De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2155
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » za feb 23, 2008 7:10 pm

wat maar weer bewijst wat voor een geweldige beslissing het is om Van Geel zijn baan te laten behouden en Van Basten aan te stellen.

het mooi is wel dat Van Basten in ieder geval minstens een jaar niet de schuld gaat krijgen omdat het 'de puinhoop van HTC' of de incompetence van Van Geel is...
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
Buizerd427
Berichten: 49
Lid geworden op: di okt 23, 2007 1:12 pm

Bericht door Buizerd427 » ma feb 25, 2008 3:26 pm

Het is toch eigenlijk heel simpel. Gewoon terug naar wat we eerst deden:
1 Technisch Directeur, 1 Trainer, 1 Algemeen directeur. Zij trekken de spelers aan en zorgen dat het financieel rond komt.
Johan Cruijff gaat de Toekomst anders indelen. Een beetje rondlopen en kijken waar het misgaat en desnoods advies geven om sommige figuren uit de organisatie te gooien. Ik hoor van verschillende mensen die vaak op de Toekomst zijn dat er een heleboel jeugdtrainers rondlopen die gewoon niet goed genoeg zijn. Die moeten er gewoon uit.. Net zoals ze jongetjes van 8 jaar keihard vertellen dat ze niet goed genoeg zijn, moet je dat ook bij de volwassenen doen die niet goed genoeg zijn. Cruijff zet daar dan wat mensen neer die wel goed zijn. Let wel! Dit is nog niet meteen de instant oplossing, het zal nog even duren voordat het echt beter wordt met Ajax, maar je moet ergens beginnen.
"Het enige wat ik over feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen" (Fabio Capello)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma feb 25, 2008 9:47 pm

Je hoeft niet eens naar de Toekomst om te weten dat veel trainers daar niet goed genoeg zijn. Babel die na tien jaar Ajax 1 zijn balaanname moet verbeteren en Urby die niet weet hoe hij moet verdedigen, zulke voorbeelden zijn duidelijk genoeg.
Maar kampioen worden, dat is reuze belangrijk op de Toekomst. Want dan maakt trainer X promotie. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Bericht door D_skilled » di feb 26, 2008 4:11 pm

Ik zou persoonlijk Delorge, Colin, Urzaiz, Luque, Kennedy, Manucharyan, Mitea weg doen. Vooral die laatste twee zullen nooit wat worden. Erg blessuregevoelig.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di feb 26, 2008 4:32 pm

Ik zou Perez wegdoen.
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Bericht door D_skilled » di feb 26, 2008 4:37 pm

joey schreef:Ik zou Perez wegdoen.
Een Perez in vorm is nog steeds een nuttige speler voor Ajax door zijn gevaarlijke schoten van afstand. Als Ajax nou een sterke selectie had, dan had Perez wel op de bank gezeten maar dan zou het nog steeds een bruikbare speler zijn geweest.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di feb 26, 2008 4:49 pm

Perez op de bank? Dacht het niet.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di feb 26, 2008 6:46 pm

joey schreef:Perez op de bank? Dacht het niet.
Je moet die Ten Cate niet op z'n woord geloven, joey. Iemand die kleedkamergeheimen lekt en met andere clubs onderhandeld achter de rug van zijn bazen om vertrouw ik veel minder dan bijv. Perez.

Denk je nou echt dat Perez moeilijk gaat doen als MVB 'm op de bank zet? No way.

Perez kan een wedstrijd openbreken, dus ik denk dat MVB hem er gewoon bij zal houden. Je hebt meer aan Perez dan aan Luque of Leonardo. Of Rommedahl, Mitea, Manucharyan.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di feb 26, 2008 7:10 pm

wimpey schreef:
joey schreef:Perez op de bank? Dacht het niet.
Denk je nou echt dat Perez moeilijk gaat doen als MVB 'm op de bank zet? No way.
Ik denk het wel. Hij heeft dat ook zelf toegegeven. Hij zei dat hij belangrijk wil zijn en er niet tegen kan als hij dat niet is.
Tegen Sparta zag je het al weer. Gefrustreerd gedrag.

HtC heeft niet altijd ongelijk, Wimpey. Dat Perez niet op het middenveld kan spelen had hij goed gezien.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di feb 26, 2008 7:17 pm

Tegen Sparta? Eerder tegen NAC.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di feb 26, 2008 7:22 pm

joey schreef: HtC heeft niet altijd ongelijk, Wimpey. Dat Perez niet op het middenveld kan spelen had hij goed gezien.
Klopt. Ben ik ook met hem eens. Perez hoort een vrije rol op links te hebben, dichter bij het doel van de tegenstander. Als supersub is ie nuttig, dat is wel bewezen. En dat ie wil spelen en belangrijk wil zijn vind ik ook prima, tevreden bankzitters doen iets niet goed.

