Vreemde conclusie. Hij kan dus wel goed voetballen maar dat is zijn niveau niet? Ik zou eerder andersom redeneneren: hij kan (blijkbaar) goed voetballen, en om de één of andere reden lukt dat nu niet. Dan kun je dáár aan werken.Jöhnk schreef:Silva heeft bij Ajax een half jaar goed gespeeld. Maar blijkbaar is dat zijn niveau niet. Bij Groningen was hij waardeloos en nu is hij dat weer.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik vind Berg een prima spits, twijfel er niet aan dat hij het bij Ajax zou redden. Maar voor de absolute hoofdprijs, die hij ongetwijfeld moet kosten, is hij gewoon net niet bijzonder genoeg.
Ik zou gewoon eens gek doen en voor v Wolfswinkel gaan.
Kan me trouwens voorstellen dat Real in de winterstop voor Huntelaar gaat nu RVN langdurig uit de roulatie is.
Kan me trouwens voorstellen dat Real in de winterstop voor Huntelaar gaat nu RVN langdurig uit de roulatie is.
Jöhnk schreef:Ik vind Berg een prima spits, twijfel er niet aan dat hij het bij Ajax zou redden. Maar voor de absolute hoofdprijs, die hij ongetwijfeld moet kosten, is hij gewoon net niet bijzonder genoeg.
Wat is er gek aan om voor Van Wolfswinkel te gaan?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dan moet Huntelaar wel verkocht worden.Mr. Ajax schreef:Marcus Rosenberg scoort er ook lustig op los in de Bundesliga. En Sonck kwam als topscorer bij ons binnen. het is de vraag of Berg bij onze speelwijze past. Anders ga je geen 15 miljoen euro voor hem neertellen. Volgens jou gaat Van Wolfswinkel ook zo'n 10 miljoen kosten, dat vind ik BELACHELIJK. Die jongen is 19 jaar en heeft een handvol wedstrijden op hoogste niveau gespeeld, daar betaal je niet meer dan zo'n 6, 7 miljoen en dan is dat ook nog overdreven hoog.
Wie er ook gehaald wordt, ik zou hem in de winterstop al halen, lijkt me veel slimmer.
- Cluijffert
Mr. Ajax schreef:het is de vraag of Berg bij onze speelwijze past. Anders ga je geen 15 miljoen euro voor hem neertellen.
let maar eens op hoe bewegelijk hij is in het strafschopgebied, daarnaast heeft hij een prachtige traptechniek, vaak erg krachtig, maar ook geplaatst kan-ie het.
Ik zei ook maximaal hé, als het minder is, en Thomas komt erg in de buurt 4 + 16 is dus 20, pak de volgende keer een rekenmachine erbij voor je mij te kakken wil zetten.Volgens jou gaat Van Wolfswinkel ook zo'n 10 miljoen kosten, dat vind ik BELACHELIJK. Die jongen is 19 jaar en heeft een handvol wedstrijden op hoogste niveau gespeeld,
Laatst gewijzigd door Donkey Shot op wo nov 19, 2008 1:19 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Haha, okee, en die Berg zal ook maximaal 40 miljoen kosten, maar het kan ook minder zijn toch? Ik zie ook niet waarom ik een rekenmachine nodig zou hebben, ik zie niet waar ik het fout heb.Donkey Shot schreef:Ik zei ook maximaal hé, als het minder is, en Thomas komt erg in de buurt 4 + 16 is dus 20, pak de volgende keer een rekenmachine erbij voor je mij te kakken wil zetten.Volgens jou gaat Van Wolfswinkel ook zo'n 10 miljoen kosten, dat vind ik BELACHELIJK. Die jongen is 19 jaar en heeft een handvol wedstrijden op hoogste niveau gespeeld,

Los daarvan: 16 miljoen euro voor Marcus Berg?! NOOIT. Het moet echt niet gekker worden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
-
Mjah... ik denk dat die gigantische transfersommen ook wel een keertje ophouden. Maar goed, 16 miljoen is gewoon een teken dat je te laat bent. Ik zou Berg lekker voor Everton laten tekenen en je pijlen richten op betaalbare en maakbare talenten zoals Van Wolfswinkel.Donkey Shot schreef:maar één keer goedspelen en zijn verkoopwaarde is zo'n 38 miljoen
Of naar PSV.joey schreef:Dat krijg je als je de hoofdprijs voor Sulejmani betaalt. Spelers uit de Nederlandse competitie komen alleen nog naar Ajax voor woekerprijzen.

Weet je wat pas absurd is? 20 miljoen voor Alves.

Vitesse zal heus niet meer dan 4/5 miljoen vragen. Maar als je die jongen nu naar Twente laat gaan betaal je over een jaar de hoofdprijs, waarna iedereen weer begint te zeiken.