Ik schat Auxerre en Sampdoria zeker hoger in dan Kiev.
Moderator: mods
Zo'n efficiënte oostblokploeg. Twee gevaarlijke spitsen voorin, makkelijk combineren en snelle uitvallen plaatsen. Dat is een beetje het beeld dat ik er bij heb.Ajax Rules schreef:Welk type ploegen?Marillion schreef:Als ik er nu eentje had mogen aanwijzen die ik niet had willen loten....
Dit type ploegen ligt Ajax over het algemeen absoluut niet.
Ja, dat is het beeld wat iedereen erbij heeft. Het beeld. Net zoals je al kilometers van tevoren aan ziet komen dat iedereen weer over die wonderploeg van Lobanovsky begint.Marillion schreef: Zo'n efficiënte oostblokploeg. Twee gevaarlijke spitsen voorin, makkelijk combineren en snelle uitvallen plaatsen. Dat is een beetje het beeld dat ik er bij heb.
Je speelt niet voor niks in de voorronde CL.Jöhnk schreef: Het punt is dus overduidelijk niet dat Ajax nou zo goed is (vind het Heracles van Europa wel een juiste omschrijving), maar dat Kiev ook gewoon niet zo'n grootmacht is.
Mensen zonder trots. Die zouden nou een SV moeten krijgen...Kowalczyk schreef:Exact.Samuraskinurovanya schreef:Ajax is inmiddels het Heracles van Europa, waarom we zouden dan niet de underdog zijn?
K.
Dat wordt dan vanaf die tijd uberhaupt wat minder Ajax, of niet Kowal?Kowalczyk schreef:Deze zou ik onder normale omstandigheden wel hebben overwogen: mooie, grote club, bijzondere bestemming... Dit zijn reisjes van de buitencategorie.
Maar aangezien ik tegen die tijd met een 36 weken zwangere vrouw thuis zit... Effe niet dus.
K.
Dubbel schreef:Mensen zonder trots. Die zouden nou een SV moeten krijgen...Kowalczyk schreef:Exact.Samuraskinurovanya schreef:Ajax is inmiddels het Heracles van Europa, waarom we zouden dan niet de underdog zijn?
K.
Kowalczyk schreef:Deze zou ik onder normale omstandigheden wel hebben overwogen: mooie, grote club, bijzondere bestemming... Dit zijn reisjes van de buitencategorie.
Maar aangezien ik tegen die tijd met een 36 weken zwangere vrouw thuis zit... Effe niet dus.
K.
Via Dusseldorf met tussenstop in Amsterdam 330 euri, ook met de KLM.. lekker logisch he.elliquido schreef:kiev is maar 3 uur
425 euries met KLM
Mijn Ajax-bezoek (en -fanatisme) zal na de geboorte van mijn kind niet nóg minder worden, want het is de voorbije jaren al een heel stuk minder geworden: ik bezoek geen nationale uitwedstrijden meer, alleen heel af en toe nog eentje in Europa, ik heb alleen nog een seizoenkaartje (de thuisduels bezoek ik in principe wel) en in het algemeen kan het me allemaal wat minder schelen dan vroeger. De Ajax-emoties zijn minder heftig: ik ben andere dingen belangrijker gaan vinden, en Ajax minder belangrijk. Zo gaan de dingen. De jaren 2008-2010 waren mijn 'onthechtingsjaren'. Dat supportersleven, ik heb het allemaal wel een beetje gezien, hoewel ik nog altijd graag de thuiswedstrijden bezoek.Thom schreef: Dat wordt dan vanaf die tijd uberhaupt wat minder Ajax, of niet Kowal?
Ik ben niet zozeer een Ajacied zonder trots, als wel een Ajacied zonder bord voor zijn kop.Dubbel schreef:Mensen zonder trots. Die zouden nou een SV moeten krijgen...Kowalczyk schreef:Exact.Samuraskinurovanya schreef:Ajax is inmiddels het Heracles van Europa, waarom we zouden dan niet de underdog zijn?
Duke schreef:Kijk eens aan: Ooijer meteen in de basis.
Kowalczyk schreef:Trots (gevoel voor waardigheid) zit 'm wat mij betreft in andere dingen dan denken en roepen dat je goed bent.
K.