Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Re: Aankopen SUGGESTIES
Van Ginkel schijnt bij Chelsea te mogen vertrekken voor 11 miljoen. Als ik Overmars was zou ik het wel weten. Ziyech vervangen door van Ginkel en je gaat er nog een paar stappen op vooruit ook.
In mijn ogen zijn Zyjech en Van Ginkel twee totaal verschillende spelers. Zyjech wil creëren voor anderen, met mooie steekpasses en dergelijke. Van Ginkel heeft dreiging voor de goal en een aardig afstandschot. Dan zou Van Ginkel op de plek moeten van vdBeek, anders heb je geen enkele vorm van creativiteit meer op het middenveld.
-
Mee eens. Daarnaast was hij vorig seizoen aanvoerder bij PSV: liever niet. Probeer Mount maar te halen, of Gutierrez.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Dat is inderdaad nog een hele andere discussie, of je een voormalig aanvoerder van PSV binnen wil halen.
Ik ben benieuwd met wie Overmars uit de hoge hoed gaat komen, want Labyad is natuurlijk geen Zyjech. Tadic zou leuk zijn, maar als je met geld gaat smijten, misschien moet je dan een Christian Pavon halen? Nét een slag beter dan die Benedetti gok ik, hoewel dat ook een leuke aanwinst zou kunnen zijn.
Ik ben benieuwd met wie Overmars uit de hoge hoed gaat komen, want Labyad is natuurlijk geen Zyjech. Tadic zou leuk zijn, maar als je met geld gaat smijten, misschien moet je dan een Christian Pavon halen? Nét een slag beter dan die Benedetti gok ik, hoewel dat ook een leuke aanwinst zou kunnen zijn.
Droom lekker verder, Pavon gaat naar Barca of Chelsea...
Interessant, waar haal je die info vandaan? Barca zou kunnen, mits hij klikt met Messi. De enige andere interesse die ik kan vinden is van Arsenal, van afgelopen winterstop. Hoezo komt Chelsea dan in beeld?WP_Legend schreef:Droom lekker verder, Pavon gaat naar Barca of Chelsea...
Hij heeft een afkoopclausule van grofweg 27 miljoen pond, dat is best een hoop. Daarom zei ik al "Als" Overmars met geld wil gaan strooien.
Messi heeft om Pavon gevraagd, en wat Messi wil, dat krijgt Messi..
https://en.onefootball.com/lionel-messi ... ian-pavon/
Tenzij Chelsea hem eerst wegkaapt natuurlijk...
https://readchelsea.com/2018/06/08/chel ... ian-pavon/
Precies, dus dan zal het Barca wel worden. Chelsea zou zomaar geen Champions League kunnen spelen, net als Arsenal (dat al een half jaar met Pavon wordt gelinkt), mocht Ajax dat onverhoopt wél halen, zou je zomaar kans maken, MITS Overmars het geld op tafel wil leggen. Dat is het grootste probleem denk ikWP_Legend schreef:Messi heeft om Pavon gevraagd, en wat Messi wil, dat krijgt Messi..

-
Voor Richarlison wilde hij/Ajax ook heel ver gaan vorige zomer...RubenB schreef:Precies, dus dan zal het Barca wel worden. Chelsea zou zomaar geen Champions League kunnen spelen, net als Arsenal (dat al een half jaar met Pavon wordt gelinkt), mocht Ajax dat onverhoopt wél halen, zou je zomaar kans maken, MITS Overmars het geld op tafel wil leggen. Dat is het grootste probleem denk ikWP_Legend schreef:Messi heeft om Pavon gevraagd, en wat Messi wil, dat krijgt Messi..
Alleen betwijfel ik of dat hij voor Richarlison een slordige 32 miljoen neer wilde tellen... Het uitgeven van veel geld aan een potentiele topper zou aan de ene kant een gok zijn, waarmee je wellicht wél Europees voetbal haalt én spelers kan overtuigen om nog een jaar te blijven.Voor Richarlison wilde hij/Ajax ook heel ver gaan vorige zomer...
Aan de andere kant is het niet iets waar je regelmatig mee kan klooien. Het moet iedere keer raak zijn als je zo'n speler aan wil trekken. Koop je wéér een Suljemani is het vrij snel gedaan met de financiele gezondheid van Ajax denk ik...
-
Bij Richarlison ging het om 20 miljoen geloof ik?
Dat soort bedragen kan je inderdaad alleen uitgeven als de complete scouting en technische staf overtuigd zijn, dan is het niet onverantwoord.
Dat soort bedragen kan je inderdaad alleen uitgeven als de complete scouting en technische staf overtuigd zijn, dan is het niet onverantwoord.
- InnerHarbour
Richarlison viel volgens mij in de tweede helft van het seizoen flink tegen bij Watford, in de beide wedstrijden tegen Liverpool is hij mij sowieso niet opgevallen
YNWA
Een hoog bedrag, maar na één seizoen bij Watford zie je al dat Ajax een voor de eredivisie veel te goede speler heeft laten schieten. Een speler als Pavon staat al te lang op de radar bij grote clubs, vandaar dat andere jongens als Benedetti en Cassierra worden gehaald, in de hoop dat die ooit net zo goed worden. De échte toppers (zoals die knul die naar Real gaat voor weet ik hoe veel tientallen miljoenen, en Gabriel Jesus) zijn al lang niet meer te halen.Gaizka1985 schreef:Bij Richarlison ging het om 20 miljoen geloof ik?
