspeler van Inter? Biabiany ofzo?
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Amper zien spelen. Leuk seizoen gedraaid bij Parma, maar laat het maar zien bij Inter.
Sanchez kost een fortuin. Er is geen topclub die zo even fors over de brug kan komen voor zo'n speler. Volgens mij moet hij 25-30 miljoen kosten. Tsja.
Sanchez kost een fortuin. Er is geen topclub die zo even fors over de brug kan komen voor zo'n speler. Volgens mij moet hij 25-30 miljoen kosten. Tsja.
En hij speelt op dit moment niet eens bij een club die onderaan staat.Peter schreef:Sanchez kost een fortuin. Er is geen topclub die zo even fors over de brug kan komen voor zo'n speler. Volgens mij moet hij 25-30 miljoen kosten. Tsja.