De prijzen voor de CL-wedstrijden
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Loting poulefase Champions League
Goedkoopste pp bij Auxerre is 50 euri.
Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden
Peter schreef:Nu ben jij natuurlijk ook een echecsupporter.
Grapje.

Het stinkt aan alle kanten!
Re: Loting poulefase Champions League
Al mijn "ajax-vrienden" hebben via via al een PP geregeld. Een vriend van mij en ik zijn de enige die nog niks hebben gehaald (wij zijn ook de enige twee die alle wedstrijden gaan).
Ik zit echt te twijfelen. Aan de ene kant kunnen ze bij Ajax de pleures krijgen. Aan de andere kant lijkt het me onbetaalbaar om Suarez de verdediging van Milan, Madrid en Auxerre te zijn dollen....
Wanneer zou ik een PP van 100 euro kunnen kopen? Of wie kan een pp van 100 euro kopen en wilt niet gaan? Kan ik dan iets regelen met je?
180 euro is mij echt teveel
Ik zit echt te twijfelen. Aan de ene kant kunnen ze bij Ajax de pleures krijgen. Aan de andere kant lijkt het me onbetaalbaar om Suarez de verdediging van Milan, Madrid en Auxerre te zijn dollen....
Wanneer zou ik een PP van 100 euro kunnen kopen? Of wie kan een pp van 100 euro kopen en wilt niet gaan? Kan ik dan iets regelen met je?
180 euro is mij echt teveel

IK GELOOF!!!!!!
Ik ga zelf niet, maar dan moet ik wel meer dan 100 euro hebben voor een passe partout.
Ik zit op 128 en kan deze week nog met korting halen volgens mij?
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Dan hoop ik voor je dat je zelf ook meer dan 100 euro voor je pp betaalt. Kaarten verkopen voor meer dan de officiele, door Ajax zelf vastgestelde prijs is hier op AjaxTalk streng verboden.
goodfella schreef:Ik ga zelf niet, maar dan moet ik wel meer dan 100 euro hebben voor een passe partout.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
Hoop je? Hopen doe je als je kanker hebt.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Hoop jij niet dat Ajax van Milan wint dan?
Sign your name on
the dotted line:
the dotted line:
Leuk, een discussie met iemand die net zo bijdehand is als ik.666 schreef:Hoop jij niet dat Ajax van Milan wint dan?

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Fans van Ajax klagen over dure kaartjes
AMSTERDAM - Supporters van Ajax klagen over de prijzen die ze voor de drie thuiswedstrijden van hun favoriete club in de Champions League moeten betalen. Ze beweren dat de tickets voor de wedstrijden in de ArenA tegen Real Madrid, AC Milan en Auxerre voor veel supporters niet te betalen zijn.
Een woordvoerder van Ajax bevestigde dinsdag dat tientallen supporters per telefoon en per mail hun ongenoegen hebben geuit over de prijzen. „We vinden het vervelend dat er commotie ontstaat terwijl we allemaal blij zijn met het behalen van de Champions League. Natuurlijk zijn de komende wedstrijden iets duurder dan de kwalificatiewedstrijden tegen PAOK en Dinamo Kiev, dat werkt altijd zo bij toernooien.”
„We hebben een prachtige poule met absolute topclubs als tegenstander. Het is veel geld, maar we hebben de prijzen vergeleken met andere clubs, bijvoorbeeld de tegenstanders in onze poule en met FC Twente, dat ook in de Champions League uitkomt. Een Ajax-supporter betaalt voor sommige vakken nog geen 35 euro per wedstrijd. We proberen met name onze waardering te uiten naar onze trouwe seizoenkaarthouders, ook dit jaar weer ruim 42.000. Los van het feit dat ze hun eigen plek kunnen kopen, bieden we ze 15 procent korting aan”, aldus de zegsman van de club.[
Telegraaf
Hij meent dit nog serieus ook dus? Zeg dan gewoon niets, want dit is echt lariekoek.

