Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » wo sep 04, 2013 9:30 am

Bert schreef:Andersen voorlopig niet, denk ik. Dat is overigens ook de verwachting bij Ajax. Ik meen Overmars zei eerder dat hij nog wel een jaar nodig heeft. Van Lobotka heb ik nog niet genoeg gezien, maar die jongen maakt wel wat indruk. Meleg kan het fysiek en technisch wel aan, maar tactisch moet het kwartje nog vallen. Tegen PSV deed hij het goed. Nu moet hij dit doortrekken.
FdB heeft het vaak over spelers die 20 wedstrijden kunnen spelen. Je hebt dit seizoen, meer dan in voorgaande seizoenen, een clubje basisspelers en een grotere club aan spelers die een deel van de wedstrijden zal spelen. Vraag is of die formule zal werken...

Ik meen veel talent bij Ajax te zien. Maar helaas nog geen systeem / opstelling (i.t.t. eind vorig seizoen) waarin dat talent tot uitdrukking komt d.m.v. goed spel en goede resultaten.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » wo sep 04, 2013 9:34 am

Laat Frank om te beginnen het team eens zo neerzetten dat het tactisch klopt. Mét Eriksen en Alderweireld liep het voor geen meter, de laatste weken.

Als - ik zeg met nadruk áls - jonge spelers de vacatures kunnen invullen, lacht Overmars straks iedereen uit.

Het probleem is de CL. Grote kans dat we afgaan. In de Eredivisie voorzie ik minder problemen. Is Ajax minder dan de concurrentie? :confused.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » wo sep 04, 2013 9:40 am

Maar hadden we in de transferperiode spelers kunnen halen die het verschil maken tussen wel of geen afstraffing in de CL. Het antwoord is waarschijnlijk nee. Als Barcelona het op zijn heupen krijgt gaat het gewoon een hele lange avond worden. Met of zonder nieuwe spelers.
Nil volentibus arduum

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Dubbel » wo sep 04, 2013 10:44 am

Yopi schreef:
Scherrer schreef:Joey, Overmars en het TH zijn
Ik krijg overal de schuld van! :tranen.gif:
:smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » wo sep 04, 2013 11:10 am

wimpey schreef:
Bert schreef:Andersen voorlopig niet, denk ik. Dat is overigens ook de verwachting bij Ajax. Ik meen Overmars zei eerder dat hij nog wel een jaar nodig heeft. Van Lobotka heb ik nog niet genoeg gezien, maar die jongen maakt wel wat indruk. Meleg kan het fysiek en technisch wel aan, maar tactisch moet het kwartje nog vallen. Tegen PSV deed hij het goed. Nu moet hij dit doortrekken.
FdB heeft het vaak over spelers die 20 wedstrijden kunnen spelen. Je hebt dit seizoen, meer dan in voorgaande seizoenen, een clubje basisspelers en een grotere club aan spelers die een deel van de wedstrijden zal spelen. Vraag is of die formule zal werken...

Ik meen veel talent bij Ajax te zien. Maar helaas nog geen systeem / opstelling (i.t.t. eind vorig seizoen) waarin dat talent tot uitdrukking komt d.m.v. goed spel en goede resultaten.
Inderdaad, zijn jonge spelers.Nog in de ontwikkeling, ook lichamelijk.Bazoer bv. 17 jaar, die moet je echt de tijd gunnen.Daarnaast zijn dit talenten die niet alles mogen ( kunnen ) spelen, en de wedstrijden die ze spelen zullen, zie Fischer nu, bestaan uit pieken en dalen.Komen ook nog eens in een elftal wat voor geen meter draaid, waar zelfs de overgebleven " sterkhouders " moeite hebben om zich nu staande te houden.En hoe werken eventuele afstraffingen in de CL. mentaal door in die jonge koppies.

Daar moet je wat voorzichtiger mee omgaan.

Afijn, deze keuze lijkt me bewust te zijn gemaakt.Niet al te veel inspanning om versterking(en) binnen te halen, want we hebben toch topjeugd wat klaar staat ( woorden Overmars ) .. Ook voor deze " topjeugd " zal de ( versnelde ) overstap naar AJAX 1 een hele grote stap zijn ...

