Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Bert » wo jun 26, 2013 1:22 pm

Ik durf te wedden dat alle mensen die Duarte hier de grond in boren hem weinig tot niet hele wedstrijden hebben zien spelen het afgelopen seizoen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » wo jun 26, 2013 1:25 pm

www.unibet.nl

En niemand boort hem de grond in. Hij is alleen niet zo heel goed. Stukken minder dan Eriksen.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » wo jun 26, 2013 1:57 pm

Bert schreef:Ik durf te wedden dat alle mensen die Duarte hier de grond in boren hem weinig tot niet hele wedstrijden hebben zien spelen het afgelopen seizoen.
Hoe vaak heb jij 'm zien spelen?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Bert » wo jun 26, 2013 2:35 pm

Afgelopen seizoen een stuk of acht à tien keer, gok ik.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » wo jun 26, 2013 2:38 pm

En dan nog niet zien dat hij een stuk minder is dan Eriksen en we met hem in Europa niet veel gaan klaarspelen :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Arthur » wo jun 26, 2013 2:52 pm

Rishi heeft aan zijn onderbuik genoeg om een oordeel te vellen :smallgrin.gif:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » wo jun 26, 2013 3:12 pm

Ik heb hem dan wel geen 9 wedstrijden live gezien maar ik heb wel genoeg van hem gezien om te weten dat hij geen 'aanwinst' gaat zien. Prima voor erbij, al moet je je dan afvragen of je geld voor hem moet neertellen, maar niet als vervanger van 1 van de 2 belangrijkste spelers.

Als rechtsbuiten ken ik hem niet.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Le T. » wo jun 26, 2013 5:39 pm

Arthur schreef:Rishi heeft aan zijn onderbuik genoeg om een oordeel te vellen :smallgrin.gif:
Hij is mij ook nooit opgevallen in een samenvatting. Dan durf ik de stelling wel aan dat hij geen bijzondere balvaardigheid heeft.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » wo jun 26, 2013 7:26 pm

Tel z'n doelpunten en assists in het voorbije eredivisieseizoen bij elkaar op en je komt op hetzelfde totaal als Maher. Duarte had nog een wedstrijdje minder nodig voor dat totaal ook. En hij speelde in een mindere ploeg.

GangstaRiB
Berichten: 16901
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door GangstaRiB » wo jun 26, 2013 8:05 pm

wimpey schreef:Tel z'n doelpunten en assists in het voorbije eredivisieseizoen bij elkaar op en je komt op hetzelfde totaal als Maher. Duarte had nog een wedstrijdje minder nodig voor dat totaal ook. En hij speelde in een mindere ploeg.
Wat een nikszeggende vergelijking.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Duke » wo jun 26, 2013 8:27 pm

Dus Duarte is eigenlijk beter dan Maher?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door LucaS » wo jun 26, 2013 8:31 pm

Sssttt, Brands leest mee!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » wo jun 26, 2013 8:46 pm

De Boer: 'Van der Hoorn blijft interessant voor het geval Alderweireld vertrekt"

26 juni 2013 -Mike van der Hoorn blijft bij Ajax in beeld, zo liet Frank de Boer weten in de nieuwe uitgave van Voetbal International. Enkele mindere momenten tijdens het EK onder 21 doen daar niet aan af. "We beoordelen spelers over een heel seizoen. Niet over één wedstrijd. Van der Hoorn blijft een interessante verdediger. Als Alderweireld vertrekt, zouden we een goede rechtsbenige verdediger kunnen gebruiken. Die kan dan de strijd met Joël Veltman aangaan."

