Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » ma mei 04, 2015 7:38 pm

Dat is waar. Die ' buiten op het plein' editie! :666.gif:
Nil volentibus arduum

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma mei 04, 2015 7:55 pm

Laat VdV lekker zijn zakken gaan vullen in Amerika of Turkije.. Hij is echt niet zo fit meer.. liever Gudelje dan..
Weer op zoek naar een Interim coach..

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mei 04, 2015 8:14 pm

Het is denk ik ook niet voor niets dat Ajax op het moment een optie is. Het zal met de belangstelling allemaal wat tegenvallen. Die Amerikanen zijn ook geschrokken van de vraagprijs schat ik zo in.

Wel treurig hoor. Dat ventje was zo goed toen hij doorbrak. Ik hou niet van terugkerende spelers maar had er destijds blind voor getekend als hij op deze leeftijd terug zou keren. Want normaal gesproken moet je dan echt nog een paar seizoenen het verschil kunnen maken.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 04, 2015 8:50 pm

Hij zou toch nog steeds van waarde kunnen zijn of zelfs dat niet meer?
IK GELOOF!!!!!!

Iniesta

Bericht door Iniesta » ma mei 04, 2015 11:38 pm

Ja vraag me af of we hem nu niet te slecht voorspiegelen. Ook Sneijder heeft zich weer hervonden na een periode dat ie fysiek zwaar tekort kwam.
Weet alleen niet of Rafael de motivatie heeft om zich nog weer eens te herontdekken. Voetballen/inzicht zal ie het niet verleerd zijn.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mei 05, 2015 8:13 am

Yopi schreef:Sylvie heeft vast zijn geld ingepikt. :smallgrin.gif:
Je bedoeld die Turks/Duitse golddigger waarhij nu aan is blijven hangen. Die snol heeft het eerst met een nachtclub eigenaar gedaan, Nederland het EK gekost, Boularouz leeggezogen :hypocrite.gif: en is nu aan van der Vaart bezig.

Sylvie is een lievertje die haar eigen munten binnenbrengt.
YNWA

Arthur

Bericht door Arthur » di mei 05, 2015 9:12 am

Lionel schreef:Hij zou toch nog steeds van waarde kunnen zijn of zelfs dat niet meer?
Nee, hoe slecht de Eredivisie ook is, je ziet keer op keer dat vedettes die op halve kracht terugkeren door de mand vallen.

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 05, 2015 10:07 am

Lionel schreef:Hij zou toch nog steeds van waarde kunnen zijn of zelfs dat niet meer?
Het oog en de oplossingen heeft ie wel, dat verlies je niet.

Maar hoe wil je z'n lichamelijke gebreken faciliteren? LVG had in 2014 een topfit Oranje samengesteld. Raffie haakte daar al na een paar trainingen af. Zodra de belasting opgevoerd wordt, is het Ende Gelände. Dan kan zo'n speler toch geen optie meer zijn? Hij kan niet én vet verdienen én z'n wedstrijden en trainingen uitzoeken én een voorbeeldfunctie vervullen én de medische staf continu overuren laten maken én af en toe een wedstrijdje voor je beslissen. Zet de vraag- en uitroeptekens bij een evt. komst op een rijtje, dan zie je meteen waarom Ajax niet meer aan Raffie moet beginnen...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di mei 05, 2015 10:21 am

En op welke plek zou die moeten gaan spelen? Middenveld, waar we al kracht en loopvermogen tekort komen.
YNWA

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di mei 05, 2015 10:25 am

Ben bang dat ze hem als middenvelder zien. De aankoop van Gudelj laat namelijk ook maar op zich wachten en dat zou wel eens te maken kunnen hebben met deze interesse.

De enige positie waar hij nog wat kan betekenen is in de spits, denk ik. Daar kan hij wat makkelijker teren op zijn kwaliteiten.

zeux

Bericht door zeux » di mei 05, 2015 10:28 am

Hij is er al bijna geloof ik:

"Rafael van der Vaart zal vlak na het einde van het Bundesliga-seizoen een beslissing nemen over zijn toekomst en houdt daarbij rekening met een terugkeer naar Ajax.
Dat bevestigt Robert Geerlings, de zaakwaarnemer van de middenvelder van Hamburger SV, dinsdag tegenover De Telegraaf. Maandag werd bekend dat Ajax de voormalig-speler van de club heeft benaderd voor een terugkeer. Van der Vaart beschikt in Hamburg over een aflopend contract.
"Rafael geeft aan dat Ajax een serieuze optie is", aldus Geerlings. "Maar op dit moment is hij maar met één ding bezig: HSV behoeden voor degradatie. Daar ligt zijn volledige focus op."
In de afgelopen weken werd de middenvelder al in verband gebracht met onder meer Celtic en Kansas City, een Amerikaanse club.
Van der Vaart kwam tussen 2000 en 2005 al uit in het eerste elftal van Ajax. In die periode won hij onder meer twee landstitels, in 2002 en 2004.
Door: NU.nl"
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Hermann

Bericht door Hermann » di mei 05, 2015 10:29 am

Kracht + loopvermogen = Gudelj (?), wat de gebreken van Rafa weer zou kunnen compenseren (?).

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di mei 05, 2015 10:54 am

Hij wil naar een topcompetitie...

Celtic en Kansas City zijn geinteresseerd....

eehm zo te zien heeft de term Top Competitie wat aan kwaliteit ingeboet!

Mano

Bericht door Mano » di mei 05, 2015 10:59 am

dus met de komst van VDV heb je gelijk een tweede aankoop nodig. Iemand met kracht en loopvermogen.
oftewel, we beginnen in dat geval bijna met een geheel nieuw middenveld.
waarvan we bij Gudelj (voor het gemak noem ik hem) niet weten of hij het aankan en bij VDV of hij het verschil maakt.

lekker beleid....

VDV is over the hill...

die moet naar Japan of VS

Wij worden tweede met een veredeld jeugd team in de eredivisie. VDV erbij waren we dit jaar ook tweede geworden
VDV kan in eredivisie het verschil maken (af en toe) maar Europees tegen Djnepr ook niet. En dat extra'tje heeft een Sneijder bijv. nog wel.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 05, 2015 11:54 am

Hermann schreef:Kracht + loopvermogen = Gudelj (?), wat de gebreken van Rafa weer zou kunnen compenseren (?).
Dan moet Ajax ook nog een trauma-helicopter aanschaffen.

VDV komt niet naar Ajax. Geld, paparazzi, gold digger II komt gold diggel I steeds tegen. Ajax zal een very last resort zijn. Ik ben niet bang voor zijn komst. Hooguit ziet ie Ajax als opstapje naar het EK met een contract voor een jaar. Maar Oranje werkt wat dat betreft prima mee, om wat dat betreft ook gerede twijfel bij VDV te doen zaaien. :neutral.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 05, 2015 12:15 pm

InnerHarbour schreef:
Nederland het EK gekost
Walgelijke opmerking
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 05, 2015 12:16 pm

Lionel schreef:
InnerHarbour schreef:
Nederland het EK gekost
Walgelijke opmerking
:confused.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 05, 2015 12:17 pm

Frank heeft het eens met Theo Janssen als 6 geprobeerd... Zie het zomaar gebeuren dat hij VDV daar neerzet en voor hem dan 2 lopers als Klaassen en Bazoer.
IK GELOOF!!!!!!

Mano

Bericht door Mano » di mei 05, 2015 12:18 pm

Zal Ajax nu lekker gaan wachten op VDV of zijn ze slim en zoeken ze vast verder? :confused.gif:
(ben bang dat de vraag stellen, de vraag beantwoorden is)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano

Bericht door Mano » di mei 05, 2015 12:19 pm

Lionel schreef:Frank heeft het eens met Theo Janssen als 6 geprobeerd... Zie het zomaar gebeuren dat hij VDV daar neerzet en voor hem dan 2 lopers als Klaassen en Bazoer.
100%
FdB doet niet aan een no.10

Le T.

Bericht door Le T. » di mei 05, 2015 2:54 pm

Iniesta schreef:Ja vraag me af of we hem nu niet te slecht voorspiegelen. Ook Sneijder heeft zich weer hervonden na een periode dat ie fysiek zwaar tekort kwam.
Die staat van verwaarlozing heeft VdV nooit bereikt, veel blessures, maar geen pens als een darter.
Mano schreef:
Lionel schreef:Frank heeft het eens met Theo Janssen als 6 geprobeerd... Zie het zomaar gebeuren dat hij VDV daar neerzet en voor hem dan 2 lopers als Klaassen en Bazoer.
100%
FdB doet niet aan een no.10
Misschien eens proberen, als je er een met goed inzicht hebt is die creatieve armoede van de laatste 4 jaar misschien een keer afgelopen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mei 06, 2015 3:51 pm

Je bevindt je in slecht gezelschap, Le T. Spaan wil ook een nr. 10.

http://www.ajaxshowtime.com/article/opi ... v-als-tien

Bent u daar, Zuidema? Met Raffie Patat in zijn rug legt de elegante IJslandse ruin er zo twintig in! :hypocrite.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 06, 2015 4:56 pm

Cruijff wil geen tien, ik neem aan dat de Boer het dan net niet aandurft om daar schijt aan te hebben.
I think I lost my fucking headache

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo mei 06, 2015 5:08 pm

LVG speelt ook niet meer met een 10. Dat is een gepasseerd station.

Spaan komt daarmee aankakken omdat hij Vaart met zijn vette pens nog wil laten meedoen bij Ajax, en omdat hij vreest dat zij oogappeltje Nouri het anders niet gaat redden in het grotemensenvoetbal.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 06, 2015 5:16 pm

Er zijn ook mensen die om andere redenen die achterlijke punt naar achter niet zien zitten. Misschien is Spaan er daar ook een van.
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie