Speculatie: opvolger Huntelaar?

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » do dec 04, 2008 11:22 am

Ik ben ook wel gecharmeerd van John van Beukering, al sinds hij in de jeugd van Vitesse voetbalde. Volgens mij doet hij in potentie niet heel veel onder van Huntelaar, enige probleem is dat hij niet alles uit zijn mogelijkheden haalt naar mijn idee. (lijkt niet de ambitie te hebben koste wat het kost de top te willen halen zoals bv Huntelaar)

Het is maar een suggestie.

Gebruikersavatar
Pierre
Berichten: 327
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:20 pm

Bericht door Pierre » do dec 04, 2008 12:40 pm

John van de BurgerKing? :smallgrin.gif:

Leuke spits voor Vitesse/NEC, maar niet het niveau wat Ajax na moet streven is mijn mening.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do dec 04, 2008 12:44 pm

Dan altijd nog Jhon...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do dec 04, 2008 12:44 pm

gaizka schreef:Ik ben ook wel gecharmeerd van John van Beukering, al sinds hij in de jeugd van Vitesse voetbalde. Volgens mij doet hij in potentie niet heel veel onder van Huntelaar, enige probleem is dat hij niet alles uit zijn mogelijkheden haalt naar mijn idee. (lijkt niet de ambitie te hebben koste wat het kost de top te willen halen zoals bv Huntelaar)

Het is maar een suggestie.
Bij De Graafschap vonden ze hem beter dan Huntelaar.

Maar ik hoef hem niet, hoor.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Pierre
Berichten: 327
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:20 pm

Bericht door Pierre » do dec 04, 2008 12:45 pm

Ramona schreef:Dan altijd nog Jhon...
Excuses...

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » do dec 04, 2008 12:51 pm

Pierre schreef:
Ramona schreef:Dan altijd nog Jhon...
Excuses...
Het zij u vergeven...het is ook geen gebruikelijke naam he...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do dec 04, 2008 2:06 pm

Nee, zijn ouders kunnen niet spellen. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » do dec 04, 2008 4:21 pm

goodfella schreef:
Zlatan Son of God schreef:
El Clavo schreef:Je kent hem vanuit de jeugd? Dat ene jaartje A1 en wat potjes voor Jong Twente? Jij kijkt elke wedstrijd en training van Jong Twente en de Twente A1? En tussendoor ben je ook nog fan van Ajax? Alsjeblieft zeg.
Laat ik nou net daar dicht in de buurt wonen en een aantal spelers persoonlijk kennen die ook in de A1 / 2de en eerste hebben gespeeld. Dus voldoende wedstrijden gezien JA!

En een zaterdagmiddag en/of maandagavond is goed te combineren met fan/supporter zijn van Ajax.

En de naam Arnautovic loop ik hier al geruime tijd te verkondigen zelfs nog voor zijn debuut in het eerste!
Je kunt wel zo mooi roepen dat je zoveel wedstrijden van Twente bekijkt in het stadion, maar ik heb mijn bedenkingen daarbij.
Het klopt wel wat hij zegt (dat hij die naam al langer noemt, niet sinds een paar maanden)
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » do dec 04, 2008 11:22 pm

joey schreef:
gaizka schreef:Ik ben ook wel gecharmeerd van John van Beukering, al sinds hij in de jeugd van Vitesse voetbalde. Volgens mij doet hij in potentie niet heel veel onder van Huntelaar, enige probleem is dat hij niet alles uit zijn mogelijkheden haalt naar mijn idee. (lijkt niet de ambitie te hebben koste wat het kost de top te willen halen zoals bv Huntelaar)

Het is maar een suggestie.
Bij De Graafschap vonden ze hem beter dan Huntelaar.

Maar ik hoef hem niet, hoor.
Volgens mij heeft het ook met instelling te maken, in potentie doen ze niet veel voor elkaar onder denk ik. Hebben allebei een neusje voor de goal.

Wel iemand om in de gaten te houden wat mij betreft, verwacht wel wat van hem de 2e seizoenshelft.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr dec 05, 2008 8:50 am

Afbeelding

Nou het spitsen duo gaat uit elkaar wie wordt de nieuwe knabbel of babbel

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » za dec 06, 2008 11:25 am

Wie volgt The Hunter op?
Door NIK KOK

AMSTERDAM - Het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar laat een een leegte achter in de spits bij Ajax. Hieronder de vijf alternatieven van trainer Marco van Basten.

Geoffrey Castillion
Geboren: 25-5-1991
Doelpuntengemiddelde dit seizoen (bij A1): 13 wedstrijden, 7 doelpunten (0,54 doelp. gem.)

Pluspunten: De spits van de A1 lijkt alles te hebben om een topspits te worden. Hij is boomlang, snel en doelgericht. ,,Wij hebben met Bodul en Castillion twee spitsen met veel potentie in huis,'' zei technisch manager Danny Blind deze week in Het Parool op de vraag of Ajax een vervanger gaat halen voor Huntelaar.

Minpunten: Een 18-jarige eerstejaars A-junior met 45 minuten Jong Ajax in de benen is nog wel heel onervaren, al debuteerden er eerder grote spelers op die leeftijd. Staat in de pikorde achter Bodul en zelfs die debuteerde nog niet. Castillion staat voor een zware taak. Is hij de eerste spits sinds Patrick Kluivert die de jeugdopleiding van de club doorliep en daarna doorbreekt in het eerste?

Darko Bodul
Geboren: 11-1-1989
Doelpuntengemiddelde dit seizoen (bij Jong Ajax): 9 wedstrijden, 5 doelpunten (0,56 gem.)

Pluspunten: De Bosnische Oostenrijker is volgens zijn huisgenoot Miralem Sulejmani de nieuwe Ibrahimovic. Er zijn overeenkomsten: Bodul beschikt ondanks zijn lengte over een verfijnde techniek en heeft een neusje voor de goal. Kwam deze zomer over van de A1 van SC Heerenveen.

Minpunten: Speelde nog geen minuut in het eerste en maakte zelfs nog nooit deel uit van de wedstrijdselectie. Onervaren dus. Toen Huntelaar vorige maand geblesseerd raakte, werd aan Van Basten de vraag gesteld of hij Bodul en Castillion naar de A-selectie wilde overhevelen. ,,Niet aan de orde,'' was zijn duidelijke antwoord. Gisteren zei hij over de twee: ,,Een plaats bij het eerste moet afgedwongen worden.''

Dario Cvitanich
Geboren: 16-5-1984
Doelpuntengemiddelde dit seizoen (bij Ajax 1): 7 wedstrijden, 0 doelpunten (0 gem.)

Pluspunten: Ajax' technische staf scoutte hem zelf, Cvitanich zou dus moeten voldoen aan de maatstaven die Van Basten hanteert voor een Ajax-spits. Beweeglijk, kopsterk, strijdlustig en kan spelen in driespitsensysteem.

Minpunten: Heeft, mede door blessures, nog niet veel minuten (309) kunnen spelen. In die speeltijd maakte hij nog weinig indruk. Wellicht heeft hij een heel seizoen nodig om te wennen aan de Ajax-cultuur. Moet er door het plotse vertrek van Huntelaar zomaar ineens staan terwijl hij net terugkomt van een blessure. ,,Cvitanich is de meest logische vervanger van Huntelaar,'' zei Van Basten gisteren. ,,Hij is geen afmaker als Huntelaar maar kan anderen beter laten spelen.''

Evander Sno
Geboren: 9-4-1987
Doelpuntengemiddelde dit seizoen (bij Ajax 1): 13 wedstrijden, 1 doelpunt (0,08 gem.)

