Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Duke » wo okt 25, 2023 3:01 pm

Zullen we het hier weer over de toppers van de T. hebben?

Genoeg materiaal weer, zou ik zeggen.
In plaats van met een even door de wol geverfde directeur kreeg Steijn te maken met charlatan Sven Mislintat, die hem weliswaar een onverwachte droomkans bij Ajax bood, maar volgens diverse bronnen vervolgens alle afspraken over inspraak bij het aankoopbeleid aan zijn laars lapte. Spelers en staf bevroeden echter dat Mislintat tot en met het duel met FC Utrecht aan toe op negatieve wijze contact onderhield met ’zijn’ aankopen.
Allerlei vage geruchten weer...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58873
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door 999 » wo okt 25, 2023 3:06 pm

:smallgrin.gif: :smallgrin.gif: :smallgrin.gif:

Ik denk dat velen w.b Mislintat zich maar een ding moeten afvragen .. Is dit de trainer en zijn dit dit de spelers die je bij AJAX wil zien .. Voor mij bestaat het antwoord uit 3 letters .. :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door 999 op wo okt 25, 2023 4:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13398
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Arthur » wo okt 25, 2023 3:18 pm

Ik denk dat het niet zo heel lang hoeft te duren voordat de kampen wat minder ver uit elkaar liggen. Ik ben benieuwd hoe de spelers het onder andere trainers gaan doen en dat gaat nu snel genoeg blijken.

Andriy Demchenko
Berichten: 5004
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Andriy Demchenko » wo okt 25, 2023 5:18 pm

Arthur schreef:
wo okt 25, 2023 3:18 pm
Ik denk dat het niet zo heel lang hoeft te duren voordat de kampen wat minder ver uit elkaar liggen. Ik ben benieuwd hoe de spelers het onder andere trainers gaan doen en dat gaat nu snel genoeg blijken.
Precies dit.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door LucaS » ma nov 06, 2023 5:01 pm

Valentijn Driessen maakt zich niet zo druk om de dreigementen van Jennifer Mendelewitsch, de zaakwaarneemster van Mohammed Kudus. Driessen meldde vrijdag in de podcast Kick-off van De Telegraaf 'het hardnekkige gerucht' dat de aanvaller van West Ham United vijf jaar ouder zou zijn. Over mogelijke juridische stappen maakt de journalist zich geen enkele zorgen.

Kudus stapte afgelopen zomer voor 43 miljoen euro over van Ajax naar West Ham United, maar had het moeilijk in zijn eerste maanden in Engeland. De laatste twee wedstrijden maakte Kudus overigens twee fantastische doelpunten, al deed Driessen zijn uitspraak al voordat de Ghanees zijn schitterende halve omhaal produceerde tegen Brentford (3-2 verlies).

"Hij is ooit van naam veranderd en toen bleek hij ineens vijf jaar jonger", zei Driessen vrijdag. "Dus ja, misschien klopt zijn leeftijd wel niet. Dat is een hardnekkig gerucht. Op dit moment brengt hij gewoon te weinig. Misschien is dat wel de reden dat hij moeite heeft om aan te haken bij West Ham."

Mendelewitsch reageerde tegenover VoetbalPrimeur furieus op de uitlatingen van Driessen. "Dit is absoluut niet waar", stelde de zaakwaarneemster van Kudus. "We zullen deze onjuiste beschuldigingen niet tolereren. Dit is duidelijk gebaseerd op racistische stereotypen. We zullen alle juridische stappen ondernemen die nodig zijn tegen meneer Driessen en zijn onjuiste racistische beweringen."

"Misschien moet Driessen eens nadenken over zijn eigen leeftijd, die duidelijk richting de pensioenleeftijd gaat", voegde Mendelewitsch nog toe. Driessen reageert daar maandag laconiek op. "Dat laatste dat pik ik niet, want dat is leeftijdsdiscriminatie", zegt hij met cynische ondertoon. "Ze zegt eigenlijk: als je de pensioengerechtigde leeftijd bereikt, dan doe je er niet meer toe."

Driessen ligt bepaald niet wakker van de mogelijke gevolgen. "Luister het maar terug. Volgens mij zei ik: 'Het gerucht gaat...'" Presentator Pim Sedee reageert daarop: "Je zei niet dat het zo was, hè. Je gaat hiermee wegkomen, denk ik. Je weet precies wat je moet zeggen." Driessen: "Natuurlijk ga ik hiermee wegkomen. Ik weet wel wat ik moet zeggen, ja."

Kudus bij Feyenoord
"Ik hoorde ook dat Kudus vroeger in de Feyenoord Academy heeft gezeten", vervolgt Driessen. "Dat was een academie in Ghana. Daar schijnt Kudus het heel goed te hebben gedaan, maar hij is overgestapt naar een andere academie, de Right to Dream Academy. Die hebben een overeenkomst met FC Nordsjaelland, zo kwam hij in Denemarken." Nordsjaelland verkocht Kudus in 2020 aan Ajax.

