Oussama Assaidi

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Le T. » di aug 14, 2012 2:44 pm

Jabu schreef:
Le T. schreef:Ik vind het altijd wat onsmakelijk worden als mensen over andermans geldzaken gaan oordelen. Daar zou ik immers zelf ook niet van gediend zijn en jij waarschijnlijk ook niet.
Jij zou nooooit wat zeggen over de salarissprong van Jonk!
Tjonge, die zag ik niet aan komen zeg.

Ik heb er op zich geen moeite mee dat Jonk zegt 'voor dat salaris doe ik het niet' toen hij bij dinges zat en werd benaderd. Dat mag hij zelf weten, als het niet genoeg is wat Ajax biedt dan ga je lekker ergens anders werken waar je meer kunt verdienen. Daar houdt de vergelijking op.

Wat Jonk deed was toen hij al werknemer was zijn baas een mes in de rug steken, via vriendjespolitiek zijn opvolger worden, en dan niet eens een flinke salarissprong accepteren, niet eens het salaris van de beter gekwalificeerde voorganger accepteren, maar dan meer dan het dubbele eisen. En dan alleen maar weten dat je dat krijgt omdat Cruijff je al aangewezen heeft en de club niet meer terug kan, terwijl dat niets met marktwaarde te maken heeft want niemand anders wil hem hebben. Dat is gewoon graaien.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Jesse » di aug 14, 2012 3:00 pm

Maar dan oordeel je dus wel over andermans geldzaken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door wimpey » di aug 14, 2012 3:03 pm

Jesse schreef:Maar dan oordeel je dus wel over andermans geldzaken.
Ga er nou niet op in.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door InnerHarbour » di aug 14, 2012 5:43 pm

Jesse schreef:Maar dan oordeel je dus wel over andermans geldzaken.
Het bekende LeT. spelletje, zodra hij ziet dat 10 posters een bepaald standpunt innemen, neemt hij er een in die daar lijnrecht tegenover staat, alles voor de aandacht.
YNWA

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 15, 2012 6:06 am

Op AN wordt gepost dat in het AD staat dat Aissaidi nog steeds hoopt dat het rond komt met Ajax.

Heeft iemand het AD?

Dit zou de tekst moeten zijn.
De kans dat Oussama Assaidi toch nog naar Ajax gaat, lijkt groot. ,,We zijn nog steeds in gesprek, de transfer is zeker niet afgeketst," laat de aanvaller van Heerenveen weten. Afgelopen weekeinde leek een overgang ver weg door de woorden van de aanvaller zelf, die een topsalaris zou verlangen.

Trainer Frank de Boer reageerde een tikkeltje kribbig. Als je voor Ajax kiest, kies je ook voor een volle Arena met 50.000 fans, voor Champions League-voetbal en voor meedoen om de titel, was de strekking van het betoog van de trainer. ,,Dat weet ik. En er is nog een reden dat ik naar Ajax wil en dat is dat ik in Nederland wil blijven voetballen," zegt Assaidi, die zich met een lichte blessure heeft afgemeld voor de oefeninterland van Marokko tegen Guinee en vandaag zijn 24ste verjaardag viert. ,,Ik heb niets speciaals voor mijn verjaardag gevraagd. Ik ben niet zo veeleisend."

Je zou anders bij Ajax het drievoudige willen verdienen van wat je nu krijgt bij Heerenveen.

Assaidi: ,,Echt onzinverhalen. Ik hoorde ergens dat ik 1,6 miljoen euro zou willen verdienen. Echt niet waar. Als ik voor het geld had gekozen, was ik wel naar het buitenland gegaan."

Galatasaray en Spartak Moskou zouden al rond zijn geweest met Heerenveen, maar jij wilde niet.

,,Ik wil niet naar het buitenland, maar bij mijn familie in Amsterdam blijven. Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn wens om voor Ajax te voetballen en nog steeds hoop ik dat het doorgaat. Heerenveen weet wat het voor me kan vragen."

Het is geen geldkwestie?

,,Al die verhalen, er klopt niets van. Het vervelende is: alle media nemen het over en iedereen denkt dat ze waar zijn. Ik weet toch wat er in Nederland en in het buitenland wordt verdiend. Voor het geld doe ik het niet. Mijn zaakwaarnemer is bezig met Ajax. Ik hoop dat ze eruit komen. Ik wil nog steeds naar Amsterdam."

Maar heb je het niet al verbruid bij Frank de Boer?

,,Dat denk en hoop ik niet. Of ik hem de laatste dagen gesproken heb? Dat hou ik voor me."
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door InnerHarbour » wo aug 15, 2012 6:59 am

InnerHarbour schreef:Nu is het wachten op het moment dat die zaakwaarnemer die bedragen ontkend.
Je zou anders bij Ajax het drievoudige willen verdienen van wat je nu krijgt bij Heerenveen.

Assaidi: ,,Echt onzinverhalen. Ik hoorde ergens dat ik 1,6 miljoen euro zou willen verdienen. Echt niet waar. Als ik voor het geld had gekozen, was ik wel naar het buitenland gegaan."
:hypocrite.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Khraa » wo aug 15, 2012 7:32 am

Hmm, eerst zeggen dat je te weinig gaat verdienen (letterlijk uit zijn mond) en dan zeggen dat het geen geldkwestie is?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Duke » wo aug 15, 2012 7:49 am

Ajaciedjuh schreef:Op AN wordt gepost dat in het AD staat dat Aissaidi nog steeds hoopt dat het rond komt met Ajax.

Heeft iemand het AD?

Dit zou de tekst moeten zijn.
Klopt, er staat inderdaad een dergelijk artikel in het AD vandaag. Verrassend. Of misschien ook niet. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 15, 2012 8:04 am

Soap gaat lekker door. :smallgrin.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Re: Oussama Assaidi

Bericht door jabu » wo aug 15, 2012 8:07 am

Heeft z'n broer een sportzaak o.i.d. in Fryslan?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40617
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Marillion » wo aug 15, 2012 8:11 am

Nou, als hij kennelijk helemaal niet zoveel hoeft te verdienen is er toch helemaal geen probleem? Of begrijp ik het dan niet goed? :hypocrite.gif:

Ik stel voor dat beide partijen er op aan sturen om snel duidelijkheid te krijgen. Niet weer zo'n langdurig verhaal tot het slot van de transfermarkt. Gewoon besluiten of je graag voor Ajax wil spelen en dan kijken of je er financieël uit kunt komen. Hoeft volgens mij geen weken te duren. Ik vind het ook prima als hij geen genoegen neemt met de aanbieding van Ajax maar op een gegeven moment is dat dan ook de uitkomst.
Nil volentibus arduum

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Le T. » wo aug 15, 2012 8:41 am

InnerHarbour schreef:
InnerHarbour schreef:Nu is het wachten op het moment dat die zaakwaarnemer die bedragen ontkend.
Je zou anders bij Ajax het drievoudige willen verdienen van wat je nu krijgt bij Heerenveen.

Assaidi: ,,Echt onzinverhalen. Ik hoorde ergens dat ik 1,6 miljoen euro zou willen verdienen. Echt niet waar. Als ik voor het geld had gekozen, was ik wel naar het buitenland gegaan."
:hypocrite.gif:
Iemand die het niet weten kan slingert een nogal onwaarschijnlijk bedrag de media in en dat geloof je dan meteen, en als het dan ontkend wordt dan had je dat al voorspeld?
InnerHarbour schreef: Het bekende LeT. spelletje, zodra hij ziet dat 10 posters een bepaald standpunt innemen, neemt hij er een in die daar lijnrecht tegenover staat, alles voor de aandacht.
Je kunt je niet voorstellen dat iemand echt een hekel heeft aan dit soort dingen? Er wordt gewoon onzin geschreven, zonder enige feitelijke basis en puur voor de beeldvorming, en dan vormt het beeld zich want 90% van de voetbalfans blaat alles na wat hen voorgeblaat wordt. Maar ja, dan moet natuurlijk we iedereen meeblaten, anders krijg je discussie en moet je misschien wel nadenken. Nou je kunt tevreden zijn, Aissaidi is een geldwolf omdat Ajax de hand op de knip houdt en ze er niet uit zijn.
Jesse schreef:Maar dan oordeel je dus wel over andermans geldzaken.
Nee, ik vind het prima als hij aankomt met dat hij spitsentrainer is en mislukt is als td bij Volendam en dan 350.000 per jaar wil verdienen. Dan wordt hij overal uitgelachen, maar dat mag hij zelf weten. Waarover ik oordeel is dat hij dat gaat eisen nadat hij eigenlijk al benoemd is en degene die met hem onderhandelt een enorm probleem heeft als hij hem dat niet geeft. Ik vind die take or it leave it houding van Ajax van nu wat overdreven, maar als 'leave it' helemaal geen optie is dan is het een kwestie van graaien en niet van vragen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Michael_B » wo aug 15, 2012 9:47 am

Zoals ik al zei, het is puur blufpoker van Raiola / Assaidi geweest. Verwijzen naar belangstelling in het buitenland terwijl je net hebt gezegd alleen in Nederland te willen voetballen...
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Jesse » wo aug 15, 2012 9:57 am

Overigens zie ik Ajax er wel voor aan om uiteindelijk alsnog met een flink bedrag over de brug te komen. Zeker als de deadline dichterbij komt en er nog geen nieuwe aankopen zijn gedaan.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Lionel » wo aug 15, 2012 10:21 am

En dat weet Raiola ook.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 15, 2012 11:05 am

Jesse schreef:Overigens zie ik Ajax er wel voor aan om uiteindelijk alsnog met een flink bedrag over de brug te komen. Zeker als de deadline dichterbij komt en er nog geen nieuwe aankopen zijn gedaan.
Dat gaat Theo niet toestaan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Michael_B » wo aug 15, 2012 11:11 am

Verwacht ik ook niet. Ik verwacht juist dat Assaidi eieren voor zijn geld kiest.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Banjavi » wo aug 15, 2012 11:45 am

Zou jammer zijn... ik vond het wel prima dat hij daar lekker blee. Vind het niet zoveel toevoegen aan ajax.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 15, 2012 12:31 pm

banjavi schreef:Zou jammer zijn... ik vond het wel prima dat hij daar lekker blee. Vind het niet zoveel toevoegen aan ajax.
Ik hoop dat ze met een alternatief komen, al wens ik hem natuurlijk alle succes mocht het rond komen. Ik hoop dat hij me verrast in positieve zin.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10237
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Oussama Assaidi

Bericht door WP_Legend » wo aug 15, 2012 1:12 pm

een beetje een alles of niets speler... als het lukt is het heel mooi, maar hij heeft ook veel wedstrijden waarhij nog geen lantaarnpaal voorbij komt!

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door wimpey » wo aug 15, 2012 3:25 pm

De Dominee schreef:Verwacht ik ook niet. Ik verwacht juist dat Assaidi eieren voor zijn geld kiest.
Ik ook. Hij krijgt niet meer. Dat gold voor Narsingh en ook voor hem.

Ous As is wel een rare vogel. Eerst ging het niet om het geld, toen was het te weinig en nu gaat het weer niet om het geld. Make up your mind, Ous.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Michael_B » wo aug 15, 2012 5:28 pm

Dat interview op EL was geregisseerd door Raiola, dat droop ervan af. Moest even, want Ous was iets te happig geweest door oa te poseren in Ajax shirt.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Rednose » wo aug 15, 2012 6:37 pm

wimpey schreef:
De Dominee schreef:Verwacht ik ook niet. Ik verwacht juist dat Assaidi eieren voor zijn geld kiest.
Ik ook. Hij krijgt niet meer. Dat gold voor Narsingh en ook voor hem.

Ous As is wel een rare vogel. Eerst ging het niet om het geld, toen was het te weinig en nu gaat het weer niet om het geld. Make up your mind, Ous.
Ik denk dat vooral Raiola de rare vogel is die "zijn" speler aanstuurt. Overigens nogal stom - zowel speler als Ajax- om dit allemaal via de pers te spelen.
Dan geef je stokers als Derksen de kans om het vuurtje op te stoken.
Uiteindelijk is de speler de lul omdat -als hij komt- een deel van het publiek al tegen hem is, en er is ook nog een dikke kans dat hij door al dit gedoe niet meer komt.
Al met al vind ik het weinig professioneel overkomen.
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Lionel
Berichten: 47044
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Lionel » wo aug 15, 2012 6:44 pm

Dan met name onprofessioneel van Ajax.
IK GELOOF!!!!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Oussama Assaidi

Bericht door Dubbel » wo aug 15, 2012 8:34 pm

Rednose schreef:Uiteindelijk is de speler de lul omdat -als hij komt- een deel van het publiek al tegen hem is
Goed punt, 2 keer balverlies en de rapen zijn gaar.

Plaats reactie