Robbie Wielaert

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jan 11, 2009 11:38 pm

Munsterman zal wel een reden hebben om niet te willen tekenen, nietwaar? Of is hij zo dom dat hij niet begrijpt wat een clausule inhoudt?

De situatie is schimmig. Zoals wel vaker in de voetbalwereld.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jan 11, 2009 11:45 pm

De zielenroerselen van Munsterman zijn niet zo relevant.

Zowel Twente als Wielaert hebben aangegeven dat het contract verlengd is. Wie ben ik dan om dat in twijfel te trekken?
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma jan 12, 2009 1:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jan 11, 2009 11:47 pm

Jöhnk schreef:De zielenroerselen van Munsterman zijn niet zo relevant.

Zowel Twente als Wielaert hebben aangegeven dat het contract verlengt is. Wie ben ik dan om dat in twijfel te trekken?
Iemand die het voetbal intensief volgt en daarom een slag om de arm houdt?

Het is niet zo dat degene die de beste PR heeft ook gelijk heeft.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo jan 11, 2009 11:51 pm

Ik wil best een slag om de arm houden, maar dan moet daar wel aanleiding toe zijn. Dus dan zal Munsterman moeten ontkennen dat er een akkoord is, bijvoorbeeld. Maar dat doet hij niet. En Wielaert ontkent ook niet dat het contract nog getekend moet worden. Dus beide partijen spreken elkaar totaal niet tegen.

De vraag is alleen: hoe rechtsgeldig is een akkoord dat nog getekend moet worden? Nu ben ik een leek, maar volgens mij is een mondeling akkoord rechtsgeldig.

A propos:
Vertrek Wielaert naar Ajax dichterbij
ENSCHEDE - FC Twente is dit weekeinde toch gaan schuiven in de zaak Rob Wielaert. De Enschedese club bleek zondagavond laat ineens bereid met Ajax te praten over een lager transferbedrag dan vier miljoen euro.

Rob Wielaert. FOTO PRO SHOTS
Binnen Twente wil coach Steve McClaren zo snel mogelijk duidelijkheid in de slepende kwestie. De Brit vloog vanuit het trainingskamp in La Manga een dag eerder dan de spelersgroep terug naar Nederland voor overleg met zijn bestuur.

Ondertussen heeft Ajax de stage van een jonge Russische verdediger met een week verlengd. Gia Grigalava trainde de laatste dagen met Jong Ajax en speelde in een oefenduel met Excelsior.

Grigalava (19) speelt nu nog in de Russische tweede divisie bij Rostov. ,,Omdat hij in het centrum én op linksback kan spelen, fysiek sterk is en aan de bal vaardig, is het zinvol zo’n jongen eens goed te testen,’’ stelt Ajax-manager Danny Blind.
AD

Twente bindt in?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 12, 2009 12:11 am

Ach, zoals het altijd gaat: je hebt niets aan een speler die weg wil.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40962
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma jan 12, 2009 12:38 am

Ik was er al bang voor. Die transfer gaat alsnog door.

Het is wat mij betreft een beetje een Feyenoord transfer. Al geef ik direct toe dat hij daarvoor eigenlijk nog wat aan de jonge kant is en dat Feyenoord de transfersom niet kan betalen. :smallgrin.gif:

Maar het is een speler die al wat ouder is. Speelt al jaren in de Nederlandse competitie en niet bij een topclub. Die jongen gaat zich niet meer spectaculair verbeteren en de restwaarde is nihil.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59012
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jan 12, 2009 12:59 am

In La Manga hebben ze geen telefoons ?.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33864
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma jan 12, 2009 9:24 am

Ajax: Geen nieuw bod op Wielaert

AMSTERDAM - Ajax doet geen nieuw, verhoogd bod op Robbie Wielaert van FC Twente. Dat verklaart technisch directeur Danny Blind op de Amsterdamse zender AT5. Blind zegt wel begrepen te hebben dat de speler overweegt een arbitragezaak tegen zijn club aan te spannen.
Wielaert zegt een nieuw contract bij FC Twente te hebben, met daarin een gelimiteerde transfersom. FC Twente beweert dat de overeenkomst nog niet is ondertekend en vraagt meer geld.
,,Vooralsnog heeft FC Twente een andere prijs in het hoofd en het verschil is niet te overbruggen'', zegt Blind. ,,Wij zijn nu even de derde partij, die moet afwachten.''
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47937
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma jan 12, 2009 9:27 am

Die komt heus wel, hoor. Ben ik nog altijd van overtuigd.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 12, 2009 9:39 am

Blijkbaar heeft McLaren geen zin in gezeik.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma jan 12, 2009 1:15 pm

Marillion schreef:Ik was er al bang voor. Die transfer gaat alsnog door.