Bron voetbalzone
I think I lost my fucking headache

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door LucaS » ma nov 06, 2023 5:06 pm

Die Faal...kort geleden was echt elke aankoop brandhout, nu gaan we 3e worden
Valentijn Driessen denkt dat Ajax allesbehalve kansloos is voor de derde plek in de Eredivisie. De Amsterdammers versloegen dit weekend SC Heerenveen. FC Twente speelde gelijk tegen FC Utrecht, AZ tegen Excelsior.

"Ik begrijp niet dat AZ hier niet overheen kan walsen. AZ was vrij, Excelsior moest wel spelen in de eerste ronden van de beker. Ook FC Utrecht moest spelen en FC Twente liet ook punten liggen", vertelt Driessen in gesprek met De Telegraaf.

Volgens Driessen zijn beide ploegen niet constant genoeg. "Daarom denk ik dat Ajax nog kans maakt op de derde plaats. Als ze zich kunnen versterken en stabieler kunnen worden voor na de winterstop, dan gaan AZ en FC Twente het moeilijk krijgen. Je ziet dat deze ploegen het niet gewend zijn te presteren. Dit zijn hele lelijke uitglijders bij Excelsior en FC Utrecht."
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12862
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Liberty » ma nov 06, 2023 5:14 pm

LucaS schreef:
ma nov 06, 2023 5:06 pm
Die Faal...kort geleden was echt elke aankoop brandhout, nu gaan we 3e worden
Valentijn Driessen denkt dat Ajax allesbehalve kansloos is voor de derde plek in de Eredivisie. De Amsterdammers versloegen dit weekend SC Heerenveen. FC Twente speelde gelijk tegen FC Utrecht, AZ tegen Excelsior.

"Ik begrijp niet dat AZ hier niet overheen kan walsen. AZ was vrij, Excelsior moest wel spelen in de eerste ronden van de beker. Ook FC Utrecht moest spelen en FC Twente liet ook punten liggen", vertelt Driessen in gesprek met De Telegraaf.

Volgens Driessen zijn beide ploegen niet constant genoeg. "Daarom denk ik dat Ajax nog kans maakt op de derde plaats. Als ze zich kunnen versterken en stabieler kunnen worden voor na de winterstop, dan gaan AZ en FC Twente het moeilijk krijgen. Je ziet dat deze ploegen het niet gewend zijn te presteren. Dit zijn hele lelijke uitglijders bij Excelsior en FC Utrecht."
Shit. Nu gaat het dus helemaal mis en ga ik me zorgen maken over degradatie.
Tijd voor iets nieuws.

Yopii
Berichten: 18433
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » ma nov 06, 2023 6:00 pm

Driessen ligt bepaald niet wakker van de mogelijke gevolgen. "Luister het maar terug. Volgens mij zei ik: 'Het gerucht gaat...'" Presentator Pim Sedee reageert daarop: "Je zei niet dat het zo was, hè. Je gaat hiermee wegkomen, denk ik. Je weet precies wat je moet zeggen." Driessen: "Natuurlijk ga ik hiermee wegkomen. Ik weet wel wat ik moet zeggen, ja."
Wat een rat. Hij maakt die jongen wel verdacht.

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door LucaS » ma nov 06, 2023 7:11 pm

Het geeft wel wat aan he..hij weet precies wat ie kan zeggen in zijn hetzes en geroddel
I think I lost my fucking headache

Yopii
Berichten: 18433
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » vr nov 10, 2023 9:27 am

Driessen en Verweij vrezen voor Ajacied door 'kwalijke Ajax-traditie': 'Fans laten hem hard vallen'

'Na Van der Wiel, Blind en Ziyech laten Ajax-fans weer een speler keihard vallen'

Mike Verweij en Valentijn Driessen maken zich zorgen over Kenneth Taylor. De middenvelder van Ajax steekt al tijden in een vormdip en kon ook in het Europa League-duel met Brighton & Hove Albion (0-2 verlies) niet overtuigen. Toen Taylor werd gewisseld, werd dat met luid gejuich ontvangen door de Ajax-fans.

Op de persconferentie na het duel somde clubwatcher Mike Verweij op: "Eerder werden Gregory van der Wiel, Daley Blind en Hakim Ziyech volgens een hele vervelende Ajax-traditie uitgefloten door hun eigen fans." Op de vraag wat de trainer daarvan vindt, antwoordde Van 't Schip: "Ik heb dat zelf niet zo meegekregen, maar als dat zo is, dan is dat natuurlijk jammer. We zijn er natuurlijk om onze spelers aan te moedigen, niet om ze uit te fluiten."
Ach gut...

Iedereen afkraken, maar van het neefje van Charles Taylor moeten we afblijven.

