Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Neefkens » do okt 09, 2014 5:09 pm

Hij moet het ietsje langer laten zien wat mij betreft om zo opgehemeld te worden.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Yopi » vr okt 10, 2014 8:58 am

Wat negatief, Neef. :hypocrite.gif:

Je hebt gelijk. Sinkgraven is het nieuwe hebbespelertje. Ik erger me dood aan dat ophemelen. Straks komt hij bij Ajax en blijkt hij gewoon een talent te zijn...

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41021
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Marillion » za okt 11, 2014 9:40 am

Ja, het gaat met enige regelmaat wel erg snel wanneer een jonge speler een paar keer een aardige wedstrijd speelt of op het juiste moment een paar beslissende acties maakt.

Het lastige voor een club als Ajax is natuurlijk wel dat je er zo snel mogelijk bij moet zijn als het echt een jongen is die de mogelijkheid heeft om uit te groeien tot een topper. Zo is een transfer ook nog haalbaar binnen enigszins redelijke grenzen en ben je het moment voor dat kapitaalkrachtige clubs uit de grote competities zich ermee gaan bemoeien. Al bestaat in dat laatste geval natuurlijk altijd de mogelijkheid dat een speler liever voor een geleidelijke ontwikkeling kiest.

Van Sinkgraven weet ik niet meer dan dat wat ik in een paar flitsen uit een samenvatting heb gezien. Zolang het geen betaalde baan is kijk ik niet naar hele wedstrijden van andere clubs. Die van Ajax zijn al een hele zit. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door gaizka » zo okt 12, 2014 10:56 am

Yopi schreef:Wat negatief, Neef. :hypocrite.gif:

Je hebt gelijk. Sinkgraven is het nieuwe hebbespelertje. Ik erger me dood aan dat ophemelen. Straks komt hij bij Ajax en blijkt hij gewoon een talent te zijn...
Die goal tegen PSV liet wel zijn enorme klasse zien, de enige die je wel eens op die manier een bal binnen ziet 'vegen' is Messi...

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Ajaciedjuh » zo okt 12, 2014 11:04 am

Sinkgraven is een toptalent, maar ook hij zal Ajax nog niet kunnen dragen. Maar het is wel het soort talent wat je bij Ajax tot ontplooiing wilt zien komen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Baseman » ma okt 13, 2014 7:33 am

gaizka schreef:Die goal tegen PSV liet wel zijn enorme klasse zien, de enige die je wel eens op die manier een bal binnen ziet 'vegen' is Messi...
Sodeju, overdrijven is ook een vak...
Sinkgraven is linksbenig en kreeg voldoende tijd, als hij die bal had gemist was het een blunder geweest.
Dat hij de bal dan mooi boven in de hoek schiet maakt het nog lang niet 'Messi-achtig'.

Lionel
Berichten: 47469
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » ma okt 13, 2014 8:00 am

Haha inderdaad zeg. Leuke speler, ongetwijfeld een groot talent maar laten we kappen met de vergelijkingen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door beelzebub » ma okt 13, 2014 8:24 am

We weten allemaal hoe het de vorige Nederlandse Messi (Ozbil)iz vergaan. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door gaizka » ma okt 13, 2014 10:37 am

Baseman schreef:
gaizka schreef:Die goal tegen PSV liet wel zijn enorme klasse zien, de enige die je wel eens op die manier een bal binnen ziet 'vegen' is Messi...
Sodeju, overdrijven is ook een vak...
Sinkgraven is linksbenig en kreeg voldoende tijd, als hij die bal had gemist was het een blunder geweest.
Dat hij de bal dan mooi boven in de hoek schiet maakt het nog lang niet 'Messi-achtig'.
Het knappe was juist dat hij die bal niet schoot maar 'veegde', als je begrijpt wat ik bedoel. Hij duwde hem als het ware het doel in, de enige speler die ik dat regelmatig zie doen is Messi. Hele bijzondere traptechniek die weinig spelers beheersen.

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Neefkens » ma okt 13, 2014 7:17 pm

En nu is het Messi.... Rofl

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mano » di okt 28, 2014 11:53 am

Sinkgraven wil wel naar Ajax maar wil niet de weg bewandelen die Zivkovic doet
(starten in tweede)
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... ovic-.html

En dat begrijp ik!
(moet ie vervolgens niet voor Man Utd kiezen, want dan liegt ie dat ie groot is) :blush.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mano » di okt 28, 2014 12:06 pm

Denk wel dat de verwachting is dat Ajax Sinkgraven in winterstop weer gaat benaderen...


