Luciano Narsingh

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » ma jun 25, 2012 11:04 pm

Rishi schreef:Wanneer heeft hij dat aangegeven? Als dat zo is mag hij overigens lekker naar PSV gaan.. Maar ik dacht dat hij naar Ajax wilde.
Luciano WILDE inderdaad naar Ajax, maar heeft nu ongeveer 4 weken doorgebracht met "collega's" bij Oranje en is heel goed opgevangen door o.a. Cocu, Faber en Bouma en kreeg in die periode een goede klik met Willems. Met Van der Wiel liep het echter anders, ze schijnen een kleine woordenwisseling te hebben gehad en de rest van het toernooi is Narsingh volledig genegeerd door Greg.

Dan hebben we het mogelijk niet doorgaan van één van de belangrijkste zomeraankopen straks dus voor een deel te danken aan Van der Wiel, dat is weer een unicum en nieuw hoogtepunt hoor! :excited.gif: :1evil.gif:

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Lionel » ma jun 25, 2012 11:47 pm

Bronnen?
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » ma jun 25, 2012 11:50 pm

Die heb ik ja. Betrouwbare zelfs.

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Lionel » ma jun 25, 2012 11:51 pm

Dus díe komt niet naar Ajax?
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Demosthenes » di jun 26, 2012 12:14 am

Rishi schreef:Dus díe komt niet naar Ajax?
Dan maar niet; Ajax heeft Sulejmani, Ebecilio, Lukoki, Ozbilic en er kan er maar één rechtsbuiten staan. PSV heeft geld genoeg en moet maar hopen dat Narsingh het wel maakt i.t.t. anderen die de laatste jaren de (financiële) stap gezet hebben.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » di jun 26, 2012 12:21 am

Rishi schreef:Dus díe komt niet naar Ajax?
Ik begin te vrezen dat hij idd aan onze neus voorbij gaat. Dat zou heel erg zonde zijn, want bij PSV zal hij vast veel minder uit de verf komen dan bij ons en bovendien bestaat ook nog de kans dat hij alsnog naar het buitenland vertrekt. Mino Raiola is zijn zaakwaarnemer, dus dan weet je het wel. Luciano beseft zelf dat de Nederlandse top de beste tussenstap is, maar als Raiola opeens met een club in Engeland komt of met Malaga ofzo, tja...

...In ieder geval probeert die voormalige pizzabakker opnieuw het onderste uit de kan te halen. In dit geval ben ik geneigd Raiola maar z'n zin te geven, ruim een maand terug werden 2 jeugdspelers uit zijn stal ook al gecontracteerd puur om hem te paaien. Qua potentie voldeden die jongens niet aan wat men op De Toekomst voor ogen heeft. Helaas werkt het wereldje tegenwoordig een beetje zo.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door mattie » di jun 26, 2012 12:33 am

Cruijff schreef:
Rishi schreef:Wanneer heeft hij dat aangegeven? Als dat zo is mag hij overigens lekker naar PSV gaan.. Maar ik dacht dat hij naar Ajax wilde.
Luciano WILDE inderdaad naar Ajax, maar heeft nu ongeveer 4 weken doorgebracht met "collega's" bij Oranje en is heel goed opgevangen door o.a. Cocu, Faber en Bouma en kreeg in die periode een goede klik met Willems. Met Van der Wiel liep het echter anders, ze schijnen een kleine woordenwisseling te hebben gehad en de rest van het toernooi is Narsingh volledig genegeerd door Greg.

Dan hebben we het mogelijk niet doorgaan van één van de belangrijkste zomeraankopen straks dus voor een deel te danken aan Van der Wiel, dat is weer een unicum en nieuw hoogtepunt hoor! :excited.gif: :1evil.gif:
Tja verkoop Greg :neutral.gif:
Vandaar dat het NL elftal nu ook zo goed gepresteerd heeft met al die Lampies

Ik moet er niet aan denken aan weer een seizoen Ebecillio/Araz/Lukoki/Mickey
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Demosthenes » di jun 26, 2012 7:35 am

Ik moet er niet aan denken aan weer een seizoen Ebecillio/Araz/Lukoki/Mickey
Ook niet als Ajax weer kampioen wordt? Internationaal stelt het Nederlandse voetbal niet veel meer voor (Al staat PSV wel erg hoog op de UEFA-lijst) kampioen worden is het enige, grote succes dat over blijft.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Ajaciedjuh » di jun 26, 2012 8:30 am

Jammer als Narsingh naar psv gaat, maar als de speler niet overtuigend voor Ajax kiest, dan zullen we optie 2 moeten bewandelen.

