De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33837
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Duke » ma aug 17, 2009 8:06 am

Ach, verhuren zal nog wel lukken bij een aantal.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door mattie » ma aug 17, 2009 9:36 am

de pech van Gabri is het feit dat hij redelijk vaak geblesseerd is/was. Maar deze zou ik met deze selectie op zeker niet wegdoen. Verzaakt nooit en is er ook niet vies van om.... Dat wil er nog wel eens ontbreken.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Laudrup » ma aug 17, 2009 10:20 am

Ja laten we zowel Gabri als Lindgren van de hand doen!

Wát een wanbeleid. Gaat nog leuk worden wanneer De Zeeuw en Enoh een keer geblesseerd raken of geschorst zijn.
15 mei 2011.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door mattie » ma aug 17, 2009 10:25 am

Laudrup schreef:Ja laten we zowel Gabri als Lindgren van de hand doen!

Wát een wanbeleid. Gaat nog leuk worden wanneer De Zeeuw en Enoh een keer geblesseerd raken of geschorst zijn.
Hebben ze altijd Anita nog :excited.gif:

Dat Enoh of de zeeuw geschorst gaat worden in deze comp. dat is wel duidelijk. Pakken allebei zeer makkelijk een "gele"per wedstrijd.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Toppie » ma aug 17, 2009 3:52 pm

Het kampioenschap is na gisteren , maar voorspelt, heel ver weg. En niet die 31 wedstrijden die nog zijn te gaan ,maar de posities, die zijn overal erg zwak.

Donkey Shot

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Donkey Shot » ma aug 17, 2009 7:21 pm

ik denk dat we voldoende ruilmatriaal hebben voor Honda :) Sno & co. gesubsidieert laten vertrekken naar VVV maakt Honda wellicht wat goedkoper.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Daniel » ma aug 17, 2009 7:33 pm

Moeten die wel willen/betaalbaar zijn qua salaris voor VVV. En dat zie ik niet zo snel gebeuren.

Donkey Shot

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Donkey Shot » ma aug 17, 2009 7:51 pm

Ajax betaalt hun salaris standaard, bonus eventueel van VVV, voor spelers een beter vooruitzicht dan de bank. voor VVV is sno wel een verrijking, evenals sarpong. ik zou t proberen.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Daniel » ma aug 17, 2009 8:26 pm

Ok, dan valt het gedeelte van de zin achter de / weg. Maar het eerst blijft nog staan. En de kans dat dat gebeurt lijkt me zeer klein.

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door LucaS » ma aug 17, 2009 9:08 pm

Ajax heeft Honda niet nodig, Ajax heeft Aisatti
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door joey » ma aug 17, 2009 9:23 pm

Daar denken ze bij Ajax blijkbaar anders over.
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Donkey Shot » ma aug 17, 2009 9:28 pm

aissati op links, de zeeuw centraal en honda op rechts, klinkt geweldig.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door brigade zuid » ma aug 17, 2009 9:31 pm

Ik vind Honda veel beter dan Aissati.

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door LucaS » ma aug 17, 2009 9:32 pm

Aissati is nog heel erg jong en een groot talent, laten ze maar eens energie steken in die jongen om zijn mindere kanten te verbeteren. En laat hem spelen in plaats van alleen maar spelers op te stellen die hard achteruit rennen in je laffe 4-5-1 opstellinkjes
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door brigade zuid » ma aug 17, 2009 9:35 pm

Aissati is idd nog jong maar het lijkt al wel een eeuwigheid geleden dat ie met Psv tegen Milan speelde in de CL.. hij zou er nu toch wel eens moeten staan lijkt me.

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door LucaS » ma aug 17, 2009 9:38 pm

Laat hem eens een tijdje staan zou ik zeggen. Het is jammer dat het bij Ajax tegenwoordig blijkbaar zo is dat creatieve spelers worden afgerekend op hun mindere punten in plaats van te zorgen dat ze hun sterke kanten kunnen uitspelen. Als Jol zijn zin krijgt wordt Ajax een ordinaire counterploeg met Sulejmani en Suarez die het uit mogen zoeken
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door brigade zuid » ma aug 17, 2009 9:41 pm

Dat is idd niet de bedoeling. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Marillion » ma aug 17, 2009 10:19 pm

Het lijkt me wat prematuur om in het miskopen topic nu al te discussiëren over Honda en Alves. ;)

Oftewel, laten we het hier weer hebben over de spelers die mogen vertrekken. De meeste spelers op het lijstje lijken me overigens bijzonder lastig te verkopen. Ze zitten op een salaris wat ze ergens anders in principe niet gaan krijgen. Dus veel meer als verhuur of een transfervrij vertrek zal er wel weer niet in zitten. Zo'n speler als Ogararu. Zou je die nou niet kunnen slijten in Roemenië? Hij was toch gewoon een international.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door joey » ma aug 17, 2009 10:30 pm

Veel meer dan verhuren tot zijn contract afloopt zal er niet inzitten. Clubs in Roemenië weten inmiddels dat hij hier niet aan de bak komt. En zijn salaris kunnen ze natuurlijk nooit betalen.

