Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

elliquido

Bericht door elliquido » do aug 09, 2007 5:38 pm

nogmaals:

sonck , rosenberg, mido, suarez.
veel geld, weinig rendement

een spits is geen linksbuiten.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do aug 09, 2007 5:52 pm

Lang leve de negatievelingen op AT :onfire.gif: Noemen jullie dan een betere speler op die niet meer dan 8 miljoen kost.

Stelletje hiero....
Pompiedom

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 09, 2007 5:52 pm

Ik neem aan dat Suarez niet als echte linksbuiten gaat spelen. Een vrije rol vanaf de linkerkant zal zijn rol gaan worden.

Voorlopig hebben we in vergelijking met Babel toch een positief saldo van 8 a 9 miljoen overgehouden en hebben we een een uitstekende speler. Net als Babel geen linksbuiten maar wel een gevaarlijke aanvaller die bovendien iets makkelijk lijkt te scoren.

Nu is het afwachten hoe hij het bij Ajax gaat doen maar ik heb wel vertrouwen in zijn kwaliteiten. Als we zijn kwaliteiten goed gebruiken moet hij goed kunnen presteren. Wel even leren dat hij niet moet duikelen.
Nil volentibus arduum

Aristides

Bericht door Aristides » do aug 09, 2007 5:54 pm

Circa 8 miljoen, inclusief de afkoop van de solidariteitsbijdrage = 7,5 miljoen plus de afkoop van de solidariteitsbijdrage
Waar staat dat Ajax die afkoopsom heeft betaald? Nijland heeft laten weten dat de zaakwaarnemers "water bij de wijn" hebben gedaan, misschien zit daar het verschil of heeft Suarez afstand ergens van gedaan. Ik weet het niet; anderen op basis van dezelfde gegevens wel???????

Blijft dat ik 7,5 miljoen veel geld vind. Vergelijk ik het met drente dan is het een koopje.

Voor sommige posters is het hier druk: eerst schelden op MvG dat hij niet op tijd en linksbuiten heeft, nu weer posten dat die linksbuiten of niet goed is of te duur is :biggrin.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Alexander

Bericht door Alexander » do aug 09, 2007 5:57 pm

Van Geel liegt ons gewoon voor. Hij heeft het steeds over een sterk schaduwelftal, maar dat lijkt gewoon een verzinsel.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 09, 2007 6:01 pm

Joh, stel je eens niet zo aan. We hebben hier allemaal geen idee wat er zich achter de schermen afspeelt.

Zo weten we niet welk alternatief er haalbaar was en wat daarvoor betaalt moest worden. Misschien is men bij Ajax dermate overtuigd van de kwaliteiten van Suarez dat men deze investering wel aandurft. Als de tweede optie minder van kwaliteit is maar bijvoorbeeld 2 miljoen minder kost is het een afweging wat je doet. Kies je voor kwaliteit of voor de goedkopere speler. En het zoeken naar een juiste prijs/kwaliteitverhouding is in de voetbalwereld nu eenmaal lastig.

Per saldo hebben we met de wissel Babel / Suarez dik geld overgehouden.
Nil volentibus arduum

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 09, 2007 6:02 pm

van Geel liegt toch niet??
althans.. dat heb ik hier ooit eens gelezen...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do aug 09, 2007 6:03 pm

Van Geel liegt ons gewoon voor. Hij heeft het steeds over een sterk schaduwelftal, maar dat lijkt gewoon een verzinsel.
Wat loop je nou de hele tijd te zeiken op MvG? Is hij niet die zelfde man die Davids, Stam, Gentenaar, Backircoglu, Rommedahl en spelers als Huntelaar + Sneijder heeft behouden??? wat verwacht je dan? Dat Ajax die spelers behoud en nog voor vele miljoenen top aankopen doet??? Het is geen Real Maheelveelgelddrid...

En het schaduwelftal zou bij elkaar gewoon een goede middenmoter zijn:
Gentenaar, Vd Wiel, Collin, Anita, Delorge, Maduro, Rommedahl, Mitea etc etc...
Pompiedom

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do aug 09, 2007 6:54 pm

banjavi schreef:Nou ja zeg... dit vind ik raar... ik dacht dat Martin van Geel toch wel wat verstandiger was, maar er was dus geen plan B...
Toen ik dus ook tt las dacht ik dat dus ook. Geen plan B... Geen of bijna geen scoutingsbeleid om een Babel goed op te volgen. Wat er hier verder word gezegd van had het dan gelijk gedaan. Had ie misschien ook wel geblesseerd geweest maar dat zullen we nu nooit weten.
Laat HtC en MvG eens heel goed hun mond gaan spoelen over een schaduw lijst of wat dan ook, want als je het mij eerlijk vraagt is die er gewoon helemaal niet.
Weer op zoek naar een Interim coach..

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 09, 2007 6:59 pm

Marillion schreef:Ik neem aan dat Suarez niet als echte linksbuiten gaat spelen. Een vrije rol vanaf de linkerkant zal zijn rol gaan worden.
Laten we dat maar hopen dan, Suarez is echt een jongen die veel vrijheid nodig heeft. Als je hem in zo'n strak keurslijf zet ben ik bang voor een tweede Sonck.

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 09, 2007 7:04 pm

Wat een schande! Wat een weggegooid geld! :sad.gif:
I think I lost my fucking headache

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » do aug 09, 2007 7:13 pm

brigade zuid schreef:
Marillion schreef:Ik neem aan dat Suarez niet als echte linksbuiten gaat spelen. Een vrije rol vanaf de linkerkant zal zijn rol gaan worden.
Laten we dat maar hopen dan, Suarez is echt een jongen die veel vrijheid nodig heeft. Als je hem in zo'n strak keurslijf zet ben ik bang voor een tweede Sonck.
Dus of een Huntelaar of een Suarez gaat eraan dit seizoen. Huntelaar is een speler en dat weten we allemaal is iemand die hem in stelling brengt met bruikbare voorzetten en ballen of vanaf het middenveld of vanaf de zijkanten. Kennedy is nieuw en Suarez is al helemaal iemand die ook in stelling gebracht moet worden. Overleeft Huntelaar dit seizoen dan zal denk ik in mijn ogen Suarez bestempeld worden als "miskoop" kan namelijk niet vanaf de zijkant spelen.... Wat HtC ook zegt.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Red
Contacteer:

Bericht door Red » do aug 09, 2007 7:16 pm

veel te veel betaald voor zo'n speler. 5 had genoeg geweest. maja we weten allemaal dat de tranfer markt een beetje overspannen is.
maar ik denk wel dat we wat kunnen met hem. hij is welkom!

iig al 6ptn binnen voor dit seizoen. groningen zal geen strobreed in de weg leggen voor ons. anders kunnen ze fluiten naar dat miljoen :smallgrin.gif:
...een beet're club dan deze is er niet!!

Aristides

Bericht door Aristides » do aug 09, 2007 7:28 pm

Komen de excuses al mocht KJH weer niet brengen wat fans van hem verwachten?

"Rosales - Rosenberg: voldeden niet als aangever
De Mul - Babel; voldeden niet
Bakircioglu - Suarez: zullen niet voldoen"

Zou KJH misschien ook, al is het maar één keer, ter discussie gesteld mogen worden?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

elliquido

Bericht door elliquido » do aug 09, 2007 7:49 pm

Demosthenes schreef:Komen de excuses al mocht KJH weer niet brengen wat fans van hem verwachten?

"Rosales - Rosenberg: voldeden niet als aangever
De Mul - Babel; voldeden niet
Bakircioglu - Suarez: zullen niet voldoen"

Zou KJH misschien ook, al is het maar één keer, ter discussie gesteld mogen worden?
Waarom?
Volgens mij schopt hij er genoeg in
Hij heeft ALTIJD bewezen veel doelpunten te kunnen maken.
Nu zie je dat hij meer moet "meevoetballen"
typisch trainersgildegelul
Geef mij maar een spits die er egoistisch 25 inknalt inplaats van een kaatsende spits die op 40 meter van de goal de bal naar buiten moet tikken en vervolgen ook klaar moet staan om hem 30 meter verder er weer in te koppen.

EINDELIJK hebben we een scorende spits en nu moet het weeer anders en bovenal, staat hij ter discussie (waar de trainer hard aan meedoet)... pffffff

KJH is exeptioneel in scoren en daar wordt hij voor ingehuurd. Gebruik hem dan ook zo.

Dan vind ik het helemaal laf dat we zogenaamd excuses zoeken voor KJH , demo, stap eens van dat stokpaardje af. Het gaat nu om suaerz, waar ik helemaal geen kjh in betrek. Suarez is gewoon geen linkerspits en dat we daar 7.5 miljoen voor betalen vind ik een zeer groot risico.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 09, 2007 8:08 pm

Leuk, iemand die in één post schreeuwt om het laten vallen van het dogma van de spits, maar tegelijkertijd vasthoudt aan één type linksbuiten.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 09, 2007 8:09 pm

LucaS schreef:Wat een schande! Wat een weggegooid geld! :sad.gif:
Ach, dat betalen we van het geld dat Babel niet waard is, dus... :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Wim
Site Admin

Bericht door Wim » do aug 09, 2007 8:23 pm

mattie schreef:
banjavi schreef:Nou ja zeg... dit vind ik raar... ik dacht dat Martin van Geel toch wel wat verstandiger was, maar er was dus geen plan B...
Toen ik dus ook tt las dacht ik dat dus ook. Geen plan B... Geen of bijna geen scoutingsbeleid om een Babel goed op te volgen. Wat er hier verder word gezegd van had het dan gelijk gedaan. Had ie misschien ook wel geblesseerd geweest maar dat zullen we nu nooit weten.
Laat HtC en MvG eens heel goed hun mond gaan spoelen over een schaduw lijst of wat dan ook, want als je het mij eerlijk vraagt is die er gewoon helemaal niet.
Hoe weet je dat nu? Misschien was het alternatief niet haalbaar omdat die nog meer geld zou kosten of dat die al elders had getekend.
Kortom pas op met de term eerlijk.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

elliquido

Bericht door elliquido » do aug 09, 2007 8:42 pm

Bertje schreef:Leuk, iemand die in één post schreeuwt om het laten vallen van het dogma van de spits, maar tegelijkertijd vasthoudt aan één type linksbuiten.
goed lezen bertje
SUAREZ is geen linksbuiten

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 09, 2007 8:58 pm

Ook in deze post bevestig je mijn woorden.

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 09, 2007 8:59 pm

joey schreef:
LucaS schreef:Wat een schande! Wat een weggegooid geld! :sad.gif:
Ach, dat betalen we van het geld dat Babel niet waard is, dus... :666.gif:
Als jij dadelijk die jackpot van 14 miljoen wint, neem ik toch aan dat je het niet in een gracht gaat gooien! Zo wel, PM dan eerst even
I think I lost my fucking headache

brabantse jood

Bericht door brabantse jood » do aug 09, 2007 9:29 pm

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conte ... /sc=12826e

vond dit toch wel intressant omdat het nu ook al op vi staat
:1evil.gif:
witte nog vruger toen de kratten bier nog van hout waren dat we moesten zuipen om de kachel aan te houden

elliquido

Bericht door elliquido » do aug 09, 2007 9:31 pm

Bertje schreef:Ook in deze post bevestig je mijn woorden.
welles / nietes

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 09, 2007 9:41 pm

LucaS schreef:Als jij dadelijk die jackpot van 14 miljoen wint, neem ik toch aan dat je het niet in een gracht gaat gooien! Zo wel, PM dan eerst even
Ik doe niet mee aan loterijen. Dat vind ik pas geld in het water gooien.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr aug 10, 2007 1:21 am

joey schreef:
Thomas schreef:Bon, let's give it a positive spin. Jammer, maar de uitspraak komt Ajax misschien dan toch wel op de lange duur ten goede. En de kans bestaat natuurlijk nog steeds dat het nu loopt zoals het vaker is gelopen, namelijk dat Suarez alsnog vertrekt voor een bedrag lager dan 9 miljoen.
Hoezo? Groningen heeft gewonnen, dus waarom zou het Suárez voor minder laten gaan? De enige reden zou kunnen zijn dat Suárez zich gaat misdragen, maar of je dat moet willen?
:hypocrite.gif:

Ajax was op zoek naar een speler voor de linkerflank met diepgang, snelheid en meer scorend vermogen en voetbalintelligentie dan Babel. Volgens mij hebben ze die speler voorlopig in Suarez gevonden.

Hoe staat het verder met Suarez z'n fitheid? Mogen we zaterdag al van hem genieten?

Gesloten