Helaas is de scouting nog altijd prut en kijken we alleen in de Nederlandse competitie. En daar wordt je niet echt vrolijk van de opties die over blijven.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door D_skilled » di jun 26, 2012 8:33 am

Ajaciedjuh schreef:Helaas is de scouting nog altijd prut en kijken we alleen in de Nederlandse competitie. En daar wordt je niet echt vrolijk van de opties die over blijven.
Of het bekende verhaal van de scouting negeren als technische staf zijnde en kiezen voor de veilige opties in eigen land? Dat er niet over de landgrenzen gescout wordt is echt een fabeltje.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Ajaciedjuh » di jun 26, 2012 8:44 am

D_skilled schreef:
Ajaciedjuh schreef:Helaas is de scouting nog altijd prut en kijken we alleen in de Nederlandse competitie. En daar wordt je niet echt vrolijk van de opties die over blijven.
Of het bekende verhaal van de scouting negeren als technische staf zijnde en kiezen voor de veilige opties in eigen land? Dat er niet over de landgrenzen gescout wordt is echt een fabeltje.
Ik heb het idee dat dat vooral m.b.t. talenten is (<18), maar dat is een gevoel. Niet gebaseerd op feiten.

Ze gaan niet voor niks de complete scouting veranderen, lijkt me. Ik ben overigens benieuwd wanneer ze daarmee naar buiten komen, want Frank gaf aan dat het intern bekend is een aantal weken geleden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Michael_B » di jun 26, 2012 9:04 am

Graag of niet voor Luciano... De groeten met hem. Als hij zich laat inpakken door wat PSV'ers bij Oranje, succes daar.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Jöhnk » di jun 26, 2012 9:52 am

Dat verhaal van Slegers staat los van het EK. Hij zegt dit namelijk al maanden. Het concrete nieuws was dat Brands zich heeft gemeld bij Raiola.

Of Narsingh inderdaad een voorkeur heeft voor PSV? Het zou zomaar kunnen, want het had allang rond kunnen zijn. Aan de andere kant heeft Raiola de poppetjes nu precies zoals hij wil. Twee clubs tegenover elkaar die strijden om de handtekening van Narsingh.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Ajaciedjuh » di jun 26, 2012 10:20 am

'Luciano Narsingh wil graag nu een tussenstap in Nederland maken voordat hij naar een absolute Europese topclub wil', vertelde zaakwaarnemer Mino Raiola aan de NOS. 'Ik ben daar eigenlijk niet zo van, maar hij wil het graag.
Dit zegt toch ook wel iets over de persoonlijkheid van Narsingh. Hij heeft zijn eigen willetje, wat ik positief vind. En uiteraard zegt het ook iets over Raiola, die alleen belang hecht aan geld.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Mr. Ajax
Berichten: 14504
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Mr. Ajax » di jun 26, 2012 11:14 am

Vind het toch wel raar dat een Amsterdamse jongen met een verleden bij Ajax een voorkeur voor psv zou hebben. Dat terwijl Ajax net twee keer achter elkaar kampioen is geworden en waarschijnlijk ook iets beter betaalt. :confused.gif:

En waar heeft psv nu weer geld vandaan om zo'n aankoop te doen? Wat een gedrocht...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door mattie » di jun 26, 2012 11:32 am

Mr. Ajax schreef:
En waar heeft psv nu weer geld vandaan om zo'n aankoop te doen? Wat een gedrocht...
PSV heeft geen geld, maar de gemeente en zijn inwoners des te meer :blush.gif:
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door zeux » di jun 26, 2012 12:07 pm

De Dominee schreef:Graag of niet voor Luciano... De groeten met hem. Als hij zich laat inpakken door wat PSV'ers bij Oranje, succes daar.
Logische gedachte. Maar toch gewoon klote. Of hij het allemaal waar gaat maken is afwachten, maar hij werd niet voor niks met Ajax in verband gebracht en bij Oranje is hij ook nadrukkelijk in beeld.
Een potentieel waardevolle speler gaat misschien naar de concurrent. En dat is kut. Ik zie hem dan liever bij Ajax. Wat mij betreft mag het technisch hart dus wel wat harder lopen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Marillion » di jun 26, 2012 12:34 pm

Dat hij bij de selectie van het Nederlands elftal zat zegt me niets. Er zaten genoeg spelers bij die ik echt niet bij Ajax hoef te zien.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door zeux » di jun 26, 2012 12:49 pm

Marillion schreef:Dat hij bij de selectie van het Nederlands elftal zat zegt me niets. Er zaten genoeg spelers bij die ik echt niet bij Ajax hoef te zien.
Ik hoorde nogal wat analysten die hem als een optie voor de toekomst zien.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » di jun 26, 2012 3:12 pm

Mr. Ajax schreef:Vind het toch wel raar dat een Amsterdamse jongen met een verleden bij Ajax een voorkeur voor psv zou hebben. Dat terwijl Ajax net twee keer achter elkaar kampioen is geworden en waarschijnlijk ook iets beter betaalt. :confused.gif:

En waar heeft psv nu weer geld vandaan om zo'n aankoop te doen? Wat een gedrocht...
Dat is inderdaad allemaal heel raar, maar in deze situatie is het helaas ook weer logisch. Als Frank (of evt. Ronald) de Boer deze zomer bij Oranje had rondgelopen zou het nooit zo ver zijn gekomen en als Frank, Jonk of Bergkamp een deel van de zomervakantie had ingeruild voor een goed gesprek met Narsingh, had deze jongen ook allang getekend. Hij wil zelf een tussenstop bij de Nederlandse top maken.

Maar als Narsingh een maand lang wordt ingepalmd door onder meer Cocu, wat gewoon een sympathieke gozer is en de enige vertegenwoordiger namens Ajax de extreem verwaande Gregory van der Wiel is, dan is het logisch dat Ajax er steeds slechter op komt te staan en PSV telkens een stukje beter. Heel menselijk dat Narsingh daar gevoelig voor is. Voor Mino Raiola draait het inderdaad alleen maar om het geld.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door InnerHarbour » di jun 26, 2012 4:27 pm

Zeux schreef:
Marillion schreef:Dat hij bij de selectie van het Nederlands elftal zat zegt me niets. Er zaten genoeg spelers bij die ik echt niet bij Ajax hoef te zien.
Ik hoorde nogal wat analysten die hem als een optie voor de toekomst zien.
Wie, Waterreus? :drecul.gif:

Als die gozer liever naar Pisvee gaat moet hij dat vooral doen. Zal er geen seconde van wakker liggen.
YNWA

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Baseman » di jun 26, 2012 5:39 pm

Mr. Ajax schreef:En waar heeft psv nu weer geld vandaan om zo'n aankoop te doen?
Totdat Toivonen wordt verkocht heeft PSV geen geld voor Narsingh.
Daarom heeft PSV ook nog geen bod gedaan.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » di jun 26, 2012 5:45 pm

Als PSV Toivonen inruilt voor Narsingh gaan ze er flink op vooruit. Shit.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door InnerHarbour » di jun 26, 2012 5:56 pm

Ach welnee Toivonen heeft in 3 seizoenen 36 goals gemaakt voor ze, zoveel maakt Narsingh er nog niet in 10 jaar. Gozer wordt zwaar overschat m.i. een renpaard die je in een uitwedstrijd kan gebruiken, thuis heeft hij niet veel aan die snelheid. Twee, misschien drie miljoen eraan uitgeven anders gaat hij maar lekker ergens anders ballen.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Cruijff » di jun 26, 2012 5:58 pm

Het is een renpaard met een ontzettend goede voorzet, die zelf ook doelpunten kan maken. Dat maakt hem vele malen nuttiger dan Toivonen die altijd faalt in de grote wedstrijden en die goaltjes voornamelijk maakt tegen pak hem beet De Graafschap of Excelsior. En dan heb ik het nog nieteens over de keren dat Ola zijn eigen ploeg benadeelt door het maken van zwaar onnodige overtredingen en het pakken van oliedomme kaarten.

Plaats reactie