Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Dat zou me dan reuze meevallen. Ik denk dus van niet. Weet niet waarom maar ik denk ook eerder aan Wielaert of zo. Die rent hard rond met een verbeten gezicht. Dat past pas echt in het plaatje van MVB. (En Wielaert wilde hij al halen.)Bertje schreef:Volgens mij is Schaars precies wat Van Basten propagandeert. Hij zoekt iemand die voorop kan in de strijd en daarnaast stelt Van Basten graag positioneel sterke jongens met voetballend vermogen op. Schaars past perfect in dat plaatje.
Het stinkt aan alle kanten!
Wat betekent dat, iets uitleggen in de vorm van een mindere speler???
Je bedoelt zeker dat ik verwacht dat hij wel eens een mindere speler zou kunnen kopen. Mwah, kun je dat dan uitsluiten? Hij heeft Sno gekocht, hij heeft Oleguer gekocht en hij wilde Wielaert kopen.
Ik vind het idee dat je een aanjager zou moeten hebben onzin. Net als het idee dat je een pinchhitter zou moeten hebben. Goede voetballers moeten we hebben. Dat Ajax niet goed voetbalt is niet te wijten aan een gebrek aan inzet, maar aan het slechte positiespel, de slechte opbouw en de slechte passing.
Je bedoelt zeker dat ik verwacht dat hij wel eens een mindere speler zou kunnen kopen. Mwah, kun je dat dan uitsluiten? Hij heeft Sno gekocht, hij heeft Oleguer gekocht en hij wilde Wielaert kopen.
Ik vind het idee dat je een aanjager zou moeten hebben onzin. Net als het idee dat je een pinchhitter zou moeten hebben. Goede voetballers moeten we hebben. Dat Ajax niet goed voetbalt is niet te wijten aan een gebrek aan inzet, maar aan het slechte positiespel, de slechte opbouw en de slechte passing.
Hoe ik het bedoel? Ik verwacht dat Van Basten voor de categorie Schaars gaat, jij verwacht een Wielaert. Heeft enkel met je eigen uitgangspunt te maken. Jij verwacht het negatieve, ik het positieve.
Daarnaast: ik dacht dat Ajax slopers van verdedigers moest hebben?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Eentje die ook een bal recht vooruit kan trappen graag.Bertje schreef:Hoe ik het bedoel? Ik verwacht dat Van Basten voor de categorie Schaars gaat, jij verwacht een Wielaert. Heeft enkel met je eigen uitgangspunt te maken. Jij verwacht het negatieve, ik het positieve.
Tja, dat is een dilemma. Op dit moment is de verdediging van Ajax opbouwend erg zwak, en een sloper erbij zou dat probleem (indien mogelijk) nog verergeren. Die sloper moet dus wel íets kunnen. Aan de andere kant, hij kan al snel meer dan Oleguer. Die kan slopen noch voetballen.
Ik vind dat je in elk geval één verdediger in huis moet hebben aan wie je met een gerust hart de beste spits van de tegenstander kunt overlaten. Die verdediger hebben we nu niet.
Ik ga er voor het gemak ook van uit dat die aanjager moet kunnen voetballen. Anders kun je net zo makkelijk Gabri opstellen.joey schreef:Dat zou me dan reuze meevallen. Ik denk dus van niet. Weet niet waarom maar ik denk ook eerder aan Wielaert of zo. Die rent hard rond met een verbeten gezicht. Dat past pas echt in het plaatje van MVB. (En Wielaert wilde hij al halen.)Bertje schreef:Volgens mij is Schaars precies wat Van Basten propagandeert. Hij zoekt iemand die voorop kan in de strijd en daarnaast stelt Van Basten graag positioneel sterke jongens met voetballend vermogen op. Schaars past perfect in dat plaatje.
Geen structurele oplossing, maar je moet je ogen altijd open houden.Thomas schreef:Uiteindelijk is de oplossing voor Ajax niet het kopen van spelers van AZ. Kost bakken met geld en je maakt AZ er waarschijnlijk sterker mee.
Schaars zijn contract loopt tot 2010. Komende zomer is hij een interessante optie.
De stap van AZ naar het buitenland is toch wat lastiger. Of ze moeten de titel halen. Dan is er wellicht wat meer interesse.
Wat dat betreft zou zo'n jongen er goed aan doen om eerst naar Amsterdam te komen. Maar ja, dat kunnen we echt wel vergeten. Scheringa verkoopt nog liever z'n boot.
Wat dat betreft zou zo'n jongen er goed aan doen om eerst naar Amsterdam te komen. Maar ja, dat kunnen we echt wel vergeten. Scheringa verkoopt nog liever z'n boot.
Nil volentibus arduum
Ik heb heel veel moeite met weer een speler die gehaald moet worden om dit boeltje op de rail te krijgen.MVB piept dat ie een aanjager mist en hoppa Schaars ( de Zeeuw ) mogen weer opdraven op het transfer lijstje.
Als je elftal niet staat, en dit elftal staat dus niet in ELKE linie, kun je gaan halen wat je wil.Daarmee los je de andere problemen niet op.Verder is het toch de taak van de TD om spelers zo te motiveren dat ze, bij wijze van spreken, met het mes tussen hun tanden de wedstrijden in gaan waar dat nodig is.
En dan gaan we speler X weer halen, of speler Y.Dan maar hopen dat deze aanjager niet langdurig geblesseerd raakt want dan ben je weer terug bij af.MVB zou onderhand eens wat trainers kwaliteiten moeten laten zien, zou onderhand eens wat van de hand van MVB willen zien, een visie en dat is dus niet een elftal de wei in sturen in een 4-3-3 opstelling, of wat voor opstelling dan ook, met de opdracht:Zoeken jullie het uit, dan wacht ( hoop ) ik wel of het kwartje gaat vallen ...
Als je elftal niet staat, en dit elftal staat dus niet in ELKE linie, kun je gaan halen wat je wil.Daarmee los je de andere problemen niet op.Verder is het toch de taak van de TD om spelers zo te motiveren dat ze, bij wijze van spreken, met het mes tussen hun tanden de wedstrijden in gaan waar dat nodig is.
En dan gaan we speler X weer halen, of speler Y.Dan maar hopen dat deze aanjager niet langdurig geblesseerd raakt want dan ben je weer terug bij af.MVB zou onderhand eens wat trainers kwaliteiten moeten laten zien, zou onderhand eens wat van de hand van MVB willen zien, een visie en dat is dus niet een elftal de wei in sturen in een 4-3-3 opstelling, of wat voor opstelling dan ook, met de opdracht:Zoeken jullie het uit, dan wacht ( hoop ) ik wel of het kwartje gaat vallen ...
Blij met de punten ...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Verder moet vBasten zich wel een beetje afvragen wanneer hij het wel op de rails krijgt. In de zomer is er 30 miljoen ingepompt, maar blijkbaar is dat nog niet genoeg en wordt er in de winter nog eea bijgepompt. Ik wil niet heel erg hautain overkomen, maar met de selectie in juli en 45 miljoen aan transferbudget kan ik wel kampioen worden, hoor. Wie weet lukt het me ook nog wel om flitsend voetbal te spelen. 

- Cluijffert