Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma aug 11, 2008 3:11 pm

Waar zou die jongen moet spelen dan?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 11, 2008 3:25 pm

Het is een controlerende middenvelder. Nu weet ik niet of hij bijvoorbeeld ook links of rechts zou kunnen spelen maar met Lindgren en Gabri hebben we er nu maar twee in huis. Bovendien is Gabri straks weer om de wedstrijd geschorst. Ik zou het op zich niet zo'n slecht plan vinden om er daarvoor iemand bij te halen. Sterker nog, ik zou het ernstig toejuichen. Maar of deze man geschikt is weet ik niet want ik ken 'm alleen van naam.

Het versterken van de verdediging was en is mijn prioriteit nummer 1. Maar een goede controlerende middenvelder zou ook erg welkom zijn.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 11, 2008 3:25 pm

Zal wel weer onzin zijn.

Geen slechte speler trouwens.

Jesse

Bericht door Jesse » ma aug 11, 2008 3:28 pm

Iemand die toevallig het Waalse dagblad La Dernière Heure heeft gelezen? :hypocrite.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Nihad

Bericht door Nihad » ma aug 11, 2008 3:32 pm

À vendre : Juhasz, Biglia et Proto

(11/08/2008)

Plus Lamah, cela fait quatre; Polak et Boussoufa ne partiront que s’il y a une très bonne offre

ANDERLECHT Le championnat n’a pas encore commencé, et cela sent déjà la crise à Anderlecht. BATE a plongé le Sporting dans la misère, et le Standard y a rajouté une couche, en remportant une coupe qui n’a pourtant aucune importance.

En plus du sportif, c’est le financier qui est préoccupant. On le sait : la non-qualification à la phase finale de la Coupe d’Europe oblige les dirigeants à vendre plusieurs éléments de leur noyau trop large. Désormais, les joueurs à vendre ont un nom.

Roland Lamah est très proche d’un transfert définitif. Mais Anderlecht cherche aussi un club pour son défenseur central, Roland Juhasz. Quand Pareja revient des Jeux, Anderlecht aura plusieurs solutions à ce poste-là.

Lucas Biglia ne veut pas partir, mais Anderlecht le met dans la vitrine. Bouba Sare a fait d’énormes progrès ces derniers mois. Si Biglia reste, cela freinerait le développement du jeune Sare. Et puis, il y a Silvio Proto. Avant BATE, la direction ne voulait que le prêter. BATE a tout changé.

Boussoufa : “Je veux rester”

Et Boussoufa et Polak, les joueurs les plus chers du Sporting ? Le club ne les a pas mis sur la liste des priorités, tout comme Wasilewski. Mais s’il y a une très bonne offre, le Sporting ne s’opposera pas à leur départ.

Pourtant, Boussoufa est clair : “Ces derniers jours, j’ai bien réfléchi. Je ne veux pas partir. Ce n’est pas parce qu’on peine pendant deux semaines, qu’il faut prendre des décisions radicales. Si j’avais vraiment voulu gagner beaucoup d’argent à l’étranger, je serais allé à Dubaï ou au Qatar, dont j’ai reçu beaucoup d’offres. Cela ne m’intéresse pas. Je n’ai pas resigné pour rien. Vous dites qu’Anderlecht a besoin d’argent ? De combien ? On ignore ce qui va se passer. Il est logique que si on ne te veut plus, il faut partir.”

Tout le monde à vendre, mais les jeunes pour une fortune

Et les autres joueurs du noyau ? Anderlecht préférerait ne pas vendre ses jeunes talents comme Gillet et Legear, mais la situation financière est telle que tout le monde est à vendre. Seulement, pour cette dernière catégorie, il faut déjà que la proposition soit exceptionnelle.

Yves Taildeman

© La Dernière Heure 2008
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 11, 2008 3:32 pm

Jesse schreef:Iemand die toevallig het Waalse dagblad La Dernière Heure heeft gelezen? :hypocrite.gif:
Ik heb net op de deurmat gekeken, maar daar lag-ie niet.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 11, 2008 3:33 pm

Jöhnk schreef:Zal wel weer onzin zijn.

Geen slechte speler trouwens.
Inderdaad. Hij en De Zeeuw ontlopen elkaar niet ontzettend veel, maar Biglia vind ik technisch beter. Wel nog altijd te weinig diepgang en te weinig wilskracht. Overigens een veel te dure speler voor op de bank.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma aug 11, 2008 3:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 11, 2008 3:34 pm

Hij hoeft toch ook niet op de bank? De beste moet spelen.
Nil volentibus arduum

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma aug 11, 2008 3:41 pm

De gemiddelde Anderlecht-supporter vindt dat ie te weinig brengt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 11, 2008 3:41 pm

Marillion schreef:Hij hoeft toch ook niet op de bank? De beste moet spelen.
Toen ik laatst opperde dat Gabri op de bank terecht zou komen, schrokken de meesten zich hier een hoedje. :wink.gif:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma aug 11, 2008 3:46 pm

Ik niet hoor, kan niet wachten.