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » do jun 27, 2013 1:07 am

De Boer: 'Van der Hoorn blijft interessant voor het geval Alderweireld vertrekt"

26 juni 2013 -Mike van der Hoorn blijft bij Ajax in beeld, zo liet Frank de Boer weten in de nieuwe uitgave van Voetbal International. Enkele mindere momenten tijdens het EK onder 21 doen daar niet aan af. "We beoordelen spelers over een heel seizoen. Niet over één wedstrijd. Van der Hoorn blijft een interessante verdediger. Als Alderweireld vertrekt, zouden we een goede rechtsbenige verdediger kunnen gebruiken. Die kan dan de strijd met Joël Veltman aangaan."
Klasse, Frank! Dit soort uitspraken zien we graag. Maak die Van der Hoorn nog maar wat duurder voor PSV! :smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do jun 27, 2013 6:00 am

GangstaRiB schreef:
wimpey schreef:Tel z'n doelpunten en assists in het voorbije eredivisieseizoen bij elkaar op en je komt op hetzelfde totaal als Maher. Duarte had nog een wedstrijdje minder nodig voor dat totaal ook. En hij speelde in een mindere ploeg.
Wat een nikszeggende vergelijking.
Precies zo nietszeggend als een speler beoordelen op basis van een samenvatting.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » do jun 27, 2013 6:40 am

AD sport
Ajax doet derde keer bod op Van der Hoorn

Ajax wil alsnog doorpakken om Mike van der Hoorn los te weken bij FC Utrecht. Dat meldt AD Sportwereld. De Amsterdamse club zou naar verluidt al driemaal een bod hebben neergelegd bij de club van Jan Wouters. In Amsterdam moet de 20-jarige centrumverdediger de opvolger worden van Toby Alderweireld, van wie wordt verwacht dat hij deze zomer vertrekt. De Belgisch international, die maandag aansluit bij de A-selectie, heeft nog een éénjarig contract en staat in de belangstelling van meerdere clubs.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » do jun 27, 2013 7:17 am

Mooi zo. Utrecht doet hem toch niet weg voor een bedrag dat binnen het Ajax beleid past dus Marcel Brands mag straks alleen maar meer betalen. :1evil.gif:

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do jun 27, 2013 7:23 am

Wat een geleuter. Jongen maakt een foutje tijdens dat EK en kan er 'dus' niets van... :excited.gif:

Hij brengt fysiek alles mee wat je van een verdediger verlangt. Aan Stam en FdB om eruit te halen wat erin zit.

Veltman 20 wedstrijden, vd Hoorn ook 20. Klaar. Kun je de komende jaren mee vooruit.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Arthur » do jun 27, 2013 7:41 am

Uit zijn Bambi-op-ijs-uitvoering bij die eigen goal kreeg ik nou ook niet echt het idee dat dit een speler is die qua atletisch vermogen of balbehandeling iets bij Ajax te zoeken heeft.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » do jun 27, 2013 7:46 am

wimpey schreef: Veltman 20 wedstrijden, vd Hoorn ook 20. Klaar. Kun je de komende jaren mee vooruit.
Of Moisander, Denswil of Moisander, Bazoer. Wie weet hoe snel 't gaat.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » do jun 27, 2013 7:48 am

Wie beweert dat Van der Hoorn er niets van kan? Die jongen is behoorlijk groot en sterk, maar heeft wel zijn fouten. Die ontzettend rare fout die hij tegen AZ maakte was niet zijn enige uitglijder van het seizoen.
wimpey schreef:Veltman 20 wedstrijden, vd Hoorn ook 20. Klaar. Kun je de komende jaren mee vooruit.
Dan zeg ik toch liever: "Toby 40 wedstrijden" en de talentvolle opvolger is er hopelijk in 2014 klaar voor. Aan het begin van vorig seizoen was het plan van De Boer dat Blind en Dijks allebei de helft van de wedstrijden zouden gaan spelen. Daar stapte Frank snel vanaf. Hoe vaak hebben we Dijks in actie gezien? Drie keer?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » do jun 27, 2013 8:34 am

Ik snap Ajax wel dat ze een extra rechter verdediger willen. In tegenstelling tot Eriksen heeft Toby (zijn vader) aangegeven dat ze het contract niet verlengen, mocht hij niet weg gaan.
Je zult dus als Ajax moeten anticiperen op het niet beschikbaar hebben van Toby, want de filosofie is dat hij dan op de bank komt.

FdB ziet Moissander gewoon als linker centrale verdediger en Van Rhijn als rechtsback, dus is bij het niet beschikbaar hebben van Toby, alleen Veltman een optie. Bazoer (waarschijnlijk richting VM) is gewoonweg nog te jong. En om een heel seizoen alleen op Veltman te hopen, is onverstandig.

VD Hoorn: ik heb er nog geen oordeel over, omdat ik hem gewoon te weinig gevolgd heb. Hij voegt in ieder geval fysiek en kopkracht toe (zowel verdedigend alsook aanvallend). Hij is in een aantal wedstrijden positief opgevallen, omdat hij telkens als rots in de branding stond. Daarnaast is hij natuurlijk opgevallen door de geweldige eigen goal en zijn 'blunder' op het EK21. FdB en Stam zullen er toch wel een beetje kijk op hebben!? Ik ben vooral benieuwd hoe hij het doet met veel ruimte in zijn rug. VD Hoorn lijkt me niet de aller snelste, al las ik pas geleden ergens dat dat juist zijn sterkte was .....

Mocht hij komen, dan krijgt hij van mij gewoon de kans zich te bewijzen. Ook VD Hoorn is pas 21.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do jun 27, 2013 9:12 am

Toby gaat, dus dan hou je 1 RCV met minimale ervaring in de eredivisie over. Dus haal je een 2e RCV.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Cruijff » do jun 27, 2013 9:13 am

Helder verhaal Ajaciedjuh. :biggthumpup.gif:

Ik ga voor een groot deel met je mee wat betreft de invulling van de selectie. VD Hoorn ziet snelheid inderdaad als één van zijn sterkere punten, hoewel hij niet erg snel is. Echter dat geldt voor extreem veel voetballers. Een Van der Wiel was behoorlijk atletisch, maar onze huidige moderne backs Van Rhijn en Blind, mwa het houdt qua snelheid niet erg over. Mathijsen en De Vrij bij Feyenoord? Een man van 45 die een redelijke recreatieve loper is snelt ze al voorbij.

Er zijn vrijwel geen snelle Eredivisie verdedigers. Viergever bij AZ, die jongens van PSV? Het is niet al te best gesteld... Jan Arie van der Heijden bij Vitesse...? :smallgrin.gif: Dat zijn allemaal nog relatief jonge jongens, de 30-plussers zoals Mathijsen hebben inmiddels al dusdanig last van de gewrichten dat zowel hun sprints als hun wendbaarheid niet meer serieus te nemen is.

Een hardloper die een 5 km in 21 minuten afwerkt, klopt de meeste Eredivisie CV's al op korte afstanden. Kun je nagaan degenen die er 16 of 17 minuten over doen of zij die op sprintafstanden trainen. Usain Bolt die in de spits mag tegen Arsenal, PSV, Ajax of Feyenoord? Hij kan tijdens de aanname de bal 4 keer verkeerd beroeren en heeft dan nog steeds tijd om af te ronden bij Erwin Mulder.

Het bedroevende is dat jongens die wel écht snel zijn, zoals Jody Lukoki, al jarenlang een dramatische techniek hebben. Ik reken erop dat we bij Ajax weer jongens gaan zien die snel én technisch zijn. Ik roep niet meteen om een nieuwe Bergkamp of Van Basten, maar een Jesper Olsen ofzo mag binnenkort wel ff een keertje doorbreken!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopi » do jun 27, 2013 9:15 am

Arthur schreef:Uit zijn Bambi-op-ijs-uitvoering bij die eigen goal kreeg ik nou ook niet echt het idee dat dit een speler is die qua atletisch vermogen of balbehandeling iets bij Ajax te zoeken heeft.
Dat zag er niet best uit, nee. :smallgrin.gif:

Moeilijk. Een fysiek sterke speler is welkom als je ziet wat we in huis hebben, maar dan moet hij wel kunnen voetballen. Met dit type speler vergis je je snel.

Jaap Stam werd ooit de prullenbak in gescout door Co Adriaanse. 'Briesend paard uit Kampen', luidde het oordeel. Daar had ik een paar nachten van wakker gelegen als ik Adriaanse was. :smallgrin.gif:

Plaats reactie