Wil je, uit nieuwsgierigheid, ook letten op Adnam Bajic; hij speelt bij Sparta meestal in de B1, maar zal morgen wel in de C1 meedoen, hij is nog C-speler. Hij is middenvelder, beetje gedrongen, sterk aan de bal, heeft overzicht en kan met twee benen (niet tegelijk) een bal verplaatsen.Zlatan Son of God schreef:Als het goed is om half 4! En ik probeer wel ff een verslagje te maken.
Eljero Elia
Moderator: mods
Re: Eljero Elia
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dit is geen jeugdtopic, grote vrienden.
- Daily Blind
Sorry Neef
back to Elia again!
back to Elia again!
Neef, dit lijkt me wel van enig belang. Want ik ben erg benieuwd wat ZsoG van onze C-tjes vindt. 

Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik kom ook kijken (mits ik op tijd ben) als second opinion.
Fijn, Peter.
Interessant om te zien hoe onze talenten (?) zich houden onder druk.

Interessant om te zien hoe onze talenten (?) zich houden onder druk.
- peter
Even kort vanaf de mobiel. Het is heel matig wat ajax laat zien. Sta naast de dugout en die rechtsback amin en rcv ednam zijn erg matig. Die nummer 11 en 9 zijn nog wel aardig maar vooral vanwege hun fysiek
Peter, de razende reporter langs de lijn!
Hoeveel staat het inmiddels?
Gaat het al iets beter met Ajax?
Gaat het al iets beter met Ajax?
Even splitsen.
Edit: Niet gelukt, maak er dan maar een zootje van.

- peter
1-0 sparta en afgelopen. Hopeloos dit ajax. Over een kwartiertje thuis en dan een volledig verslag
Zet dat dan eindelijk waar het hoort, in de jeugdtopic bij de C-tjes.
- peter
Ga ik nu dan ook doen, maar vanaf mobiel wist ik dat we het in dit topic erover hadden. Moest even snel.
Neefkens schreef:Even splitsen.

U vraagt wij draaien

Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Volgens de Telegraaf van vandaag, brengt Ajax deze week opnieuw een bod uit op Elia. Bod zal onder de 10 miljoen zijn (verwachting). Vraagprijs 12 miljoen.
Ajax brengt nieuw bod uit op Elia
woensdag 10 juni, door AFCAjordy, Amsterdam, 07:07u, Telesport
Amsterdam, woensdag. Ajax onderneemt een nieuwe poging om Eljero Elia(22) los te weken bij FC Twente. De amsterdammers brengen deze week een officieel bod uit om het tot 2013 lopende contract van de international af te kopen. Naar verwachting zal het een bod onder de 10 miljoen euro worden, terwijl FC Twente tot nu toe heeft vastgehouden aan een vraagprijs van 12 miljoen euro.
Ajax wilde Elia afgelopen winterstop ook al inlijven, maar hechtte meer waarde aan de komst van Rob Wielaert. De kans dat FC Twente 2 spelers naar de Amsterdam Arena zou laten vertrekken, werd nihil geacht en de interesse opgeschort. Elia was destijds persoonlijk al akkoord met Ajax.
Elia liet na de verloren bekerfinale weten zeker bij Fc Twente te zullen vertrekken. ,, Ik heb de toezegging van de voorzitter dat ik voor een bepaald bedrag weg mag." HSV was in de markt voor de aanvaller. Martin Jol wil Elia nu in plaats van naar Hamburg naar Amsterdam halen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Daar gaan we weer. Verdedigers Ajax, we willen potverdorie verdedigers!
Idd we verkopen verdedigers en we gaan ten strijden voor aanvallers , ik wordt daar zo moe van.Jeroennaarbeneden schreef:Daar gaan we weer. Verdedigers Ajax, we willen potverdorie verdedigers!
Ajax leert echt niets van het verleden

- Ajaciedjuh
Ik kan me niet voorstellen dat we alleen een aanvaller halen. Een van de lessen die was geleerd, is dat het elftal ervaring miste. Dat zal zeker ook gehaald worden (Engelaar ?<=> zie onbetrouwbaar forumToppie schreef:Idd we verkopen verdedigers en we gaan ten strijden voor aanvallers , ik wordt daar zo moe van.Jeroennaarbeneden schreef:Daar gaan we weer. Verdedigers Ajax, we willen potverdorie verdedigers!
Ajax leert echt niets van het verleden

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Volgens de media, hoewel je moet afwachten hoe betrouwbaar die zijn, is Ajax toch ook uitgebreid bezig met een linksback?
I think I lost my fucking headache
Gelukkig neemt Twente toch niet genoegen met minder dan 12 miljoen euro en ik neem aan dat ze niet zo gek zijn om dat er voor te betalen 

Roep dat maar niet te hard....
Dan nog de Ente von Twente erbij en we zijn er weer in geslaagd van ons geld af te komen zonder er sterker op te worden.
Dan nog de Ente von Twente erbij en we zijn er weer in geslaagd van ons geld af te komen zonder er sterker op te worden.

- Daily Blind
Elia vind ik echt geen verkeerde speler, zoals ik al in de vermaelen topic aangaf. Hij is erg taakbewust en doet ook veel verdedigend werk.
In zowel 4-3-3 als 4-4-2 liggen er veel mogelijkheden voor hem. Maar ik geef toe dat het erg fijn zou zijn als er een verdediger bij zou komen, want anders ben ik bang dat Urby op back komt en dan gaat Elia het wel zwaar krijgen.
In zowel 4-3-3 als 4-4-2 liggen er veel mogelijkheden voor hem. Maar ik geef toe dat het erg fijn zou zijn als er een verdediger bij zou komen, want anders ben ik bang dat Urby op back komt en dan gaat Elia het wel zwaar krijgen.
Dat is al sinds 2004 een probleem, we worden niet sterker alleen maar zwakker in onze verdediging sinds het vertrek van Chivu bijvjoey schreef:Roep dat maar niet te hard....
Tering...
Aardige speler die Elia, maar zo onnodig! Veel te duur bovendien.
Aardige speler die Elia, maar zo onnodig! Veel te duur bovendien.
Face your fears and live your dreams, No Fear