Zullen we Taylor niet met die andere spelers vergelijken? Daar zit nog wel wat tussen.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33477
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door zeux » vr nov 10, 2023 9:32 am

Het blijft ook zo hypocriet.

Zoals de waarden zijn vertrouwen ze de gasten.

Als masters van een georkestreerde hatecampaign vermoeden ze automatisch die kwade opzet bij een ander.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door wimpey » vr nov 10, 2023 10:25 am

Yopii schreef:
vr nov 10, 2023 9:27 am
Iedereen afkraken, maar van het neefje van Charles Taylor moeten we afblijven.
Taylor is exemplarisch voor Ajax. Een middenmoter. Als Taylor bij pak 'm beet Utrecht zou hebben gespeeld, dan zou ie o.b.v. z'n spel nooit aan Ajax zijn gelinkt. Dat is een goede graadmeter of iemand wel of niet bij Ajax thuishoort.

En dat Knabbel & Babbel van De T. weer eens een agenda hebben... :excited.gif:

Yopii
Berichten: 18433
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » vr nov 10, 2023 11:22 am

Die jongen kan het niet helpen, hij is niet zo goed. Cruijff zei ooit: 'Als een speler niet meekan, wordt het zielig'. Daarom was hij voor hard doorselecteren.

Taylor stond er allang niet meer in als hij een aankoop was. Eigen jeugd heeft bij Ajax altijd een streepje voor. Dat de supporters hem uitfluiten, komt doordat hij al zo lang niet presteert.

Eigen jeugd, ben ik helemaal voor. Moeten zulke jongens wel de kwaliteiten hebben. Ajax 1 is geen stage.

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Alexander » vr nov 10, 2023 2:54 pm

Oneens. Taylor heeft de kwaliteiten. Zou hem wel eens op 10 willen zien.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13398
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Arthur » vr nov 10, 2023 4:31 pm

Alexander schreef:
vr nov 10, 2023 2:54 pm
Oneens. Taylor heeft de kwaliteiten. Zou hem wel eens op 10 willen zien.
Dat speelt hij toch ook regelmatig de laatste tijd?

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Lionel » za nov 11, 2023 12:46 am

Yopii schreef:
vr nov 10, 2023 11:22 am
Die jongen kan het niet helpen, hij is niet zo goed. Cruijff zei ooit: 'Als een speler niet meekan, wordt het zielig'. Daarom was hij voor hard doorselecteren.

Taylor stond er allang niet meer in als hij een aankoop was. Eigen jeugd heeft bij Ajax altijd een streepje voor. Dat de supporters hem uitfluiten, komt doordat hij al zo lang niet presteert.

Eigen jeugd, ben ik helemaal voor. Moeten zulke jongens wel de kwaliteiten hebben. Ajax 1 is geen stage.
Had er nog bij moeten komen ook… dat we geld voor hem zouden hebben betaald…

Hij moet met een video-analist aan de slag. Heeft echt wel kwaliteiten.
IK GELOOF!!!!!!

De Dominee
Berichten: 5851
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door De Dominee » za nov 11, 2023 1:27 am

Zelfreflectie is er daar in ieder geval niet een van....
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 18433
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door Yopii » za nov 11, 2023 10:01 am

Alexander schreef:
vr nov 10, 2023 2:54 pm
Oneens. Taylor heeft de kwaliteiten. Zou hem wel eens op 10 willen zien.
Dé kwaliteiten nog wel. Wat zijn dan die kwaliteiten? Praten met de pers en verder? :confused.gif:

Hij wil middenvelder zijn, daar horen taken bij. Als je keer op keer loopt te lapzwansen in de omschakeling, doe je het niet goed. Ik ga ervan uit dat hij dat te horen heeft gekregen, dus blijkbaar kan hij niet beter. Zoals ik het zie, kan hij maar twee dingen: steekpass op Brobbey en schieten. Verder heeft hij weinig wapens.

Technisch vind ik hem redelijk, maar ook weer niet zo bijzonder. Verder is hij nog vrij jong, dus hij kan zich verbeteren. Op dit moment vind ik hem minstens een klasse minder dan Donny, en die redt het al niet op het hoogste niveau.

Ik denk dat hij destijds beter voor een half jaar naar Twente of zo had kunnen gaan, dan had hij leren werken voor de kost. Helaas voelde hij zich daar te goed voor.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Mike en Valentijn's Greatest Hits

Bericht door GangstaRiB » zo nov 19, 2023 12:14 pm

Uit het boek van Menno de Galan. Over de relatie van Ajax met de Telegraaf.

Nadat de pleuris uitbreekt onder Schreuder merkt Hendriks op: “zijn die Telegraaf journalisten aan de drugs ofzo” :smallgrin.gif:

Pier Eringa die na een paar weken functioneren stelt: “bij de Telegraaf zijn ze altijd boos op Ajax” :smallgrin.gif:

Plaats reactie