Daarom zeg ik ook dat je heel voorzichtig moet zijn met het aanbieden van langjarige contracten, ook aan jeugdspelers. Voor je het weet heb je een half leger op de loonlijst staan. Want tien overbodige spelers, reken maar dat dat aantikt.
Het stinkt aan alle kanten!

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Arwin » di aug 18, 2009 10:35 am

Probleem is ook geweest dat we ieder jaar een nieuwe trainer hebben. Iedere nieuwe trainer wil zijn eigen oordeel over deze spelers vormen in de voorbereiding (hij heeft ze al, nieuwe spelers krijgen is altijd lastig). Na de voorbereiding trekt iedere trainer wel de conclusie dat hij de oorlog niet gaat winnen met spelers als Ogararu en Kennedy. Verkopen wordt echter steeds lastiger, daar hebben we ieder seizoen welgeteld 2 weken voor tot het einde van het transferseizoen.

Wanneer Ajax harde duidelijkheid verschaft aan bepaalde spelers en hun zaakwaarnemers (je vertrekt deze zomer, punt) moet het wel mogelijk zijn spelers als Ogararu, Sno en Kennedy te slijten. Gewoon aanbieden bij iedere club in Engeland (ook first division), Zweden, Noorwegen, Roemenie, Duitsland etc. Goede kans dat er een club in paniek is die weleens toehapt. Het gaat Real Madrid ook goed af. Desnoods bieden we een soort compensatie aan voor het verlies aan salaris wat ze zullen lijden bij een transfer. Alles beter dan die gasten nog tot 2012 of weet ik wanneer nog onder contract te hebben staan.

Het is sowieso bizar dat we drie rechtsbacks onder contract hebben, waarvan de twee reserves (Silva en Ogararu) allebei zo slecht zijn, dat ze Van der Wiel simpelweg niet kunnen vervangen wanneer hij zo'n slechte wedstrijd speelt als afgelopen zondag.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Daily Blind » di aug 18, 2009 4:55 pm

brigade zuid schreef:Ik vind Honda veel beter dan Aissati.
Ik ook en is daarnaast ook veel sterker aan de bal en kan zelfs en af toe ballen afpakken.. zag je ook in de wedstrijd tegen psv..

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door gaizka » di aug 18, 2009 6:41 pm

Zlatan Son of God schreef:
brigade zuid schreef:Ik vind Honda veel beter dan Aissati.
Ik ook en is daarnaast ook veel sterker aan de bal en kan zelfs en af toe ballen afpakken.. zag je ook in de wedstrijd tegen psv..
Hou wel rekening met het leeftijdverschil van 3 jaar, Aissati zal over 3 jaar een veel completere en sterke speler zijn dan hij nu is. Kijk bijvoorbeeld maar hoe zijn maatje Affelay zich in die tijd heeft ontwikkeld en nog steeds ontwikkeld. Of de Wesley Sneijder van 20 jaar of 23 jaar, wereld van verschil.

Maar ik vind Honda buitencategorie, die moet je niet laten lopen.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door Daily Blind » di aug 18, 2009 7:44 pm

gaizka schreef:
Zlatan Son of God schreef:
brigade zuid schreef:Ik vind Honda veel beter dan Aissati.
Ik ook en is daarnaast ook veel sterker aan de bal en kan zelfs en af toe ballen afpakken.. zag je ook in de wedstrijd tegen psv..
Hou wel rekening met het leeftijdverschil van 3 jaar, Aissati zal over 3 jaar een veel completere en sterke speler zijn dan hij nu is. Kijk bijvoorbeeld maar hoe zijn maatje Affelay zich in die tijd heeft ontwikkeld en nog steeds ontwikkeld. Of de Wesley Sneijder van 20 jaar of 23 jaar, wereld van verschil.

Maar ik vind Honda buitencategorie, die moet je niet laten lopen.
Over 3 jaar is of Aisatti al in het buitenland of hij speelt in de subtop van Nederland. Hij is echter nu nog te licht tenminste in de huidige plannen van Jol.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door joey » di aug 18, 2009 10:01 pm

Of een speler buitencategorie is valt in de Eredivisie moeilijk te beoordelen. Daarvoor is het niveau te laag. Kijk maar naar hoe het Gomes en Alves vergaan is, twee spelers die hier als buitencategorie werden beschouwd. Die blijken dan, in een zwaardere competitie toch niet echt top te zijn.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: De Puinruimers (Miskopen) wie kan per direct weg.

Bericht door FlaFlu » di aug 18, 2009 10:30 pm

Gomes doet het bij Spurs inmiddels gewoon goed hoor, Joey. Alves heb ik nooit top gevonden.

Plaats reactie