Het is wat mij betreft een beetje een Feyenoord transfer.
Yup vind ik ook.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma jan 12, 2009 4:18 pm

Volgens AD is het rond:
Wielaert Ajacied

Bron: AD
Door MAARTEN WIJFFELS

ROTTERDAM - De transfer van Rob Wielaert van FC Twente naar Ajax is rond. De clubs zijn vanmiddag tot een akkoord gekomen in de slepende transferzaak.


Wielaert tekent in Amsterdam voor 2,5 jaar met een optie voor nog een seizoen. Als de 30-jarige centrale verdediger ook de medische keuring doorstaat, kan hij woensdag aansluiten voor zijn eerste training. De selectie van Ajax is vandaag en morgen vrij. De transfersom komt uiteindelijk een fractie boven de drie miljoen euro uit. Twente richt zich op het halen van een vervanger. Diverse namen worden genoemd, waaronder die van NEC-er Peter Wisgerhof, Jan Wuytens van Heracles en Kees Luijckx van AZ.

LucaS
Berichten: 53584
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma jan 12, 2009 4:21 pm

Goed nieuws! Welkom!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » ma jan 12, 2009 4:28 pm

Ik weet niet of ik blij ben.

Enerzijds denk ik dat de verdediging nu voetballend en opbouwend een stuk sterker zal staan, het is nu geen kwestie meer van alleen Vertonghen afdekken.

Of we er verdedigend ook sterker van worden moet ik nog zien. Wel is Wielaert iemand die andere spelers probeert te coachen, althans dat is hij bij Twente. Hopelijk doet hij dat bij Ajax ook, want het is af en toe genant om te zien dat niemand eens een speler uitkaffert als er een grove fout (Wiel tegen NAC) wordt begaan. De boel op scherp stellen!

Vertonghen - Wielaert. Het kan een De Boer - Blind combinatie worden, maar ook een drama. Nationaal zullen we het met dat centrum echter wel redden.
Face your fears and live your dreams, No Fear

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » ma jan 12, 2009 4:29 pm

Ben erg benieuwd!
Lijkt mij vooral iemand die de boel scherp houdt en wel zijn bek opentrekt als andere lopen te falen, zie ik Oleguer nooit doen (bijv. moment nac-thuis 1e minuut). Ik ben erg benieuwd of hij de druk, niveau e.d. aankan ken hem niet goed genoeg nu al te zeggen dat het een top aankop is en dat het wel goed zal komen, maar er moest iets gebeuren.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma jan 12, 2009 4:29 pm

Gemengde gevoelens.

Maarja, maar een miljoen of 3, nog genoeg geld over dus om voor Douglas te gaan. :666.gif: :smallgrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma jan 12, 2009 4:30 pm

Wordt geen drama, denk ik. Vertonghen hield zelfs Oleguer overeind.

Wielaert is niet de ideale aankoop, maar ik zie hem niet mislukken.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » ma jan 12, 2009 4:31 pm

Om kampioen te worden is het zeker een nuttige aankoop. Voorin staat het prima, als we door hem een stuk minder goals tegen gaan krijgen zie ik het wel gebeuren.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » ma jan 12, 2009 4:33 pm

De grote vraag is natuurlijk of het een vooruitgang is ten opzichte van Oleguer. En dát moet toch wel lukken?

Een centrum met Vertonghen en Wielaert opbouwend natuurlijk zeer behoorijk en dat is ook wat waard.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma jan 12, 2009 4:34 pm

Ik heb van horen zeggen dat hij als persoon een toffe peer is en tijd heeft voor de supporters, iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » ma jan 12, 2009 4:34 pm

Kan me daar zeker wat bij voorstellen Mike, sowieso zitten er daar wel genoeg van in de huidige groep toch. Ook als jullie aan het spuiten zijn komen er altijd wel een aantal langs?!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma jan 12, 2009 4:36 pm

Daniel_vT schreef:Gemengde gevoelens.
Yep. Oleguer naar de tribune, dat is positief. Alleen jammer dat het Ajax opnieuw niet gelukt is een echt goede verdediger te halen. Wielaert is subtop.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59012
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jan 12, 2009 4:38 pm

Tja, hij komt van een subtopper .. maar goed ..

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » ma jan 12, 2009 4:40 pm

joey schreef:
Daniel_vT schreef:Gemengde gevoelens.
Yep. Oleguer naar de tribune, dat is positief. Alleen jammer dat het Ajax opnieuw niet gelukt is een echt goede verdediger te halen. Wielaert is subtop.
Dat ben ik met je eens, maar ik denk echt dat het ons achterin veel meer rust gaat geven. Hij mag zondag toch gelijk meedoen neem ik aan?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40962
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma jan 12, 2009 4:45 pm

Lijkt me geen goed plan. Die jongen komt ergens deze week binnen vallen. Dan is het logischer om nog even vast te houden aan de normale opstelling. Laat hem eerst maar even meetrainen.
Nil volentibus arduum

Gesloten