Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » wo aug 30, 2017 7:39 am

Toch wel bizar dat de kakkies en edsv beduidend meer geld uitgeven deze zomer dan de rijkste club des lands.

Met een board die had geanticipeerd had je een prima selectie gehad, was je op zeker kampioen geworden en had je gewoon CL of EL gespeeld.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » wo aug 30, 2017 8:29 am

Volgens mij heeft Feyenoord in jaren niet zoveel geld uitgegeven. Al het CL-geld is nu alweer verbrand. Wordt nog lachen als ze volgend jaar derde worden en in de voorronde van de EL eruit vliegen.

PSV heeft misschien wel de slechtste selectie in jaren. Ik zou de miljoenen van Lozano en Luckassen iets evenwichtiger hebben uitgegeven.

Gebruikersavatar
kruifie
Berichten: 326
Lid geworden op: vr apr 09, 2010 3:38 pm
Locatie: Brielle

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door kruifie » wo aug 30, 2017 8:30 am

Ajax heeft de selectie met de komst van Siem de Jong rond. De Amsterdammers willen alleen nog toeslaan als zich een ‘buitenkansje’ voordoet. (Voetbal International)

Goh...wie had dat gedacht? :excited.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » wo aug 30, 2017 8:39 am

kruifie schreef:Ajax heeft de selectie met de komst van Siem de Jong rond. De Amsterdammers willen alleen nog toeslaan als zich een ‘buitenkansje’ voordoet. (Voetbal International)

Goh...wie had dat gedacht? :excited.gif:
Ja ongelooflijk.

2017/2018: +63 miljoen
2016/2017: +45 miljoen

Een positief saldo van 108 miljoen en geen Europees voetbal. Je moet er maar op komen.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gaizka1985 » wo aug 30, 2017 8:45 am

Peter schreef:Volgens mij heeft Feyenoord in jaren niet zoveel geld uitgegeven. Al het CL-geld is nu alweer verbrand. Wordt nog lachen als ze volgend jaar derde worden en in de voorronde van de EL eruit vliegen.

PSV heeft misschien wel de slechtste selectie in jaren. Ik zou de miljoenen van Lozano en Luckassen iets evenwichtiger hebben uitgegeven.
Waarom is Ajax niet voor Lozano gegaan? Wij hadden zelfs de middelen om hem zonder ingewikkelde instructies te kopen.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » wo aug 30, 2017 8:50 am

Peter schreef: Een positief saldo van 108 miljoen en geen Europees voetbal. Je moet er maar op komen.
De club wint met deze trainer (staf) ook gewoon niks he. Is ook OK, 2017/18 wordt een bijltjesjaar. Selectie rammelt nog steeds. Heb je zoveel knaken en dan kom je met de backs op de proppen die er nu staan. En met een trainer uit de JL. :excited.gif:

Mijn stokpaardje: zet er een aantal AT-ers op en het zou een stuk beter gaan. Zelfs wanneer die AT-ers uit verschillende 'kampen' komen. :smallgrin.gif:

Het is - zeker bij Ajax - allemaal niet zo moeilijk namelijk. De doorsnee fan snakt naar transparantie: een herkenbaar team (jeugdig, aangevuld met enkele meer ervaren spelers) dat hartstochtelijk voetbal speelt. Begin eens met een coryfee als trainer, denk ik dan.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » wo aug 30, 2017 8:59 am

Gaizka1985 schreef: Waarom is Ajax niet voor Lozano gegaan? Wij hadden zelfs de middelen om hem zonder ingewikkelde instructies te kopen.
Ajax heeft een salarisplafond, edsv liegt steevast over bedragen. Lozano verdiende naar verluidt 2,5 M bij Pachuca. Gaat ie voor de helft daarvan voor edsv ballen? :excited.gif:

https://twitter.com/RikElfrink/status/8 ... 9826701313

Dat bedrag van tussen de 5 en 10 M waar Brands het over had: dat gelooft toch geen hond?!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » wo aug 30, 2017 9:08 am

wimpey schreef:Toch wel bizar dat de kakkies en edsv beduidend meer geld uitgeven deze zomer dan de rijkste club des lands.

Met een board die had geanticipeerd had je een prima selectie gehad, was je op zeker kampioen geworden en had je gewoon CL of EL gespeeld.
Waar ik me vooral kwaad over kan maken is dat iedereen het aan ziet komen. Ajax is telkens tijdens het seizoen nog bezig om de selectie in orde te krijgen. En met een beetje pech heb je de eerste mislukkingen dan dus al te pakken. Het gaat er bij mij niet in dat dit nu eenmaal een gegeven is gezien onze positie op de markt. Je moet gewoon eerder je zaken voor elkaar hebben. En dat kan ook met zo'n banksaldo.

Neem nu de transfer van Siem de Jong. Als je nou van mening bent dat hij de ontbrekende schakel is voor het middenveld. Dat vinden ze kennelijk want anders haal je hem niet of ga je daarna nog door met andere transfers. Waarom is hij dan in hemelsnaam niet gelijk aan het begin van het seizoen gehaald? Die jongen was gewoon al beschikbaar.

Voor de verdediging is Wöber ook te laat gehaald (of hij wel geschikt is kan ik nog niet beoordelen). En in de aanval snap ik werkelijk niet waarom we vorig seizoen al Neres hebben gehaald (anticiperen we een keer wel). Om er dan kennelijk bij de start van dit seizoen achter te komen dat hij de taal nog niet spreekt of zo? Je hebt een half seizoen de tijd genomen om hem te laten wennen en nu is hij er niet klaar voor? Er is 12 miljoen voor die jongen betaald. Zo ga je toch niet met een investering om? Komt nog bij dat hij een prima rendement heeft als hij speelt maar in een cruciale wedstrijd dan op de tribune zit. Stel hem nou gewoon op, dan zul je zien dat de communicatie op het veld binnen no time in orde is.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » wo aug 30, 2017 9:15 am

Wöber wilde niet toen Sanches er nog was en hoe weten wij of Siem twee maanden geleden wilde komen? Spelers moeten wel willen komen hè en voor vele is Ajax niet de eerste keus, die wachten liever of er niks beters komt.

Ajax heeft het halen van versterkingen niet altijd zelf in de hand.
YNWA

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » wo aug 30, 2017 9:16 am

Siem speelde, zegt hij zelf, vrij veel in de voorbereiding. Sinds de start echter niet meer.

Wat Neres betreft snap ik er niks van. Denk dat het ook zo gaat met een Cassiera.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » wo aug 30, 2017 9:24 am

InnerHarbour schreef:Wöber wilde niet toen Sanches er nog was en hoe weten wij of Siem twee maanden geleden wilde komen? Spelers moeten wel willen komen hè en voor vele is Ajax niet de eerste keus, die wachten liever of er niks beters komt.

Ajax heeft het halen van versterkingen niet altijd zelf in de hand.
Dat klopt, maar als een speler dan niet wil moet je misschien direct doorschakelen naar iemand die wel wil. Ik snap dat Ajax niet bovenaan de voedselpiramide staat maar we zijn nog altijd wel degelijk een interessante optie voor veel spelers. Zeker als je kunt vertellen dat je EL finale hebt gespeeld en kwalificatie CL speelt. Dat effect is inmiddels volledig verdwenen.

In individuele gevallen kan het echt wel lastig zijn. Voor een bijzondere speler wil je misschien wat langer wachten als je kans denkt te maken. Maar ik zou wat vaker graag of niet als uitgangspunt hanteren. Er zal bijvoorbeeld toch wel meer dan één centrale verdediger op de markt te vinden zijn die een versterking is én direct haalbaar?

Afwachten en toezien hoe de rest van de markt zijn zaken aan het regelen is lijkt me zelden de beste optie. Je moet initiatief nemen en handelen.

Overigens is deze discussie ook weer een mooie gelegenheid om één van mijn stokpaardjes uit te laten. De komende weken zitten we weer naar suf interlandvoetbal te kijken waar vrijwel geen clubsupporter op zit te wachten. Als we die wedstrijden nou eens aan het begin van het seizoen laten spelen tijdens de transferperiode, doe er gelijk nog twee extra kwalificatiewedstrijden bij. Dan sluiten we daarna de transfermarkt af en beginnen we aan het seizoen met de clubs. Is voor iedereen veel overzichtelijker.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cluijffert » wo aug 30, 2017 9:33 am

Marillion schreef:
wimpey schreef:Toch wel bizar dat de kakkies en edsv beduidend meer geld uitgeven deze zomer dan de rijkste club des lands.

Met een board die had geanticipeerd had je een prima selectie gehad, was je op zeker kampioen geworden en had je gewoon CL of EL gespeeld.
Waar ik me vooral kwaad over kan maken is dat iedereen het aan ziet komen. Ajax is telkens tijdens het seizoen nog bezig om de selectie in orde te krijgen. En met een beetje pech heb je de eerste mislukkingen dan dus al te pakken. Het gaat er bij mij niet in dat dit nu eenmaal een gegeven is gezien onze positie op de markt. Je moet gewoon eerder je zaken voor elkaar hebben. En dat kan ook met zo'n banksaldo.

Neem nu de transfer van Siem de Jong. Als je nou van mening bent dat hij de ontbrekende schakel is voor het middenveld. Dat vinden ze kennelijk want anders haal je hem niet of ga je daarna nog door met andere transfers. Waarom is hij dan in hemelsnaam niet gelijk aan het begin van het seizoen gehaald? Die jongen was gewoon al beschikbaar.

Voor de verdediging is Wöber ook te laat gehaald (of hij wel geschikt is kan ik nog niet beoordelen). En in de aanval snap ik werkelijk niet waarom we vorig seizoen al Neres hebben gehaald (anticiperen we een keer wel). Om er dan kennelijk bij de start van dit seizoen achter te komen dat hij de taal nog niet spreekt of zo? Je hebt een half seizoen de tijd genomen om hem te laten wennen en nu is hij er niet klaar voor? Er is 12 miljoen voor die jongen betaald. Zo ga je toch niet met een investering om? Komt nog bij dat hij een prima rendement heeft als hij speelt maar in een cruciale wedstrijd dan op de tribune zit. Stel hem nou gewoon op, dan zul je zien dat de communicatie op het veld binnen no time in orde is.
Ik maak me er zelfs niet meer kwaad om. Het bestuurlijke niveau van Ajax in de afgelopen 7+ jaar is gewoonweg lachwekkend te noemen. Er zijn in die jaren echt wel mensen binnen de club geweest die het snapte, maar blijkbaar is de club dermate vervuild geraakt met parasiterende nietsnutten, omhooggevallen nobody's, zichzelf danig overschattende ex-voetballers en ja-knikkers dat al het gezond verstand (want als wij - leken - het redelijk goed kunnen inschatten, dan is het geen hogere wiskunde) verzuipt in een moeras van incompetentie en machtsspelletjes.
En de vocale minderheid is inmiddels zo apathisch, dat niets en niemand meer die ontstane status quo van dit Mokumse cultuurtje gaat veranderen, de FR heeft het alleen nog maar erger gemaakt.

Dus ja, dan verwordt je als - ooit toonzettende voetbalclub - tot een lachertje, een slechte variété act. En zo kijk ik er nu ook gewoon naar... niveautje Peppie en Kokkie.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » wo aug 30, 2017 9:41 am

Marillion schreef:Overigens is deze discussie ook weer een mooie gelegenheid om één van mijn stokpaardjes uit te laten. De komende weken zitten we weer naar suf interlandvoetbal te kijken waar vrijwel geen clubsupporter op zit te wachten. Als we die wedstrijden nou eens aan het begin van het seizoen laten spelen tijdens de transferperiode, doe er gelijk nog twee extra kwalificatiewedstrijden bij. Dan sluiten we daarna de transfermarkt af en beginnen we aan het seizoen met de clubs. Is voor iedereen veel overzichtelijker.
Zoals je weet ben ik het hier volkomen mee eens.
YNWA

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » wo aug 30, 2017 9:47 am

Dat klopt, maar als een speler dan niet wil moet je misschien direct doorschakelen naar iemand die wel wil. Ik snap dat Ajax niet bovenaan de voedselpiramide staat maar we zijn nog altijd wel degelijk een interessante optie voor veel spelers. Zeker als je kunt vertellen dat je EL finale hebt gespeeld en kwalificatie CL speelt. Dat effect is inmiddels volledig verdwenen.
En ik denk dat je dat, begrijpelijk als fan, overschat. Kwalificatie CL, leuk maar spelers en zeker hun zaakwaarnemers weten ook hoe vaak Nederlandse clubs die kwalificatie overleven. Jonge spelers willen misschien nog wel maar juist degene waar Ajax behoefte aan heeft een stuk minder zoals wel blijkt.
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » wo aug 30, 2017 9:56 am

Die voorronde CL zal inderdaad misschien niet al te veel betekenen. Maar als we, met het predikaat finalist EL op zak, ambitie hadden getoond had je misschien iemand wel kunnen overtuigen. En als dat niet lukt moet je door naar een andere optie. Ik snap best dat het lastig kan zijn. Spelers uit Nederland lijken geen versterking en wat je wel als versterking ziet heeft geen interesse. Maar daar zit toch nog wel iets tussen?

Ik vraag me af hoeveel spelers die Ajax laten wachten uiteindelijk wel willen komen. Dat zijn er denk ik niet veel. Wachten betekent feitelijk dat ze Ajax in principe niet interessant genoeg vinden.

Je moet hier het hele jaar door actief mee bezig zijn. De markt in kaart brengen en up to date houden. En via informeel contact met zaakwaarnemers achterhalen of spelers eventueel interesse hebben. Als dat niet zo is kun je op je kop gaan staan maar dan kan je een speler beter gelijk van je lijstje afhalen.
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Alexander » wo aug 30, 2017 10:08 am

Het is ook echt bizar dat er geen linksback gehaald is. Hebben we gewoon niet 1 fatsoenlijke optie voor.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » wo aug 30, 2017 10:23 am

Op zich is Viergever daar voor mij een prima optie. Heeft het daar vorig seizoen gewoon goed gedaan. Punt is alleen dat die waarschijnlijk in het centrum nodig is omdat je daar niet een heel seizoen met twee tieners kan spelen.

Dat we dan weer terug bij Dijks uit moeten komen is inderdaad armoede. Die jongen is inmiddels al twee keer te licht bevonden en toch staat hij er weer in bij gebrek aan beter. De technische staf mag zich dat echt aanrekenen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Duke » wo aug 30, 2017 10:57 am

Wellicht dat Keizer nog voortborduurt op de Sinkgraven variant.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mano » wo aug 30, 2017 11:10 am

InnerHarbour schreef:
Marillion schreef:Overigens is deze discussie ook weer een mooie gelegenheid om één van mijn stokpaardjes uit te laten. De komende weken zitten we weer naar suf interlandvoetbal te kijken waar vrijwel geen clubsupporter op zit te wachten. Als we die wedstrijden nou eens aan het begin van het seizoen laten spelen tijdens de transferperiode, doe er gelijk nog twee extra kwalificatiewedstrijden bij. Dan sluiten we daarna de transfermarkt af en beginnen we aan het seizoen met de clubs. Is voor iedereen veel overzichtelijker.
Zoals je weet ben ik het hier volkomen mee eens.
+1
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » wo aug 30, 2017 11:17 am

Veltman kan ook centraal en zal, tenzij die Colombiaan niks anders kan dan cocaïne versneden, zeker al dan niet tijdelijk even plaats moeten maken. Hoe hij speelt kan echt niet.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 30, 2017 11:21 am

Lionel schreef:Veltman kan ook centraal en zal, tenzij die Colombiaan niks anders kan dan cocaïne versneden, zeker al dan niet tijdelijk even plaats moeten maken. Hoe hij speelt kan echt niet.
Krijg die genante poging tot een schouderduw bij de 3-2 van Rosenborg maar niet uit m'n hoofd... :blackcat.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » wo aug 30, 2017 11:25 am

Lionel schreef:Veltman kan ook centraal en zal, tenzij die Colombiaan niks anders kan dan cocaïne versneden, zeker al dan niet tijdelijk even plaats moeten maken. Hoe hij speelt kan echt niet.
Ik las dat oud-Ajacied Daniel Cruz zeer positief over Orejuela is.

Op het moment dat je Tete verpatst moet die jongen er dan namens Ajax ook staan. Tete vertrok op 10/7 naar Lyon. Orejuela zal op z'n vroegst in September voor Ajax debuteren.

Klaassen op 16/6 naar Everton. Siem de Jong zal op z'n vroegst in September voor Ajax debuteren. Weber kann LCV, LB en VM. Op de laatste 2 posities was Ajax dermate beroerd bezet dat we geen CL en EL spelen. En dat f-ing Heracles een brug te ver bleek. Ajax legde Wöber 'al' op 24/8 vast.

Men kan zich er aan ergeren. Die fase ben ik reeds lang voorbij. Ik constateer slechts nog.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » wo aug 30, 2017 11:38 am

Marillion schreef:Die voorronde CL zal inderdaad misschien niet al te veel betekenen. Maar als we, met het predikaat finalist EL op zak, ambitie hadden getoond had je misschien iemand wel kunnen overtuigen. En als dat niet lukt moet je door naar een andere optie. Ik snap best dat het lastig kan zijn. Spelers uit Nederland lijken geen versterking en wat je wel als versterking ziet heeft geen interesse. Maar daar zit toch nog wel iets tussen?

Ik vraag me af hoeveel spelers die Ajax laten wachten uiteindelijk wel willen komen. Dat zijn er denk ik niet veel. Wachten betekent feitelijk dat ze Ajax in principe niet interessant genoeg vinden.

Je moet hier het hele jaar door actief mee bezig zijn. De markt in kaart brengen en up to date houden. En via informeel contact met zaakwaarnemers achterhalen of spelers eventueel interesse hebben. Als dat niet zo is kun je op je kop gaan staan maar dan kan je een speler beter gelijk van je lijstje afhalen.
In theorie ben ik het met je eens, vroeg beginnen, spelers en vooral zaakwaarnemers masseren maar laten wij ook dat miljoen euro bruto niet vergeten wat ook de nodige problemen opwerpt. Klavan, in principe backup van de backup pakt 40.000 pond per week. Als zo'n jongen dat al pakt wat moet Ajax dan nog.

Met al die dingen samen wordt de vijver waar Ajax ik kan vissen wel erg klein hoor.
YNWA

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door brigade zuid » wo aug 30, 2017 12:12 pm

Cluijffert schreef: Ik maak me er zelfs niet meer kwaad om. Het bestuurlijke niveau van Ajax in de afgelopen 7+ jaar is gewoonweg lachwekkend te noemen. Er zijn in die jaren echt wel mensen binnen de club geweest die het snapte, maar blijkbaar is de club dermate vervuild geraakt met parasiterende nietsnutten, omhooggevallen nobody's, zichzelf danig overschattende ex-voetballers en ja-knikkers dat al het gezond verstand (want als wij - leken - het redelijk goed kunnen inschatten, dan is het geen hogere wiskunde) verzuipt in een moeras van incompetentie en machtsspelletjes.
En de vocale minderheid is inmiddels zo apathisch, dat niets en niemand meer die ontstane status quo van dit Mokumse cultuurtje gaat veranderen, de FR heeft het alleen nog maar erger gemaakt.

Dus ja, dan verwordt je als - ooit toonzettende voetbalclub - tot een lachertje, een slechte variété act. En zo kijk ik er nu ook gewoon naar... niveautje Peppie en Kokkie.
Misschien zou het goed zijn als het dit seizoen nog verder uit de klauwen loopt dat er wel wat moet gebeuren, al is dat hopen tegen beter weten in. Het kost me op deze manier wel steeds meer moeite om achter Ajax te blijven staan, soms denk ik wel eens verlies maar lekker vandaag.

Yopii
Berichten: 19172
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » wo aug 30, 2017 3:35 pm

Het ging een aantal jaren goed (iets aan de zuinige kant), maar inmiddels zijn ze het weer helemaal kwijt bij Ajax. Kopen, kopen, kopen. Zelfs voor de jeugd.

Het geld verdampt; daarna beginnen we weer van voren af aan.

Plaats reactie