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » wo sep 04, 2013 11:42 am

Als ze goed genoeg zijn, zijn ze oud genoeg.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Duke » wo sep 04, 2013 11:44 am

Een mooi cliché, maar je ziet aan Bakkali dat die jonge jongens fysiek kwetsbaar zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » wo sep 04, 2013 11:48 am

Yopi schreef:Als ze goed genoeg zijn, zijn ze oud genoeg.
Wordt eens wakker Joey ... Je hebt toch ook de wedstrijden van Jong AJAX gezien ...
Laatst gewijzigd door 999 op wo sep 04, 2013 11:53 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door elliquido » wo sep 04, 2013 11:53 am

- Op 15 november 1964 maakte Cruijff zijn officiële debuut in het eerste elftal van Ajax, (17 jaar)
- Seedorf debuteerde op zestienjarige leeftijd in het eerste elftal van Ajax tijdens de bekerwedstrijd bij VVV op 28 oktober 1992 als invaller voor Frank de Boer;
- Op 3 april 1982 mocht Van Basten als zeventienjarige zijn debuut maken voor de Amsterdammers in de competitiewedstrijd tegen N.E.C
- vurnon Anita De verdedigende middenvelder maakte in het seizoen 2005-2006 op zondag 19 maart 2006 op 16-jarige leeftijd zijn profdebuut in de hoofdmacht van Ajax
- Begin 2010 mocht Eriksen met de hoofdmacht mee op trainingskamp naar Portugal waar hij debuteerde tegen de Ajax Amateurs. Jol selecteerde hem in de eerstvolgende competitiewedstrijd tegen NAC Breda, waar hij direct in de basis mocht starten (17/18)
- Viktor Fischer 5 augustus 2012 (18 jaar)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » wo sep 04, 2013 11:56 am

Ja en ?

Anita bv.
Anita speelde dat seizoen nog wel mee met Ajax in de Gatorade Cup-wedstrijd (tegenwoordig KNVB beker) tegen Roda JC, maar kwam verder niet aan spelen toe. In het daaropvolgende seizoen speelde Anita ook weer zeer weinig in Ajax 1
van Basten b.v.
Toch bleef het zijn enige optreden in het seizoen 1981/82.
Debuteren is iets heel anders dan er KLAAR voor zijn ...

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » wo sep 04, 2013 12:15 pm

999 schreef: Debuteren is iets heel anders dan er KLAAR voor zijn ...
Pcs. Ik denk dat TD / TH daar ook in een spagaat terecht komen. Je hebt je beleid afgestemd op jeugd, opleiden en doorstroming. Maar je wilt ook presteren met Ajax-1.

Je weet dat Andersen, Boilesen, Fischer, Klaassen e.c. nog geen heel seizoen aan kunnen. Anderzijds wil je ze ook geen aankoop voor de neus zetten, met het gevaar dat je ze in hun ontwikkeling belemmert.

Wat ik dan niét begrijp is dat ze speeltuinvoetballers als Bojan en Sana halen, die m.i. eerder minder zijn dan onze talenten i.p.v. beter. Juist in de voorhoede stokt de doorstroming vanuit de jeugd. Zorg dáár dan voor kwaliteit van buitenaf. Wanneer je Narsingh, Djuricic en Chadli niét kunt halen, moet je niet Bojan, Cuenca en Sana wél halen. Want daar schiet je geen ruk mee op.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » wo sep 04, 2013 1:13 pm

Elia was toch ook een paniekaankoop geweest? Dat snap ik dus niet.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » wo sep 04, 2013 1:17 pm

Rishi schreef:Elia was toch ook een paniekaankoop geweest? Dat snap ik dus niet.
Ja, die past in het rijtje Bojan, Cuenca, Sana. Zowel qua paniekfactor als qua kwaliteit.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » wo sep 04, 2013 1:31 pm

Dat is de magie van de transferdeadline. De meest rustige en uitgebalanceerde beleidsbepalers raken ervan in paniek.
Nil volentibus arduum

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door GangstaRiB » wo sep 04, 2013 3:16 pm

wimpey schreef:
Wat ik dan niét begrijp
Tsja... het ultra-afwachtende patroon van het TH moest toch een keer afgestraft worden? Als dan de naam Elia niet was gevallen, had ik nog iets van vertrouwen in hun kennis gehad, maar dit leest als hetzelfde paniekvoetbal die alle andere TD'ers spelen.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » wo sep 04, 2013 3:19 pm

Inderdaad G. Elia slaat nergens op. Vertrouwen in Overmars is ook een beetje afgenomen.
IK GELOOF!!!!!!

