Luciano Narsingh

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door InnerHarbour » di jun 26, 2012 6:05 pm

Wij hebben de laatste tijd vaak een een meningsverschil. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Luciano Narsingh

Bericht door GangstaRiB » di jun 26, 2012 7:15 pm

Ik zie Narsingh graag komen. De positie is bij Ajax niet goed bezet op dit moment en als de statistieken bekijkt zie je dat Narsingh heel waardevol voor Heerenveen is geweest. Hij heeft er echt ontzettend veel gegeven. Scoren doet ie minder, maar ja.. dat is niet de prieriteit. Lijkt me ook een rustige en evenwichtige jongen. Laat zich niet gek maken.

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door wimpey » di jun 26, 2012 7:24 pm

Baseman schreef: Totdat Toivonen wordt verkocht heeft PSV geen geld voor Narsingh.
Dan gaat Narsingh niet naar psv. :smallgrin.gif: Serieus, wie wil Toivonen nou hebben na zó'n EK?! :confused.gif:

Anyway, ik zou de keuze van Narsingh voor psv wel begrijpen. psv zal onder Advocaat op de counter spelen en daarin komt hij met zijn snelheid prima tot recht. Tevens kan hij ertoe bijdragen dat Matavz eindelijk gaat renderen. Met de klasse van Maher achter zich en de routine van Van Bommel nabij staat er dan een goed raamwerk voor de psv-aanval om te renderen. Bij Ajax heb je bovendien Boerrigter. Zelfde type speler als Narsingh, maar dan op links. Of dat zo lekker zou lopen... Al zou Narsingh natuurlijk voor Janssen een heerlijke speler zijn om mee te ballen.

Narsingh en Maher zouden 2 prima aankopen zijn. Kost wat, maar dan heb je ook wat. psv lijkt i.i.g. te hebben geleerd van vorig seizoen, toen men als een kip zonder kop 35 miljoen kapot sloeg.

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Alexander » di jun 26, 2012 10:27 pm

Om heel eerlijk te zijn ben ik best jaloers als PSV deze spelers haalt. Maher en Narsingh zijn, samen met Viergever, de enige spelers uit de Nederlandse competitie die ik echt heel graag bij Ajax zou willen zien.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Demosthenes » di jun 26, 2012 11:00 pm

Alexander schreef:Om heel eerlijk te zijn ben ik best jaloers als PSV deze spelers haalt. Maher en Narsingh zijn, samen met Viergever, de enige spelers uit de Nederlandse competitie die ik echt heel graag bij Ajax zou willen zien.
Is dit de eerste keer dat je jaloers bent op wat PSV koopt? Ik denk dat veel Ajacieden keer op keer jaloers zijn op wat PSV koopt: Lens, Mertens, Wijnaldum, Matavz, Strootman en Tyton zijn toch grote namen voor de Nederlandse competitie en soms zullen PSV'ers jaloers zijn op wat Ajax koopt/kocht? Sulejmani, El H? Al met al doet Ajax het niet zo slecht, al kan het qua geld nooit op tegen PSV.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door mattie » wo jun 27, 2012 1:02 am

Demosthenes schreef:
Alexander schreef:Om heel eerlijk te zijn ben ik best jaloers als PSV deze spelers haalt. Maher en Narsingh zijn, samen met Viergever, de enige spelers uit de Nederlandse competitie die ik echt heel graag bij Ajax zou willen zien.
Is dit de eerste keer dat je jaloers bent op wat PSV koopt? Ik denk dat veel Ajacieden keer op keer jaloers zijn op wat PSV koopt: Lens, Mertens, Wijnaldum, Matavz, Strootman en Tyton zijn toch grote namen voor de Nederlandse competitie en soms zullen PSV'ers jaloers zijn op wat Ajax koopt/kocht? Sulejmani, El H? Al met al doet Ajax het niet zo slecht, al kan het qua geld nooit op tegen PSV.
Lijkt wel het Chelsea van NL ondertussen dat Psv..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Toppie » wo jun 27, 2012 7:23 am

Demosthenes schreef:
Alexander schreef:Om heel eerlijk te zijn ben ik best jaloers als PSV deze spelers haalt. Maher en Narsingh zijn, samen met Viergever, de enige spelers uit de Nederlandse competitie die ik echt heel graag bij Ajax zou willen zien.
Is dit de eerste keer dat je jaloers bent op wat PSV koopt? Ik denk dat veel Ajacieden keer op keer jaloers zijn op wat PSV koopt: Lens, Mertens, Wijnaldum, Matavz, Strootman en Tyton zijn toch grote namen voor de Nederlandse competitie en soms zullen PSV'ers jaloers zijn op wat Ajax koopt/kocht? Sulejmani, El H? Al met al doet Ajax het niet zo slecht, al kan het qua geld nooit op tegen PSV.

Zijn ze al binnen dan, al rond zien lopen in Ehdv :confused.gif:

M'n enige twijfel is dat wederom Ajax zeer slecht slagvaardig kan zijn op de transfermarkt. Men moet niet vergeten dat spelers die het verschil maken meer geld kosten dan een twijfel geval.

Daarbij houdt het een keer op met alleen met jeugd ervaring moet je koesteren. Pisvee zal met Dikkie Dik beter worden
Laatst gewijzigd door Toppie op wo jun 27, 2012 7:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door InnerHarbour » wo jun 27, 2012 7:28 am

Is een gebrek aan slagvaardigheid of wil Ajax gewoon niet meer betalen dan de prijs die ze in gedachten hebben, ik hoop en verwacht het laatste.
YNWA

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Luciano Narsingh

Bericht door GangstaRiB » wo jun 27, 2012 8:12 am

InnerHarbour schreef:Is een gebrek aan slagvaardigheid of wil Ajax gewoon niet meer betalen dan de prijs die ze in gedachten hebben, ik hoop en verwacht het laatste.
En dan ga je je afvragen waarom PSV wel bereid is om zoveel geld neer te leggen. Ajax heeft z'n zaakjes financieel op orde én speelt CL. PSV is het tegenovergestelde en toch willen ze Narsingh en Maher. Ik begrijp dat investering nodig is om sportief beter te worden, echter... het vloekt met hun eerder uitgestippelde beleid: "we gaan de jeugd de kans geven" etc etc

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Lionel » wo jun 27, 2012 8:18 am

Ik zie PSV eigenlijk geen 10 miljoen neerleggen voor Maher. AZ is weer gezond las ik. Dus die kunnen vragen wat ze willen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Jinne » wo jun 27, 2012 8:52 am

GangstaRiB schreef:
InnerHarbour schreef:Is een gebrek aan slagvaardigheid of wil Ajax gewoon niet meer betalen dan de prijs die ze in gedachten hebben, ik hoop en verwacht het laatste.
En dan ga je je afvragen waarom PSV wel bereid is om zoveel geld neer te leggen. Ajax heeft z'n zaakjes financieel op orde én speelt CL. PSV is het tegenovergestelde en toch willen ze Narsingh en Maher. Ik begrijp dat investering nodig is om sportief beter te worden, echter... het vloekt met hun eerder uitgestippelde beleid: "we gaan de jeugd de kans geven" etc etc
Jeugd van de andere clubs ja.

Na Sulejmani is Ajax natuurlijk niet zo gewillig meer met het beantwoorden van een vraagprijs uit de provincie. Zeker niet bij Heerenveen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Toppie » wo jun 27, 2012 9:21 am

Je kan wel blijven hopen op de jeugd, maar ook dat houdt je in een heel seizoen niet overeind. Doordat Pisvee met Dikkie Dick aan de slag gaat zie ik Pisvee voor 100% voor de titel gaan.

Daarbij hebben we de 2e seizoens helft alle punten gehaald die we moesten halen anders waren Pisvee of AZ nog kampioen geworden.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door zeux » wo jun 27, 2012 10:02 am

Die jeugd is inderdaad niet meteen alles. Kan jaren duren voordat dit soort jongens een dragende rol kan gaan spelen.

Ik hoor hier spreken over 65 contracten die Ajax heeft lopen. Hoeveel daarvan zijn jeugd (of jeugdig)? Hoeveel kost zo'n jeugdcontract? Als de helft een minumumloontje krijgt, is het totaal daarvan hetzelfde waard als één volwaardige topper. En dan ligt het getalsplaatje al weer anders. Een salarishuis kent vele verdiepingen, maar vooral een stevig fundament. Laat dat de jeugd zijn. Dan kan verder nagedacht worden of er nog een mooier dak of torentje op kan als het bouwbudget dat toestaat.

