Och, we houden toch allemaal dezelfde sites in de gaten ;-)) Hij doet me wel een beetje aan Chivu denken in zijn verdedigende acties. Maar idd als credits naar jou Neef!Neefkens schreef:Voortaan wel ff de bronvermelding doen als je iets van mij post op een andere site...![]()
Benieuwd hoe lang het duurt voor de andere sites het ook hebben.
Onbetrouwbaar transfernieuws 2008 - 2009
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
- Ajaciedjuh
De vraag is of we kunnen concurreren met Genua? Dat hij aan het twijfelen is gebracht is een goed teken.LucaS schreef:En volgens het stuk is hij ook gevolgd tijdens de voorbereiding. Niet over één nacht ijs dus! Klasse!
Hoewel de azijnzeikerds wel zullen opmerken dat er te lang gewacht is mocht papa naar een andere club gaan
- Ajaciedjuh
Natuurlijk. Afwachten maar, voor hetzelfde geld is Blind op een wijnproeftripJöhnk schreef:Het buijtenland is groter dan je denkt.LucaS schreef:Zou natuurlijk kunnen. Ik meen wel via een andere bron vernomen te hebben dat Blind in het buitenland is.
Hij wordt in dat filmpje wel behoorlijk te kijk gezet door de bejaarde Vieri.
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Statistisch gezien is die kans natuurlijk groter ....LucaS schreef:Natuurlijk. Afwachten maar, voor hetzelfde geld is Blind op een wijnproeftripJöhnk schreef:Het buijtenland is groter dan je denkt.LucaS schreef:Zou natuurlijk kunnen. Ik meen wel via een andere bron vernomen te hebben dat Blind in het buitenland is.
Hij wordt in dat filmpje wel behoorlijk te kijk gezet door de bejaarde Vieri.
Het is natuurlijk haast niet te doen om een speler op zo'n filmpje te beoordelen maar ik raak er niet direct heel enthousiast van. In fysieke duels staat hij zijn mannetje wel maar positioneel kan het wel wat beter en zijn snelheid van handelen is ook niet direct indrukwekkend. Ik vind hem een beetje onhandig overkomen.
Nil volentibus arduum
Ajax bood tevergeefs op 'Papasta'
vrijdag 01 augustus, door manjaa, asten, 12:46u, Italiaanse media
Ajax zou enige tijd geleden belangstelling hebben getoond in Sokratis Papastathopoulos. Gelukkig voor Floor Thoolen, stadionspeaker in de Amsterdam ArenA, zal de Griekse centrale verdediger niet naar Amsterdam verkassen.
Ajax en CFC Genoa hebben de afgelopen dagen gestreden om de handtekening van Papastathopoulos. Dat melden diverse Italiaanse media. CFC Genoa bood een half miljoen euro meer op de 20-jarige verdediger van AEK Athene.
CFC Genoa en AEK Athene spelen vrijdag een oefenwedstrijd tegen elkaar. Papastathopoulos speelt dus de eerste minuten bij zijn nieuwe werkgever tegen zijn oude werkgever.
www.Ajaxshowtime.com
I think I lost my fucking headache
-
Nou je komt toch een heel eind:Marillion schreef:Het is natuurlijk haast niet te doen om een speler op zo'n filmpje te beoordelen
maar ik raak er niet direct heel enthousiast van. In fysieke duels staat hij zijn mannetje wel maar positioneel kan het wel wat beter en zijn snelheid van handelen is ook niet direct indrukwekkend. Ik vind hem een beetje onhandig overkomen.

Ik doe m'n best.....Neefkens schreef:Nou je komt toch een heel eind:Marillion schreef:Het is natuurlijk haast niet te doen om een speler op zo'n filmpje te beoordelenmaar ik raak er niet direct heel enthousiast van. In fysieke duels staat hij zijn mannetje wel maar positioneel kan het wel wat beter en zijn snelheid van handelen is ook niet direct indrukwekkend. Ik vind hem een beetje onhandig overkomen.

Nil volentibus arduum
-
-