Met korting zou ik 35 euro per wedstrijd kwijt zijn. Dat ligt in de lijn der verwachtingen.
-
- AT Toto winner 15/16
Die gast van AJAX zit keihard te liegen.
Bij Twente liggen de prijzen tussen de 90 en de 130 euro. Bij Auxerre heb je ze al vanaf 50 euri, Bij Milan vanaf 60 euri, en Bij Real Madrid verkopen ze dacht ik geen passe partouts maar daar kun je voor een paar tientjes extra op je scc alle europese wedstrijden bezoeken.
Bij Twente liggen de prijzen tussen de 90 en de 130 euro. Bij Auxerre heb je ze al vanaf 50 euri, Bij Milan vanaf 60 euri, en Bij Real Madrid verkopen ze dacht ik geen passe partouts maar daar kun je voor een paar tientjes extra op je scc alle europese wedstrijden bezoeken.
-
- AT Toto winner 15/16
Laat je stem horen aan Ajax!
De Supportersvereniging Ajax en de AFCA Supportersclub adviseren alle fans die een klacht hebben over de prijsstelling van de passe-partouts voor de Champions Leagueduels contact op te nemen met AFC Ajax. Zoals gevreesd kunnen/ willen een grote groep trouwe supporters de hoge toegangsprijzen niet betalen en laten dit voetbalfeest daardoor bewust/ gedwongen aan hun neus voorbij gaan.
Beide officieel door Ajax erkende supportersverenigingen hopen op deze manier dat hun club een officieel antwoord aan de achterban zal geven. Klachten kunnen worden gemaild naar [email protected].
Kan iemand me uitleggen hoe het straks gaat met de losse verkoop? Ik wil twee losse kaartjes voor Madrid thuis kopen, en moet dit zo snel mogelijk rond hebben mbt toestemming van het leger om het land uit te vliegen. Wordt dat straks mogelijk? Wordt het pas een week voor die wedstrijd (23 november) ofzo bekend?
Ik heb een vriend in Nederland die een seizoenskaart voor 406 heeft, en die is niet van plan om een passe partout te halen. Zou ik dan straks zijn kaart kunnen gebruiken om twee losse kaartjes te halen voor die wedstrijd? En loop ik, als ik tot dan wacht, het gevaar dat er straks geen kaarten meer overblijven?
Ik heb een vriend in Nederland die een seizoenskaart voor 406 heeft, en die is niet van plan om een passe partout te halen. Zou ik dan straks zijn kaart kunnen gebruiken om twee losse kaartjes te halen voor die wedstrijd? En loop ik, als ik tot dan wacht, het gevaar dat er straks geen kaarten meer overblijven?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Wie is die 'woordvoerder van Ajax', Thijs? Dit kan niet, hoor.brigade zuid schreef:Die gast van AJAX zit keihard te liegen.

Het stinkt aan alle kanten!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dat weet ik niet. (Althans, ik heb wel een vermoeden, maar het is niet zo relevant wie dat is)
Even voor de goede orde, met het vergelijken met andere clubs moeten er wel een paar dingen worden meegenomen. In Milaan en Madrid hebben ze stadions die twee keer zo groot zijn als de Arena, en waar ze bovendien elk jaar Champions League spelen. Als ze daar de prijzen omhoog gooien komt daar gewoon geen hond, ook omdat de 'eerste ronde Champions League' nou niet héél populair is. (zeker niet tegen kleinere clubs)
(Kijk bijvoorbeeld eens naar de prijzen die Real Madrid-supporters, 'socios' of 'publico', moet betalen: http://www.realmadrid.com/cs/Satellite? ... utbolPopup )
De goedkoopste daarvan zijn 36 euro en dan zit je in het dak van het stadion.
Vergelijk het met de bekerwedstrijd Ajax - MVV. Kaarten daarvan zijn 12,50 euro of iets dergelijks, en ik denk dat Ajax gokt op maximaal 10.000 supporters. Met die prijs gaat Ajax onmogelijk winst maken, sterker nog: een thuiswedstrijd voor de beker (ook de kwartfinale vorig jaar tegen NEC) kost Ajax veel meer dan dat het opbrengt. Wil je de kosten eruit halen, moeten de prijzen omhoog. Maar dan komt er helemáál niemand meer, en als je ze nog lager maakt komen er waarschijnlijk niet ineens 20.000 man extra.
Het is niet zo dat het puur nattevingerwerk is, of iets dergelijks. Maarja, eh, sorry. Ik vind het zelf ook duur.
Even voor de goede orde, met het vergelijken met andere clubs moeten er wel een paar dingen worden meegenomen. In Milaan en Madrid hebben ze stadions die twee keer zo groot zijn als de Arena, en waar ze bovendien elk jaar Champions League spelen. Als ze daar de prijzen omhoog gooien komt daar gewoon geen hond, ook omdat de 'eerste ronde Champions League' nou niet héél populair is. (zeker niet tegen kleinere clubs)
(Kijk bijvoorbeeld eens naar de prijzen die Real Madrid-supporters, 'socios' of 'publico', moet betalen: http://www.realmadrid.com/cs/Satellite? ... utbolPopup )
De goedkoopste daarvan zijn 36 euro en dan zit je in het dak van het stadion.
Vergelijk het met de bekerwedstrijd Ajax - MVV. Kaarten daarvan zijn 12,50 euro of iets dergelijks, en ik denk dat Ajax gokt op maximaal 10.000 supporters. Met die prijs gaat Ajax onmogelijk winst maken, sterker nog: een thuiswedstrijd voor de beker (ook de kwartfinale vorig jaar tegen NEC) kost Ajax veel meer dan dat het opbrengt. Wil je de kosten eruit halen, moeten de prijzen omhoog. Maar dan komt er helemáál niemand meer, en als je ze nog lager maakt komen er waarschijnlijk niet ineens 20.000 man extra.
Het is niet zo dat het puur nattevingerwerk is, of iets dergelijks. Maarja, eh, sorry. Ik vind het zelf ook duur.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Het pikante is: er wordt gezegd dat Ajax de prijzen heeft vergeleken met die van de andere clubs in de poule, maar er wordt niet bijgezegd wat Ajax vervolgens heeft gedáán met de bevindingen.brigade zuid schreef:Die gast van AJAX zit keihard te liegen.
"We hebben de prijzen vergeleken met die van de andere clubs in de poule, en vervolgens besloten dat wij daar minstens 50% boven gaan zitten"...? Er wordt niet expliciet tot welk besluit die vergelijking bij Ajax heeft geleid.
Feit is dat Ajax bij de loting in pot 3 zat, kwalitatief/sportief gezien dus de derde van de vier is in deze groep, maar wel gekozen heeft voor het hoogste prijsniveau. Van de vier clubs in deze groep is Ajax het duurst, qua ticketprijzen.
Ik zou concreet van Ajax willen weten: waarom heeft Ajax besloten zo afgetekend de duurste in de groep te zijn?
(Jammer dat de vragen altijd zo algemeen gesteld worden in dit soort gevallen; dan kan Ajax ook een heel algemeen flut-antwoord geven, zoals hier ook gebeurd is).
"Een Ajax-supporter betaalt voor sommige vakken nog geen 35 euro per wedstrijd." ---> Dat is natuurlijk een weerzinwekkend onsympathieke, hypocriete en huichelachtige voorstelling van zaken. Daar kunnen we het over eens zijn. Weet Ajax zelf ook wel.
K.
Still alive...
Inderdaad. Het slaat nergens op. Ik ben echt gewoon pissed.
IK GELOOF!!!!!!
-
Dat is die gladde Miel Binkhuis.joey schreef:Wie is die 'woordvoerder van Ajax', Thijs? Dit kan niet, hoor.brigade zuid schreef:Die gast van AJAX zit keihard te liegen.
Whitey on the moon.
-
- AT Toto winner 10/11
Jou begrijp ik echt helemáál niet. Kijk nog even naar je eerste twee postings in deze topic:Rishi schreef:Inderdaad. Het slaat nergens op. Ik ben echt gewoon pissed.
Rishi schreef:Milan en Real Madrid.
Fc Thun en Cluj komen niet op bezoek...
Terwijl toen al duidelijk was dat het schandalig duur zou worden, dat de kaarten voor de lange zijde ver over de 200 euro zouden gaan kosten. Waarom ben jij opeens 100% omgeslagen?Rishi schreef:Helemaal gelijk Thijs!
Dit wordt gewoon genieten. Snap eerlijk gezegd niet waarom er zoveel geklaagd wordt over de prijs. Er is met El Ham zelfs een topspeler bijgekomen en Suarez, Wiel en Maarten spelen nog bij ons.
Het wordt genieten!