Kilroy
Berichten: 1136
Lid geworden op: za sep 27, 2003 11:33 pm
Locatie: California

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Kilroy » wo sep 04, 2013 3:43 pm

Arthur schreef:We kunnen pas zeggen of er iemand grandioos gefaald heeft als dit een mislukt seizoen wordt. Dat is uiteindelijk waar het om gaat.
Dat is een waardeloze stelling die men b.v. van een opportunist zou verwachten.
Ik ben het in grote lijnen met Scherrer eens. Als het op onderhandelen aankomt, komen ze bij Ajax voor als amateurs. Ik ben dat niet en heb dat voor vele decennia over de hele wereld bewezen. Bij onderhandelen komt theorie, zowel als practische kennis van onderhandelen kijken. Ik sta veelal versteld hoe ze hiermee by Ajax te werk gaan en veel van de hierboven staande critique is volkomen juist. Sorry!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » wo sep 04, 2013 4:01 pm

Heb van Ajax overigens nooit gehoord dat ze die Elia wilden hebben, maar wordt Overmars nu verweten een paniekaankoop a la Elia te overwegen? Het zou maar zo kunnen dat Ajax naar Werder heeft gebeld inderdaad. Feit is echter wel dat er geen paniekaankoop is gedaan. Allemaal leuk en aardig dat hakken, maar we veroordelen nu dus iemand voor het 'informeren naar Elia? Big deal.

Bij Ajax was men stellig overtuigd van de kwaliteit van Bojan en dat is de grootste misrekening. Half Nederland liep de polonaise, want die Bojan zou wel eens een 'topper' kunnen zijn.
Vervolgens blijkt dat Fischer in een diep wak zit en dan ga je dus nat op sommige posities. Oftewel, Ajax denkt/dacht dat het handig (en noodzakelijk was) om een vervanger te halen voor die prutsende buitenspelers op basis van recente optredens. Ajax wilde graag Ola John, maar dankzij de nodige blessures ging dat feest (helaas) niet door. Ola John zou, in mijn ogen, overigens een versterking zijn voor dit Ajax. Ajax heeft toen op de laatste dag nog een ronde gemaakt en uiteindelijk besloten om geen paniekaankoop te doen.

Maar blijkbaar moet Marc Overmars nu boeten, want we hebben geen nieuwe rechtsbuiten en er is wellicht geinformeerd naar een matige Elia, wat weer zou kunnen leiden tot een paniekaankoop, die er overigens nooit is gekomen. Uhuh.

Per saldo:
Duarte in plaats van Eriksen
Vd Hoorn in plaats van Alderweireld
Bojan in plaats van Boerrigter

Het is me allemaal wat.

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door GangstaRiB » wo sep 04, 2013 4:07 pm

Peter schreef:Heb van Ajax overigens nooit gehoord dat ze die Elia wilden hebben, maar wordt Overmars nu verweten een paniekaankoop a la Elia te overwegen? Het zou maar zo kunnen dat Ajax naar Werder heeft gebeld inderdaad. Feit is echter wel dat er geen paniekaankoop is gedaan. Allemaal leuk en aardig dat hakken, maar we veroordelen nu dus iemand voor het 'informeren naar Elia? Big deal.

Bij Ajax was men stellig overtuigd van de kwaliteit van Bojan en dat is de grootste misrekening. Half Nederland liep de polonaise, want die Bojan zou wel eens een 'topper' kunnen zijn.
Vervolgens blijkt dat Fischer in een diep wak zit en dan ga je dus nat op sommige posities. Oftewel, Ajax denkt/dacht dat het handig (en noodzakelijk was) om een vervanger te halen voor die prutsende buitenspelers op basis van recente optredens. Ajax wilde graag Ola John, maar dankzij de nodige blessures ging dat feest (helaas) niet door. Ola John zou, in mijn ogen, overigens een versterking zijn voor dit Ajax. Ajax heeft toen op de laatste dag nog een ronde gemaakt en uiteindelijk besloten om geen paniekaankoop te doen.

Maar blijkbaar moet Marc Overmars nu boeten, want we hebben geen nieuwe rechtsbuiten en er is wellicht geinformeerd naar een matige Elia, wat weer zouden kunnen leiden tot een paniekaankoop, die er overigens nooit is gekomen. Uhuh.

