Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
-
Re: Aankopen SUGGESTIES
Redan mag lekker weg kwijnen daar. De groeten, toedeloe. Ik verwacht hooguit Babel als buitenspeler / spits optie. Ik hoop op een Pedrinho.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Gezond verstand
ik hoorde net op Fox de naam Sol vallen en toen werd er gezegd, tussen neus en lippen door "maar die kan naar Ajax", op een manier waardoor het lijkt dat Ajax een aanbieding heeft gedaan.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
-
Goede spits, heeft in de jeugd ook het op het allerhoogste niveau gespeeld met jongens die nu bij Real Madrid spelen (Carvajal e.d.) Geen idee waar zijn plafond ligt echter...
Is geen eerste spits Niveau hoor, ik heb Dolberg al een beetje opgegeven. Die moeten we misschien maar een jaartje uitlenen.
Babel zou je goed kunnen gebruiken ja, al ligt het plafond van een Dolberg in vorm natuurlijk vele malen hoger.
Babel is geen echte afmaker die iets kan in de kleine ruimte.
-
Ja, kan ie mooi ergens anders revalideren.WP_Legend schreef:Is geen eerste spits Niveau hoor, ik heb Dolberg al een beetje opgegeven. Die moeten we misschien maar een jaartje uitlenen.
AhWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ja, kan ie mooi ergens anders revalideren.WP_Legend schreef:Is geen eerste spits Niveau hoor, ik heb Dolberg al een beetje opgegeven. Die moeten we misschien maar een jaartje uitlenen.

Afgelopen seizoen kwamen er een paar sterke beelden van een topfitte Babel langs waar hij voetballend dingen deed die ik niet eerder van hem zag.Yopii schreef:Babel is geen echte afmaker die iets kan in de kleine ruimte.
De vraag is of dit vanaf nu zijn niveau is of een korte opleving was.
Ik weet nog dat Borussia Dortmund Ajax in de Arena echt weg veegde, maar in dezelfde campagne werd het in Dortmund slechts 1-0 en had Babel Ajax 1 of eigenlijk zelfs 3 punten moeten bezorgen. Hij creëerde de grote kansen toen wel, maar helemaal vrij voor de keeper bleek hij nog steeds niet te kunnen koppen.

- Giacomo Puccini
Ik neem aan dat we een nieuwe tweede keeper halen nu Van Leer verhuurd is?
Ajax!
-
Op de een of andere manier is Lamprou kennelijk tweede keeper geworden.
- Giacomo Puccini
Klopt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Op de een of andere manier is Lamprou kennelijk tweede keeper geworden.
Weet niet of die Van Leer de ene na de andere liesblessure heeft opgelopen bij Lieke Martens maar op de trainingen bleek die Kostas gewoon véél fanatieker.
- InnerHarbour
Geen idee.
Maar deze twee knullen die nog een beetje ogen als pupillen zeggen over de inbreng van Kostas Lamprou:
'Hij was de enige die de trainingspotjes perse wilde winnen' en 'Hij schold iedereen verrot'
https://www.youtube.com/watch?v=WXJ0PhBXr28
Maar deze twee knullen die nog een beetje ogen als pupillen zeggen over de inbreng van Kostas Lamprou:
'Hij was de enige die de trainingspotjes perse wilde winnen' en 'Hij schold iedereen verrot'
https://www.youtube.com/watch?v=WXJ0PhBXr28
Die kleine zuiderlingen hebben altijd de grootste mond 

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Na dit seizoen KJH out, Luis in...?!Tottenham Hotspur-spits Harry Kane is naar verluidt in beeld om Luis Suárez te vervangen in het Camp Nou. Binnen Barcelona beginnen de twijfels over de vorm van de Uruguayaan toe te nemen. (Don Balón)

De Dominee schreef: Na dit seizoen KJH out, Luis in...?!![]()
![]()
Luis Suárez is natuurlijk de droomaankoop.
Hoe mooi zou het zijn als je hem dit seizoen bijv rechtsback zet, wel met de sterke afspraak dat anderen die voor hem staan ook defensief wat helpen.
Uiteraard schiet hij dan nog steeds over de flank, duikt soms met een inschuivende verdediger op '10' op, of combineert en dribbelt zich naar een positie in de zestien of tot ie bij een (dood) spelmoment hier uitkomt:
https://www.youtube.com/watch?v=aP_oAfZkIGY
-
Stom misschien, maar is het niet wat als Marc eens een hengeltje uitgooit bij Robben...? Ziyech vertrekt komende zomer wel, Neres wellicht. Kunnen wel wat klasse op de vleugels gebruiken. Suarez, Robben. Niet geschoten is altijd mis.
Same goes for Vertonghen of Alderweireld bij een vertrek van De Ligt. Niet te hopen dat we daar straks Magallan voor krijgen en verder niks.
Same goes for Vertonghen of Alderweireld bij een vertrek van De Ligt. Niet te hopen dat we daar straks Magallan voor krijgen en verder niks.
-
Ik weet niet in hoeverre Robben 'PSV'er' is, Jaap Stam kwam bijvoorbeeld wel in zijn nadagen naar Ajax, iemand als van Bommel zou dat nooit doen.De Dominee schreef:Stom misschien, maar is het niet wat als Marc eens een hengeltje uitgooit bij Robben...? Ziyech vertrekt komende zomer wel, Neres wellicht. Kunnen wel wat klasse op de vleugels gebruiken. Suarez, Robben. Niet geschoten is altijd mis.
Maar mocht hij interesse hebben moet je er natuurlijk altijd vol voor gaan... moeten we wel zsm van dat kunstgras af in de Eredivisie! ;)
Ik zou er niet meer aan beginnen. Het was natuurlijk een geweldige speler maar ook blessuregevoelig en dat gaat in het slot van zijn loopbaan alleen maar erger worden. Dat het een irritant ventje is laat ik dan nog even buiten beschouwing. 

Nil volentibus arduum
- Gezond verstand
We gaan van jarenlang de jongste ploeg naar de oudste ploeg van de eredivisie hebben? Bovendien, Robben gaat terug naar Groningen als hij naar Nederland komt, en nergens anders heen. En teveel oudere spelers, dat heeft Feyenoord bijna de kop gekost. We hebben al 4 spelers in die categorie, dat is echt de max. Huntelaar valt weg, Vertonghen daarvoor terug is prima, maar meer 'oudjes' moet je niet willen.De Dominee schreef:Stom misschien, maar is het niet wat als Marc eens een hengeltje uitgooit bij Robben...? Ziyech vertrekt komende zomer wel, Neres wellicht. Kunnen wel wat klasse op de vleugels gebruiken. Suarez, Robben. Niet geschoten is altijd mis.
Fans van andere clubs
al hebben we 11 oudjes, als ze fit en goed zijn is dat toch prima
Je zou zomaar kunnen denken aan (zonder een mening van kwaliteit :-0 )
Cilessen
Toby Sanches Denswil Jan V
Blind
Klaassen Bazoer
Suarez Zlatan Babel
Moisander
Riedewald
Tete
Vermaelen
zivkovic
Zeegelaar
Sarpong
Je zou zomaar kunnen denken aan (zonder een mening van kwaliteit :-0 )
Cilessen
Toby Sanches Denswil Jan V
Blind
Klaassen Bazoer
Suarez Zlatan Babel
Moisander
Riedewald
Tete
Vermaelen
zivkovic
Zeegelaar
Sarpong