Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12869
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Liberty » ma apr 08, 2024 11:50 am

Leg dan je bewijs eens neer. Want je blijft beschuldigingen uiten maar je komt helemaal nergens mee.

Voorlopig is dit rapport gemaakt op basis van een onderzoek. Jouw woorden lijken meer uit je duim te komen.
Tijd voor iets nieuws.

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » ma apr 08, 2024 12:25 pm

Alexander schreef:
ma apr 08, 2024 11:46 am
Dat rapport zegt me niks. Is gemaakt om de RvC vrij te pleiten. Nota bene gemaakt door het bedrijf waar iemand van de RvC haar hele carrière heeft gemaakt.
Wat een kulargument. Alsof juristen hun geloofwaardigheid op het spel zetten. Hun beoordeling is echt wel onderbouwd.

Je hebt morele verantwoordelijkheid en juridische aansprakelijkheid. Op het laatste punt kunnen ze de DD blijkbaar niets maken.

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Alexander » ma apr 08, 2024 12:42 pm

In mijn post zei ik overigens alleen dat onze Duitser iedere speler zonder scoutingsrapport heeft opgehaald. En dat je daar op basis van de interne regels grote twijfels bij moet zetten.

Ik geloof direct dat zo een onderzoeker bij Kpmg het niet voor elkaar krijgt om voldoende bewijs te verzamelen. Hij zal echt geen bedragen gestort hebben gekregen op zijn rekening bij de Deutsche Bank. Dat soort zaken gaan cash of constructies met verre landen.

De Dominee
Berichten: 5858
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » ma apr 08, 2024 12:45 pm

Kan het niet 'gewoon' zo zijn dat Mislintat zijn best heeft gedaan bij Ajax, maar niet zo capabel was? Er hoeft geen opzet te zijn. Mensen overschatten zichzelf continu. Maken fouten.

Wil niet zeggen dat ze willens en wetens de kluit belazeren of fraude plegen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12869
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Liberty » ma apr 08, 2024 12:46 pm

Je had het over die criminele Duitser. En je uit een beschuldiging dat het rapport waarin hij wordt vrijgepleit onderhands is gemaakt. Dat zijn stevige aantijgingen. En dat moet je bewijzen.

Of hij spelers heeft gehaald zonder scoutingsrapport staat er los van. Dat is slecht maar natuurlijk niet strafbaar.
Tijd voor iets nieuws.

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » ma apr 08, 2024 1:04 pm

Alexander schreef:
ma apr 08, 2024 12:42 pm
Ik geloof direct dat zo een onderzoeker bij Kpmg het niet voor elkaar krijgt om voldoende bewijs te verzamelen. Hij zal echt geen bedragen gestort hebben gekregen op zijn rekening bij de Deutsche Bank. Dat soort zaken gaan cash of constructies met verre landen.
Of gewoon niet. Incapabel maar niet crimineel. Het heeft dus geen enkele zin om zonder enige vorm van bewijs maar te blijven herhalen dat ie iets anders was dan incapabel.

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » ma apr 08, 2024 1:28 pm

In mijn post zei ik overigens alleen dat onze Duitser iedere speler zonder scoutingsrapport heeft opgehaald. En dat je daar op basis van de interne regels grote twijfels bij moet zetten
Er waren wel scoutingsrapporten van Klaiber, Promes of Labyad? Twijfel jij dan aan de integriteit van Overmars? :confused.gif:

Dat de scouting wordt gepasseerd, gebeurt al sinds jaar en dag bij Ajax. We hebben geloof ik nog nooit een professioneel scoutingsapparaat gehad, wat ook wel weer wat zegt.

Blijkbaar praatten de scouts afgelopen zomer niet eens met elkaar. De Lang kwam bovendien pas laat binnen.
Ik geloof direct dat zo een onderzoeker bij Kpmg het niet voor elkaar krijgt om voldoende bewijs te verzamelen. Hij zal echt geen bedragen gestort hebben gekregen op zijn rekening bij de Deutsche Bank. Dat soort zaken gaan cash of constructies met verre landen.
Even een serieuze vraag aan jou: zou het niet kunnen dat Kroes zijn contacten met SEG en anderen op deze manier gaat verzilveren? Belandt Ajax niet van de regen in de drup?

Als jij gelijk hebt, wat nog aangetoond moet worden, dan is er des te meer reden om in de toekomst waarborgen in te bouwen. Er moet zeer secure controle zijn op geldstromen. Het is zeker zo dat de huidige RVC daarin te laks is geweest.

Plaats reactie