Richarlison is een speler voor een club uit de onderste helft van de PL. Meer geschikt voor countervoetbal.
Dat weet je helemaal niet.Yopii schreef:Richarlison is een speler voor een club uit de onderste helft van de PL. Meer geschikt voor countervoetbal.
Hij zou zijn rendement ook zomaar in een team kunnen hebben die veel op de helft van de tegenpartij komt.
-
Vurnon Anita? Mag vertrekken bij Leeds. 29 jaar oud.
Frenkie - Donny
Anita
Frenkie - Donny
Anita
Bweh, Anita...
Straks wil je Daley Blind ook nog terug.

Straks wil je Daley Blind ook nog terug.
-
Graag zelfs. 10x liever dan Magallan.
Ik wil ze geen van drieën. In elk geval Blind en Anita niet. Magallan ken ik niet goed genoeg voor een definitief oordeel. Wat ik van hem heb gezien (en vooral niet heb gezien) stemde me niet vrolijk, maar wie weet valt het mee.
Ik ben er sowieso niet voor om mislukte spelers uit grote competities terug te halen, want het wordt doorgaans geen succes. De beste spelers hebben andere keuzes, dus je weet op voorhand dat je het niet over kwaliteitsspelers hebt.
Ik ben er sowieso niet voor om mislukte spelers uit grote competities terug te halen, want het wordt doorgaans geen succes. De beste spelers hebben andere keuzes, dus je weet op voorhand dat je het niet over kwaliteitsspelers hebt.
-
Labyad - Dolberg - Neres
Frenkie - Beek
Anita
Nico - Daley - Ligt - Orejuela
Onana
Lijkt me niet slecht hoor... Zwakte ligt dan voorin. Vraag me af of we genoeg goals hebben zo. Dat zal vooral bij Dolberg liggen, of hij zijn vorm van zijn debuutjaar weer kan vinden.
Frenkie - Beek
Anita
Onana
Lijkt me niet slecht hoor... Zwakte ligt dan voorin. Vraag me af of we genoeg goals hebben zo. Dat zal vooral bij Dolberg liggen, of hij zijn vorm van zijn debuutjaar weer kan vinden.
In de as ben je dan kwetsbaar met Dolberg voorin (die niet echt veel meeverdedigt), een klein middenveld en de slome Blind achterin. Daar lopen ze dwars doorheen.
Volgens mij ligt de kwetsbaarheid dan volledig achterin. Met Blind heb je een zwakke verdediger met een aardige pass. De Ligt wil graag mee naar voren, maar kan dan wel weer verdedigen. Orejuela staat regelmatig in de 16 van de tegenstander bij Jong en Nico wil ook graag mee naar voren. Volgens mij heb je juist een Magallan nodig die de verdedigende zekerheid kan inbouwen, niet een speler als Blind die regelmatig verdedigend fikse steken laat vallen.De Dominee schreef:Labyad - Dolberg - Neres
Frenkie - Beek
Anita
Onana
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Anita draaide een half jaartje aardig. Ergens 8 jaar geleden. Sindsdien is hij overal gebruikt en overal mislukt. Inmiddels op Championship niveau en zelfs daar mag hij nu weg. Ajax moet toch wel wat hoger mikken.
Geen suggestie, maar ik las vanmiddag een stukje over de opgebloeide Fischer bij Kopenhagen. Zou Ajax er zo voor aan zien om hem als opvolger van Kluivert te strikken. Al lijkt me Labyad wel een soortgelijk type te zijn. Hebben jullie ook zo’n gevoel?
Geen suggestie, maar ik las vanmiddag een stukje over de opgebloeide Fischer bij Kopenhagen. Zou Ajax er zo voor aan zien om hem als opvolger van Kluivert te strikken. Al lijkt me Labyad wel een soortgelijk type te zijn. Hebben jullie ook zo’n gevoel?
Het zou wel een typische Ajax move zijn, zo'n oude jeugdspeler terughalen met de hoop dat hij blijft bloeien. Ik voel dan veel meer voor een Tadic, die veel langer op een hoger niveau heeft gepresteerd én de Eredivisie kent.Peter schreef:Geen suggestie, maar ik las vanmiddag een stukje over de opgebloeide Fischer bij Kopenhagen. Zou Ajax er zo voor aan zien om hem als opvolger van Kluivert te strikken. Al lijkt me Labyad wel een soortgelijk type te zijn. Hebben jullie ook zo’n gevoel?
Of Labyad hetzelfde is als Fischer? Wat ik mij van de tweede kan herinneren zijn vooral de dribbels langs de gehele rand van de 16 en vervolgens inleveren bij de rechtsbuiten. Labyad hangt volgens mij veel vaker terug om ook passjes te geven.
Interessante gedachte, las laatst ook dat hij een goeie periode achter de rug heeft daar. Maar zou jij het zelf een goede zet vinden? Hij heeft namelijk na een goed seizoen ook niet zo heel veel meer laten zien. En op het laatst was het echt heel slecht.Peter schreef:
Wat Orejuela betreft - die jongen heeft geen seconde laten zien in de basis of zelfs in de selectie van Ajax 1 te horen. Begrijp echt niet dat hij in al die opstellingen voor volgend seizoen voor komt. Hetzelfde geldt overigens voor Kristensen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -