Richarlison

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Richarlison

Bericht door zeux » ma jul 31, 2017 7:36 pm

wimpey schreef:Voor 12,5 M naar Watford, volgens de berichten. We hadden wel een snelle en fysiek sterke buitenspeler kunnen gebruiken.

Interessant. Ajax biedt 12 miljoen en komt er niet uit en Watford biedt 12,5 miljoen en hengelt hem wel binnen. Fishy.
Of is het één in euro's en het ander ponden? Is het bijna 2m Euro verschil. Nog niet heel erg veel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Richarlison

Bericht door Marillion » ma jul 31, 2017 8:01 pm

wimpey schreef:Voor 12,5 M naar Watford, volgens de berichten. We hadden wel een snelle en fysiek sterke buitenspeler kunnen gebruiken.
Gelukkig hebben we Younes nog. :smallgrin.gif:

Ik ben wel benieuwd naar wat voor een type Ajax nu gaat doorschakelen. Er staat nu een kleine dribbelaar, Richarlison is voor zover ik het begrijp een heel ander type. En blijft de linksbuiten positie een vacature of ging Ajax voor een 'buitenkansje' van de scoutingslijst?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Richarlison

Bericht door Duke » ma jul 31, 2017 8:07 pm

zeux schreef:
wimpey schreef:Voor 12,5 M naar Watford, volgens de berichten. We hadden wel een snelle en fysiek sterke buitenspeler kunnen gebruiken.

Interessant. Ajax biedt 12 miljoen en komt er niet uit en Watford biedt 12,5 miljoen en hengelt hem wel binnen. Fishy.
Of is het één in euro's en het ander ponden? Is het bijna 2m Euro verschil. Nog niet heel erg veel.
De berichten hadden het over euro's. Vreemde zaak, maar dat is niet bijzonder als je zaken moet doen met Brazilianen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Richarlison

Bericht door Marillion » ma jul 31, 2017 8:12 pm

Precies, ga er maar vanuit dat er zo links of rechts ook nog wel wat andere mensen een paar centen wilden verdienen aan deze transfer. Ik denk niet dat je er bent met het officiële bedrag.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Richarlison

Bericht door Khraa » ma jul 31, 2017 8:25 pm

Ik lees nu 15.5 miljoen. Een kwart hoger dan Ajax.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Richarlison

Bericht door wimpey » ma jul 31, 2017 8:26 pm

15.5 M + 10% bij doorverkoop dus. En dat is het officiële deel. Wat je dan nog moet dokken aan stromannen e.d. is natuurlijk onduidelijk.

Alle begrip voor dat Overmars e.c. dit niet doen.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Richarlison

Bericht door LucaS » ma jul 31, 2017 8:31 pm

Natùrlijk niet. Als Ajax daar overheen was gegaan had er ongetwijfeld aan watford nog de gelegenheid geboden een nieuw bod te doen. Ajax kan dat niet voor een verantwoord bedrag winnen. Watford is een veel grotere club in het moderne geldvoetbal
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Richarlison

Bericht door brigade zuid » ma jul 31, 2017 8:45 pm

Ik verwacht binnen een paar dagen de volgende mededeling: 'Met deze selectie gaan we het doen.'

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Richarlison

Bericht door zeux » ma jul 31, 2017 8:46 pm

brigade zuid schreef:Ik verwacht binnen een paar dagen de volgende mededeling: 'Met deze selectie gaan we het doen.'
De transfermarkt is nog een maand open toch?

Waarschijnlijk krijgen ze in de laastste week zicht op de leftovers. Kunnen ze dan gaan shoppen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Richarlison

Bericht door brigade zuid » ma jul 31, 2017 9:00 pm

Jaja ik weet het maar ik wordt er gewoon scheitziek van. Mijn reactie was meer cynisch. We zitten midden in de CL en over 2 weken begint de competitie en het enige wat we gehaald hebben is een dwerg die voor fnoord is en Dijks die vorig jaar te licht werd bevonden.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Richarlison

Bericht door Marillion » ma jul 31, 2017 9:05 pm

Het is ook gewoon slecht beleid om in deze situatie terecht te komen. We hebben vorig seizoen kunnen zien hoe belangrijk het is om goed uit de startblokken te komen.

Je moet zorgen dat je de zaken eerder voor elkaar hebt. Dat kan door zoals met Neres al in het voorgaande seizoen een speler te halen zodat hij ook kan wennen. Of je moet zo vroeg mogelijk in het nieuwe seizoen handelen. Wil een club of speler nog geen zaken doen moet je niet blijven wachten.

Achterliggend probleem is natuurlijk dat de transfermarkt veel te lang open is. We zijn straks een paar wedstrijden onderweg en dan kan er nog van alles gebeuren. Eigenlijk zou je willen dat je alleen transfers kunt afsluiten in een periode dat er geen wedstrijden zijn. Maar je hebt als club nu met de huidige regels te maken en dus moet je op tijd zaken doen.
Nil volentibus arduum

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Richarlison

Bericht door Iniesta » ma jul 31, 2017 9:54 pm

Klinkt leuk dat je je selectie in juli op orde moet hebben, maar zo werkt de transfermarkt nu eenmaal niet. Interessante spelers worden zo lang mogelijk vast gehouden om zo de prijs op te drijven.

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Richarlison

Bericht door De Dominee » ma jul 31, 2017 9:58 pm

wimpey schreef:15.5 M + 10% bij doorverkoop dus. En dat is het officiële deel. Wat je dan nog moet dokken aan stromannen e.d. is natuurlijk onduidelijk.

Alle begrip voor dat Overmars e.c. dit niet doen.
Precies. Next!
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Richarlison

Bericht door Marillion » ma jul 31, 2017 10:00 pm

Ik weet dat het makkelijk praten is vanaf de zijlijn maar als je iedere keer in deze positie terechtkomt doe je toch iets niet goed.

Er vinden genoeg transfers plaats ruimschoots voor de competities beginnen. Het zal in sommige gevallen inderdaad betekenen dat je hard moet zijn in onderhandelingen en soms daardoor een speler misloopt. Je kunt je echter ook afvragen in hoeveel gevallen dat de andere partij zo lang mogelijk wil wachten, het uiteindelijk toch tot een deal komt.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Richarlison

Bericht door InnerHarbour » ma jul 31, 2017 10:38 pm

13 miljoen pond en morgen is de keuring in Watford, ik hoop dat hij wel slaapt vannacht want volgens Verweij heeft hij zich er maar met moeite overheen kunnen zetten. :excited.gif:
YNWA

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Richarlison

Bericht door Demosthenes » wo aug 02, 2017 6:54 pm

Ik lees nergens dat hij bij Watford meer gaat verdienen; betaalt Watford net zo slecht als Ajax? Is de werkvergunning al binnen?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Richarlison

Bericht door InnerHarbour » di aug 08, 2017 2:33 pm

Ik hou jullie op de hoogte of hij zaterdag meegedaan heeft.
YNWA

Plaats reactie