Welke wezenlijke, directe versterkingen op absoluut (Nederlands) topniveau heeft Ajax gehaald voor komend zijn seizoen? Wat zijn 'verschilmakers'? Want mijn hemel, wat zullen we die nodig hebben. Met de selectie van vorig jaar gaan we het absoluut niet redden.

De vraag is of Narsingh zo'n wezenlijke versterking is. Hij heeft duidelijk potentie, maar kan hij de druk die bij een topclub als Ajax hoort aan? Dat blijft het geheim van goed scouting.

Maar dat Ajax iets zal moeten is mij wel duidelijk. En het liefst spelers met pit, met drang naar voren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Alexander » wo jun 27, 2012 10:32 am

Demosthenes schreef:
Alexander schreef:Om heel eerlijk te zijn ben ik best jaloers als PSV deze spelers haalt. Maher en Narsingh zijn, samen met Viergever, de enige spelers uit de Nederlandse competitie die ik echt heel graag bij Ajax zou willen zien.
Is dit de eerste keer dat je jaloers bent op wat PSV koopt? Ik denk dat veel Ajacieden keer op keer jaloers zijn op wat PSV koopt: Lens, Mertens, Wijnaldum, Matavz, Strootman en Tyton zijn toch grote namen voor de Nederlandse competitie en soms zullen PSV'ers jaloers zijn op wat Ajax koopt/kocht? Sulejmani, El H? Al met al doet Ajax het niet zo slecht, al kan het qua geld nooit op tegen PSV.
Van de door jou genoemde spelers had ik Mertens en, vooruit, Lens wel bij Ajax willen zien voor de vleugels. Dan wel de Lens van AZ, want bij PSV heeft hij mij nog nimmer overtuigd.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33834
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Duke » wo jun 27, 2012 1:17 pm

‏@MikeVerweij
#Ajax vindt dat #Narsingh een goede aanbieding heeft gehad. Nu aan hem de keuze tussen #championsleague en trainen onder De Boer of zak geld
Blijkbaar zijn ze er dan uit met Heerenveen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Luciano Narsingh

Bericht door GangstaRiB » wo jun 27, 2012 1:44 pm

God nee he... beginnen die tweets van Mike Verweij ook weer.......

Mr. Ajax
Berichten: 14504
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Mr. Ajax » wo jun 27, 2012 2:59 pm

GangstaRiB schreef:God nee he... beginnen die tweets van Mike Verweij ook weer.......

Hij heeft toch heel vaak gelijk? Nu ook blijkbaar, De Boer zegt precies hetzelfde op VI.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax
Berichten: 14504
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Mr. Ajax » wo jun 27, 2012 3:03 pm

Wat ik trouwens een uitstekende zaak vind. Er wordt eindelijk eens een duidelijke lijn gevolgd, bij Aissati zie je hetzelfde. Komt het imago (van al het knoeiwerk en geldsmijten van de laatste jaren) alleen ten goede.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Alexander » wo jun 27, 2012 3:22 pm

Raar dat het zo lang moet duren. Waarom kiest die jongen niet gewoon? Zoveel zal PSV toch niet meer betalen aan hem. Denk dat Narsingh zeker een tonnetje of 7 is aangeboden.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Ajaciedjuh » wo jun 27, 2012 3:58 pm

Wet gewoon op 2 paarden. Bij Ajax heeft hij nu een aanbieding waarmee hij gaat shoppen (bij psv). Ik vind de opstelling prima van Ajax. Dat is een lange termijn gedachte. Wel zou ik een ultimatum stellen of alvast met plan B (als die er is :blush.gif: ) starten. Ik verwacht dat hij naar psv gaat.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Demosthenes » wo jun 27, 2012 4:16 pm

Alexander schreef:Raar dat het zo lang moet duren. Waarom kiest die jongen niet gewoon? Zoveel zal PSV toch niet meer betalen aan hem. Denk dat Narsingh zeker een tonnetje of 7 is aangeboden.
Denk dat PSV wel meer betaalt, er liggen nog miljoenen te wachten om uit te geven/nog niet alles is uitgegeven. Vorig jaar is het met € 30 miljoen niet gelukt om kampioen te worden, dan dit jaar maar een schep(je) er bovenop.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door wimpey » wo jun 27, 2012 7:30 pm

