Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Die gozer zit nu op de bank bij HSV. Zetten we hem in de spits?
EDIT: Lees dat 'ie toch speelt vandaag.
EDIT: Lees dat 'ie toch speelt vandaag.
En hoe!
Hoop dat ons een debâcle met de Caravan Beckham bespaard blijft. Die jongen kan het daar al niet meer opbrengen. Laat staan hier in Nederland.

Hoop dat ons een debâcle met de Caravan Beckham bespaard blijft. Die jongen kan het daar al niet meer opbrengen. Laat staan hier in Nederland.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Vaart hoeft echt niet meer.. vaak geblesseerd en over zijn top heen..
heb je het over Oud.. tja een Sneijder en de Jong lijken mij de enige twee die fit en makkelijk mee kunnen..
Heitinga.. ver in het moeras gezonken, wat ik heel jammer vind..
heb je het over Oud.. tja een Sneijder en de Jong lijken mij de enige twee die fit en makkelijk mee kunnen..
Heitinga.. ver in het moeras gezonken, wat ik heel jammer vind..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Volgens mijn bronnen tekent Maduro binnen een aantal dagen een contract bij Ajax.
Als dit waar is....
Ervaring is leuk, maar in de regel wordt het begrip ervaring misbruikt om dit soort spelers te halen. Daar is nog zo voor gewaarschuwd.

Ervaring is leuk, maar in de regel wordt het begrip ervaring misbruikt om dit soort spelers te halen. Daar is nog zo voor gewaarschuwd.
- InnerHarbour
Ik heb die Maduro al zeker drie jaar niet meer zien voetballen, geen idee hoe hij er voorstaat.
YNWA
Hele treurige transfer natuurlijk. Maduro kan echt niet meer. Heeft volgens mij niet eens een basisplaats in Griekenland. Zou niet weten wat Ajax met hem moet.
-
- AT Toto winner 15/16
Die jongen zit toch gewoon bij PAOK op de bank? Het zegt misschien niet alles maar ik heb er geen lekker gevoel bij iig.
Maduro kon er nog nooit wat van. Lievelingetje van Danny boy, say no more...
Maduro is VMBO op het veld, Overmars in de directie. De vis begint te stinken aan de kop.
Maduro is VMBO op het veld, Overmars in de directie. De vis begint te stinken aan de kop.
Zullen we nog even wachten met panikeren? Er is vooralsnog helemaal niets dat er op wijst dat Maduro daadwerkelijk naar Ajax zou komen.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Mwah, Alexander heeft het vaker bij het rechte eind gehad.Marillion schreef:Zullen we nog even wachten met panikeren? Er is vooralsnog helemaal niets dat er op wijst dat Maduro daadwerkelijk naar Ajax zou komen.
- InnerHarbour
Ik hoop het IH! Maduro is dus de ervaring die je NIET moet aanstellen, hij kan er namelijk geen reet van. Het zou overigens een echt overmars aankoop zijn, lekker gratis! Amateurs...
Volgens mij stond hij juist bekend om een aantal kolossale missers, maar dat is lang geleden.brigade zuid schreef:Mwah, Alexander heeft het vaker bij het rechte eind gehad.Marillion schreef:Zullen we nog even wachten met panikeren? Er is vooralsnog helemaal niets dat er op wijst dat Maduro daadwerkelijk naar Ajax zou komen.
Waarom staat een discussie zonder serieuze bronvermelding in topic Bétrouwbaar transfernieuws??? 

1 april!
Toch?

Toch?

Ik geloof Alex wel, zeker wanneer ik het volgende lees: http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... olst-.html
Waarom een VMBO-er niet verder kijkt dan oud-Ajacieden en Denen lijkt me wel duidelijk... Bankzitter bij Mainz of PAOK is dan ook geen halszaak meer.
Haal dan gewoon helemaal niemand!
Waarom een VMBO-er niet verder kijkt dan oud-Ajacieden en Denen lijkt me wel duidelijk... Bankzitter bij Mainz of PAOK is dan ook geen halszaak meer.

Haal dan gewoon helemaal niemand!
Vandaag geloof ik even niets.
Maduro was een lievelingetje van Danny Blind. Oranje ligt voor hem in het verschiet.
Wat moet je met Maduro als je Sinkgraven, Klaassen, Bazoer en straks ook Nouri en Van de Beek voor het middenveld hebt?

Maduro was een lievelingetje van Danny Blind. Oranje ligt voor hem in het verschiet.

Wat moet je met Maduro als je Sinkgraven, Klaassen, Bazoer en straks ook Nouri en Van de Beek voor het middenveld hebt?
- InnerHarbour
Nouri hoort natuurlijk niet in dat rijtje thuis, die vlieggewicht eindigd in de zaal, totaal ongeschikt voor het hedendaagse voetbal.
YNWA
Kijk dat potje van O19 van gister effe terug en zie hoe ie de 4-0 erin jast.InnerHarbour schreef:Nouri hoort natuurlijk niet in dat rijtje thuis, die vlieggewicht eindigd in de zaal, totaal ongeschikt voor het hedendaagse voetbal.
Je zal er niet aan ontkomen dat je de bezetting van je middenveld aanpast aan de gebreken van Nouri. Maar v.l.n.r. Nouri - Bazoer - Beek heeft enorm veel complementaire kwaliteit. Het hoeft er alleen nog maar effe uit te komen.

Daarom hoeft Ajax van mij ook niet een middenvelder te halen, tenzij het absolute top is. Je hebt Klaassen, Sinkgraven, Bazoer voor de basis en daarachter Riedewald, Beek en Nouri. Dan heb je ook nog lopen jongens als Andersen en Serero. Wat heb je dan aan een extra middenvelder? Kan je de Jong halen is het een ander verhaal, maar die komt toch niet.
- InnerHarbour
Tja Vanenburg was ook zo'n voetballer die 'altijd' de vierde maakte en 'nooit' de eerste. Voordeel voor die piepstem was dat je in die tijd nog met zo'n postuur kon wegkomen al heeft die ook nooit zijn belofte waargemaakt. Nee van Nouri horen we niets meer als die 21 is. Nu ja hooguit wat gemopper van Yopie dat het niet eerlijk is en dat hij nooit een echte kans heeft gehad.wimpey schreef:Kijk dat potje van O19 van gister effe terug en zie hoe ie de 4-0 erin jast.InnerHarbour schreef:Nouri hoort natuurlijk niet in dat rijtje thuis, die vlieggewicht eindigd in de zaal, totaal ongeschikt voor het hedendaagse voetbal.
Je zal er niet aan ontkomen dat je de bezetting van je middenveld aanpast aan de gebreken van Nouri. Maar v.l.n.r. Nouri - Bazoer - Beek heeft enorm veel complementaire kwaliteit. Het hoeft er alleen nog maar effe uit te komen.

YNWA
Riedewald hoort achterin te spelen. Wanneer het latje wat hoger zou liggen, zou Ajax afscheid nemen van Serero en Andersen, want die komen tekort. Dan haal je een dijk van een VM en rouleer je met Bazoer en Sinkgraven naast Klaassen en die VM. En laat je Beek en Nouri komend seizoen regelmatig speeltijd maken in Ajax-1 en J.A.Alexander schreef:Daarom hoeft Ajax van mij ook niet een middenvelder te halen, tenzij het absolute top is. Je hebt Klaassen, Sinkgraven, Bazoer voor de basis en daarachter Riedewald, Beek en Nouri. Dan heb je ook nog lopen jongens als Andersen en Serero. Wat heb je dan aan een extra middenvelder? Kan je de Jong halen is het een ander verhaal, maar die komt toch niet.
Nouri maakte ook de 2e.InnerHarbour schreef: Tja Vanenburg was ook zo'n voetballer die 'altijd' de vierde maakte en 'nooit' de eerste.
http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-Nie ... atleet.htm
Nouri tilt inmiddels 130 kilo. Op hoeveel zat jij in je beste dagen, IH?
Vanenburg met zijn piepstem won het EK en de EC1.
Nouri tilt inmiddels 130 kilo. Op hoeveel zat jij in je beste dagen, IH?
Vanenburg met zijn piepstem won het EK en de EC1.