Misschien is hij in beeld omdat Donald geblesseerd is.

Jesse

Bericht door Jesse » ma aug 11, 2008 3:48 pm

Hoeveel zou dit geintje ongeveer moeten kosten?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 11, 2008 3:48 pm

Gabri en Lindgren vind ik allebei niet veel bijzonders. En wat achter die spelers zit valt al helemaal niet mee.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 11, 2008 3:49 pm

Jöhnk schreef:Ik niet hoor, kan niet wachten.

Misschien is hij in beeld omdat Donald geblesseerd is.
Lijkt me een hele investering. Anderlecht wil vast cashen omdat het de CL is misgelopen. Sowieso is er beter dan Biglia (en De Zeeuw for that matter), dus ik neem aan dat Ajax hier geen grof geld voor gaat betalen.

Donald vervangen door een aankoop lijkt me sowieso geen prioriteit hebben. Donald zou komend seizoen geen rol van betekenis spelen. Een andere jeugdspeler bij het eerst halen (Blind? Claasen?) is een meer voor de hand liggende keuze, denk ik.
joey schreef:Gabri en Lindgren vind ik allebei niet veel bijzonders. En wat achter die spelers zit valt al helemaal niet mee.
Lindgren heeft in dienst van Ajax vrijwel nog geen slechte wedstrijd gespeeld, was de beste aankoop in de winterstop en één van de betere Ajacieden gedurende de tweede seizoenshelft. Hij zette tegen Arsenal ook al beide doelpunten op.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma aug 11, 2008 3:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 11, 2008 3:50 pm

Blind vind ik niet toe aan Ajax 1.
Het stinkt aan alle kanten!

DelToro

Bericht door DelToro » ma aug 11, 2008 3:55 pm

Misschien dat ze bij Ajax denken dat ze met Biglia meer opties in de verdediging hebben. Sowieso hebben ze met hem een back-up voor Gabri en Lindgren (of Gabri wordt back-up van Lindgren en Biglia als hij het goed doet). Maar daarnaast kunnen ze nu ook met Lindgren als opbouwende verdediger gaan spelen met Biglia en Gabri daarvoor op het middenveld.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 11, 2008 4:01 pm

Daar zat ik ook aan te denken. Maar in dat scenario zou Oleguer dus de 'echte' verdediger moeten zijn. Ik weet niet of dat zo'n succesverhaal zou worden.
Nil volentibus arduum

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma aug 11, 2008 4:06 pm

Het meest waarschijnlijke is dat dit gerucht uit de lucht gegrepen is. Op de site van LDH staat er alvast niets over.

Rooie

Bericht door Rooie » ma aug 11, 2008 4:11 pm

In Belgische nieuwsberichten staat dat Nederlandse bronnen het melden, in Nederlandse nieuwsberichten staat dat Belgische bronnen het melden --> Puber met te veel fantasie.

goodfella

Bericht door goodfella » ma aug 11, 2008 4:16 pm

joey schreef:Gabri en Lindgren vind ik allebei niet veel bijzonders. En wat achter die spelers zit valt al helemaal niet mee.
Lindgren zou niet misstaan bij een Europese subtopper denk ik.

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 11, 2008 4:19 pm

Precies. Misschien zijn clubs als Milan, Inter, Barca, Real, Chelsea, Arsenal en Man U iets te hoog maar als een Van Bommel bij Bayern aanvoerder is komt Lindgren ook wel bij grotere club dan Ajax terecht..
IK GELOOF!!!!!!

goodfella

Bericht door goodfella » ma aug 11, 2008 5:04 pm

Na de play off wedstrijd Ajax - Twente ben ik om wat betreft Lindgren.

Rob

Bericht door Rob » ma aug 11, 2008 5:10 pm

Helemaal mee eens. Het middenveld is op dit moment de zwakst bezette linie. En gezien de staat van de verdediging zegt dat helaas heel wat.

peter

Bericht door peter » ma aug 11, 2008 5:55 pm

Onbetrouwbaar, dus mooi voor hier:

Sportweek doet altijd het zomerstoplicht:

Oranje
-Delorge naar ADO?
-Denilson naar Ajax?
-Vermeer naar Valencia?
-KJH naar Manchester United?

peter

Bericht door peter » ma aug 11, 2008 6:15 pm

Lekker even paginavulling:
Napoli, idea Jodlowiec per la difesa
11.08.2008 11.34 di Germano D'Ambrosio articolo letto 5709 volte
Alcune squadre italiane - tra le quali ci sarebbe anche il Napoli - stanno seguendo con attenzione Tomasz Jodlowiec (23), centrale di difesa del Polonia Varsavia. Lo scorso anno il giocatore sembrava molto vicino al Salisburgo, ma poi il trasferimento è sfumato; ora il suo futuro, come detto, potrebbe essere in Italia o nel Nord Europa, dato l'interesse da parte di Ajax e Anderlecht

calciomercato

Gesloten