Demosthenes schreef: Denk dat PSV wel meer betaalt, er liggen nog miljoenen te wachten om uit te geven/nog niet alles is uitgegeven. Vorig jaar is het met € 30 miljoen niet gelukt om kampioen te worden, dan dit jaar maar een schep(je) er bovenop.
Volgens tante Tiny Sanders betaalt psv slechts bij hoge uitzondering een miljoen of meer. En we geloven Tiny op z'n woord natuurlijk. :hypocrite.gif:

Narsingh en Raiola willen het onderste uit de kan halen. Geef ze eens ongelijk... Ik vind FdB wat naief in deze: goed gesprek gehad met die jongen, prima aanbieding gedaan. Je ziet 'm bijna denken: wie wil er nou niét voor Ajax spelen? :smallgrin.gif:

Narsingh zal denken: ik wil cashen, spelen, me ontwikkelen en me in de kijker spelen voor Oranje en het buitenland. Kan zowel bij Ajax of psv.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Luciano Narsingh

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo jun 27, 2012 7:34 pm

Waar komt die oneindige stroom van miljoenen van PSV dan vandaan? Na de donatie van de gemeente Eindhoven, de uitgaven die daarop volgden het het niet kwalificeren voor de CL lijkt het me niet verantwoord dat ze weer veel gaan uitgeven.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Luciano Narsingh

Bericht door GangstaRiB » wo jun 27, 2012 7:37 pm

wimpey schreef:
Demosthenes schreef: Denk dat PSV wel meer betaalt, er liggen nog miljoenen te wachten om uit te geven/nog niet alles is uitgegeven. Vorig jaar is het met € 30 miljoen niet gelukt om kampioen te worden, dan dit jaar maar een schep(je) er bovenop.
Volgens tante Tiny Sanders betaalt psv slechts bij hoge uitzondering een miljoen of meer. En we geloven Tiny op z'n woord natuurlijk. :hypocrite.gif:

Narsingh en Raiola willen het onderste uit de kan halen. Geef ze eens ongelijk... Ik vind FdB wat naief in deze: goed gesprek gehad met die jongen, prima aanbieding gedaan. Je ziet 'm bijna denken: wie wil er nou niét voor Ajax spelen? :smallgrin.gif:

Narsingh zal denken: ik wil cashen, spelen, me ontwikkelen en me in de kijker spelen voor Oranje en het buitenland. Kan zowel bij Ajax of psv.
Ik denk dat Frank de Boer er serieus goed opstaat bij heel veel spelers. Hij werd node gemist dit EK als assistent. Kan best dat Sneijder en anderen, hoog opgeven en dat daardoor nieuwkomers als Maher en Narsingh toch wel nieuwsgierig zijn naar De Boer als trainer. Vertonghen gebruikte namelijk ook dit argument toen hij zei dat hij bij Ajax moest blijven ipv naar de Spurs te gaan. Hij zag er niet tegenop om weer onder De Boer te komen trainen. Zegt toch wel veel vind ik.

Mr. Ajax
Berichten: 14504
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Luciano Narsingh

Bericht door Mr. Ajax » wo jun 27, 2012 7:44 pm

wimpey schreef:
Demosthenes schreef: Denk dat PSV wel meer betaalt, er liggen nog miljoenen te wachten om uit te geven/nog niet alles is uitgegeven. Vorig jaar is het met € 30 miljoen niet gelukt om kampioen te worden, dan dit jaar maar een schep(je) er bovenop.
Volgens tante Tiny Sanders betaalt psv slechts bij hoge uitzondering een miljoen of meer. En we geloven Tiny op z'n woord natuurlijk. :hypocrite.gif:

Narsingh en Raiola willen het onderste uit de kan halen. Geef ze eens ongelijk... Ik vind FdB wat naief in deze: goed gesprek gehad met die jongen, prima aanbieding gedaan. Je ziet 'm bijna denken: wie wil er nou niét voor Ajax spelen? :smallgrin.gif:

Narsingh zal denken: ik wil cashen, spelen, me ontwikkelen en me in de kijker spelen voor Oranje en het buitenland. Kan zowel bij Ajax of psv.

Maar (helemaal) als je een Amsterdamse jongen bent met een verleden bij Ajax, dat net twee keer achter elkaar kampioen is geworden en komend seizoen Champions League speelt?? Wat kan psv daartegenover leggen, behalve heeeel misschien iets meer geld.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie