Jij denkt dat die onveranderd is, maar achter de schermen weten ze wellicht/waarschijnlijk meer.
Dat Tagliafico bijvoorbeeld 99% of zelfs 100% zeker vertrekt; of dat Schreuder met een ander type back dan Blind wil spelen.
Moderator: mods
Jij denkt dat die onveranderd is, maar achter de schermen weten ze wellicht/waarschijnlijk meer.
Ik hoop dat Blind eerste vervanger wordt op de 4, 5 en 6 en niet meer in de basis staat als iedereen fit is. Geweldige speler en Ajacied, maar het wordt wat mij betreft langzaamaan tijd om hem gefaseerd door te selecteren.
Kreeg Van Aanholt niet de voorkeur omdat Frank met vijf verdedigers wilde spelen? Nico gaat zeer waarschijnlijk naar Sevilla en blijkbaar wilt Schreuder een dynamische back om Tadic meer te ondersteunen. Ik hoop ook dat hij meer voetbal vanuit het centrum wilt en wellicht Blind op 6 opstelt? Al hoop ik dat daar een echte 6 komt met voetballend vermogen.wimpey schreef: ↑do jun 30, 2022 4:54 pmHet was veelzeggend dat Van Aanholt de voorkeur kreeg boven Wijndal, toch? Want die Aanholt vind ik écht een slechte speler.
Ik hoop dat trainer en TDs wat geduld hebben. We hebben best veel (jeugdige) backs en buitenspelers in huis. Rasmussen is hopelijk wakker en zich ervan bewust dat Ajax krap zit qua spitsen.
Dus effe aankijken hopelijk. H2 heeft gelukkig nog niet met geld lopen strooien voor breedteaankopen. Houden zo.
Not only Wijndal. Ajax are closing on Brian Brobbey deal on a permanent transfer from Leipzig, the agreement is at final stages - positive feelings in club sources#Ajax
Brobbey already had personal terms agreed with Ajax - he’s set to stay, waiting for deal to be signed.
Antony, Brobbey, Bergwijn. Tadic op 10 die ze wegsteekt. Daar kan het door jou zo geloofde mbesv alleen maar nat van dromen.De Dominee schreef: ↑vr jul 01, 2022 8:37 pmBenieuwd naar de prijs. Ik verwacht veel te hoog (10mln+).
Eens. Ajax moet hier toch gewoon geen euro aan uit geven. Is alles is het dubbel en als het echt 25 miljoen is zijn er veel meer opties lijkt me999 schreef:Tja, tis nog meer wat ik al voorspelde.En wie word er zo voor het blok gezet, niet Brobbey die voor de centjes koos, niet RB die een een tweetje deed met Mino, maar AJAX ..
Eerst zien, dan geloven. Straks staat Tadic weer gewoon op 11, speelt Antony in Manchester zijn wedstrijden en Bergwijn elders. Kost Brobbey 25mln en is hij 10 wedstrijden fit.wimpey schreef: ↑vr jul 01, 2022 9:03 pmAntony, Brobbey, Bergwijn. Tadic op 10 die ze wegsteekt. Daar kan het door jou zo geloofde mbesv alleen maar nat van dromen.De Dominee schreef: ↑vr jul 01, 2022 8:37 pmBenieuwd naar de prijs. Ik verwacht veel te hoog (10mln+).
Ik vrees dat deze transformatieklus te hoog gegrepen is voor de rookies H2. Teveel belangrijke basiskrachten die verdwijnen. En H2 is te weinig ingevoerd, gepokt en gemazeld in de de transferwereld. En vanwege een heel beperkt netwerk niet verder kijkend dan ouwe lijstjes van Overmars. En dan vooral naar veel te dure Nederlanders, in opdracht van de RVC. Nie goe nie.
+1… helaas.Zuidema schreef: ↑za jul 02, 2022 12:13 amIk vrees dat deze transformatieklus te hoog gegrepen is voor de rookies H2. Teveel belangrijke basiskrachten die verdwijnen. En H2 is te weinig ingevoerd, gepokt en gemazeld in de de transferwereld. En vanwege een heel beperkt netwerk niet verder kijkend dan ouwe lijstjes van Overmars. En dan vooral naar veel te dure Nederlanders, in opdracht van de RVC. Nie goe nie.
Dat gevoel heb ik ook (zie ook Brobbey forum).Ajax Rules schreef: ↑za jul 02, 2022 9:46 amIk heb juist een goed gevoel over deze twee. Ze hebben Antony Timber en Martinez geïdentificeerd als de drie die absoluut niet wegmogen en Haller en Alvarez als de twee waarover te praten valt. Ze hebben met Schreuder een prima trainer gehaald. Ze laten zich vwb de aankopen niet onder druk zetten en lijken voor een acceptabele prijs te gaan. Ze lijken ook meerdere opties in beeld te hebben.
We moeten het natuurlijk nog zien (en weten ook lamg niet alles), maar ik proef juist het gezonde verstand bij deze twee.
'Ook Olympique Lyon hoopt op komst van Nicolás Tagliafic'
2 juli 2022 15:05 - L'Équipe
Foto: Pro Shots
"Ook Olympique Lyon hoopt op komst van Nicolás Tagliafic"; image source: Pro Shots
Volgens het Franse L'Équipe heeft ook Olympique Lyon interesse in de komst van Nicolás Tagliafico. De ploeg van Peter Bosz ziet in de Argentijn zelfs de prioriteit om de linksbackpositie te versterken. Wel worden er ook andere opties onderzocht, omdat de kans klein lijkt dat Tagliafico overtuigd kan worden om komend seizoen in Frankrijk te gaan spelen.
Lyon heeft een shortlist opgesteld van drie spelers, waarbij de naam van Tagliafico bovenaan staat. De linksback van Ajax zou komend seizoen echter weer Europees voetbal willen spelen en daar wist Lyon zich niet voor te kwalificeren.
Meer op L'Équipe
Sorry maar dat zijn toch redelijk duidelijke simpele keuzes. Was er veel anders dan Schreuder op de markt? Slot, maar daarvoor was VDS te laf. Net zoals transferverkooptargetsidentificeren, leuk allemaal dat Martinez en Timber niet weg mogen maar steek je je hand ervoor in het vuur dat dat straks ook zo is? Totnogtoe is het een beetje als evalueren van de rijvaardigheden van een automobilist op de rechte weg zonder bijzonderheden. Ja dan houdt 99,5 procent zich ook staande.Ajax Rules schreef: ↑za jul 02, 2022 9:46 amIk heb juist een goed gevoel over deze twee. Ze hebben Antony Timber en Martinez geïdentificeerd als de drie die absoluut niet wegmogen en Haller en Alvarez als de twee waarover te praten valt. Ze hebben met Schreuder een prima trainer gehaald. Ze laten zich vwb de aankopen niet onder druk zetten en lijken voor een acceptabele prijs te gaan. Ze lijken ook meerdere opties in beeld te hebben.
We moeten het natuurlijk nog zien (en weten ook lamg niet alles), maar ik proef juist het gezonde verstand bij deze twee.