Pluspunten: Targetman Sno is altijd handig te gebruiken bij een achterstand. Maakt hij met zijn gespierde lijf oorlog in het vijandelijke strafschopgebied, dan sidderen verdedigers. Heeft de ervaring van targetman al eerder opgedaan bij Jong Oranje en scoorde daar al eens belangrijke doelpunten. Vond als spitseninvaller het net tegen Sparta en scoorde als aanvalsleider bij Jong Ajax twee keer in één wedstrijd.

Minpunten: Is natuurlijk eigenlijk helemaal geen spits. ,,Ik ben en blijf een middenvelder,'' zei Sno zelf al eens. De verloren bekerwedstrijd tegen FC Volendam bevestigde dat Sno handelingssnelheid tekort komt om bij Ajax door te breken als spits van naam en faam.

Luis Suárez
Geboren: 24-1-1987
Doelpuntengemiddelde dit seizoen (bij Ajax 1): 19 wedstrijden, 10 doelpunten (0,53 gem.)

Pluspunten: De Uruguayaan zorgt altijd wel voor spektakel en gevaar voor het doel. Behoort bovendien tot Ajax' beste spelers van het seizoen. Sinds Huntelaars blessure is Suárez in de spits Van Bastens meest gebruikte variant.

Minpunten: Zijn befaamde rommelige passeeracties lijken vanaf de zijkant toch voor het meeste gevaar te zorgen. Ondanks zijn hoge doelpuntengemiddelde is hij geen echte afmaker. Met Suárez in de spits boekte Ajax wisselende resultaten. Er werd verloren van AZ en gelijkgespeeld tegen FC Utrecht. Hij speelde goed in de gewonnen duels met PSV en HSV.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo dec 07, 2008 11:09 am

'Ajax toont concrete interesse in Podolski'

--------------------------------------------------------------------------------
Datum post: 05-12-08 17:09 - Gepost door: skieto - Bron: Voetbalreport - Aantal keer bekeken: 6322 - Aantal reacties: 30

Lukasz Podolski kan rekenen op interesse vanuit Amsterdam. Bij zijn werkgever Bayern München komt de geboren Pool amper tot spelen toe. De aanvaller wil daarom het liefst zo snel mogelijk weg bij de Duitse topclub.

Als Ajax echt wil gaan voor Podolski kunnen de salariseisen van de Duitser een buffer zijn. Na het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar bij Ajax is de club opzoek naar een vervanger en kwam zo uit bij de club van Mark van Bommel.

Ajax heeft echter concurrentie te dulden van 1. FC Köln, VFB Stuttgart, Tottenham Hotspur en Fiorentina. Ajax zou volgens diverse media echter het concreetst zijn en zou zich volgende week al melden in München.
:drecul.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo dec 07, 2008 11:21 am

Als je er zelf al niet in gelooft, hoef je het wat mij betreft niet te posten, Toppie. Want dat dit onzin is weet je zelf ook wel. :aai.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo dec 07, 2008 10:41 pm

Gerucht: 'Ajax gaat bieden op Vennegoor'

De BBC en Sunday Express melden het gerucht dat Ajax in de winterstop een bod gaat uitbrengen op Jan Vennegoor of Hesselink. De 30-jarige spits speelt op dit moment bij Celtic in Schotland.

Vennegoor of Hesselink, die in het verleden uitkwam voor FC Twente en PSV, speelt voor het derde seizoen bij de Schotten. Dit seizoen kwam hij, mede door een liesblessure, slechts zeven wedstrijden in actie. Hierin maakte hij twee doelpunten.
AS

Nog een pinchhitter, hehe. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58899
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo dec 07, 2008 10:54 pm

Gelukkig zijn het maar geruchten ..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo dec 07, 2008 11:01 pm

Daar ga ik ook vanuit, dat is beter voor mijn nachtrust.

Stel je voor, zeg. Die Elleboog bij ons.... :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie