Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door InnerHarbour » ma jan 02, 2017 1:35 pm

Het is 2 januari, zijn jullie niet een beetje ongeduldig?
YNWA

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » ma jan 02, 2017 2:04 pm

Ze laten zich gekmaken door de mafkezen uit China.

Ajax presenteert, als dat al gaat gebeuren, iemand op de laatste dag. What else is new...
IK GELOOF!!!!!!

De Dominee
Berichten: 6004
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door De Dominee » di jan 10, 2017 4:46 pm

Misschien interessant om in de gaten te houden voor komende jaargang: Jorrit Hendrix.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/71 ... j-is-.html
PSV haalt wéér een concurrent: "Het is wel duidelijk wat mijn gevoel daarbij is"
dinsdag 10 januari 2017 om 06:58
Jorrit Hendrix begon goed aan het seizoen, maar door een knieblessure moest de PSV'er de laatste drie maanden vanaf de tribune toekijken. Daardoor is hij nog altijd niet de vaste kracht in het elftal van Phillip Cocu, die hij wel wenst te zijn.

"Het is natuurlijk al vier jaar zo dat ik er tegenaan zit, maar dat het steeds net niet is, vaak ook omdat er iemand anders bijkomt", begint Hendrix tegen de Telegraaf. "Het is wel duidelijk wat mijn gevoel daarbij is en dat je daarvan baalt. Verder hoef ik daar niet veel over te zeggen. Ik heb ermee te dealen en moet gewoon mijn ding blijven doen."

Het geduld van de defensief ingestelde middenvelder wordt behoorlijk op de proef gesteld in Eindhoven. "Geduld is een schone zaak zeggen ze, maar ik denk dat geen enkele voetballer echt geduldig is. Het voetbal gaat snel en je moet het pakken als het er ligt", zegt Hendrix.

De Limburger maakt al jaren onderdeel uit van de eerste selectie van PSV. Het aantal zelf opgeleide spelers in de hoofdmacht naar eigen zeggen nog te laag ligt, lager dan concurrenten Ajax en Feyenoord. "De cijfers liegen er niet om. Terwijl wij in de jeugd nooit onderdeden voor de teams van Ajax en Feyenoord. Ik denk dat ik vaker van Ajax heb gewonnen dan verloren. Niet alleen in de jeugd trouwens, bij het eerste heb ik zelfs nog nooit van Ajax verloren. Dat is een mooie statistiek."

Hendrix zoekt naar verklaringen voor dat gegeven: "Het heeft ook te maken met het krijgen van kansen en vertrouwen. Er lopen bij ons genoeg jonge spelers rond met kwaliteiten. Ik besef dat je dit moet afdwingen. Dat lukt niet iedereen. Concurrentie hoort bij een topclub. Maar als je er eenmaal aan hebt geproefd, dan wil je meer", besluit hij.
Ziyech (Nouri) - Beek (Frenkie)
Schone / Hendrix

Als Schone niet wil verlengen nog interessanter. Ben altijd wel van hem gecharmeerd.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Ajaciedjuh » zo jan 15, 2017 4:25 pm

Younes ook nog geblesseerd: Lies!? Spier!?

Blijft niet veel over op de vleugels. Younes, (Clement), Traoré (Afrikacup), El Ghazi (transfer!?), Cerny (blessure).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door wimpey » zo jan 15, 2017 4:30 pm

Ajaciedjuh schreef:Younes ook nog geblesseerd: Lies!? Spier!?
Younes wordt niet gemist hoor. Een ventje van 17 liet even zien welke kwaliteiten een buitenspeler moet hebben: snelheid, wendbaarheid, diepgang, oog. Allemaal zaken die bij Younes ontbreken.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Ajaciedjuh » zo jan 15, 2017 4:35 pm

Bovenbeen blessure voor Younes. Als El Ghazi verkocht wordt, dan heb je nog alleen Kluivert. :blackcat.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door peter » zo jan 15, 2017 4:40 pm

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef:Younes ook nog geblesseerd: Lies!? Spier!?
Younes wordt niet gemist hoor. Een ventje van 17 liet even zien welke kwaliteiten een buitenspeler moet hebben: snelheid, wendbaarheid, diepgang, oog. Allemaal zaken die bij Younes ontbreken.
Precies. Een geluk bij een ongeluk dat die Younes geblesseerd is, want dat was echt niet om aan te gluren. Ik ben er al maanden klaar mee, maar nu is het hopelijk tijd voor Kluivert en een aankoop.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9128
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo jan 15, 2017 7:42 pm

Kluivert begon lekker. Net als eerder Younes, Cerny, AEG en Kishna.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Demosthenes » zo jan 15, 2017 10:46 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Kluivert begon lekker. Net als eerder Younes, Cerny, AEG en Kishna.
en, op andere posities, Tete, Bazoer, Van de Beek en voor sommigen Riedewald en eerder spelers als Duarte (tegen Barcelona).

Het debuut is niet zo'n probleem, althans zoiets zei JC; aanvulling van Demosthenes: in het tweede seizoen moet je stappen maken, moet je er staan. In het eerste seizoen komt er veel af op een jonge speler, alles gaat crescendo, mag je fouten maken, je wordt soms de hemel in geprezen, daarna komt altijd een terugslag en de sterken gaat daar goed mee om.

Laten we hopen dat Kluivert jr. er goed mee omgaat.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Cruijff » zo jan 15, 2017 11:36 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Kluivert begon lekker. Net als eerder Younes, Cerny, AEG en Kishna.
Plus Viktor Fischer.

En velen anderen, waarschijnlijk.

Ik heb zelfs een totaal mislukte speler als Brutil Hosé bij zijn entree een hoop bravoure zien tonen en met zijn hoofd zien scoren. Of het de allereerste wedstrijd was dat hij meedeed weet ik uit mijn hoofd niet, volgens mij wel de eerste keer, in augustus 2000, dat ik hem in de Arena zag spelen.

Zoals Demo al zegt, een goed debuut maken dat is de lastigste kluif niet.

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mano » ma jan 16, 2017 9:06 am

(Alleen) die Neves halen is onvoldoende.
Dat is eigenlijk een veredelde jeugdspeler. Die gast heeft 8 potjes in het eerste gespeeld.
Doet me heel veel denken aan Leonardo. Zo'n (op z'n tijd) weergaloze pingeldoos die nooit tot een voorzet kwam.
Daar hebben we d'r al 1 van.. (minus het weergaloze)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door wimpey » do jan 19, 2017 8:01 pm

Klaassen zal gaan. Sofyan Amrabat van Utrecht speelt een dijk van een seizoen, zeer goede speler.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door peter » ma jan 23, 2017 5:20 pm

wimpey schreef:Klaassen zal gaan. Sofyan Amrabat van Utrecht speelt een dijk van een seizoen, zeer goede speler.
Vond 'm gisteren niet al te best. Zonder bal wel goed, maar in balbezit maakt die jongen ook veel verkeerde keuzes.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Bert » ma jan 23, 2017 5:33 pm

In ieder geval geen rechtshalf die complementair is aan de overige middenvelders van Ajax.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » ma jan 23, 2017 5:44 pm

wimpey schreef:Klaassen zal gaan. Sofyan Amrabat van Utrecht speelt een dijk van een seizoen, zeer goede speler.
Wimpey, vraagje.. je geeft vaak genoeg aan amper (hele) wedstrijden van Ajax te kijken, hoe kom je bij een speler van Utrecht?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Sandro » ma jan 23, 2017 5:46 pm

Stiekem een Utrecht supporter? :hypocrite.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door beelzebub » ma jan 23, 2017 5:47 pm

Wimpey leest gewoon de VI. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Mano » di jan 24, 2017 10:06 am

..... het klokje tikt door...... nog 7 dagen te gaan.

tot nu toe, Nada, Noppes, Niets aan versterkingen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Demosthenes » di jan 24, 2017 10:14 am

Mano schreef:..... het klokje tikt door...... nog 7 dagen te gaan.

tot nu toe, Nada, Noppes, Niets aan versterkingen.
Financieel zijn we sterker geworden door de verkoop van Bazoer, Gudelj, Antonucci en het ontbinden van het contract van van El I. Ajax hoeft ook de salarissen van die spelers niet meer te betalen of bedoel je versterking van het elftal?

Er komen geen toppers, ook die buitenspeler van Everton niet, die is al gepresenteerd bij AC Milan, las ik ergens. Bailey was ook niet haalbaar. De nieuwe Zlatan, weer een, zoiets als "The boys from Brazil" zit bij Borussia Dortmund, dus die komt ook niet. Moet Dolberg linksbuiten spelen? Op die plaats speelde hij, zegt hij zelf, in Denemarken en maak van Sierhuis de nieuwe Milik, om maar iets te noemen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Lionel » di jan 24, 2017 10:20 am

Bailey heeft Leverkusen 23 miljoen gekost. Logisch dat hij niet komt.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Jöhnk » di jan 24, 2017 11:07 am

Wat ik vooral niet begrijp is waarom Bailey wel naar Genk kon maar niet naar Ajax. Werkvergunning, wordt gezegd, maar Genk is toch ook EU?

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door beelzebub » di jan 24, 2017 11:26 am

Je bedoelt toen Bailey nog bij Trencin zat?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Jöhnk » di jan 24, 2017 11:32 am

Inderdaad.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Demosthenes » di jan 24, 2017 11:54 am

Jöhnk schreef:Wat ik vooral niet begrijp is waarom Bailey wel naar Genk kon maar niet naar Ajax. Werkvergunning, wordt gezegd, maar Genk is toch ook EU?
Blijkbaar gelden er per land (andere) regels.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door Sandro » di jan 24, 2017 12:04 pm

Toen Bailey bij Genk tekende was hij toch net 18 geworden? Dan is die regel niet meer van toepassing.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Plaats reactie