Per saldo:
Duarte in plaats van Eriksen
Vd Hoorn in plaats van Alderweireld
Bojan in plaats van Boerrigter

Het is me allemaal wat.
66% van bovenstaande namen is nu al niet genoeg gebleken. Tevens is er voornamelijk gereageerd op de situatie en niet vooruit gekeken. Het TH of Overmars worden afgerekend op juist deze punten, dat lijkt me toch evident? Vooralsnog lijkt me deze transferperiode tamelijk teleurstellend. Juist het feit dat Elia uberhaupt gepolst is, zegt toch genoeg? Dan heb je dus echt geen schaduwlijst.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » wo sep 04, 2013 4:17 pm

Van der Hoorn is dus al afgeschreven. OK, we zijn dus echt op die tour. :biggthumpup.gif:

Ajax zou wel eens geen schaduwlijst kunnen hebben. We weten het niet, want er is niemand gehaald. Elia zou gepolst zijn. Wie weet zijn Pietje Bel en Persoon X, Y,Z ook wel gepolst. Wie weet was Ola John eerste keuze en was het bijna in kannen en kruiken (tot de blessures)?

De wereld is blijkbaar weer compleet voorspelbaar. Ajax haalt geen paniekaankoop, maar het zou wel eens zo kunnen zijn dat ze het wel hadden gedaan en dat zou er dan weer op duiden dat er geen schaduwlijst is. Ik ga liever af op wat we wel weten en dat is dat Overmars gewoon het geld (weer) in de beurs heeft gehouden. Geen Sikora, geen Soetaers, geen Kerlon. Nee gewoon niets.

Het enige wat ik Overmars wel verwijt is dat ze die Bojan hebben gehaald. Zie ik het niet in zitten, maar wie weet vergis ik me wel en speelt die jongen over een maand de pannen van het dak. Of wie weet speelt die Meleg zich wel in de basis en dan is het TH weer dikke prima?

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door GangstaRiB » wo sep 04, 2013 4:28 pm

Peter schreef:Van der Hoorn is dus al afgeschreven. OK, we zijn dus echt op die tour. :biggthumpup.gif:

Ajax zou wel eens geen schaduwlijst kunnen hebben. We weten het niet, want er is niemand gehaald. Elia zou gepolst zijn. Wie weet zijn Pietje Bel en Persoon X, Y,Z ook wel gepolst. Wie weet was Ola John eerste keuze en was het bijna in kannen en kruiken (tot de blessures)?

De wereld is blijkbaar weer compleet voorspelbaar. Ajax haalt geen paniekaankoop, maar het zou wel eens zo kunnen zijn dat ze het wel hadden gedaan en dat zou er dan weer op duiden dat er geen schaduwlijst is. Ik ga liever af op wat we wel weten en dat is dat Overmars gewoon het geld (weer) in de beurs heeft gehouden. Geen Sikora, geen Soetaers, geen Kerlon. Nee gewoon niets.

Het enige wat ik Overmars wel verwijt is dat ze die Bojan hebben gehaald. Zie ik het niet in zitten, maar wie weet vergis ik me wel en speelt die jongen over een maand de pannen van het dak. Of wie weet speelt die Meleg zich wel in de basis en dan is het TH weer dikke prima?
Het kan best dat een eerder gekocht talent zich weet te ontwikkelen, maar gezien de inspanningen om andere spelers te halen, waaronder een Elia die al tig jaar niks heeft laten zien, behalve snelheidsbekeuringen, dan is het dus geen dikke prima. Dan heb je dus toch niet alle vertrouwen in je selectie (niet zo raar met Toby en Eriksen verkocht), maar weiger je je te versterken. Zwarte cijfers schrijven is ineens het credo? Ik zou me, als ik Overmars was, zorgen maken wat er op het groene veld vertoond wordt. En je weet ook nog eens dat Bojan er geen kloot van kan en dat V/D Hoorn door Denswil voorbijgestreefd is.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » wo sep 04, 2013 4:29 pm

Sana vind ik een miskoop.

Bojan en v.d. Hoorn, tja de start is niet veelbelovend, maar persoonlijk vind ik het veel te vroeg om zeker Bojan nu al af te schrijven.Of anders gezegt, ik heb niet de kwaliteit om nu al na enkele potjes voetbal en dat ook nog eens in een elftal wat begin seizoen voor geen meter aan het voetballen is, hem nu al bij het grof vuil neer te zetten.Afijn, ook dat is een taak vooor de Boer, immers hij heeft hem gehaald.

V.d. Hoorn, dat hij er nog niet klaar voor is en zijn gegeven interview doen ook hier het ergste vermoeden, maar voor hem telt het zelfde als voor Bojan op dit moment.

Cuenca, vind ik een speeltuintjes voetballer, al denk ik wel dat zulke speler(s) in een goed draaiend elftal ( ala Barcelona ) en tikkie takkie bedoeling wel hun ( minimaal ) waarde zouden kunnen hebben.Helaas spelen wij geheel anders.En Barca stalt hem bij ons om fit te worden.

Derk heb ik altijd een draver gevonden, goed voor op de counter, zoals je een a twee keer kon zien.O.a. tegen Psv.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Demosthenes » wo sep 04, 2013 4:40 pm

Peter schreef:Van der Hoorn is dus al afgeschreven. OK, we zijn dus echt op die tour. :biggthumpup.gif:

Ajax zou wel eens geen schaduwlijst kunnen hebben. We weten het niet, want er is niemand gehaald. Elia zou gepolst zijn. Wie weet zijn Pietje Bel en Persoon X, Y,Z ook wel gepolst. Wie weet was Ola John eerste keuze en was het bijna in kannen en kruiken (tot de blessures)?

De wereld is blijkbaar weer compleet voorspelbaar. Ajax haalt geen paniekaankoop, maar het zou wel eens zo kunnen zijn dat ze het wel hadden gedaan en dat zou er dan weer op duiden dat er geen schaduwlijst is. Ik ga liever af op wat we wel weten en dat is dat Overmars gewoon het geld (weer) in de beurs heeft gehouden. Geen Sikora, geen Soetaers, geen Kerlon. Nee gewoon niets.

Het enige wat ik Overmars wel verwijt is dat ze die Bojan hebben gehaald. Zie ik het niet in zitten, maar wie weet vergis ik me wel en speelt die jongen over een maand de pannen van het dak. Of wie weet speelt die Meleg zich wel in de basis en dan is het TH weer dikke prima?
Elia op de schaduwlijst? In dat geval had er eerder geïnformeerd kunnen worden, hetzelfde geldt voor Ola John. Bojan is geen rechtsbuiten, maar waarom komt het TH tot de conclusie dat hij dat wel is?

Geen schaduwlijst, want de talenten komen eraan? Zou ook kunnen, Meleg heeft in een oefenwedstrijd rechtsbuiten gestaan, De Sa ontwikkelt zich goed las ik, maar in dat geval hoeft er niet naar Elia of John te worden geïnformeerd; naar Ozbiliz is, denk ik, ook niet geïnformeerd en die was toch goedkoper en bekend met het Ajaxspel? Ajax heeft vertrouwen in Lokuki, anders wordt hij niet verhuurd. De kans dat er geen schaduwlijst is, acht ik zelfs groot, na drie jaar revolutie krijgen de talenten uit de eigen jeugd een kans.

Geen Sikora, geen Soetaers, klopt, wel Sana, wel Bojan (hele salaris wordt door Ajax betaald?) een Van Kessel, Boccara.

De wereld is niet compleet voorspelbaar, zie de berichtgeving over Maher, van "geen prioriteit", "te duur", "heb AZ afgebeld" tot: "we hadden geen interesse". Zie Overmars: ": Ik wil een contract voor één jaar" tot tekenen voor vier jaar.

Voorspelbaar is het niet, duidelijk ook niet. Wij weten niet wat zich binnenskamers heeft afgespeeld, dat weten we nu niet, maar dat wisten we voor de JC-revolutie ook niet, zo veel is er niet veranderd.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Duke » do sep 05, 2013 8:15 am

Bazoer (16) op CL-lijst bij Ajax

Ajax heeft veel vertrouwen in Riechedly Bazoer. De nog altijd pas 16-jarige verdediger is door de Amsterdamse club op de spelerslijst gezet voor deelname aan de Champions League.

Om het talent is vorig jaar veel te doen geweest. Bazoer maakte tijdens het vorige seizoen de overstap van PSV naar Ajax en trainde in de voorbereiding al mee met de A-selectie. Als Bazoer in één van de zes CL-duels minuten maakt, dan is hij de jongste speler sinds de start van de Champions League in 1992.

Ook de Slowaak Stanislav Lobotka (18), de Serviër Dejan Meleg (18) end e Duitser Marvin Höner (19), die allen hun debuut nog moeten maken voor Ajax, zijn op de CL-lijst gezet.
www.parool.nl

Dit zijn dan blijkbaar de spelers die er als eerste aankomen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Arthur » do sep 05, 2013 8:22 am

Dat denk ik ook wel, maar spelers die al langer bij Ajax in de jeugd zitten hoeven niet op zo'n lijst te worden gezet om mee te mogen doen. Wie weet komen er daar ook nog wel paar van door.

Plaats reactie