oh je bedoeld die tropische verrassing die sinds het ondertekenen geen pepernoot meer geraakt heeft ?InnerHarbour schreef:Mmmmmm jullie hebben toch ook die gozer uit België gekocht een spits die als linksbuiten moet gaan spelen?

Moderator: mods
oh je bedoeld die tropische verrassing die sinds het ondertekenen geen pepernoot meer geraakt heeft ?InnerHarbour schreef:Mmmmmm jullie hebben toch ook die gozer uit België gekocht een spits die als linksbuiten moet gaan spelen?
InnerHarbour schreef:Is dat zo? Moet een snelle gozer zijn, een counterspits, precies het spel dat Ajax speelt.
De enige die van Cassierra lijkt af te komen komende winter is Groningen.Jinne schreef:El Azzouzi is in ieder geval afgekocht. Een paar goaltjes in de jeugd bleek toch wat anders dan op hoogste niveau. Zou mooi zijn als we in de winter ook onze Colombianen nog kwijt kunnen.
Is daar geflopt, inderdaad.Mr. Ajax schreef:De enige die van Cassierra lijkt af te komen komende winter is Groningen.Jinne schreef:El Azzouzi is in ieder geval afgekocht. Een paar goaltjes in de jeugd bleek toch wat anders dan op hoogste niveau. Zou mooi zijn als we in de winter ook onze Colombianen nog kwijt kunnen.
Dat kan ieMr. Ajax schreef:Gelukkig vinden velen hier hem nog altijd een goede spits en kan ie straks lekker moeiteloos Dolberg en Huntelaar opvolgen.![]()
Gelukkig zijn er ook nog altijd kortzichtige figuurtjes die opmerkingen uit hun verband trekken en dan op achterbakse maniertjes hun gelijk willen krijgenMr. Ajax schreef:De enige die van Cassierra lijkt af te komen komende winter is Groningen.Jinne schreef:El Azzouzi is in ieder geval afgekocht. Een paar goaltjes in de jeugd bleek toch wat anders dan op hoogste niveau. Zou mooi zijn als we in de winter ook onze Colombianen nog kwijt kunnen.
Gelukkig vinden velen hier hem nog altijd een goede spits en kan ie straks lekker moeiteloos Dolberg en Huntelaar opvolgen.
Weet je vriend dat?Lionel schreef:Heb bij hem een apart gevoel.
Philip, je laat wederom zien dat je geen enkel inzicht hebt.wimpey schreef:Henk, heb je nou nog niet in de smiezen dat Cassie een miskoop is?
Wat moet ie nog meer doen om je over te halen?
Je hebt gelijk, het is een topper.Gezond verstand schreef:Philip, je laat wederom zien dat je geen enkel inzicht hebt.wimpey schreef:Henk, heb je nou nog niet in de smiezen dat Cassie een miskoop is?
Wat moet ie nog meer doen om je over te halen?
Die was wel goed hoor. Mooie speler.InnerHarbour schreef:Bij elkaar zo'n 10 miljoen Marillion maar die dingen gebeuren. Scouting is geen exacte wetenschap, spelers vallen soms tegen terwijl je ervan overtuigd was dat ze het goed zouden doen.
Wij hebben bij voorbeeld Lazar Marković na viereneenhalf jaar eindelijk kunnen verpatsen aan Fulham, nu ja verpatsen, we hebben hem gewoon weggegeven om maar van het salaris af te zijn. Is voor 25 miljoen van Benfica overgenomen met een mooi weeksalaris natuurlijk. Soit, ze zijn eindelijk weg, het gebeurt.
Je test een aankoop ook mentaal, lijkt me. Zou i.i.g. wel moeten.Lionel schreef: Dat spelers als Andersen, hier ook wel bekend als Juffie, niet slagen kan ik mee leven. Of een Sulejmani. Je zag daar iets van talent.
Je moet sowieso geen breedte-aankopen doen. De hamvraag bij iedere aankoop zou moeten zijn: hebben we iemand in de jeugd, die deze aankoop in no-time voorbij is? Zo ja, dan haal je 'm sowieso niet.Maar Orejuela, Hoorn, Kristensen, Lamprou, Sikora, Soetaers, Atouba etc... Dat kan toch niet?
Nooit er ene klote van gebakken. We hebben hem uitgeleend aan Fenerbahçe, Sporting Lissabon, Hull, Anderlecht, overal hetzelfde ze wisten niet hoe snel ze hem weer terug moesten geven.Jöhnk schreef:Mee eens. Een aankoop als Markovic kan ik nog plaatsen.
Mmmmm, ik denk dat jullie hem wel wat meer tijd moeten geven. Jongen komt in een andere cultuur terecht, andere omgeving, klote weer, twee fullbacks die niet meedoen en een half elftal wat loopt te slapen en te wandelen. Had bovendien de pech dat hij tegen de beste aanvaller op de Nederlandse velden stond, iemand die ook al werkelijk op topniveau gepresteerd heeft.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zou Magallan inderdaad in deze categorie vallen? Aardig wat AT’ers, waaronder ik, hadden onze bedenkingen. Tegen Heerenveen in de beker speelde ie neutraal, in de Kuip.. Sja.. en nu is ie al geblesseerd. (Begrijp me goed: ik hoop dat ie een geweldige aankoop zal blijken te zijn).