Natuurlijk bedenkt Perez zich wel 3 keer voordat ie bonje maakt met MVB. Net zoals HtC zich 3 keer moet bedenken eer ie stennis schopt met John Terry. Want Terry en MVB enerzijds en htC en Perez anderzijds verhouden zich als New York tot Madurodam. Ken je plaats, denk ik dan.

Mr. Ajax
Berichten: 14502
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » di feb 26, 2008 9:49 pm

joey schreef:
wimpey schreef:
joey schreef:Perez op de bank? Dacht het niet.
Denk je nou echt dat Perez moeilijk gaat doen als MVB 'm op de bank zet? No way.
Ik denk het wel. Hij heeft dat ook zelf toegegeven. Hij zei dat hij belangrijk wil zijn en er niet tegen kan als hij dat niet is.
Tegen Sparta zag je het al weer. Gefrustreerd gedrag.

HtC heeft niet altijd ongelijk, Wimpey. Dat Perez niet op het middenveld kan spelen had hij goed gezien.
Hij zei juist dat dat helemaal niet waar is. Dat hij ook wel eens op de bank kan belanden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di feb 26, 2008 10:00 pm

Waar zegt hij dat?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di feb 26, 2008 10:04 pm

Hoe dan ook, ik zou hem niet houden als reserve. Voor alle zekerheid.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo feb 27, 2008 1:33 am

Peter schreef:Tegen Sparta? Eerder tegen NAC.
Ik vond hem erg veel blijk van frustratie geven na z'n eerste goal tegen Sparta. Hij zat er flink mee dat hij niet eerder had gescoord. Aan de ene kant prima dat een topsporter altijd wil presteren, aan de andere kant gevaarlijk als je inmiddels z'n verleden en vermogen om te presteren enigszins kent.

Gebruikersavatar
brabantse jood
Berichten: 255
Lid geworden op: do dec 29, 2005 4:33 pm

Bericht door brabantse jood » di mar 04, 2008 8:13 am

Manucharyan zou ik persoonlijk houden. Heb veel vertrouwen in die jongen ze moeten hem alleen een beetje krachttraining geven. perez zou ik houden als stand inn aanvaller. verder moeten kennedy rommedahl,ursaiz[maar die gaat zo wie zo] mitea en kron-dheli. Ogararu zou ik nog een jaar aan kijken speelde tegen excelsior welredelijk heeft misschien met concurrentie te maken.
witte nog vruger toen de kratten bier nog van hout waren dat we moesten zuipen om de kachel aan te houden

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di mar 04, 2008 4:01 pm

Perez als stand in aanvaller? Ik weet niet of Kenneth zich een jaar lang in die rol gaat schikken. Of eigenlijk weet ik dat wel....dat wil ie niet!
Nil volentibus arduum

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 05, 2008 9:21 am

Marillion schreef:Perez als stand in aanvaller? Ik weet niet of Kenneth zich een jaar lang in die rol gaat schikken. Of eigenlijk weet ik dat wel....dat wil ie niet!
Dat wil hij zeker niet. Niet dat hij een basisplaats eist, maar het een reserverol kan hij niet omgaan. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo mar 05, 2008 12:30 pm

Van Basten wilde niet zeggen op welke posities hij versterkingen wilde, anders kwam er onrust. Dus je kunt al raden over wie dat ging. :biggrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo mar 05, 2008 12:37 pm

Jöhnk schreef:Van Basten wilde niet zeggen op welke posities hij versterkingen wilde, anders kwam er onrust. Dus je kunt al raden over wie dat ging. :biggrin.gif:

Verkopen aan Feyenoord! :headbang.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10428
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » wo mar 05, 2008 4:15 pm

was het niet zo dat de nieuwe coach zich volgend jaar bijna met "carte blanch"zich op de transfer markt mag begeven? dus met andere woorden... Weer een jaar voor ons ajax supporters naar de.........
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do mar 06, 2008 12:02 pm

Misschien belt hij Maldini wel.

Hij zou makkelijk meekunnen in de Nederlandse competitie.

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Bericht door sander » vr mei 09, 2008 5:49 pm

laatste transfer nieuws: Rommedahl naar Feyenoord voor +/- 2 miljoen euro. hij wordt hoogstwaarschijnlijk na de play-offs gepresenteerd bij Feyenoord ivm mogelijke provocaties van de ajax-supporters tijdens zijn laatste twee duels bij ajax. bron: Micheal van der Palen ( voetbal-makelaar van Rommedahl)

Daarop volgend zei iemand op AS: volgens mij is het ook echt waar, want ik werk doordeweeks bij het Hilton in Rotterdam en daar kwam ik Micheal van der Palen tegen met een delegatie van Feyenoord en het gesprek heeft zeker twee uur geduurd.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » vr mei 09, 2008 5:54 pm

Dat zou fantastisch nieuws zijn.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58873
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr mei 09, 2008 6:24 pm

tja, laat ik nu denken dat MVB Rommedahl bij deze selectie wil houden.

Plaats reactie