Opvolger FdB
Zou er al een short-list zijn?
Kans dat FdB einde van dit seizoen weggaat is 95%


Wat doet Frank Rijkaard de laatste jaren?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Ajaciedjuh » vr dec 26, 2014 9:22 pm

Telesport
Anita wil meer aan spelen toekomen

MANCHESTER -
Vurnon Anita stond vrijdag bij Newcastle United voor het eerst sinds tijden weer eens in de basis. De oud-Ajacied moest het verloren duel met Manchester United (3-1) weliswaar bekopen met kramp in zijn rechterkuit in de slotminuut, maar toch genoot de Nederlander ervan weer eens vanaf het begin mee te doen. „Als voetballer wil je altijd spelen. Toen ik hoorde dat ik zou starten was ik heel blij”, gaf Anita aan bij FOX Sports.

„Ik werk hard en als de trainer me nodig heeft, dan ben ik er, maar ik wil wel meer spelen”, liet Anita weten. De middenvelder wilde niet toegeven of hij met die opmerking hintte naar een transfer in januari, of dat hij verhuurd wil worden. „Wie weet, je weet in het voetbal nooit wat er kan gebeuren. Misschien gebeurt het wel, we zullen het zien.”
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47469
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » za dec 27, 2014 12:15 pm

Kom alsjeblieft naar Ajax. Zou de perfecte aankoop zijn, al is het voor een half jaar.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47469
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » za dec 27, 2014 12:15 pm

Kom alsjeblieft naar Ajax. Zou de perfecte aankoop zijn, al is het voor een half jaar.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9074
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za dec 27, 2014 12:20 pm

Ja, want hij is na 2 jaar amper voetballen automatisch weer op het niveau van de Ajacied Anita van 2 jaar geleden. Kat in t bakkie.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Yopi » za dec 27, 2014 12:46 pm

Gisteren bakte hij er in elk geval niet veel van.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Ajaciedjuh » za dec 27, 2014 12:55 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ja, want hij is na 2 jaar amper voetballen automatisch weer op het niveau van de Ajacied Anita van 2 jaar geleden. Kat in t bakkie.
Dat valt wel mee. Dit jaar wel (8), maar de afgelopen 2 seizoenen speelde hij telkens 37 wedstrijden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door wimpey » za dec 27, 2014 3:46 pm

Wat mij betreft van harte welkom. Maar het zal er niet van komen, neem ik aan.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door gaizka » zo jan 18, 2015 11:30 am

Gudelj was een tijdje een hype, hoe doet hij het bij AZ? Zou wel een stuk boddie brengen op het middenveld.

T82
Berichten: 1777
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door T82 » zo jan 18, 2015 11:52 am

7 goals in de competitie in ieder geval... Volgens mij hun beste speler nu.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Le T. » zo jan 18, 2015 1:40 pm

Gudelj heeft wel een aantal bruikbare eigenschappen. Body en de echte wil om te winnen hebben er wel meer, maar hij is daar ook behoorlijk bekwaam in, altijd klaar om ergens nog een voordeeltje uit te peuren.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Ajaciedjuh » zo jan 25, 2015 7:05 pm

Zal Ajax nog iets gaan doen!? Aan het einde vd transferperiode stonden er nog grote woorden in de Telegraaf dat Ajax spelers zou gaan halen als het nodig was. Dat laatste lijkt me geen punt van discussie. Ik ben bang dat Klaassen er ook nog wel een tijdje uit de relatie is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33896
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Duke » zo jan 25, 2015 9:27 pm

Ik denk dat de verleiding groot is om iets te gaan doen, maar de ervaring leert dat wintertransfers zelden een succes worden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Alexander
Berichten: 8571
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Alexander » zo jan 25, 2015 9:46 pm

Vandaag is wel duidelijk geworden dat Andersen echt tekort komt als het even wat sneller gaat om hem heen. Ajax zal zich snel op die positie moeten gaan versterken. Ze zullen dat natuurlijk wel niet doen, en dan verwacht ik dat Bazoer hem binnen een paar weken voorbijstreeft.

Plaats reactie